Keresés

Aktív témák

  • DonMaster

    addikt

    válasz ACE- #37358 üzenetére

    akor most már ird le meliyk pontbn térki erre ? hogy ha a szolgáltato csak a garantáltatat szolgáltatja semmivel sem többet melyik pontal lehet megfektetni öket? mond már el , tuti mást is érdekel, lehet tj menne is perre a digi-vel mert nincs meg a garantáltja se. ne tarsd magadban
    nem kell majd bemásolom én,

    A letöltés és feltöltés sebessége is függ egyrészt az internetszolgáltató által megvalósított hálózat teljesítőképességétől (milyen sebességgel engedi át az Ön által le- vagy feltöltött adatokat), másrészt függ attól is, milyen sávszélességet vásárol vagy vásárolt szolgáltatójától.

    Az internet szolgáltatás műszaki sajátossága, hogy az ügyfeleknek biztosítható sebesség, sávszélesség függhet az egy időben hálózatra csatlakozók számától. Ezért a szolgáltatók az Általános Szerződési Feltételekben az internet sebességre két értéket határoznak meg, a kínált sebességet (csomag megnevezése) és a garantált sebességet.

    A szerződött csomag névleges sebességéhez képest lényegesen kisebb le- és feltöltési sebesség értéket is mérhet, anélkül, hogy a szolgáltató a vállalt szerződését megsértené.

    Amennyiben a mért érték kevesebb, mint a csomag garantált sebessége, akkor az hibának számít. Vagyis Ön a szolgáltatótól a garantált sebesség értékét kérheti számon. A Szolgáltatók által kínált csomagok garantált le- és feltöltési sebesség értékeiről, az előfizetői szerződésben, illetve itt tájékozódhat.

    Ha rendszeresen szerződésben garantált le- és feltöltési sebesség célértékénél alacsonyabb értéket mér, vagy szakadozik a szolgáltatása, akkor javasoljuk, jelentsen be hibát. A szolgáltató köteles a hibabejelentést 48 órán belül kivizsgálni és annak alapján értesíteni az előfizetőt a hibaelhárítás körülményeiről. A szolgáltatónak a hibabejelentést nyilvántartásba kell vennie és a hiba elhárításának módjáról és időpontjáról, eredményéről a szolgáltatónak az előfizetőt értesítenie kell.

    A hiba javításának sikerességéről a szolgáltatónak meg kell győződnie. Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől számított 72 órán belül. Amennyiben a szolgáltató a hibát neki felróható okból 72 órán belül nem hárítja el, a határidő utáni időtartamra az előfizető kötbérre jogosult.

    A kötbér összege, a szerződésben vállalthoz képest alacsonyabb minőségű szolgáltatás esetén a havidíj egy napra vetített összegének a négyszerese, teljes szolgáltatás kiesés esetén (ha a szolgáltatást nem lehet igénybe venni) az előbbi összeg nyolcszorosa (6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól). A kötbért nem kell igényelni, azt a szolgáltató automatikusan köteles kiszámítani és az előfizetőnek jóváírni.

  • Flashget

    félisten

    válasz ACE- #37358 üzenetére

    Legalább arra jó volt, hogy átértékeld magadban, hogy továbbra is beszólogatsz másoknak, ahogy többször is megtetted korábban.

Aktív témák