Keresés

Aktív témák

  • Dragon3000

    nagyúr

    válasz cherubion08 #109441 üzenetére

    Évekkel ezelőtt más szolgáltatónál voltam, nyári időszakban egyéni hibával egyáltalán nem foglalkoztak, 1 héttel később a többi lakó is hazaért a nyaralásból, jelentették ők is, hogy szar van a levesben, akkor már foglalkoztak vele, szolgáltatás volt, csak 1000-es ping mellett használhatatlan volt a net. A lépcsőházba bejövő kábel volt a szar, pénz visszatérítést kaptam, de akkor is szar volt a net, amikor kellett volna, és akkor annyiba került a 10 vagy 20Mbps net, mint most a diginél a gigabites, így sok köze nincs az árhoz ehhez. Adsl idejében is egymásra mutogattak a szolgáltatók, externettől volt a net, telekom hálózaton, amikor 1Mbps-ről 4Mbps-re emelték a sebességet, akkor összevissza szakadt a kapcsolat, a két cég egymásra mutogatott, lejárt a hűség és átmentünk a telekomhoz, a hiba ugyanúgy megvolt.

Aktív témák