Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz BigBlackDog #8300 üzenetére
Lecserélném mert nagyon ronda ami benne van, ráadásul benne van ~~300k forint, szal nem kukáznék rá még 50-et.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
barnam_
nagyúr
válasz FeRRaR1 #8279 üzenetére
Tegnap volt lehetőségem megnézni közelről az új E osztályt.
Értelemszerűen kép nincs, meg túl sok részletet nem is akarok megosztani... de talán nem lövök le nagy poént vele, hogy ebben is ugyanazok a kapacitív gombok vannak mind a kormányon mind az ajtópanelen, mint a C osztályban. Klímának nincs gomb*, viszont van 3 képernyő*kijelzőn lesz neki valószínűleg gyors gomb, meg van haptikus visszajelzés is, de azért az nem ugyanaz, mint amikor ránézés nélkül megnyomsz egy gombot.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Jingle Bells
[link] #tiktokalert⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Műszaki vizsga [link]
⭐ Stella
-
FeRRaR1
őstag
válasz barnam_ #8303 üzenetére
Sajnos láttam előzeteseeket róla.
Itt tartunk, több króm, több kijelző. Nagyon érződik rajtuk hogy egyre inkább a keletieknek készül...
Tipikus vásárló majd ez lesz: B@szod gádzsi ebbe TV van, MEGVESZEM. (providentre) Egy szégyen amerre az autó ipar halad de mit lehet tenni. Sok órát rászánni hogy jót válasz akár használt akár új.
Nem mellesleg még egy kínom van:
Esti vezetés a tabletes istenf@szákkal. Új Toyota furgonomban hiába vált át éjszakai módra a waze, hogy a háttér sötét utak világosak... NAGYON zavaró. Régen volt két kis tekerő az autókban a lámpa kapcsolónál. Egyik a lámpa magasságot, másik a műszerek fényét szabályozta. Na most nyilván ezt kispórolták belőle pedig jobban kéne mint valaha. Almenü almenüjében levettem minimumra, és alig csökkent valamit. Felfoghatatlan. De legalább jön az euro 7, az majd biztos jobbá teszi őket
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz FeRRaR1 #8308 üzenetére
Kína valóban fontos piac nekik, meg kell hódítani őket.
A gombok hiányát a hangvezérléssel ellensúlyozzák, ami vagy működik vagy nem. Németül és angolul érteni fog, de nincs infóm a többiről 3 kijelző van benne (ha valaki megveszi az utas előttit is), és mivel minden a head unitról megy, nagyon sokat fog számítani hogy a szoftver hogyan fog működni... Aminek azért most még vannak nyűgjei, de bízunk benne hogy a programozók kijavítjákA kijelző fényerő szabályzásra biztos lesz valami gomb vagy egyéb, nekem is van rá tekerő a W205 C osztályban.
Sőt, még a W124-es Mercimen is lehet állítani a muszerfal fenyerejet.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #8308 üzenetére
Nekem a ceges i30-ban is ugyesen szabalyozza a kulso fenyviszonyokhoz (van egy alap beallitas a tekero helyetti gombbal), gyorsan valt fenyes es kevesbe fenyes uzemmod kozott. Hogy a waze mikor all at ejszakai modra, az waze beallitas kerdese.
Amugy ez a fenyszenzor kihagyas a tipikus japanos balfaszsagok koze tartozhat, kb ugyanaz a kategoria, mint hogy nincs benne csomo Toyotaban a komfortzaras (15-20km/h-t elerve bezar automatikusan) -
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #8311 üzenetére
Azt értem hogy a Waze mit csinál és nincs is vele bajjom. Azzal van hogy annyira világos még sötét múdban is ha nem belvárosi lámpák közt mész akkor már nagyon zavaró, éjszakai módban, letekert fényerővel. (Nem mint ha 15%-nál nagyobb különbség lenne min és max között, és az is csak az almenü almenüjében állítható)
-
-
-
-
-
válasz radi8tor #8320 üzenetére
Nem vagyok egy bulizós fajta De a csendet szeretem. Meg hogy a javarészt város nem szarja teli a dpf-t meg nyírja ki az egr szelepet. Meg úgy overall most még mindig olcsóbb megvenni a már drágát mint akkor amikor már nem lesz ICE autó forgalmazás az EUban. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
OPiiPO
addikt
válasz radi8tor #8333 üzenetére
Van még szívó benzines újonnan? Asszonyék most rendeltek új cégeseket, benzinesnél sincs már csak turbós amit ajánlott a kereskedés (Opel/Skoda).
Fun fact: ismerősnél 999ccm 3 hengeres Focus 60eKm fölött picivel adta meg magát, Ford kereskedés ajánlata alapján gazdasági totálkár."Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
radi8tor
MODERÁTOR
Hogyne, Fordnál, Toyotánál az összes hibrid szívó benzines.
Áhh, EcoBoostosat még akkor se vettem volna ha ingyen adják. Annak jó aki nagyon lightosan használja. De aki hajtja az alatt szétmegy. Ideális esetben gariidő alatt, nem ideális esetben gari lejárta után...
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #8342 üzenetére
Ja tényleg ennél fut olajban a szíj. Na az is egy elmebeteg megoldás.
⭐ Stella
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz radi8tor #8343 üzenetére
A szíjjas vezérlés egy elmebeteg dolog eleve...
Innen puszilom a bajorokat akik qrva viccesnek érezték magukat és a tuzfalhoz rakták... végülis, generátorhoz meg klimahoz 80ezernel gyakrabban kell nyúlni, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz radi8tor #8345 üzenetére
Költség oldalról ha nem évente 1-2 ezer km a futás, meg merem kockáztatni, hogy a legolcsóbb is tud lenni, a mai bicikli láncos korszakban (200e km/10 év névleges élettartam sok esetben). Láncnál szerintem jóval nagyobb nyűg és drágító tényező, hogy ott az olaj. Az olajban futó szíj meg kb egyesíti a két megoldás hátrányait. Biztos megvan, hogy kisebb súrlódás miatt 0,2% fogyasztáscsökkenés, habár gyártani lehet többe kerül
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #8346 üzenetére
Nincs tapasztalatom láncos vezérléssel, viszont 360k km után a 3. garnitúrát fogyasztja a Focus. És szerintem nem vészes.
Láncos az kicsit hangosabb is, nem?⭐ Stella
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz radi8tor #8345 üzenetére
Ja, csak 3 évente kell cserélni annyiért mint egy láncot, cserébe csendesebb és kényesebb. A lánc meg nem a biciklis fosvagennel kezdődik, nézd meg egy Toyota Avensis vezérlését, triplasoros lánc, 200ezret röhögve elmegy. Nem is értem mi a bajom vele, ja már tudom, hogy utoljára a ladaban volt...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz radi8tor #8347 üzenetére
Elvileg igen, nekem eddig nem tűnt fel a zaj Nekünk a Golf SDI szíjas, papíron 150-et tud a szett, vagy 8 év (és ez még régi 2003-as autó); Fiat 1.3D még a gyári lánc, eddig megtett km 190-hez közelít, pedig ez hírhedt bicikliláncos típus. Ha azt nézzük, hogy példa kedvéért 2x annyit tud a lánc, de a cseréje is duplája pénzben, kb mindegy is lehetne… Azért megint előhoznám az elzártságot, egy lánc ellenőrzéshez muszáj lenne nekem is motortartó bakot, és mögötte vezérlés fedélen levő kémlelő nyílást bolygatni, hogy a feszítő kiállása mérhető legyen (persze egy idő után csörög is), száraz szíj esetén meg 30 másodperc kb fedelet lepattintani és vissza. Rendes motoron nyomórúd van…
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest