Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • premete

    veterán

    válasz drmazsi #37709 üzenetére

    Felméssz a dell.com-on a warranty transferre, megadadod az eredeti tulajdonos adatait, majd a saját adataidat, rákattintasz a "tovább"-ra, és pár nap után kapsz egy emailt, hogy a nevedre és új tartózkodási helyedre került a garancia; ha olyan a garancia rá, ami nincs a célországban, akkor módosítják (lefele). Ami gyakori US RTD, abból szervizgarancia lesz, tehát nem viszik, hozzák, hanem neked kell szervizbe eljuttatnod. Viszont alap garanciánál is megvan a lehetőség, hogy a Dell zöld számán kérsz alkatrészt, elküldik postafordultával, és belerakod, a rossz alkatrészt pedig másnap a futár visszaviszi.
    Én már kijelzőtől alaplapig mindent kértem így, sőt küldtek már a törött ház helyett újat, Complete Care US-garanciás géphez is.

Új hozzászólás Aktív témák