Keresés

Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz playmore #49614 üzenetére

    Én nem először vagyok digis.
    Egy korábbi lakhelyemen, ahol diginetem volt, ott ha bármi gond volt a hálózattal, akkor az ügyfélszolgálat mindig letagadta. Volt, hogy nem csak nekem nem ment, bejelentettük többen, de az ügyfélszolgálatos stabilan állította, hogy nincsen gond, egyéni hibáról van szó.
    Szerintem ott ki van adva, hogy ezt kell mondani, ha nem előre bejelentett kimaradás van.

    Volt, amikor végigjátszottuk azt is, hogy úgy raktuk le a telefont, hogy szerinte semmi gond, nem lát bajt stb, majd két perc múlva távolról csinált vele valamit és újraindította a modemet és utána azonnal megjavult (én előtte már újraindítottam párszor és csak utána telefonáltam). Ott ültem a modem előtt, a hülyék meg a túloldalon laknak.

    Nem értem miért van ez, de ezer reklamáció alatt olyan még nem volt, hogy elismerték volna, hogy náluk van a baj. Ott nem ilyen szupergyors digi volt, hanem csak lassú és nem is volt más szolgáltató, tudom hogy a normál helyeken nincsen gond velük, de ott sajnos nagyon rossz volt... nem volt konkurencia.

    Jah, akkor már a tanulság ne maradjon le. Miután megunták a nyakukrajárást kicserélték a modemet és kb tizedére esett a problémák száma.
    Ettől még elég megbízhatatlan maradt, de a korábbi állapothoz képest egy komoly előrelépésnek éltem meg.

  • lajos0001

    tag

    válasz playmore #49614 üzenetére

    érdemes lenne feltenni a legfrissebb hálókártyadrivert + router firmwaret (ha pontosan tudod, mit csinálsz), akár ott is lehet gond.

    ha rouer nélkül nem tudsz működni, egy ideiglenes kölcsönrouter használata is mondana valamit.

    véletlenszerűen szakadozó, döglődő, chiphibás router esete létezik, de ezt direktben igen nehéz bizonyítani a véletlenszerűség miatt. wireshark vagy hasonló forgalomfigyelő progi mondana valamit arról, mi történik valójában. kéne egypár log mindenképpen.

    apropó: biztos, hogy nincs hívatlan vendég a gépen? akár valami kéretlen alkalmazás is kavarhat.
    paranoia (de nem teljesen irreális): keylogger vagy backdoor trojan vagy vmi rootkit kitelefonál rendszeresen? átállítja a dns szerveredet? alapos ellenőrzés nem windowsos alapon (pl. pendrive-ról bootolva, linuxos antivírusokkal) is mondana valamit.

  • Roshan

    tag

    válasz playmore #49614 üzenetére

    Hali!
    szinre szagra ugyan ez volt a problemam, szinten beszeltem a digivel stb..
    hosszu hosszu ido utan kiderul hogy nekem a routerem doglott meg, nekem is egy tp link routerem volt csak touch p5 ac 1900-as.
    Elkuldtem gariba es 30 napig ult rajta a szerviz, mind ezt egy firmware frissites miatt.
    Az a szep az egeszben hogy a firmware-t en is frissitettem de ok valami olyat raktak fel ami a tplink honlapjan nem is szerepelt:D

  • ACE-

    addikt

    válasz playmore #49614 üzenetére

    Aligha hiszem hogy ez router probléma lenne, ezért a gariztatás sem lenne túl egyszerű... Szerezz a gépedre valami kapcsolati logger programot, és ott látszani fog ha megszakad, majd újrakapcsolódik, és tudod logokkal is bizonyítani. De lehet van windows-ban is, és látszik valahol, pl. eseménynaplóban.

Aktív témák