-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #29121 üzenetére
Ámen
Pedig az Infinity-k nem olyan rosszak
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29116 üzenetére
4.4-et keress hidd el nekem
Ákos ez neked lesz érdekes
Megadta kicsit mára X6 de megoldottam
35D-ről leszenvedtem a turbókat meg a csonkot de iszonyat szülés :/ Ráadásul E70-71-en nem lehet a DPF-et levenni anélkül,hogy a motort ne emelnéd még és a bölcsőt ne engednéd le.... A turbókhoz persze nem is férsz úgy oda.... Főleg,hogy majdnem az összes extra benne is volt így mindenhol csövek X drive stb.... Álom meló.... ( Hülye hang jött a turbók felől illetve kormos is volt.... Ki is fújt... ) Most mennek fölújításra és DPF takarítás Turbók és csonk nélkül kijön fölfelé Érdekesség még,hogy a 2 talptömítés a turbók közé egyik 25K a másik 14K - és ez csak 2db és még van egy csomó tömítés és csak gyári van csak a tömítések 60-80K hozzá....
Még egy 6HP is kiugrott
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #29163 üzenetére
Azt szoktam mondani (e36-nál is), ha nem ül fel az alja, akkor elmegy bárhol
volt olyan, hogy apósnak azt mondtam, jöjjön utánam, ahol én elmegyek, ő is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29322 üzenetére
Igen, padlora lehet. Nekem egyedul a komfortules volt az, ami miatt nagyon akartam az E60-at. Puhabb, mint a sportules, nem szoritja ugy az oldaladat, de azert van tartasa. Mikor beleulsz, olyan, mintha egy kenyelmes fotelbe suppednel. A legjobb dolog viszont, hogy tartja a hatad felso reszet, mivel a hattamla felso resze kulon allithato, es a fejnek is kenyelmesebb tamaszt nyujt. Na meg ha mazlid van, akkor jar hozza hutes, masszazs is gratiszban, de azok ritkak. Meg van meg aktiv valtozata, az meg idegesito.
CharlieDrop: Probald ki mindegyiket. Amelyikben jol erzed magad, azt vedd. En sem akartam 3er -be ulni az E39 utan, mert ugy voltam, meretben nem adom alabb. De az E90 az hatalmas. Az AGM -es aksi miatt meg ne aggodj, meg a defektturo gumik miatt sem. Az aksit egyszer kell cserelni, es ha nem start-stop, akkor rakhatsz bele sima akkut. Az RFT-s gumikat meg jobb kukazni, mert borzalmas veluk az auto. Be kell szerezni mankokereket, meg defektjavito keszletet az E90-nel, mert ott ugye nincs potkerek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29357 üzenetére
Miert fossatort? Egyebkent jah, eleg igenytelenek azok a felnik, a belseje katasztrofa. A bor odavan, a kozepkonzol brutalisan el lett ronditva. Az ora biztosan visszatekert, valszeg behozott. En innen nem tudom, de valaki megnezhetne a nyilvantartasban(600huf), mi a hazai tortenete az autonak.
Miert a facelift elotti fenyszorok vannak az auton?1 millat tan adnek erte... Bar az a lehetseges majd 400k futott km eleg sok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29359 üzenetére
A motorhazteto? Azert nem vettem eszre, mert nem tudtam, hogy van e kulonbseg a facelift meg az az elotti kozott. Hol kell keresni a kulonbseget? Mert pl. az elso lokos az teljesen rendben van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #29357 üzenetére
Ezt fel kellene jelenteni a 164 K km miatt... Kintről behozott a rendszámtábla mutatja... Nagyon gáz, csak a hátsó lámpabúrát látom jónak... Vezetőülés alapján kb 364K km...rohadjon meg az ilyen...holnap fel is hívom majomkodni kicsit...
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #29357 üzenetére
Megválnék szeretett autómtól, mindenből a legjobbat kapta. Negyedik autóként volt használva, én vagyok az elő tulaja. Frissen szervizelt, mindenről számla van,sőt még a tankolások is megvannak.Rengeteg érzelem fűz az autómhoz.....
Valahogy így képzelem a dumát a telefonban..... Golyót az ilyennek, a felniért külön kétszer lőném le
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #29441 üzenetére
az fincsi, mert 2005.01-től csak euro 4-et lehetett forgalomba helyezni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #29445 üzenetére
klafa biztos volt vmi kiskapu
a 2004.10. havi Fábiám már eu4 volt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz szőröscica #29479 üzenetére
Nem egy amcsi V8, akkor meg minek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29497 üzenetére
Betegágy Ha sok pénzt akarsz költeni akkor jó lesz.... Soha nem lesz tökéletes Van igazán fanatikus ügyfelünk egy használt F01 árát belelocsolta a kocsiba de akkor is a motorral mindig van valami. Egyébként hozzáteszem bitang jó kocsi kapott is remapot tőlünk és irdatlan jól megy. Amelyiket remapoljuk amikor megy brutális de a 2 turbo porlasztók és az egész konstrukció nyűgös....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #29499 üzenetére
ja egyszer mentem egyet a két turbó cseréje utána, az nem volt rossz akkor
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #29536 üzenetére
Igen ezt én is hozzátenném.
e46 320d-k már jobbak mint menetdinamikában és fogyasztásban is, kasznihoz képest. (bár néhány hozzászólással előbb láthatsz szerviz költségeket)Bár az a gond az e36-al, hogy szegény-gyerek ferrarija mai világban, mindenki lerúgja őket.
[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29556 üzenetére
De ezzel nincs is gond. Szegyen is lenne, ha nem tudna egy hiper-modern eroforassal felszerelt, meg normal sulyban levo auto korbeautozni egy 20 eves 320i -t. Foleg, hogy a 320i-k 150 loerejebol mar biztos hianyzik par menes.
Don't Tread On Me
-
Isual
veterán
válasz szőröscica #29426 üzenetére
Ilyet hajtok.
Fekete M Paket, most lesz 13 éves májusban és hála az ezredesnek patent müszakilag. Esztétikailag meg szinte hibátlan kívül belül.Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29606 üzenetére
25D manual remap-al ~200 Le most
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
#56573440
törölt tag
válasz szőröscica #29690 üzenetére
kezdem azt hinni hogy az enyémre Ezredes olajcserénél rátolta az iddqd+idkfa kombót.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29690 üzenetére
Kettesbe? Minek az? 90-et ha megy abban a fokozatban. Most nem tudom pontosan, hogy az 1.9 vagy 2.0 -as eroforrasrol beszelunk, de a 143 lovas az jobban megy, mint a sor6 150 lovas. Nem versenyauto, de azert meg boven hasznalhato. Azert meg vannak az utakon boven fele ekkora loerovel is autok, es azokkal is kozlekednek. Jo az a 143 lovas(bar a 145 lovas Mondeoval megkerulom, az meg kimegy a vilagbol), csak kar, hogy a valvetronic beteges, es hogy kopi az olajat.
Persze egy dieselhez kepest gyengenek tunhet, mert nyomatek szegeny. De ez minden szipos benzinre igaz. Nem veletlenul kopnak ki a szivo benzines eroforrasok most mar mindenhonnan, beleertve a motorsportot is. En mikor vitt egy kort a szomszed a 330i-vel, ami mar a 272 lovas, mar csalodtam. Pedig jol ment, de valamiert a 330D -vel jobb volt hetkoznapi autozni. Talan pont azert, mert mikor meg kell ugrani, nem kell 3-at visszavaltani, eleg egy gazt adni, es nyomatekbol megoldja.
Az erzet ugye sokkal jobb a dieselben, mert az azonnali hirtelenseggel tol, es raadasul a BMW felek majd leszabalyzasig nem is erotlenednek. Szivonal meg ido, mire szepen felepul eloszor a nyomatek, utana a loero.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz szőröscica #29690 üzenetére
Ennek ellenére nagyon szeretem. Mindig is tetszettek most végre megadatott a lehetőség, hogy legyen egy E46-om. Jó a tükör, nagyon jól lehet vele parkolni, igaz mivel sedan nem lehet túlságosan pakolni, dehát céges ügyeket meg céges kocsival intézzük
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #29690 üzenetére
Azért nehogy már 70-nél 2-esbe kelljen váltani, kicsit ezt erősnek érzem.
Még ha nem mai technika is, 50-nél 3masba nekem viszonylag hamar megjön a nyomaték, nem kell váltogatni még urban lájtos gurulgatásoknál se.
Más persze ha valaki kiakar "lövelni" de minek szétpörgetni.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #29699 üzenetére
Persze négyforgalmú úton máshogy előznék, de sima előzéshez nem kell 70-nél 2-esig leváltani feleslegesen, 4-ből 3-ba.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
válasz szőröscica #29750 üzenetére
+1, de igaz az is, hogy ezek a brazilokat is vonzzák, mert "rajos" meg "sukár", lehet vele villantani, de az alacsony üzemanyagszintjelző sosem alszik ki, aztán lehet a többire is vonatkoztatni, amiket H. Ezredes is észrevett.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29750 üzenetére
En meg pont a forditottja. Anno hiaba tetszett nagyon egy e92, a piros bor miatt otthagytam. Atszamolva, akkor ugy tunt tul nagy macera a belso csereje. Aztan persze belegondolva elhozhattam volna, mert annyira megsem gaz, lehet bele konnyeden fekete belsot talalni.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #29750 üzenetére
Konzervatív vagyok, maradnék a feketénél. De szigorúan tetőablakkal, hogy télen ne vágjak eret a kocsiban.
-
-KP-
addikt
válasz szőröscica #29784 üzenetére
bmw fórumon írták. mellesleg ha kamu, miért olvasni olyan véleményeket, hogy kinti üzemanyaggal jobban/simán megy az autó? mellesleg egy szabványnak van teteje, alja is
-
Isual
veterán
válasz szőröscica #29784 üzenetére
Sajnos nem kamu, utóbbi időben sokat voltam Svájcban, Németországban és ha nem is drámaian, de egy 5-6%-kal mindig kevesebbet fogyasztott a kocsi a német, osztrák üzemanyaggal, hasonló felhasználás során természetesen. Kúton számoltam és valós a különbség. Lehet csak az adalékolás más, de a különbség létezik. Jobbak a külföldi üzemanyagok, de nem csak az üzemanyagok jobbak amúgy azonos kategóriában (csomó nemzetközi élelmiszer, tejtermékek...stb). Magyarország már a Balkán minőségű cuccokat kapja. Mindenből...
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
Isual
veterán
válasz szőröscica #29789 üzenetére
Ja bocs. Az szerintem is véleményes...
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
zsolt1225
aktív tag
válasz szőröscica #29827 üzenetére
Az a baj előző seatra is megvettem nyárra, télre az új gumit és 1 szezont mentem mindkettővel, úgy adtam el. kb 1-2 ezer volt bennük.
-
-KP-
addikt
válasz szőröscica #29827 üzenetére
egyetértek teljesen. egy jó gumin a sajátom vagy mások élete múlhat akár. mindenképpen prioritást kell élvezzen egy új hátsó lámpához képest. csak én érzem gáznak, hogy veszek egy bömöst de nincs pénzem gumira?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29873 üzenetére
Dehogy. Csak nem megnezted A szallito cimu filmet?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz szőröscica #29875 üzenetére
Tudom izlesek es pofonok de E65-bol meg a fl is epp hogy elmegy. Bun ronda az az auto. E38-nal meg ugyan nem annyira latvanyos a facelift de meg is csak jobban nez ki. A 740i Sport az vmi eszement jo kiallasu.
Viszont pl erdekes mert nekem az E46 -nal(sedan, toruing) special a facelift kevesbe jott be. A Coupe/Cabrio fl az viszont jol nez ki.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29875 üzenetére
740D? Bar ezek mar faceliftesek. Az elsot csak a belso miatt linkeltem be.Ez meg jonak nez ki, es ahogy nezem, szinten jol felszerelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz szőröscica #29895 üzenetére
Róla még Youtubeon is van egy Balázs show klip, mikor bement remélem fizettek neki ha már hülyét csinált magából.
Árpié 523i volt, és tényleg pöpec volt kívül belül. Elég hamar el is tudta adni, talán ismerősnek is, valami 1.3ért hirdette fórumon ami nagyon jó ár volt. Ha jól tudom fogorvos, szóval nála jogos az "orvos tulajtól" ami szokott hirdetésbe lenni.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29898 üzenetére
Persze... a 40D gyakorlatilag ugyan az.... A 45D az megint kemény 9-10KL motorolaj megy bele E65 45D-t sokat nem kellett szerelni még. 40D-ből annál inkább.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #30005 üzenetére
Nekem sötétítve van a hátsó fele a kocsinak, engem nem zavar a kilátásban semennyire, még este se különösebben, bár tény, hogy azért nem úgy látsz ki belőle sötétben, mint egy sima üvegen át.
A magánvéleményed amúgy teljesen jogos, de aránylag kevés esetben kell "átnézni" egy kocsin, főleg ha az emberek követési távolságot tartanak és értelmesen használják az autót... amíg jobbra tartani nem tud az emberek nagy többsége, az indexet nem tudják kirakni akkor amikor kell és minden zokszó nélkül közlekednek forgalom elől elzárt területen, addig ez a sötétítés elenyésző veszélyt jelent. -
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #30065 üzenetére
Mert fosok... F01 750i-n is mint a szita olyan volt a vízhűtő azon is kellett cserélni ezen is olyan volt szépen elszökött a klímagáz.... ennyiét érnek ezek az új autók sajnos.... :/ Mi lesz velük 10-15 éves korukba... Mikor pár évesen a kezedbe mard a vízcső ha olyanja van...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kenguru99
aktív tag
válasz szőröscica #30065 üzenetére
Amikor klímásnál voltam legutóbb, az egyik öreg szaki mondta, hogy a klímahűtő nagyon vékony anyagból van. Az idő előrehaladtával egyszerűen az alumínium porózussá válik és elszökik a gáz. Tehát nem feltétlenül egy konkrét lyuk lesz rajta, hanem szivacsszerűen apró lyukak tömkelege keletkezik.
-
kenguru99
aktív tag
válasz szőröscica #30068 üzenetére
Erre itt van a válasz H.Ezredestől: "ennyit érnek ezek az új autók sajnos"
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #30079 üzenetére
Gyári komfort, ülésem van, azzal nincs gondom.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #30198 üzenetére
Jó persze az reálisabb képet ad, de azért már itt is előjöhet egy hozzávetőleges fogyasztás.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #30222 üzenetére
kíváncsi vagyok Ezrdes úr véleményére, mikor én érdeklődtem másfelé X5 témakörben erősen lebeszéltek róla, bár nekem előny, ha nem anyázik a szerelő mikor viszem és ilyen szempontból lett leszólva
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #30222 üzenetére
Motor váltó szokásos kör amit tud az M57TU ill ZF6HP. osztómű nyűgös futómű nyűgös mert nagy terhelést kap és hamarabb is tönkre megy mint a többi... De nézd meg az E53-ak 90%-át hátulról dőlnek a kerekek rogyik össze.... a hídházszilent állandó nyűg ezeknél első féltengelyek légrugó.Váltótartszó X-esbe mindig szétszakad... kilincsek ( spiátár mindig széttörik csak gyári új.... ) Ha nem sajnálod a pénzt és a többlet szerelési és alkatrész költséget akkor nem rossz. Egy jól felszerelt facelift jó állapotban vállalható. remap mindenképp érdemes rá fogyasztás és menetdinamika szempontjából is. Egyébként én valóban nem szeretem őket annyira...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
atenza
senior tag
válasz szőröscica #30231 üzenetére
joamilestoné
köszi!ADAM1337
a hátsó vs első kerékre gondolsz? vagy a golfnak rosszabb a felfüggesztése, nem érezni úgy az utat a kormányon? köszi neked is! -
S. Szabi
őstag
válasz szőröscica #30270 üzenetére
Árban nagyon nagy a szórás, nagyon olcsótól az igen drágáig, de szinte mindegyik kék. Meg elég sok gyártó tükörlapjai.
Nekem annyira nem tetszik ez a kékes, ezért lennék kíváncsi milyen előnyei vannak esetleg, hátha meggondolom magam.
Annyit nem mentem még vele éjszaka, hogy megfigyeljem a különbséget.
[ Szerkesztve ]
-
Spancer RE
aktív tag
válasz szőröscica #30280 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm az infót!
Tehát ennek tudatában M3 vagy M5-öt mindenkinek (tetszés szerint)! -
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #30282 üzenetére
A kopás mellé a fékutat is feltenném
1 idény alatt simán el tud kopni az a fránya téli
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #30334 üzenetére
Ráadásul 25i meg 30i gyakorlatilag nincs itthon, kintről meg még sokkal többe van..
Pláne hogy már megy föl az áruk. -
crissprivat
senior tag
válasz szőröscica #31451 üzenetére
Hali.
Amúgy engem is érdekelne,hogy megoldották már ezt a modern "kokszolós" direkt befecskendezös benzin motrok átkát? Vagy ugyan úgy kokszosodnak még mindig,mint pár éve?Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen