Új hozzászólás Aktív témák
-
-
2ozzmexy
aktív tag
Azóta szétment a gyújtáskapcsoló és fixálta R-ben a váltót, sajnos csak tolatni lehetett vele...
De a viccet félretéve nekem kellene ennyiért, ha nem repedt még el a tűzfal. Szerintem ha a turbó és a váltó nem kehes, akkor jó vétel lenne..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Igazság szerint nekem az jutott eszembe hogy használati értéket a piaci értéke nem tükrözi feltétlenül reálisan. Én ehhez mindig is úgy álltam (elnézést kérek a Mazda tulajoktól) hogy amíg nem rohad elől-hátul és alul-felül addig nincsen nagy baj, mert egy vacak motorból lehet egy másik bontottat találni, váltó, difi dettó. Aki problémás autót szeretne hajtani, az ne szégyelje összepiszkolni magát...
Amúgy igazad van, ha csak gazdaságilag nézem én sem állnék neki, ellenben ha belegondolsz hogy a roncs ára+700ezres váltófelújításért mit tudsz venni helyette..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6705 üzenetére
Elnézzük neked de a mazdák már rég nem rohadnak úgy vagy jobban mint egy lefosott VW,OPEL stb és társai.. Ettől függetlenül azért sajnos az évek azt mutatják hogy, sajnos benzinből csak a japánok tudnak jó motort építeni főleg ha szívóról van szó... Add kettő én inkább lakatosra költenék mint sem motor csere stb stb vel szopjak... de hát kinek a pap kinek a papné
-
2ozzmexy
aktív tag
Most tényleg a golyanak magyarázod merre van Afrika!? 🤣
A VW meg az Opel? Na ne röhögtess, amikor a 6-os golf is ugyanott rohad ki először mint az Mk2? Az Opel? Csak egy szó: ecotec
Nem azért esett erre a választás mert olyan jó, hanem azért mert szép, mellőzött, olcsó és van stílusa, van benne egy kis plusz amire manapság nem képesek. A Vitara megy a háztól, a bimmer sem az enyém, úgyhogy kell valamilyen jármű ami olcsón megszerezheto és nem rohad, mert azt az utcán is meg lehet butykolni vagy bemenni egy szereld magad garázsba és megjavítani, nem kell hegesztő, gitt, tiszta tér fenyezni stb. A felszereltsége pedig nem full fapad...
Mellesleg ha már japán benzinesek, egy 4ZZ-ból ültem át a Vitaraba, előtte volt pár corolla és avensis a családban, most összesen 7 japán benzines van a családban..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6707 üzenetére
Távol álljon tőlem magyarázni bármit is de a Mazda hasonlatokra harapok mert a sok fotel nepper/szakértő megmagyarázza azt is amit nem kell Nálam a Toyota 2018-19 től gyárt értelmezhető kinézetű és belvilágú autókat. A Suzuki meg sose érintett meg semmilyen téren. Nekem olyan mint a német piacnak az Opel van teszi a dolgát de sose lesz több.
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem, még mindig ketteskétől vállok, csak a bürokrácia malma lajhár üzemmódban van, főleg így az ötödik hullámban (vagy a franc tudja már hanyadiknál járunk)...
Az RX8 egy szerelem, akár az Alfa, ott nem kell racionalizálni, az a motor jó és különleges, cserébe szomjas és problémás (olajfogyás), de amikor megy, az egy fél orgazmus. Mazdának a kasztnirajzolás ment mindig is, csak az üregvédelemmel és a felületkezeléssel kapcsolatban nem egyezik a véleményem velük...
A rozsdamentes mazdák tőlünk délebben vannak és nem igazán akarják eladni, mert akinek egyszer is volt már 6-osa például, az tudja hogyha nem rohadna a hátulja akkor kimenne a világból a többi része. Én megértelek, én is venném, csak a lakatos nem a barátom... etetek így is elég éhes és elégedetlen szájat, nem szeretnék még egy családot eltartani.De visszatérve a Saab-ra: Csak azért mertem itt rákérdezni, mert a Saab fórumok halottak, nekem kiestek az életemből az északi autók (főleg mióta a Volvo is PSA), így a Saabról csak annyit tudok hogy GM és szeret elrepedni a tűzfala.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Előtte is szépek voltak, bár nem bámultak meg benne annyian az utcán, mint a 600SEL-ben...
A Suzuki a maga nemében jó, lehetne még csiszolni rajta, csak az az árcédulán is látszódna, az pedig a célközönségének nem tetszene. Nézd meg az új Vitarát hányan fogják venni Yaris Cross árban a 2018-as külsővel...Nem magyarázom, mert nem vagyok fotelszakértő, azt mondom amit látok évek óta a használt piacon... Majd' egy évet dobtam rá az életemből hogy találjak egy jó 6-os kombit (2010+), de sajna mind bomlásnak indult... Egyért vezettem 160km-t csak oda és amikor megláttam, azt hittem rágyújtom a telepet a nepperre...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
veterán
válasz 2ozzmexy #6710 üzenetére
Erről a tűzfal repedésről nem hallottam, meglep.
Különösképpen nem vagyok otthon a Saab témában, 1x volt egy utolsó facelift 9-3-am: szerethető autó szar futóművel, kopó cuccok sztenderd GM, egyéb alkatrész ritka (mert utolsó facelift, kis darabszám).
Anno Vectra B-ből használtam 4 db-ot, akkoriban nem volt rossz autó, 2 példány 2.0 volt, mindkettőben olajpumpát és kipufogóleömlőt cseréltek, de a tűzfallal kapcsolatos gondról soha semmi infó. -
-
veterán
válasz Integrale #6718 üzenetére
A hátam mögött sok év és km 4 Vectra B-ben (2 normál, 2 sport), 3 Vectra C-ben (1 normál, 2 sport) - emlékeim szerint ezeknél rosszabb a 9-3 Aero futóművileg. Vagy időközben nőttek az elvárásaim.
Évekkel később egyszer ültem hátul sportfutóműves + 18" Vectra C-ben - az is keményen felüt villamossínt keresztezve, vártam mikor szállhatok ki végre.Ha egy 9-3-at, ne adj' 9-3 Aerot szeretnél venni, csak bátorítani tudlak. A futóműve egy fosch. Az ülés káprázatos.
(A hahun figyelőbe tettem a 9-3 kabriókat, elég ergya a felhozatal.) -
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
2ozzmexy
aktív tag
Akkor jó, mert nem bocsátanám meg magamnak ha most te is hónapokig a kanapén aludnál...
Miért ne illene egy dízel a kabriohoz? Mondjuk egy kombiban jobban adja.
Az legalább egy jó motor (talán a legkevésbé kehes mind közül), említette aero. is a másik topikban, bár a 320d mellé nem szeretnék több olajkályhát... Maradnék a 2,3 turbonal, főleg ha automata (öregszem én is)."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Még egy pár év magaslati levegő aztán a te derekad is fog majd fájni egyre többet, akkor fogod megutalni a kemény futóművet... Minden uthibat ott fogsz érezni ahol amugyis sajog... Aztán eljön a nap, hogy amit elejtesz csak nézel utána: ha nem jössz vissza magadtól én le nem hajolok...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Integrale
veterán
Van pár apróság, amire figyelni kell, és nem lesz gondja a hengerfejnek. Azon kívül nincs gond azzal a motorral.
Ha meg már gáz van, akkor más 20v 156,166, Thesis hengerfejét szokták felrakni, csak van egy két ügyes, aki azt nem nézi, hogy DPF-es vagy nélküli, DPF-es motorra nem szabad felrakni a DPF nélküli motor hengerfejét. Egész más a kettő, bal a DPF-es."Bad reklám is reklám too"
-
2ozzmexy
aktív tag
Ennél kriplibb már úgy sem tudok lenni, mint amilyen most vagyok.
Nyugtával dicsérd a napot...Miért baj hogy büdös? Smoke&Charm aztán jónapot...
Noha én is inkább a benzines felé hajlok, mégsem hagynék ki egy szívemhez közel álló járgányt pusztán azért mert tádé.
Ha úgy alakul és lesz egy 2,3T saabom, majd kiírom a hátuljára #benzintemető"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz rbalint88 #6733 üzenetére
Jó, hát a harkályt ki kell dobni a géptető alól.
A BMW most úgy dorombol mint egy kölyök macska... igaz ehhez össze kellett koszolnom magamat. Mióta ki lett mosva a szívósor nem kerreg mint egy MTZ, hidegen sem zakatol és van benne powa, a dupla olajcsere is rengeteget dobott rajta.
Az egyetlen ami zörög az egyik segédberendezés hitvány csapágya, de nem tudom megtalálni a "kis tetvet", lehet az egyik feszítő a hosszbordásnál... eléggé idegesítő, de ha bepöccenek bevágom a szerelőnek aztán majd ott a sok "egyetemi docens" kitalálja melyik csapágy az.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6711 üzenetére
Nincs bajom a Suzukival de magamtól pénzt nem adnék érte, mert semmilyen téren nem fog meg. Ettől függetlenül jó autók Vitara amúgy a ket tónusú fényezéssel még kinézetre tetszett is. Anno volt olyan nehéz pillanatom , hogy veszek egyet asszonynak 1.6 idegesbe de elmentem megnéztem és inkább elengedtem gyorsan ezt a gondolatot Nem rád értettem, hogy te lennél a fotelszakértő Nem könnyű jó állapotú autót találni mazdaból meg pláne mert, ott az a tudat él mint pl a hondánál is hogy, japán autó ezt nem kell karbantartani majd ha kiír valamit akkor elmegyek vele a szervízbe mert sose romlik el.. neppereknél meg minden autó koppanásmentes futóművel, szezonlámpával és friss szervizzel eladó hibátlan.. sajnos utazni kell és talán 20-30 autóból egy tényleg jó lesz. Persze drága mulatság de inkább autózok egy jóért sokat mint egy betegágyért keveset
#6709focvis : hát nah, mindenkinek vannak betegségei...nekem az hogy csipázom a csigazabáló verdákat( de csak a régi technikájukat)
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekem az 1,6 idegbeteg helyett az 1,4T nagyonszomjas lett, az egy kicsit odaveri az 1,6-ot.
Azért lett ez, mert 5M-ba szalonújból ez fért bele ami elég tágas és nem undorítóan néz ki, reményeim szerint nem is lesz egy pénztemető...
Sajnos sok szemét van a piacon, de rettentően sok időt és pénzt emészt fel a nézegetés. Sok drága nézelődésem volt, autó meg sehol, szóval feladtam és lett helyette Vitara. Most a Suzuki is menni fog a háztól, szóval kell valami más, aminek van stílusa, nem 20 éves és olcsó, de fel is van szerelve annyira hogy ne egy ladában érezzem magamat. Jah és az sem árt ha nincs elrohadva az összes eladásra kínált példány, így "indultam észak felé", mert ők már csak olyat gyártanak ami nem kezd el rohadni ha csak meglátja a sószórót."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #6741 üzenetére
“van stílusa, nem 20 éves és olcsó, de fel is van szerelve annyira hogy ne egy ladában érezzem magamat”
Lancia Musa.
Direkt nem írtam Ypsilont, nehogy elfogultsággal vádoljatok.Integrale:
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6741 üzenetére
Pedig az 1.4T is dicsértek, hogy fasza kis motor lett. Nekem a Vitara kicsi volt, a csomija is főleg abban az időszakban amikor a gyerek végett a félházat vinni kellett. (jó persze mindent meg lehet oldani, főleg egy gyerekkel bármilyen autóba. De én lusta vagyok és utálok sakkozni mit hogy tegyek be. Maradtam a kalsszik mindent behányok 2 perc alatt mert van hely és problem solved elven )
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
2ozzmexy
aktív tag
Konstans két gyerekülés van hátul, majd ha hétvégén lesz érkezésem belefotozok. Na úgy 2 felnőtt még kényelmesen, vagy ketteske közéjük üll és akkor rajtunk kívül még egy fő a limit. Ennek nincs kettonusu fényezése, mert ilyen volt a kereskedésben (tiszta Merkúr van már 2 éve a szalonokban):
Csomagter:
fér még oda cucc, alá is meg mögé is, a rekesz is kivehető, csak utálom ha nincs mihez nyúlni ha baj van ...
Igaz mi BP-en használjuk leginkább, szóval nem kell órákat utazni benne, nagy nyaralasra a Qru féle trükköt alkalmaznam, berelnek egy boxot rá. Hétköznapokra simán elég.
Persze lehetne jobb és szebb, de az nem 5 lett volna 2019-ben..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tresh
addikt
válasz 2ozzmexy #6745 üzenetére
Mi viszonylag sokat ingázunk németbe, meg vidékre és sajnos én kb egy sima sporttáskával le vagyok tudva, de a feleségem és a kisgyerek a félházat hozza mindig..(nők) Az ML is sz@r ilyen réten Az előző kombi mk5-ös mondeom volt elég hozzá. A ST mk3-as foka meg gyorsan ment mert abba semmi se fért be viszont jó üzlet volt
-
Integrale
veterán
Ne is mondd, én megőrülök ettől. Elmegyek bárhova egy 30 literes hátizsákkal, asszonynak kell 4 cipő is, meg mindenből olyan, ami megy mindenhez.
Az eredmény egy nagyobb gurulós, egy kicsi vacak a szükséges szaroknak (kb ami minden nap nála van), meg laptop és még a cipőknek egy zsák."Bad reklám is reklám too"
-
2ozzmexy
aktív tag
Jó pap is holtig tanul, egyeske is hozta mindig a fél házat a gyerekkel, akár csak egy hétvégére is, de a W140 csomagtérben nem szűkölködött az tuti...
Na ketteskével már másképpen álltam hozzá, "Édesem, ennyi fér be, döntsd el mi marad...", azóta képzeld el, két gyerekkel is beférünk 375literbe... Mik nincsenek, ugye!?
Szóval nem nagyobb autó kell, hanem szelektálni kell a motyót, olyan még nem volt hogy valami otthon maradt volna ami nagyon fontos, ami kevésbé arra ott a Mastercard.
(vettem már Balatonfüreden karúszót és vizipisztolyt, pedig otthon mindkettőből van egy rekesszel )"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen