-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
YxVs
senior tag
Letöltöttem a curve appot. Próbálok accountot létrehozni, de a bankkártya hozzáadásakor a verification során a köv. hibaüzenetet kaptam:
"We couldn’t verify your card.
We were unable to verify your card at this time, please try again.
Try again."Innen kilépve az app teljesen le is fagyott.
Újraindítás után pedig kérte a CVV kódot, majd ennek megadása után kiírta, hogy invalid expiry date, pedig csak szeptemberben fog lejárni a cibes kártya.
Kőzben kaptam sms-ben megerősítő kódot amit persze nem tudok sehova beírni, és zároltak is 298.57 HUF-ot, ami érdekes, mert kevesebb mint 1 font...???Szóval itt elakadtam, írtam supportnak.
Nem indul jól.
Járt már valaki így? -
st6969
őstag
Elég fura eset miatt szívok. Kezdem azzal, hogy hülye fejjel nem kértem ez al elutasítást igazoló blokkot...
Történt egy hete, hogy a Lidlben szerettem volna fizetni Goggle Pay-jel Curve alatt lévő Raiffeisen Mastercard debit kártyámmal (nem tudom, számít-e, de ez lett volna az első alkalom, azóta vagy 10x fizettem gond nélkül több helyen is, köztük a Lidlben). Elutasította. OK, akkor elővettem a Raiffeisen kártyámat, és kifizettem azzal Curve közbeiktatása nélkül. Azt elfogadta.
Csakhogy a Curve számlatörténetben normál terhelés látszik, nyoma sincs, hogy el lett utasítva. A Raiffeisen applikációban szintén normál terhelésnek látszik, ráadásul 2x, hiszen egyszer Curve-vel, majd közvetlenül a bankkártyával történt a fizetés. Mivel tegnapig csak zárolt volt az összeg, még nem aggódtam, de mára könyvelt lett mindkettő.
A Curve-nél rögtön bejelentettem, ma reagáltak, hogy nem látszik semmilyen visszautasított tranzakció, küldjem el az igazoló blokkot (ami ugye nincs...).
Viszont, a Google Pay-ben is látszik a tranzakció, és ott jelzi, hogy "visszatérítve". Ez ugye nem igaz, mert a Raiffeisen számlatörténetben mára látszik, hogy mindkettő könyvelt lett, de legalább a Google Pay-ben van nyoma, hogy volt gebasz.
Egyelőre elküldtem nekik a Raiffeisen számlatörténet képernyőképét, ahol látszik egymás után ugyanaz az összeg 2x levonva (1x Curve-vel), illetve a Google Pay screenshot-ot.
Mit tegyek még? Jelezzem a Raiffeisennek? Vagy a Lidl-nek?! Vagy várjak, hogy a Curve majd megoldja?! -
balinlin
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #5659 üzenetére
Hát ez itt már könyvelt is a jelek szerint...
-
st6969
őstag
válasz SzabóTamàs90 #5659 üzenetére
-
pictigjis
Topikgazda
válasz hedgehog #5661 üzenetére
hát, nem az auchan automata a szar, hanem a curve rendszere alakítja át valamiért önhatalmúlag azt az mcc kódot 8999-re
van egy pár ilyen, amiből mást csinálnak
5941 -› 5999 (decathlon és sportáruházak, erste maxnál divat kiválasztása esetén is 4 százalék helyett 1-et kapsz curve-ön keresztül)
5542 -› 8999 (auchan és talán más automata kút, erste maxnál benzinkút kiválasztása esetén is 4 százalék helyett 1-et kapsz curve-ön keresztül)
8099 -› 8999 (magánegészségügyi szolgáltatás, sokakat nem érint)
5462 -› 5999 (pékségek, sokakat nem érint)
5441 -› 5999 (egy fagyizó használja ezt veszprémben, erste maxnál járna is rá a 4 százalék a szórakozás kategóriában, de az automatikus átsorolás miatt csak 1 százalék jön curve-ön keresztül) -
st6969
őstag
válasz SzabóTamàs90 #5664 üzenetére
Értem. Akkor várok, bízom benne, hogy igazatok lesz. Kár, hogy nem ugyanazzal a kártyával fizettem elutasítás után, könnyebben menne a bizonyítás.
-
JóGéza
aktív tag
válasz SzabóTamàs90 #5659 üzenetére
Kivéve, amikor nem. Nekem néhány hete volt egy sikertelen tranzakcióm, ahol nem oldotta fel a zárolást a bank egy hét után sem, pedig a Curve-nél elutasítottként szerepelt. Írni kellett az ügyfélszolgálatnak, akkor oldották fel.
-
hard74
senior tag
-
OberMotz
aktív tag
Futott már valaki olyan problémába, hogy elérte a 365 napos költési limitet? 10000 fontra van belőve jelenleg, és volt egy vásárlásom amit a limit elérése miatt utasítottak vissza. Tegnap kértem a supportot hogy emeljék meg - mennyi idő alatt szoktak ilyen kérésekre reagálni?
-
energiezolee
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom volt-e téma (annyit nem olvastam vissza) de mai napon gond nélkül sikerült hozzáadni 2 ismerősömnek is a Curve kártyát Google Pay-hez, és működik az érintéses fizetés is mindkettőnél! Mind a 2 telefon más típusú! Az egyik Xiaomi a másik Huawei és az egyik ráadásul root-olva is van (Magisk-el), de még azon sem kellett semmit mókolni (amit nem is értek)!!! Mind a 2 telefonon Android 10 van.
Gondoltam jelzem, hátha valaki szeretne telefonnal fizetni... Ha pedig már írta valaki, akkor sorry!További jó fórumozást!
[ Szerkesztve ]
Üdv : Energie Zolee
-
Peter.70
őstag
válasz energiezolee #5675 üzenetére
A xiaomin gyári ROM van és semmi mókolás nincs rajta? ( bootloader nyitás, stb )
Melyik google pay verzió? Honnan lett letöltve?Akár pm-ben is jöhet a válasz
[ Szerkesztve ]
-
energiezolee
aktív tag
válasz Peter.70 #5676 üzenetére
Szerbusz!
De! Azon fel van oldva a bootloader és az van root-olva is, de gyári rom van rajta! A mókolást úgy értem, hogy root-olt telefonoknál módosítani kell egy .db file-t ahhoz, hogy működjön az érintéses fizetés a Pay-el, továbbá rejteni kell Magisk-ben előle a root-ot! De ezeket nem kellett megtenni! A Huawei szoftvere érintetlen minden szempontból!
[ Szerkesztve ]
Üdv : Energie Zolee
-
Oliverda
félisten
válasz energiezolee #5677 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
YxVs
senior tag
Van itt valaki, akinek sikerült CIB bankos sima VISA debit kártyát a Curve-hoz hozzáadni?
Ha igen, hogyan? -
Oliverda
félisten
válasz energiezolee #5679 üzenetére
Az, hogy működik igen, de a telefon típusa meg a root és a többi irreleváns részlet marhára nem, úgyhogy ne itt tárgyaljátok ki plz. Van rá dedikált topik.
Egyébként pedig szervusz, nem szerbusz...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
energiezolee
aktív tag
válasz Oliverda #5681 üzenetére
Igen! Az valóban! Örülök, hogy kijavítasz, de én legalább illedelmes vagyok és senkinek nem parancsolgatok! Mellesleg tudom, hogy úgy kell írni, csak sokan nem tudják, ezért szoktam a "szerbuszt" használni... De szerintem itt le is zárhatjuk a dolgot! Legközelebb semmit nem fogok írni és akkor nem lesz nézeteltérés... További szép estét mindenkinek! ;)
Üdv : Energie Zolee
-
gzbotii
veterán
válasz energiezolee #5679 üzenetére
Értem, köszi az infót.
Csak a részletek kitárgyalása az már tényleg off itt.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
YxVs
senior tag
2 nap után sem kaptam választ a support-tól…
Az applikáció egymásnak ellentmondó hibaüzeneteket dobál. Próbáltam letörölni/újratelepíteni, semmi. Újként hozzáadni a kártyát, stb.
Egy pénzügyi szolgáltatás számomra bizalmi alapú is, kiadod minden adatod, erre ez van…Megadtam minden személyes adatomat, a fő bankkártyám adatait, és válaszra sem méltatnak?
Az is vicces, hogy felhívni sem lehet őket.
Törölném is gyorsan az account-omat. Vajon a törlésre is majd 2 hetet kell várnom??? Egyáltalán törlik??
Ezek után már csak remélni tudom, hogy nem élnek vissza az adataimmal. Még jó, hogy épp kártyacsere van folyamatban a bankommal.
Bye-bye Curve… -
KTU
addikt
Egy CIB Visa kártyát már régebben hozzáadtam talán másfél éve, most létrehoztam egy új virtuális kártyát a CIB alkalmazásban, ennek az adatait beírtam Curve-be a kártya hozzáadásnál.
Egyszerűen elfogadta az adatokat, kérte hogy erősítsem meg, katt.
Majd beléptem a CIB alkalmazásba, ott a "Kártyák" menü --> "Kártyáim", és a második Curve terhelésnél már láttam is CRV*C......... kódot.
A művelet nem egész 2 perc volt.A kártya vizuális megjelenése ugyanolyan, mint a fizikai CIB Visa bankkártyáé.
Míg a réginél csak egyszínűt lehetett választani.Friss az alkalmazás?
Play-ből töltötted le?[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
KTU
addikt
CIB-nél hozz létre virtuális kártyát,
segítség hozzá:
Többször használatos, 6 hónap a max. idő erre állítsd, ill.
maximális vásárlási összeg annyi lehet, amennyi pénz most van a CIB számládon.
Szerintem a lejárat miatt nem megy.
Majd ha jön másik kártya, azt hozzáadod véglegesnek.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
st6969
őstag
És valóban, megtörtént a jóváírás. Azt írták, hogy a Lidl nem jelezte feléjük, hogy az adott tranzakció el lett utasítva, így a Curve végrehajtotta a tranzakciót.
Normál esetben ilyenkor 10 nap elteltével jóváírják (bár az nem derül ki, hogy mi alapján, ha én nem szólok), de mivel jeleztem a supportnak, így ezt felgyorsították (mellesleg 3 napot nyertem a lassú support miatt). De a lényeg, hogy így minden OK.
Számomra tanulság, hogy nagyobb értéket, ami fáj, ha duplán vonódik, azt nem szabad Curve-vel fizetni. A napi kaja bevásárlásra kényelmes a telefonos NFC-s fizetés. Remélem idővel teljesen zökkenőmentes lesz. -
KTU
addikt
"Számomra tanulság, hogy nagyobb értéket, ami fáj, ha duplán vonódik, azt nem szabad Curve-vel fizetni. A napi kaja bevásárlásra kényelmes a telefonos NFC-s fizetés."
Ez bármelyiknél előfordulhat. [link]
És épp Curve kártyával tudtam kifizetni.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
-
st6969
őstag
válasz viktorhu #5699 üzenetére
Lehet, lemaradtál az elejéről, nem a "klasszikus" 2x levonás történt ugyanazzal a kártyával. És nem feloldani kellett, mert már nem zárolva volt az összeg, hanem lekönyvelve. Gyakorlatilag jóváírást kaptam (így is jelent meg a Raiffeisen számlámon).
Volt olyan esetem is, amiről beszélsz, kivártam a 7 napot, és fel lett oldva, de ez most más volt.(#5698) emeritus
Teljesen jogos, akartam is írni.(#5697) KTU
Pontosítanék: hazai bank bankkártyájára céloztam amikor azt írtam, hogy nagyobb összeget nem szabad Curve kártyával fizetni.
Bármelyikkel megtörténhet, igen. Ennek ellenére az elmúlt 15 évben, amikor normál bankkártyával fizettem (és ez gyakran történik, mellőzöm a kp-t, ahol csak tudom), nem emlékszem semmiféle elutasításra, főleg nem dupla levonásra. Ebben volt OTP, Unicredit, K&H, korábban és most Raiffeisen. Ezért továbbra is tartom, hogy nagyobb összeget én nem fogok fintech kártyákkal fizetni.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Politika
- Direct One (műholdas és online TV)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali médialejátszót?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Max
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...