Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #8850 üzenetére
Nem ugrik a gari: a kötelező intervallumonként kell márkaszervizbe vinni, bár állítólag még arra is van kiskapu (ha nem márkaszerviz végzi gyári alkatrésszel azt is kötelesek elfogadni.
Megvettem hozzá a gyári szűrőt, meg a gyártó által approvált Motul olajat. Ennyi.Most van 11000 benne, ezt megcsináltam én, 20000-nél mindenképp viszem márkaszervizbe. 30000-nál majd megint én cserélem és így tovább.
Lehet pollen szűrőt is cserélek benne tavasszal.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #8844 üzenetére
Jó a "harang", csak nem neked. A WagonR-hez megváltás.
A Hondán viszont vízszintesen van a szűrő felhelyezve, és nagyon közel van a hűtőventi, a leszedőt még rá tudom tenni, de a racsnis kulcsot már nem tudom annak a végére biggyeszteni sajnos. Ilyen fajta villáskulcsom meg pont nincs akkora (még). Ehelyett ilyen szalagossal szoktam levarázsolni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kelly416 #8856 üzenetére
Kaptam kupont a bejáratós olajcseréhez az 24000 Ft volt kb 4000km-nél.
Ez a kedvezményes olajcsere is tök jó lett volna 35000-ért, csak az a fránya infláció.
Kérjetek árajánlatot, ne ilyen utcáról betérős olajcserére vigyétek. Minden szervizben van lehetőség alkudozni. (főleg ha náluk vettétek a kocsit)⭐ Stella
-
kelly416
veterán
válasz radi8tor #8857 üzenetére
Az elsőre kértem ajánlatot Kecsóról, Szegedről, még valahonnan meg Ceglédről. Közel hasonló árakat mondtak, de csak a Szegediek nem értetlenkedtek a törekvésemen, a többiek eléggé furán álltak hozzá (nem kell az, minek csinálom...).
Az alkudozás viszont nem az én asztalom. De ezt tudom is, így is szoktam vásárolni mindenhol.
És ezért is csinálom magamnak én is az olajcserét már.Csak mondtam, hogy azért a 47-ért én a két kezem össze tettem volna.
-
AssAssynn
őstag
De szervizkönyv vezetése miatt nem lenne jobb mindig oda? Vagy annak már veszett a hitele? Mondjuk nekem sokat adna, ha látnám használt vásárláskor, hogy újkorától 10e km-enként volt olajcsere.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #8836 üzenetére
Jaj, ne is mond, ezek a teknősök már a sírba tesznek, azon lepődök meg hogyan nem alszik meg a reggeli tej a szájukban, mire felfognak egy szirénázó tűzoltó én már régen el is álltam előle...
kisza25: ne is mond, ugyanúgy megyek a bimmerrel is meg a Vitarával, az egyik leggyökerebb a céges octavias területi képviselő, akinek mindenkinél drágább az ideje, na ők nem tesznek különbséget, tisztelet persze a kivételnek... nagyon másképpen állnak hozzá az autósok az f31-hez mint a nép-telepjáróhoz, Tyutyukival inkább letolnak 80 helyett 120al, minthogy előttük legyek, a bimmerrel 140-nél villantok egyet Hegyeshalomnál és kiürül a belső Tatabányáig... Mondjuk én pont a nem megyek ki kategória vagyok mindkét autóval, mivel autópályán 150-nél nyomok egy SET gombot és ha valaki utolér akkor lassítok és kihúzódok akár két kamion közé is, aztán vissza is ugrok mögé és hagyom az elektronikát gyorsítani újra 150ig. ha lassabbat érek utol akkor belassulok mögé, ha nincs változás akkor bal index->villanás és jön a kürt, de ez ritka, többnyire kimennek ha tudnak, aki nem azon meg semmi sem segít csak a tolólap.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #8852 üzenetére
De márka szerviz előtt tolass kicsit a hold felé
2ozzmexy
Lehet már leírtam itt de mikor utoljára voltam M.o.-n az S80 V8-al, Angol rendszám, kocsi csillog ahogy szokott, rokonok / ismerősök között cikázunk lassan, határon vagy az alatt. Országút, 70-el megy a jóember
buzifaszszépen megvárom az üres egyenest, index, akkora gázt adok vissza se váltott csak nyomatékból elkezd tolni szépen. Azonnal vissza vált mint ha Colin McRae reinkarnációját próbálnám megelőzni, és 110-ig nem engedett el. Ott is csak azért mert meguntam és lepadlóztam. Aztán a szépen megelőzöm majd megyek 90-el helyett lett 130-140 pedig tök nyugis voltam, beszélgettünk, tele a kocsi, rokonokhoz mentünk nem sietve...Vagy a kedvencem a szakadt rendőr astra a városban, 4 sávos, mióta utóljára ott voltam a buszvárót meg vagy 5 megálót áttették a külső sávba a padka másik oldalán lévő buszváróból. Jövök ki szépen nyugodtan a körforgalomból, lasú sáv, nem sietek, mögöttem 2-3 kocsinyira az astra a gyorsabb sávban, buszok előttem parkolnak, észreveszem, index, ezt az astra személyes támadásnak vette mivel mellém tolta, kereke a szaggatott vonalon, és húzta rám a kormányt rángatva meg mutogatva mint egy ideg beteg. Valahol le kell vezetnie a feszkót ha már az asszony nem hagyja neki miközben hamuzik a panel 10.-en a májkrémes konzervbe. Legalább is így képzeltem mikor megint lepadlóztam. Pont az nap volt mérés 5 helyen, 3 civil rendőrautó kamerákkal, kivezetőkön drónokkal meg rejtett kamerákkal ment a razzia. Nem lett belőle semmi de én voltam a hülye, nem kell hosszan nyomni a padlót 40-ről hogy nagyon gyorsra lóduljon. Nincs ott járda meg nem volt előttem senki de akkor is.
Ez a kettő maradt meg a legjobban de volt sok kisebb is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz szabonagyur #8838 üzenetére
Az nem zavar, de a 30-40 igen.
#8840 Qru: Hat, a berlingo kicsit meg van nyomva, ott rozsdasodik is, meg mar vagy 20 eves. Nem szoktak ramhuzni se
#8865 FeRRaR1: Manapsag egyes villanyautosok nyomjak ezt. Multkor ugyanigy jartam vmi volgswagennel, a 11-es fouton. Az is cammogott, amig meg nem akartam elozni, csak az az ut meg jo kacskaringos is...
A rendort meg egy kulon allatfaj. Ugyanezt a ramhuzasos sztorit nyomta egy rendorfurgon a hegyalja uton dombrol lefele az erzsebet hid fele. Gondolom nem tetszett neki, hogy 70-el ment en meg ugy is megelozom. Raadasul szabad volt neki is a palya, mert o ment a buszsavban.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #8866 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, rendőr astra mint szappantartó astra (F), nekem az a típus, nem konkrét rendőr autó volt.
SryVillanyos keményeket le kell nyomni, tesla model s P100D (700 hp) is valami 10 másodpercig bírta a 250-es limitet majd belassult 220, 210 és olyan 200 - 210 között tudott tartani. Annyit a 20 éves Volvo D5 is tudott tankolástól tankolásig... Ha nem rimac nevera akkor nincs nekik top end, gyorsan kifújnak, legtöbbnek mid range sincs.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #8865 üzenetére
Akkor szerinted engem mennyi atrocitás ér a két sztereotípiával?
Vagy Suzuki Vitarát vezetek (ami itthon népanyataxi/lakótelep-járó, ez az új Ignis) vagy ülök a 320d-ben ami ugye a prémium autózás fillérb***ó edition-je...
Én vagyok az aki "mindig a szerszám rossz végén van", a sajátommal azért nem engednek be sehova mert Tyutyuki, a bimmerrel meg azért mert a sok tirpák elfuserálta a renomét és jön a "nézd a bu** béemvést, ott fog megrohadni én be nem engedem", úgyhogy tolnom kell folyton hogy tudjak közlekedni és közben a vasárnapi mazsolákra is oda kell figyelni akiknek még mindig nem sikerült megtanulni: tükör-> index-> TÜKÖR! -> kormány"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #8870 üzenetére
Ennek nálunk a rövidített verziója megy sok bmw tulajnak. Kormány. Kedvencem mikor behajtott tükörrel mennek, mondjuk az ritkább de mindig lehalok rajta. Tényleg nem kéne hogy márka függő legyen de magasan bmw a legtöbb
Nálam valószínűleg az Angol rendszám verte ki a biztosítékot jobbágyunknál. Vagy túl sok volt neki a kerámia a verdán...
Tegnap olvastam hogy az Angol kormány felmondta a bmw szerződését. Rendőrautók nagy része itt bmw vagy Volvo. Főleg motorikus problémák és tűzesetek miatt. (20 és 30d) Sok tulaj írta alá hogy halogatta a bmw amég lehetett de most van (itt legalább is) visszahívás és cserélnek valamit az egr-nél.
Megjegyzem a Volvo márkaszerviz parkoló is tele volt motor cserére váró rendőr autókkal. Legalább ott tűz nem volt
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Nyilván akkor dudálok ha nem tudok mellette jobbról elmenni, ezt egyértelműnek gondoltam.
Valahogyan ez máshol nem ekkora was ist das, ha mögé ér egy gyorsabban haladó akkor kimegy, elengedi aztán vissza. Mellesleg BP felé közeledve exponenciálisan nőnek ezek az esetek... Ugyanez igaz a keleti határ felé közelítve... nem látom még az összefüggést..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #8877 üzenetére
Azért vicces hogy a biztonsággal példálóznak amikor sebességhatárokról van szó, de ha valamelyik közpénzfogyasztó fárad valahova akkor lehet menni az Üllőin hirtelen akár 100km/h-val is...
