Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz
konyi79 #2397 üzenetére
Na- lóf@sz, jó kaotikus lett*:
EURO5 - benzin: megjelennek az alsó szegmensben is a kényes alu blokkok; dízel: részecskeszűrő
EURO6b- benzin: oda a tartós öntöttvas blokk szinte mindenhol, elterjed a kokszosodó közvetlen befecskendezés; dízel: személyautóba is egyre elterjedtebb az AdBlue
EURO6D-Temp- benzin: szívómotorok lelke kinyírva, közvetlen befecskendezésre kötelező a részecskeszűrő; dízel: kötelező AdBlue
EURO6D-Full- szívócső becskendezést is utoléri a részecskeszűrő, dízelekre kettős SCR katalizátorA lényege, a jármű előállítási költségének a kipufogórendszer néhol közelíti a 30%-át.
Lényegében ez is oka, 10 év alatt megduplázódtak az újautó árak, meg az olcsó kisautókat teljesen kinyírták.
Városi minik totál kidöglöttek.update:
igen a D bármelyik szerint már nemigen van hidegüzem, szóval amikor beindítod és egyből pörög egészséges 1500-2000-et úgy fél percet, az nem azért van, hogy szeresse a motor és tartós legyen, hanem hogy felfűtse a részecskeszűrőt.*nagyolva, tévedés jogát tartva
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Politika
- Google Chrome
- Milyen légkondit a lakásba?
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Divinity: Google Pay használata Magyarországon
- Nintendo Switch
- BestBuy topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...