Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz radi8tor #7795 üzenetére

    Úristen, először is rohaggyá' meg mert soha nem voltam ezen a fertő tik getván de most felmentem véletlenül. Szóltál de hát az ember soha nem veszi észre a figyelmeztetéseket :DDD

    Másrészt nagy szakértő lehet a "csaj"...

    Huracan STO nem jó semmire csak villogni vele.

    Versenypályán nem annyira gyors mint egy Porsche, cserébe sokkal drágább.
    Viszont Trofeo vagy STO módban ki is tiltanak a legtöbbről mert átlépi a decibel limitet, még a Nürburgringen is.

    Szóval ez egy pálya autó, de nem annyira gyors mint egy fele annyiba kerülő Porsche, de cserébe nem is tudsz felmenni a pályákra mert kitiltanak.

    Remek koncepció.

    Jól néz ki és szép a hangja ezt adom, de a másik problémám hogy eszméletlen kényelmetlenek. Annyira hogy fáj mindened tőle. Sokan úgy járnak vele hogy párnákat raknak a seggük alá meg a hátuk mögé mert 30 percnél többet konkrétan fájdalmas ott ülni.

    Szóval van egy autónk ami pályára készült csak nem mehet fel / egy kör után kitiltják. Rohadt drága és kényelmetlen.

    Ezerszer inkább GT3 vagy GT3 RS. Ott a 9000 fölé forgó szívó boxer és pálya teljesítmény.
    [link] ;]


    Lambo az egy villantó autó, itt is főleg magamutogató emberek veszik. Porsche meg reggeltől estig végig aláz mindenkit a pályán, és sokkal jobb vezetni. Inkább funkcionális mint magamutogató. Nyilván nem szar az STO, lenne egy 20 kocsis gyűjteményem elférne benne. De valószínűleg a GT3 kulcsát választanám az esetek többségében.

    KIMONDOM:
    Egyszer lesz egy ilyen 4 literes szívó boxer Porschém. Nem tudom mikor, milyen, mikori... De lesz.

    Zárójelben jegyzem meg hogy a Ferrarikat is jobb vezetni, és kényelmesebbek sokkal de sokkal élhetőbbek.

Új hozzászólás Aktív témák