Végülis egyszerűbb levenni a városi limitet 30-ra mint megtanítani vezetni a kis balfékeket...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #8877 üzenetére
De, a repterrol jottek. Fene gondolta volna, hogy egy ures sav nem eleg nekik. Mindegy nyilvan kimentem mikor ramhuzta a kormanyt. Cserebe kicsit ratapadtam, hogy hamarabb hazaerjek. Ugysem fog kiszallni igazoltatni.
#nincsbennetarcsi
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #8871 üzenetére
Ezért is pucoltam szívósort (meg 2 hibakód miatt), senki sem tartotta szegényt karban csak rugta, amolyan kulcsos autó volt, a főnök meg valami vitorlázós spanjától vette... Szóval viharvert élete volt, most kapott mindent, rendbe tettem, vizet sem akkor lát ha esik, így hálás kis jószág lett, csak az a fránya sakktábla ne lenne az elején...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #8878 üzenetére
Ah, az osztrakok is ugyanilyen turhok a palyan. Eloztem ott emiatt a leallon mar, mert Mr Ontudat nem akart elengedni. Egyet villantottam ra, mert kint felejtette magat a belsoben es le is ment nala a rolo mondjuk a Golf7 tdi vs Jag XJ 3.0sd viszonylatban nem volt sok eselye nyers erobol, de addig kacsazott elottem, mig utolertunk valakit es ott a lealloban elhuztam.
En kozepes pilota vagyok, 100-bol 97-et en kerulok ki, de a maradek 3-mal nem szorakozok, hadd menjen. -
FeRRaR1
őstag
Nekem is itt ért véget a Volvo történet. Nem fogok kínai 2 literest venni jóval megemelt áron, rengeteg hibával, alacsonyabb minőséggel. Németesebb lett a forma és a fenntartás is (nem a jó értelemben).
Nem tetszett még a gázpedál programuzásuk sem, ha letaposod turbo lag de akkora mint a grand canyon, ha elveszed akkor még tolja neki mert valami
buziemissziós norma miatt nem engedheti el a nyomást csak a motorba hogy elégjen ami már felépült... Alapból ha Volvo akkor 5 henger, ez ment generációkon át, mindenki szerette. Különlegesebbek 6 vagy 8.Még 2 Volvo jöhet szóba:
V60 Polestar 3.0 T6
XC60 3.0 T6 PolestarA V60 rendes polestar fejlesztett, az XC csak mint egy trim polestar. Ezek közül még az egyik lesz, aztán ennyi volt. Szép volt, jó volt, soha nem volt Német autóm, a Macan lesz az első saját.
Ha elektromos akkor meg a Polestar 2 tetszik, szép, letisztult, komoly sport fék és futómű, van benne egy kis őrület amit bevállaltak. Manapság ritka már sajnos. V12 TDi Q7
2ozzmexy
Meg a kocsikat is egyszerűbb teleszórni minden félkész idegesítő, csipogó "biztonsági" retek elektronikával. Mint hogy a sofőröket képezzük komolyabban, és szűrjük a selejtet... Lányom osztálytárs anyukája, új Q7, körbe radar, körbe kamera, egy parkolás alatt 2x törte meg. HOGY A RETKES F.MBA??? Ugyan ez a jogsijára is hogy lehet neki? És ezért se pont nem jár, se büntetés. Volt 3-al lefelé szomszéd, vett egy új i20-at talán, hátul a ház mögött ahol 2 furgonnal is elfértem, kivitte a szomszéd kerítés paneljét tolatás közben. Mind ezt én végig néztem, majd kiszáll, körbe néz: Tudod mi nem vagyunk valami jó sofőrök.
Akkor anyádért erőlteted. 2 hónap múlva nem volt rajta olyan panel amin nem volt horpadás. A TETŐN IS VOLT. Hogyan azt elképzelni nem tudom... De van jogsija és legálisan közlekedik. Ilyen hülyék nélkül kisebb lenne a forgalom, és kevesebb a kár / baleset.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #8883 üzenetére
Feltartani en sem szoktam senkit, az elso biztonsagos helyen kihuzodok. Korabban melo miatt gyakran kellett sietnem, meg amugyis minek szivassam/hergeljem... Nekem attol nem lesz jobb. Bar azt ruhellem ha nagyon a nyakamon liheg vki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Tehát megtörtént az első közúti ellenőrzése legnagyobbfiamnak.
Éjszaka ment a húgáért és a haverjaiért, akik buliban voltak.
Többször is találkozott rendőrrel, mindig ugyanazzal.
Aztán egyszer csak látja ám, hogy hátulról villognak, és megy a nínó (halka, mert hajnali fél négy volt)
Az egész társaság hirtelen kussba' vágta magát.
Fiam rendben lehúzódott, megállt, kiszállt, és rákérdezett, hogy esetleg van-e valami gond.
Csak szondáztattak, semmi más nem volt. (Nov. óta talán 1 cider-t ivott, szóval minden rendben volt)
De így elsőre elég félelmetes volt mindenkinek.
Mosolyogva mesélték el.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #8898 üzenetére
Jobban kovetheto egyreszt, masreszt meg ugyis atugorja akit nem erdekel mit rofogok.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest