-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
én is ilyen végeket nézek E46-ra,de ilyenkor mindig elfog a lendület,és pár perc múlva már egész dobokat nézek, majd full szettet leömlőtől. Aztán rájövök,hogy nem nagyon kellene 200-at kidobni rendszerre,ha még normális szett felnim sincs...De hát az is.Ami nagyon tetszik az 200+-os plusz gumi.
Mindenki azt szűr le ebből amit gondol,költenék én rá ennyit,de 1M-ás autóba hirtelen beletudnék önteni 1-et még a vágyaim miatt.5 Hónapja van meg, és most kezdem megbánni,hogy csak M43B19 van benne.Igaz csak barátnőm hajtja,de egy 2,2-2,5-3000 benzin most már jobban megmozgatná a fantáziám.
Amúgy:Az enyém kintről van, én is lekéredztem kint,nekem megérte azt a 4,5 Eurót,igaz inkább azért kértem le mert tényleg nem hittem el,hogy annyi van benne amennyit mutat.
@Ezredes: 180ekm M43b19-nél milyen nagyszervízt kellene elvégezni? Jelen pillanatban kezdődő hidrotőke hangja van,míg el nem éri a 65-75 fokos melegséget.
Eddigi ráköltés:
olajcsere vételkor,majd pedig hosszhordásszíj szett feszítőkkel.
Mást nem igényelt eddig,bár sokkal boldogabb lennék,ha egy olyan vinné el egy körre aki ezer éve BMW-vwl él,és akkor megmondaná,hogy szart vettem-e vagy nem.
Szerelő szerint rendben van az autó,korához képest nem egy lerúgott darab.
Ami kezd kijönni a kora miatt, az a küszöb csere,mert egy patentnél rozsdál a takaró alatt,bal hátsó ívet lakatolni kell,első két íven persenés.Nem villogni akarok itt nektek,de sikerült úgy megvennem ezt az autót 17 évesen,hogy végig igazolt, szervizelt élete volt. Remélem a papírok igazak
-
MPowerPH
félisten
En most az Autoglym tisztitojat, es Care Balm -jat hasznalom, jobb mint a gyari BMW-s.
Lefujod a tisztitoval, elterited, hagyod kicsit dolgozni, majd chamois leather -t tiszta meleg vizben megmartva, jol kicsavarva szepen attorlod az uleseket. Utana szaradas(futes maxon, ulesfutes+szelloztetes igy telen ), aztan johet az apolo. 1 orat szoktam hagyni szivodni, majd attorlom mikroszalassal. Regen az utcso lepes kimaradt, es feher foltos lett, szoval mindenkeppen erdemes atmenni rajta.De van ennel is jobb cucc, Lederzentrum -tol beszerezheto. Ott kapsz kifejezetten a BMW borokre valo, szinhez allo apolo szettet. Most rendelek en is.
Utolag is koszonet az autoapolos topikbol a tanacsert a sracoknak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Csak ??????????? Akkor kidobom a pics@ba...
(#39382) negro
Én is.... Végre egybe megvan
Kedves fórumtársunk nálunk járt ma. ( F30 320ed ) 98E Km-nél járt kapott egy teljes olajszervizt motor,váltó,diffi Tipikusan látszik,hogy a Lifetime olaj eléggé elfáradt ennyi idő alatt..... a szűrőket se cserélték eddig nagyon benne borzalmas állapotban voltak... Szépen rendbe tettük és kapott ezek mellé egy STAGE 1 Remapot is így 163Le / 380Nm ~ 210Le / 440Nm Nagyon fickós lett a kocsi nekem nagyon kellemes csalódást okozott Ami még tetszik,hogy most a sportkijelző 160kW / 400Nm -nél leakad....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
Ok,de ha hetente kell 3-400 ezret kiadni garnitúrára az már nem mindegy,még ha zsebből kivágod azt a 20 misit. Évi egy garnitúra az semmi,az nem tétel.
Nekem nincs gondom a hitelre vett kocsival. Miért adjak ki 1x-re 20-30 misit? Az a kis kamat nem vág földhöz,plusz tudom másra költeni azt a pénzt is,ergo bevételt csinálok amiből simán fizetem a részletet. Az megint más kérdés,hogy mari néni hitelre vesz szutyukit..[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
Köszi! Nem, én Németországban vettem. Illetve az enyém cabrio.
H.Ezredes: Igazad van, attól függetlenül, h német még lehet sz@r. Azt, h orvos volt az előző tulaj teljesen hidegen hagy - de ezt már kifejtettem korábban is. Csak azért említettem meg, mert korábban írta vki, h ez mekkora kamu duma -amivel egyet is értettem - de most kiderült, h ez esetben nem volt az.
joamilestoné: Simán elképzelhető, h igazatok van. Én viszont úgy gondolom, h ott kisebb eséllyel lehet lyukra futni.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
A kabriók nem is arra vannak, hogy gyorsan letudd A-B szakaszt
Lenyitod a tetőt, és szépen elgurulgatsz, hogy mindenki csodálhassa a kocsidat, mert legyen akármilyen motorja, bámulni fogják. Ez egy teljesen más életérzés, ami távolról taszító lehet másoknak (főleg mikor üvölt ki a zene a kocsiból ).
Teljesen rendben van a 4hengeres diesel. Hangja oké vacak, viszont 1,5 literekkel kevesebbet eszik 100on a 6hengereshez képest, és az autósok többségét ígyis otthagyod vele, tehát szerintem tökéletes "kompromisszum".
Ettől függetlenül ugyanazt tudom hozzátenni, amit haveromnak is mondtam mikor a 440i cabrióját vette, hogy vehetett volna inkább egy E93-ast, mert funkcionalitásban ugyanaz, és negyed annyiból megúszta volna.
Ugyanaz a tetőmechanika (igaz, lecsukott tetővel nem lehet kiemelni a csomagtartóból, ami jó dolog az újnál), ugyanúgy keménytető, csak minden eggyel frissebbe csomagolva. Egy e46-ról érdemes volt váltani E93-ra (vászonról keménytető lett), de E93ról 4es cabrióra sztem nem (vagy csak elfogult vagyok).
Ülésszellőztetés továbbra sincs, a nyakmelegítő ülés jó dolog, de 15fok alatt nem kabriózok, addig pedig eddig is rendben volt. Individual hifi megszűnt, a csúcshifi nem szól akkorát mint e93ban, cserébe lehelettel tisztább a hangzása. Lett egy modernebb internetes spotify-os navi, hát én mp3-azok a mai napig, és megszűnt az, hogy be van borkulva a navi, napfényben cumi a használata.
Tehát jó-jó a 4es cabrió, de kb. ugyanezeket a funkciókat megkapni egy e93-ban is, nem történt akkora előrelépés, hogy érdemes lett volna generációról generációra váltani, a következő 4es pedig már elvileg vászon lesz.
Extra pont a 4es mellett a 8fokozatú automata
Nekem továbbra is e93 m3 a projekt. Majd 1-2 év, és veszek is egy ilyet hétvégi autónak. Hétközbe meg marad az e93 330d -
-
negro
őstag
marciusban mar en is szoktam cserelni nyarira de most nem banom ha tolodik. vennem kene 2 gumit hatra, p zerot, viszont mar kint van az ujabb p zero es agyalok, hogy akkor vegyek-e 4 ujat? viszont igy menne a kukaba a 2 regi p zero amiben meg benne van 1 szezon... mas mintat meg nem szeretnek tengelyenkent.
ja....
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
Maxell014
senior tag
Értem, köszönöm! Szerintem inkább akkor az erősítő lesz mert a videóban a csávó bal oldalt szerelt nem jobb oldalt. Ha nincs erősítő az autómban akkor egyértelmű, hogy nem kell kötni ott semmit sehova. De, ha még is van hogy tudom megnézni hogy hol van-e vagy van-e ? Cd-tár az van benne ott lenne az erősítő is nem ?
-
chess001
aktív tag
M z4 kupé kb 1 van itthon. Hátsó lámpát is tilos fóliázni, de az első rendőri intézkedésig lehet megúszhatod... pl beléd megy valaki, és azt mondja, H nem látta a féket a fóliától, fizetheted a mindkettőtök kárát.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nem tudom a jogszabályt, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem szabad. Én is kicseréltem feketére a hátsó lámpát, de E jeles, tuv papíros darabra-de azt hiszem a forgalmiba is be kéne íratni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Xero
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Az előző autóm hosszú évekig megvolt, de most úgy gondolom, h tesztelek egy másik stratégiát annak érdekében, h minél több autót kipróbálhassak. Nem éri meg, mert így évente realizálok egy nagyobb veszteséget (mondjuk 1 milliót), viszont ez akkor is megtörténik ha hosszabb ideig ülök egy autóban, csak akkor ritkábban kell egy nagyobb összeget kifizetnem.
"Ez megint a sok fos lelakott kocsihoz vezető út úgy érzem, de ne legyen igazam." -az én esetemben ez biztos, h nem igaz. Megvettem a PS minősítésű hibátlan autót nagy szerviz után, megyek vele max 15 ezret és továbbadom. Nyilván ha kell költök rá. Ja! És persze mivel imádom az autókat, úgy vigyázok rá mint a szemem fényére - mint minden eddigi autómra. Hidd el, nem lesz lelakva egy év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Rá bizony Lehetett volna még keményebbre kérnem a gátlót mert abszolút nem érzem,hogy ütne vagy deszkán ülnék feszesen de mégis lágyan veszi az úthibákat ( nekem lehetne még ennél is keményebb... ) Mind1 még amúgy is csak gurulgattam a fék miatt de érezhetően sokkal puhább a kormányzás is az új toronycsapágyak miatt kicsit magasabb is lett a magasság végre le tudok állni deszka nélkül...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
A B12 még elég jó áron van kíváncsi vagyok mit tudhat...
A B16 már majd kétszer annyi-az angolok most 21 százalékban akciózzák és akkor már ott van a KW Clubsport...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- V Rising teszt
- GoPro Topic
- Ukrajnai háború
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest