-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
m93
csendes tag
Sziasztok!
Én olyan problémába futottam bele Curve kártyával, hogy Sparban a terminál elutasította a tranzakciót, ezért kifizettem a "hagyományos" bankkártyámmal. Viszont a Curve a sikertelen tranzakció ellenére beterhelte a mögötte lévő bankkártyát. Ma már le is könyvelte a bank, tehát nem csak zárolták az összeget.
A Curve supportnak írtam, viszont nekik kellene a terminál által nyomtatott papír az elutasításról, ami nyilvány a kukában landolt azóta( ez az én saram persze).Van valami módja még, hogy visszakapjam a pénzt vagy már végleg buktam?
Köszi előre is a vlaszokat!
-
cocka
veterán
Valami nagyon gáz ezzel a szolgáltatással. Örökké csak a panaszkodást olvasom mástól is. Ez is megerősít abban, hogy boltokban ne használjam, max. online. Bár így elég gáz, ha bankkal kell egyeztetni, hogy a "külső szolgáltató", akinek a kártyáját azért igényeltem, hogy pl. elkerüljem a ti horror árfolyamaitokat meg többször vehessek fel ingyen készpénzt, az beszart és emiatt adjátok már vissza a duplán zárolt lóvét. Vicc.
-
dugynok
senior tag
Sima banki kàrtyàval is előfordult màr, hogy elutasìtàst kaptam, mindìg elkérem és megtartom az elutasìtó papìrt. Volt, hogy sima banki kàrtyàval pénzfelvételnél vagy nem adott ki pénzt, vagy kevesebbet adott. Nem csak Curve-nél vannak gondok, de nyilvàn specifikus topicba fogsz hallani problémàkat... Nézz és olvass magyar bankokkal foglalkozó fórumokat, ott is lesznek problémàk bőven!
-
iceQ!
addikt
Én mondjuk Gpay alól használom az érintés mentes fizetést, sose volt vele gondom. Raiffeisen és Revolute kártyával egyaránt tökékéletesen megy, illetve a KP felvétel is.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
fil
őstag
Szerintem ez úgy van, hogy az akinek valami problémája van az leírja, mert megoldást, vagy megerősítést keres. A másik 10.0000 meg - akinek nincs semmi gondja - az meg nem írja le, hogy "figyeljetek tök jól megy minden". Én a másfél ,két év alatt semmi problémát nem tapasztaltam. Egy éve, vagy több ideje GPay-el használom...
-
balinlin
senior tag
-
kislaci
senior tag
Sziaasztok, most vettem volna ki OTP atmbol 9000ft-ot, le is vonta a pénzt de nem adott ki semmit. Most ilyenkor mivan? Kinek írjak vagy hol reklamaljak? Köszi
-
cocka
veterán
Hát pont ezt írtam tesómnak is, hogy mi van, ha felvennél kp.-t, összeget levonja, lóvé nincs. Erre tessék: valaki pont ezt írja ide.
Van az index fórumán egy olyan finteches topic, ahova jobbára csak a panaszkodók írnak. Az mindenféle hasonló fintechhel foglalkozik. A legtöbb hozzászólás mégis a Curve mizériáiról szól, pedig revolutozhatnának is. Transferwise-ról pl. nem nagyon hallok panaszt. Vagy csak azért nem, mert azt jóval kevesebben használják?
-
kislaci
senior tag
Az a baj hogy sürgős dolgom volt ott kellett hagyjam az atmet. Valaki nem tud esetleg egy ilyen telefonszámot? Egyébként nem is vagyok otps.
-
emeritus
tag
A folyamat elején, a Spar Vevőszolgálatnál próbálkoznék, először, online. Vevőjük vagy, ott vásároltál, ott akadt gondod, ott kaptad a cetlit, ami hiányzik most. Mind a sikertelen, mind a sikeres terhelésnek nyoma kell legyen, az elutasítást igazolni tudják. Szerintem ez el is várható.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
kislaci
senior tag
válasz
TrollBalint #5560 üzenetére
Akkor volt egy köröm, hívtam OTP-t, de mivel nem vagyok otps elhajtottak hogy a bankomat hívjam, Felhívtam a BB bankot, ok majd kivizagálják hogy mi volt, de valószínű a curve a ludas, mivel a sima BB kartyammal utána tudtam pénzt kivenni. Majd hívnak, írtam curvenak is, ők meg nagyon elfoglaltak, majd írnak.
-
sb
veterán
Ahogy írták ez bármilyen banknál előfordulhat.
Nálam most a Gránit nem megy kb. 3 napja normálisan, nem tudok utalni, kb. semmit.
Sokkal inkább gáz mint valami dupla terhelés amit lehet korrigálni.Nálam egyébként ilyen fals terheléses eset előfordult 1-2x Curve-vel és Gránit bankkártyával is. Fizettem a boltban, kijött az elutasító cetli miközben az Curve/Gránit app-ban azonnal láttam a terhelést.
Próbáltam a pénztárban egyeztetni, hogy sikeres terhelést látok de ott nyilván nem tudtak ezzel mit kezdeni. Széttárták a karjukat, hogy a terminál szerint sikertelen: fizessem ki újra.
Kifizettem, másodszorra sikeres volt, a dupla terhelés azonnal látszott.Ennek ellenére mire oda jutottam 0.5-1 óra múlva, hogy felvessem a problémát már rég rendezve volt kérés nélkül.
Curve-től anno jött még pár refund üzenet tavaly más esetekben is. Volt ami duplán terhelődött de a fenti látványos jel nélkül, nem is tudtam róla. Nemrég végignéztem a régi kivonatokat, minden a helyén van ott is.
Szóval nem olyan szörnyű a helyzet. -
cocka
veterán
A mostani Gránit mizériánál mákom volt, egyszerűen emlékeztem, hogy mennyi az egyenlegem. Azt írták a kártyás vásárlás működik. Beutaltam Transferwise-ra. Probléma megoldva.
dupla terhelés amit lehet korrigálni.
Kérdés, hogy akarok-e állandóan korrigálni... vagy legalábbis a kelleténél többször.
Nálam a Curve a hozzáadandó kártyák aktiválásakor a PSD2-es hülyeség miatt megbolondult, aztán vagy ötször megjelent különféle összeg a kártyatörténetben, zárolva meg nem lett egyik se.
Mindenesetre több a furcsa anomália, mint máshol.
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
válasz
kislaci #5564 üzenetére
Velem történt ilyen, Curve mögötti Revolutról akartam eurót felvenni. Az ATM nem adott pénzt, a tranzakció sikeres volt. Én egyből a revoluthoz fordultam. Először erősködtek, hogy kérik az OTP (aki az ATM üzemeltetője) igazolását arról, hogy valóban hibás volt az ATM. Egy ilyen igazolást kb. 1 hónap alatt állít ki az OTP.
Aztán ez enyhült, és visszatették az összeget a számlámra (ez a tranzakció utáni napon volt). Kb. 1 hónap után jött egy értesítés, hogy valóban törölték a tranzakciót. End of story. Úgyhogy szerintem ahhoz a bankhoz fordulj, amelyik kártyája a Curve mögött volt. (valószínűleg egyébként nem a Curve hibája, hanem az ATM-é, előfordul néha, hogy nem ad összeget, ez sajnos ilyen, ezt mondta az OTP-s ügyintéző.
)
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kislaci
senior tag
válasz
kmarci25 #5567 üzenetére
Ma reggelt a curve visszarakta a számlámra a pénzt.
Tegnap ezt írták:
Thanks for getting in touch and I'm sorry you've had a decline.
We approved the transaction however, the ATM then declined it. We charged your card when we approved the transaction, and then reversed it immediately once it was declined. You should see the amount we charged drop off your payment card statement and reflected in your balance in the next 3-5 working days.
Also, we’re aware of a display issue that shows these transactions as successful in the app. This has been flagged to our product team and they’re working hard to improve the in-app messaging.
It's not clear why it declined; this can be because the internet connection dropped. I'm sorry for any confusion this may have c aused.
Lényeg, hogy már itt is a lóvé.
-
TrollBalint
addikt
válasz
kislaci #5568 üzenetére
Minden jó, ha vége jó
(Ilyen esetben azért én örömmel venném, ha az ATM üzemeltetője nem hajtana el, hanem megnézné, hogy miért nem adott ki pénzt, hogy legyen mivel mennem a saját bankomhoz. Ha a bankba utasítják el a kártyám, ott van nyugta, hogy elutasítva, és miért. De ez egy másik topik története
)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
kmarci25
veterán
válasz
TrollBalint #5570 üzenetére
Nem hajt el az ATM üzemeltetője, de neked kb. 1 hónap alatt adja ki az igazolást a hibáról, másik pénzintézetnek pedig 1 hét alatt. Az OTP-s ügyfélszolgálat ezt mondta legalábbis.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
sb
veterán
Beutaltam Transferwise-ra. Probléma megoldva.
Nekem is megfordult a fejemben, de utalnom kellett volna amit Revolutról nem tudok, nekem csak az van.
Plusz az is eszembe jutott, hogy az 5-10k-s Revolut feltöltéseim/költéseim mellé ha most átutalok 400k-t akkor nem egy laza zárolásra futok-e rá gyanús tranzakció miatt.Kérdés, hogy akarok-e állandóan korrigálni... vagy legalábbis a kelleténél többször.
De erre írtam, hogy ilyen sikertelen fizetés + dupla terhelés sem volt több mint máshol.
1-2x volt ilyenem egy év alatt Curve-nél... és a Gránitnál is.Tehát nem hiszem, hogy akár egyedi lenne, hogy a Curve szarabb mint más bank... akár, hogy egyébként is sűrűn lenne ilyen probléma.
Az meg csak hab a tortán, hogy a csekély esetszám mellé automatikusan és azonnal jött is a korrekció nálam. Nem kellett se ügyfélszolgálattal hadakoznom, sem cetliket bemutatnom.
A legdurvább esetem pl. Gránit kártyával és OTP-s terminállal volt, utóbbi hibájából. Valami gond volt a kommunikációval a boltban, nem tudta levonni a kártyáról az összeget.
Eladó mondja, hogy ilyenkor ki kel várni a timeout-ot, ne reseteljünk, mert szar lesz. Ott ültem 10 percet. Utána még 10-et mert próbálkozott, resetelt, újra rányomott, OTP-s kártyás ügyfélszolgálatot hívott. Végül sikerült.A móka végén 2 napig semmi nem történt majd a 3. napon 23:58-kor hívnak a Gránit Banktól, hogy letiltják a kártyámat mert gyanús terhelések futnak be. A kivonatról utána látszott, hogy az OTP-s kártyás fizetést próbálták meg tévesen, másodszorra levonni. (a limit megfogta őket mert nagyobb összeg volt) Kb. 20-25x egymás után 2 perc alatt.
Ez kicsit durvább mint bármelyik Curve-ös esetem az összesen kettőből.[ Szerkesztve ]
-
szakmaster
tag
Sziasztok!
Pár napja a Curve app kidobott, újra be kell jelentkeznem, de nem megy. Hiába jön meg az email, benne a magic linkkel, rákattintok és visszadob az email bekérő oldalra. Újrainstalláltam már a Curve-et is, cache-t is pucoltam és semmi.
-
natë
nagyúr
Annyira irigyellek titeket. Simán beállítjátok Google Pay-be, még simábban Apple Pay-be, nekem egyiket sem engedi (pedig anno engedte...). A support xarik a requestemre..
Váltok inkább revo-ra...[ Szerkesztve ]
-
LordRajZoL
aktív tag
Ma nem tudtam fizetni se google*payel se Curve kártyával . Elutasitva
Appba megnézve újra be kelett jelentkeznem. Ok volt már ilyen. De
Áttalitotta az alapértelmezett kártyát Curve Cashre. Ejnye
Utánna visszaállitva persze már okzZz
-
zivorad
csendes tag
Sziasztok!
A lányom kártyája megérkezett, berakta mögé a Revolut és TW kártyákat, de használni és aktiválni még nem engedi. Kérte a szelfit és az igazolvány fényképét kb. 1 hete. Meg is kapták azóta semmi sem történt. App törlés, újratelepítés megvolt, hátha az a baj, de nem. Ilyenkor mi van? Ha valaki tudja kérem írja meg. Köszönöm előre is. -
zivorad
csendes tag
válasz
LordRajZoL #5584 üzenetére
Írt nekik a lányom, azt írták legyen türelemmel, rengeteg a dolguk. Akkor, hogy volt idejük erre válaszolni, ha már erre volt idejük akkor épp meg is oldhatták volna. Kb. 10 napja kínlódnak.
-
natë
nagyúr
Mivel a support "ügyefogyott", vicc ahogy "segítenek", s nem tudom használni a kártyájukat sem droidon sem Apple Pay-jel, befejeztem a kalandomat a Curve-vel.
Mi az az alternatíva, ami hasonlóan működik (ne) és nem feltöltős? -
cocka
veterán
Nálam egy irdatlan nagy mínusz a Transferwise-hoz képest, hogy 3 kártyát aktiváltam a rendszerben és ma érkezett a Körv, amit persze nem tudok beaktiválni, mert kiírja, hogy
verify a card that's yours and issued in Europe
Ebből kettő magyarországi bankkártya, tehát....
Tudom írjak a supportnak. De miféle cég az, ahol már a normál használathoz is support kell?
-
Oliverda
félisten
válasz
Williamgrant #5503 üzenetére
Nem egyedi. Itt azt írja egy tag, hogy a Firefox rontja el a linket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Az egyik fizetésem 31k declined lett mégis le vonta a számlámról és még mindig nem kaptam vissza három napja írtam a supportnak de még nem utaltak vissza. Ez elő szokott fordulni mással is ?
No offenzív de eddig nem egy nagy business nekem a curve :(. Voltak már eddig is kisebb problémák.[ Szerkesztve ]
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
válasz
viktorhu #5594 üzenetére
Foglalva van . Három nap kell nekik hogy vissza adják
Azért idegesít ennyire mert pont vennék le pénzt és jó lenne ha vissza kerülne lassan"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
viktorhu
veterán
-
válasz
viktorhu #5596 üzenetére
Wow azt mondod hogy egy hét is mit újra megjelenik a pénz a számlámon
. Köszi a segítséget
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!