-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
DonMaster
addikt
akor most már ird le meliyk pontbn térki erre ? hogy ha a szolgáltato csak a garantáltatat szolgáltatja semmivel sem többet melyik pontal lehet megfektetni öket? mond már el , tuti mást is érdekel, lehet tj menne is perre a digi-vel mert nincs meg a garantáltja se. ne tarsd magadban
nem kell majd bemásolom én,A letöltés és feltöltés sebessége is függ egyrészt az internetszolgáltató által megvalósított hálózat teljesítőképességétől (milyen sebességgel engedi át az Ön által le- vagy feltöltött adatokat), másrészt függ attól is, milyen sávszélességet vásárol vagy vásárolt szolgáltatójától.
Az internet szolgáltatás műszaki sajátossága, hogy az ügyfeleknek biztosítható sebesség, sávszélesség függhet az egy időben hálózatra csatlakozók számától. Ezért a szolgáltatók az Általános Szerződési Feltételekben az internet sebességre két értéket határoznak meg, a kínált sebességet (csomag megnevezése) és a garantált sebességet.
A szerződött csomag névleges sebességéhez képest lényegesen kisebb le- és feltöltési sebesség értéket is mérhet, anélkül, hogy a szolgáltató a vállalt szerződését megsértené.
Amennyiben a mért érték kevesebb, mint a csomag garantált sebessége, akkor az hibának számít. Vagyis Ön a szolgáltatótól a garantált sebesség értékét kérheti számon. A Szolgáltatók által kínált csomagok garantált le- és feltöltési sebesség értékeiről, az előfizetői szerződésben, illetve itt tájékozódhat.
Ha rendszeresen szerződésben garantált le- és feltöltési sebesség célértékénél alacsonyabb értéket mér, vagy szakadozik a szolgáltatása, akkor javasoljuk, jelentsen be hibát. A szolgáltató köteles a hibabejelentést 48 órán belül kivizsgálni és annak alapján értesíteni az előfizetőt a hibaelhárítás körülményeiről. A szolgáltatónak a hibabejelentést nyilvántartásba kell vennie és a hiba elhárításának módjáról és időpontjáról, eredményéről a szolgáltatónak az előfizetőt értesítenie kell.
A hiba javításának sikerességéről a szolgáltatónak meg kell győződnie. Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől számított 72 órán belül. Amennyiben a szolgáltató a hibát neki felróható okból 72 órán belül nem hárítja el, a határidő utáni időtartamra az előfizető kötbérre jogosult.
A kötbér összege, a szerződésben vállalthoz képest alacsonyabb minőségű szolgáltatás esetén a havidíj egy napra vetített összegének a négyszerese, teljes szolgáltatás kiesés esetén (ha a szolgáltatást nem lehet igénybe venni) az előbbi összeg nyolcszorosa (6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól). A kötbért nem kell igényelni, azt a szolgáltató automatikusan köteles kiszámítani és az előfizetőnek jóváírni.
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Vicces képek
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Mass Effect
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mini PC
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Háború Izraelben
- Futás, futópályák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Huawei Nova 9 SE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 1MII B03PRO+ Receiver, Transmitter LDAC
- Google Pixel 10 Pro 5G Porcelain AI-fotó varázs, Super Actua 120 Hz 128 GB
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest