Új hozzászólás Aktív témák
-
Az új Mavic pro 2 kamerája visszalépés az azonos árkategória/szintén 1"-os szenzorú p4p-hez képest.
Más, kérdés: le lehet szedni a felvett tartalmat a dji drónokról (engem ugye a p4p érdekel) anélkül, hogy rákötné őket vmire az ember vagy kivenné az sd-karit? Azaz wifin van (eredeti) fájlmegosztás?
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
őstag
válasz Geller72 #1148 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm, hogy utána néztél aminek köszönhetően rábukkantam a konkrét 4K body-ra, mert a lap alján böngészgettem a "similar" ajánlatokat és ott bukkantam rá erre. Igaz drágább kicsit, mert benne van a GPS modul is, meg a lábaiban a Vision Systemnek a cuccai, de így is megéri, mert itthon 13-ért láttam a Pro házat (ami nem is biztos, h talál) és a lábak meg a belső aksi és főpanel tartó több mint 10.000 szóval még drágábban is jönnék ki... Nos ez örömhír, de viszont sajnos van egy szomorú hírem is...
Kb 19 óra körül kimentem repülni egyet ide, mert egy walkera gimbal műkődését próbáltam és a második akksinál sajnos konkrétan lefagyott a levegőben, vagy mi történt, mert nem reagált semmire... Gyorsan kikapcs, hogy aktiválódjon az RTH és azt láttam, hogy narancssárgán villog, de ugyanaz volt, semmi reakció... Sajnos távolabb volt és magassan picit, mert ugye próbálgattam a gimbalt, hogy ha döntöm, akkor milyen is a felvétel, mert volt rajta egy sjcam is. Nagy hiba, hogy nem írtam rá a telefon számom, vagy elérhetőséget, de a kamerán megvannak a felvételek és hátha valaki aki megtalálta kiveszi a kártyát és valahova felrak belőle egy fotót vagy valamit, hogy megtalálta a fotón látható fiatalember drónját... Az tuti, hogy átment az M5 fölött és valahol a túl oldalon a meki irányába zuhanhatott le... Ha netán valaki hallott volna róla, akkor kérem jelezze és mindenképp jutalmazom a megtalálóját is nyílván... Ja, azt nem írtam, hogy egy Phantom 1.1.1 amiről írtam. Előre is köszönöm."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
LordAxwell
senior tag
válasz t72killer #1150 üzenetére
De nekem nincs szükségem ilyen firmware hack dologra, egyszerűen csak át szeretném állítani, hogy ki tudjam használni amit a drón tud, csak nekem valamiért a fake gps programmal nem akarja átrakni, nem indul ujra a drón miután rányomok hogy Ok, amikor feljön az ablak hogy más régióban van.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #1153 üzenetére
Nos, amikor sikerült nekem a következőképpen oldódott meg.
Androidos tabletre telepítettem egy fake gps progit, azon beállítottam egy USA pontot, utána indítottam a gépet. A távhoz raktam a tabot persze előtte. (P4). Indítottam a Dji Go appot. Megvártam, míg átállt, ennek általában kellett némi kis idő, nem azonnal történt. Többször megnéztem és amikor ok volt, akkor szépen kikapcsoltam mindent.
Azután rácsatlakoztattam a 6S-t a távra, indítottam a gépet és az appot. Nekem a P4 esetében NEM kérdezett rá, mint általában ahogy olvastam, több dji gépen, de FCC módban maradt. Sajna mostanában nem volt a Phantomra időm, de ha most hazamegyek ismét előveszem, mert már csak az akkuk miatt is kell egy töltést csinálnom, és ha lesz időm repülök is vele. Akkor megint ránézek. Ahogy nézem, azóta, mióta én utoljára repültem, jött ki újabb firma, megflashelem és megnézem, azzal is megy e. Én sem akarok egyéb hacket, mondjuk ha egy moddolt konfig fájl lenne csak az ára, az még beleférne nekem is. Nekem nem a táv miatt kellene, hanem szinte mindig olyan terepviszonyok közt kell repülnöm, hogy kell a kakaó.Más eszköznél rákérdezhet az újabb indításnál, hogy megváltoztak a regionális adatok, akarod e menteni (amikor érzi, hogy megint EU-ban vagy) na arra kell nemmel válaszolni és nem leokézni.
Fake gps appok közt is vannak kamuk, meg kell keresni a jót. Nekem kb az ötödik lett a jó. -
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #1153 üzenetére
Nos, amikor sikerült nekem a következőképpen oldódott meg.
Androidos tabletre telepítettem egy fake gps progit, azon beállítottam egy USA pontot, utána indítottam a gépet. A távhoz raktam a tabot persze előtte. (P4). Indítottam a Dji Go appot. Megvártam, míg átállt, ennek általában kellett némi kis idő, nem azonnal történt. Többször megnéztem és amikor ok volt, akkor szépen kikapcsoltam mindent.
Azután rácsatlakoztattam a 6S-t a távra, indítottam a gépet és az appot. Nekem a P4 esetében NEM kérdezett rá, mint általában ahogy olvastam, több dji gépen, de FCC módban maradt. Sajna mostanában nem volt a Phantomra időm, de ha most hazamegyek ismét előveszem, mert már csak az akkuk miatt is kell egy töltést csinálnom, és ha lesz időm repülök is vele. Akkor megint ránézek. Ahogy nézem, azóta, mióta én utoljára repültem, jött ki újabb firma, megflashelem és megnézem, azzal is megy e. Én sem akarok egyéb hacket, mondjuk ha egy moddolt konfig fájl lenne csak az ára, az még beleférne nekem is. Nekem nem a táv miatt kellene, hanem szinte mindig olyan terepviszonyok közt kell repülnöm, hogy kell a kakaó.Más eszköznél rákérdezhet az újabb indításnál, hogy megváltoztak a regionális adatok, akarod e menteni (amikor érzi, hogy megint EU-ban vagy) na arra kell nemmel válaszolni és nem leokézni.
Fake gps appok közt is vannak kamuk, meg kell keresni a jót. Nekem kb az ötödik lett a jó. -
-
khorvat
senior tag
-
válasz khorvat #1159 üzenetére
+#1157-8: köszi mindenkinek Így még1x átolvasom, mi kell hozzá és ki fogom próbálni a p4p-n. Ma kb 400méteres távolságban hirtelen benyávogott, hogy kevés a jel, igaz, pár fa közénk került. Megaztán alkalmasint wifi-vel telesz.rt területen is szeretnék repülni, ami gondolom elég komoly kihívás lehet manapság, amikor a Kovács Rózanéni is maxon pörköli a szolgáltatótól kapott ácémimóduálband modemrouterét.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Tibcsi68
tag
Tegnap gondoltam megnézem a mi kis falunkat a P4P-mel felülről, aztán olyan 200 m körül olyan szinten elvesztette a jelet, hogy elindult hazafelé, jelen esetben csak lefelé, mert pont a fejem felett volt, aztán gondolkodóba estem, hogy az előző, korábban említett 3 drónon minden gond nélkül felment 500 m-ig ugyanitt, ugyanígy a házak között....
[ Szerkesztve ]
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
LordAxwell
senior tag
válasz Tibcsi68 #1165 üzenetére
Miután összekapcsoltad a drónt, távot, telefont, a drón beállításainál a wifi fülön ha 13-ig tart a számozás és azután a nagy számok akkor CE ha 11-ig és utána jönnek a nagy számok akkor FCC.
Nekem tegnap teljesen tiszta terepen 120m messze már megszakadt a kapcsolat a Sparkkal... semmire nem jó ez a CE mód... vicc..
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
válasz LordAxwell #1166 üzenetére
Valószínű ez még CE-ben is gyengusz kategória. Tiszta rálátással/zavarás nélkül a p4p-vel CE módban 500m távolságig simán elrepülök. Az esetleges zavarások miatt viszont én is tudnám értékelni az fcc módot.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Tibcsi68
tag
válasz LordAxwell #1166 üzenetére
Köszi szépen!
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
LordAxwell
senior tag
-
válasz LordAxwell #1169 üzenetére
Kemény... Gondolom kisebb antennák fértek csak fel a spark-ra, illetve lehet spórolnak az adóteljesítménnyel is.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
LordAxwell
senior tag
-
válasz LordAxwell #1171 üzenetére
Hajrá akkor. A #1155-ben leírtak szerint végülis megcsináltad az fcc trükköt? most gondolkozom, hogy a p4p-nek firmware-hackje legyen-e (amiben ez is természetesen benne van), vagy csak toljak neki egy fcc-t, a random nfz-kkel meg megpróbálok "könyv szerint" elbánni, imádkozva, hogy ne legyen balhé.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
twine
addikt
válasz t72killer #1167 üzenetére
Olyan körülmények között 3km-re is simán elrepulsz a P4P-vel
Ha emeltem volna a gépet,valszeg még tovabbDe mivel csak az új masina "tesztelése" volt a cél,,,és a gyakorlatban soha nem repülök ilyen távokat...120fole meg csak nagyon ritkán megyek ,így ennyivel meg is elégedtem...
Nem érdemes a sparkot meg egy Phantomot repülési távolságban hasonlítani
A Spark szerintem tök jó masina....de nem egy kávéház a PhAntom szériával....
[ Szerkesztve ]
-
Ja, a 120m magasság nekem is bőven elég, ha meg extra távolság kell, bevágom a madarat a csomagtartóba és odébbviszem 10km-rel, a dízel olcsóbb az akksinál . Valahogy a tereptárgyak, leginkább fák zavarását kéne orvosolni, de attól tartok, ezen nem segít az fcc mod se, kéne valami 4G-s failsafe megoldás.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Geller72
veterán
Senkit nem akarok kiábrándítani, de a komolyabb gépeknél is ha nincs meg a magasságod, nincs fizikai rálátás drasztikusan visszaesnek a teljesítmények. Ha P4-el nem megyek 50m fölé, de inkább 200, már pár száz méter után sikít és ha nem csinálnék semmit, csak mennék tovább azon a magasságon, akkor egyszer csak jönne haza a gép, mert RTH-ba rakná a szekeret. Ezek a cuccok akkor jók, ha vagy közel vagy a géphez, és/vagy fizikailag rálátsz. Olyan mint a wifi, hogy ha nincs közte semmi egy jó cuccal 40km-t átlövök, de ha már csak egy fenyőfa, akkor meg 200m. . Sógoromék körbe, közúton ~800, légvonalban kb. max 300m-re laknak tőlem, lent a völgyben...nem mindig jön össze, hogy leküldjek egy doboz cigit. .Olyan mint az okos kutya:visszahozza. . Ezért is szoktam írni, hogy sokan rózsaszín ködben élnek, azt hiszik, hogy ez egy mennyire űrtechnika. Csapatok a "mecsekben" az STI-vel a gépem meg veszi, hogyan driftelek fel a "misinán". Aham. .
Szóval a nagy gépek sem képesek nagy dolgokra, a kisebb - főleg wifit használó - gépek meg kb szinte semmire. Az alap dolgokra szabad őket használni, a látómezőből nem kiengedni és akkor nincs meglepi.. Szelfizgetni 20 méterről a tengerparton, a dombtetőn, a bicajjal menni 10-el pár tíz métert és kb ennyi. A legtöbb embernek ennyi is bőven elég. Aki többet akar az vagy vár, vagy vesz drágább/nagyobb gépet.
A zoomos Mavicra én speciel kíváncsi lennék, mert 1080p-n eddig is volt zoom Mavicon és P4-en is. Lehet hogy az digitális volt ez meg optikai.
To twine: Azt írtad nem rég, hogy a P4P szerinted halkabb is lett. Kapott vajon másik propot, mint a Mavic platinum és/vagy szoftveresen is csiszolhatták? Csak mert ha hardveresen halkabb csak - azaz csak a prop a difi - akkor azt a propot rá lehetne tenni a sima P4-re is(?). Lehet, hogy a repidőn is csak az emelt egy leheletnyit, ahogy a Mavic platinumnál pl. (?)
-
válasz Geller72 #1176 üzenetére
Úgy bizony Még ha látod is a madarat, még nem biztos, hogy 100%-os hatékonyságú az adatátvitel, a komplett Fresnel-zónának tisztának kell lennie, ezért igyekszek mindíg dombra mászni, ha madarat indítok:
Bár a p4p v2-t nem tőlem kérdezted: a propellereken kívül még megkapta a 1080p-s ocusync-ot és új ESC-ket, egyéb különbség nincs, pont egy hónapja tárgyaltuk
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
twine
addikt
válasz Geller72 #1176 üzenetére
Szerintem "placebo" hatás az egész "halkabbság"...
Lehet, hogy írtam ilyet, de próbáltam mindig jelezni, hogy egyébként meg "ugyanúgy üvölt" mint a P4.... Ha halkabb is lett, az szerintem csak műszerrel mérhető,,, "fülre" üvölt ez is piszkosul..
Simán cserélhető a két prop... Rendelj egy szettet, próbáld ki sokat nem buksz rajta....Szerintem amit üzemidővel pluszban elértek, azt csak aksival érték el...
5350vs5870mAhAz viszont biztos, hogy az ESc-en csiszoltak valamit, mert másként működik a gép...
Lehet itt is hoztak 1-2 percet,, de ez már számomra nem mérvadó/mérhető...
Sosem repülöm ki csutkara az aksikat...Az ESC vezérlés változtatás nem is igazán tetszik.. Lehet hogy hoztak 1-2 percet vele, de nekem lomhabbnak tűnik így a gép.... Mintha lassabban érné el a max sebességet,,,a P4P v2.0 mint a P4...
Ugye rally-nál ezt megérzem....
A vége ott van ahol papír forma szerint,, de nem olyan fürgén mint aZ előző gép...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Most elolvastam a régebbi hsz-om is,, és homok egyenest ellent mondok magamnak...
Ott azt írtam, tetszik az ESC változtatás,,, itt azt, hogy nem...
Ne tartsatok skizofrének...
Egyszerűen arról van szó, több tapasztalatot gyűjtöttem azóta...
A motor indítás tényleg finomabb, ez tetszik és jobb...
Repülés közben viszont mintha kicsit lomhabb lenne... Ez nem tetszik...
De most, hogy ezt így leírtam,,,
Eszembe jutott, hogy ki fogom próbálni a régi propokkal...(maradt egy szett leharcolt prop a régibol) hogy vajon ez a lomhabb hatás az uj propoknak köszönhető e, vagy az új motor vezérlésnek...
Ahogy kiderül írok, ha érdekelÉn most kíváncsivá tettem saját magam
Mert ha kiderül hogy az új propok miatt lomhább a gép, engem nem érdekel a zaj,,,a régi rotorokat fogom megvenni....
Mondom a "végsebesség" ugyan az... De lassabban indul meg, és később éri el a végét a gép.... -
Geller72
veterán
Látszólag az adatok alapján két szignifikáns differencia van:
A P4P V2.0 maximális szögsebessége S módban 250 fok/sec, míg a P4-nek csak 200. A módban nincs difi.
A másik, a max dőlésszög, ami szintén nagyobb a P4P V2.0-nál, egész pontosan P módban és eléggé eltérő, ugyanis P4P V2.0 esetében 25 fok míg P4-nél ez az érték csak 15 fok. Kizárólag itt is csak egy módban van eltérés. A max dőlésszög ilyen arányú változása már érezhető lenne, de pont hogy pozitív irányban.Szerintem a P4P V2.0 esetében finomítottak a repülésen, mert azért a P4 mondjuk sport vagy A módban igen durva tudott lenni, ha bevállalós pilóta vereti neki. Talaj közelben, FPV kamera módban elég nagy élmény már az a sebesség és szerintem is jól manőverezik a gép annak ellenére, hogy mekkora. Gondolom, féltik a gépet a beginner tulajoktól, gondolom, sok crash volt altitude/sport módban, mert meglepi volt a vas - -és lejjebb vették az agility-t. .
Az is érdekes, hogy a P4P V2.0 5 grammal könnyebb a sima P4-nél annak ellenére, hogy az akku előbbinél majd 10%-al nagyobb.
Az is hatással lehet a fogyasztásra, ha nem olyan agilis a szoftver. Simán lehet elég komoly repidőt spórolni vele.
-
Geller72
veterán
Ez ugyan racer vonal, de itt lehet állítani, hogy mennyire legyen agilis a verda. Csak nagyon óvatosan ezekkel az expókkal. Elsőnek megér egy próbát az, ha átrakod normálra és kipróbálod úgy, aztán sportra. Ez kb pont az a difi, ami egyébként is megvan a két mód közt. Nem kicsi, ugye. . És itt lehet finomhangolni. Bőven.
Ki lehet hozni az állatot a gépből. .
Először kizárólag ha állítod, a throttle Y tengelyét állítsd, azaz az értéket megadhatod 0.20 és 0.80 közt.
Elsőnek ezzel kísérletezz, ha akarsz.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
A következő szint ez:
De ez a vidi megmutat néhány alapvető különbséget. van amit mondjuk nem, de ki lehet logikázni.
[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz Geller72 #1181 üzenetére
Ohh köszönöm az ötletet... Ezért jó a fórum és a beszélgetés, mert ez eszembe sem jutott... Annak ellenére, hogy használtam a P4-nél ezt az állítási lehetőséget épp a sport módnál,.... Csak akkor a saját tengely körüli forgás finomítása miatt.. Mert ugye "sportban" (70-nél) ha az ember egy picit is meghúzza a kart jobbra vagy balra ,, máris úgy kacsázik a gép, mint a józan kígyó... Az meg baromi csúnya felvételt eredményez.... Ezen finomítottam még a P4-nél de az új gépen ezekhez nem nyúltam,,, eszmbe sem jutott, hogy ezzel javítsak a gép dinamikáján... Pedig tök igazad van...
Köszi[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Ha a megindulásaid gyengék, akkor a throttle expóján felfele állíts, mondjuk kezdésnek olyan 0.70-re. Itt már egész kicsi stick mozdításra is megugrik, mint állat. .
Én a fék érzékenységén is állítottam, mert alapból nekem túl durva, szinte hanyatt vágja magát a gép, úgy befékez. Nem mindig jó és kell ez, filmezésnél pont nem jó nekem. Csak repüléskor persze más, sport módban pl.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
-
twine
addikt
válasz Geller72 #1185 üzenetére
Fék az NEKEM "állithatatlan"....
Marad úgy ahogy van,,, sokszor "vész" helyzetben jó, hogy "billen", és nem úszik...(bár hozzá teszem a p4pv2 tovább "úszik" a fékkel mint a P4,,
Viszont ez meg, ahogy mondod, sajnos sokszor csúnya "rotoros" felvételeket eredményez... Billen a gép, és hiába van a kamera pár fokkal lefelé billentve, sajnos sokszor majdnem a kép feléig bedarál a rotor
Ha csak kicsit, az még nem baj, azt tudja cropolni az ember de nem vághatom le a kép felét
Szóval egyik sem jó nekem...Egyszerűen az irányítással próbálom kiküszöbölni aktualis helyzetben mi a jó...
A hétvége részletei "sport Mode" non official video
[ Szerkesztve ]
-
válasz Geller72 #1180 üzenetére
A leírt jóságokgoz képest ugyanannyi az elvárt repülőidő (30perc)...
Írjátok ezt a kisebb kapacitású akksit: az a sima, nem-pro P4 akksija, amit persze be lehet rakni a p4p-be, de az én p4p-m alapból 5870mAh-ással érkezett.
Én mondjuk elsősorban fotós-videós vagyok, mint pilóta (főleg, h a p4p előtt csak olyasmit vezettem korábban másodhegedűsként, amibe be kellett ülni), nálam akkor érett meg frissítésre a rendszer, ha az új kamera köröket fut az előzőre, azaz pl ha a mostani kamera cserélhető optikát kapna és/vagy 1expóértékkel jobb szenzort. Az inspi 2+x5s azért is tetszik nagyon, mert mire rendesen belejövök a repülgetésbe (sztem még 1-2év) addigra lesznek ilyen madarak használtban, ember által is megfizethető áron
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1187 üzenetére
Igen, a P4P alapból nagy akkuval jön. Inkább mondanám azt, hogy a pro akkuja jó a "simába". Mivel először ugye a sima volt. .
A repülés jó megtanulása kritériuma a jó felvétel készítésének. Ha nem vagy olyan jó pilóta hiába vagy jó fotós/filmes. Ez kb olyan, mint amikor az autószerelő mindent tud az autókról, de nincs jogsija. . Persze ez visszafele is igaz, de ha nem filmezésre használod a gépet, akkor annyira a filmes skill nem releváns. Viszont a pilóta skill mindkét esetben kell.
A jó "pilótasághoz" rengeted repülés kell, a gép teljes körű ismerete, itt főleg a lehetőségei és az állíthatóságai a fontosak. És a legfontosabb, bízni benne, de tudni a határt, ameddig. . A failsafe helyzeteket elő kell idézni, mert csak akkor tudod meg, mit reagál a gép. És fontos hogy előtte ismerd meg, ne élesben legyen az első tapasztalatod, mert a pánik rossz tanácsadó és az ember hajlamos legtöbbször szorult helyzetében ilyenkor alapból rosszul dönteni. .
-
válasz Geller72 #1188 üzenetére
Fotózni azért még így félbéna vezetési képességekkel is megy, nem nagy kunszt odaállni és lőni különböző állásból képeket. Ja, nem mozgó célpontra persze, az nem biztos, hogy megvárja, míg sikerül lőhelyzetbe rakni a madarat
A videó viszont totál más állatfaj, ott ugye a röppálya minden pontján a topon kéne lennem, finommozgással precízen követve a célt. Ettől pedig borzasztó messze vagyok. Jelenleg full manuálban nyomom a mozgásokat, főleg tanulási célból, azaz semmi Litchi-ben előreprogramozott csodavideó, kézzel akarom megtanulni, hogy forgassam a gépet, döntsem finoman a gimbalt egy-egy jó épületvideóhoz pl. Egyelőre sajna rángatósak a videóim (azaz rengeteget kéne vágni), és még az esetek kb felében nem úgy közelítem a célpontot, ahogy elterveztem (v nincs is terv), a gimbalt rossz irányba rántom v túl erősen rántom meg, túl gyorsan fordulok egy szép "cinematikus" ív helyett, stb-stb. Szval pilótaként még a "juhékaptamegydrónt, jéé tleg repül!" stádumban vagyok, most kezdem észrevenni, hogy az akksi% mellett van még térkép a kijelzőn, mindenféle figyelmeztetések, jelerősség és hasonlók
Sztem fogok szimulátorozni is, mert egy valós repülést nekem kb 1 óra extra megszervezni és ki+visszatelepülni (NFZ-ben lakunk).
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
LordAxwell
senior tag
Ha egy Mavioc Pro-t amerikában vesz meg az ember, azt itthon tudja graiztatni a djiars-ben?
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
hegyipapa
senior tag
Sziasztok !
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek, nem rég cseréltem le a Spark-t egy Mavic Air-re. A Spark megtudta azt csinálni hogy gömb panorámánál, csinált 46 db képet amit külön könyvtárban elmentett, a Mavic Air-nél csak egy nagy összefűzött képet kapok, amit teljesen magától csinál. Kérdésem hogyan tudom azt megcsinálni, amit Sprak-nál is, hogy a panorámánál készített képek külön külön is meglegyenek nem csak egyben ?
-
válasz LordAxwell #1190 üzenetére
Sztem eressz meg nekik egy emailt... Más régió, és tudtommal a dji régiós felosztásban dolgozik, úgyh tartok tőle a sparknak vissza kell repülnie Amerikába...
#1191: bár sose csináltam ilyet, csak kósza 5let: ha raw-ra vagy raw+jpg-re állítod, akkor is ezt csinálja?
Más: ma elkezdtem tanulgatni az intelligens repmódokat, asszem lassan búcsúzhatok az ugrálós videóktól Az activetrack kb milyen sebességig tudja követni a céltárgyat?
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
LordAxwell
senior tag
válasz t72killer #1192 üzenetére
De miért említed meg a sparkot amikor egy mavic volt a kérdés? Írok nekik egy emailt.
Mivel sport módban már nem működnek a szenzorok, így gondolom amilyen sebességgel a sima módban tud repülni, 15-20km/h? (de dróntól is függ)
[ Szerkesztve ]
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
válasz LordAxwell #1193 üzenetére
Ja, benéztem. Gariztatás szempontjából lényegtelen a típus
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Tibcsi68
tag
Tegnap bevittem szervízbe a drónomat a korábban tárgyalt gimbalhibával, remélem hamar, és jól meg tudják csinálni, ja és persze nem annyiért, mint amennyibe a drón került....
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
Több helyen olvasom, hogy hidegen érdemes IMU-t kalibrálni. Miért? Gondoltam maeste megcsinálnám, de reggel 5 fokkal hidegebb lesz...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
dronosroli
újonc
válasz t72killer #1197 üzenetére
Valami olyan szenzor van a madárban, aminek hidegen jó, pontosan nem tudom, talán a barométer, de mindenhol azt írják, hogy a madár legyen hideg, az akksi ne, és érdemes minél gyorsabban elindítani, mert amint betolod az akksit, elkezdi melegíteni pont azt a szenzort vagy alkatrészt...
Nekem P3P-nél volt olyan, hogy ha az akksi felénél leszálltam, lekapcsoltam a madarat, odébbmentem és újra fel akartam volna szállni, IMU kalibrációra váltott és nem volt hajlandó elindulni, ezen segített a hidegen kalibrálás (melegen nem volt hajlandó). Kitettem egy éjszakára a táskájában a madarat az erkélyre (akksi maradt benn a szobában, megnéztem, nem mondott esőt ) és hagytam kihűlni reggelig, utána simán bekalibrálta magát, eltűnt a hiba...http://dronosroli.hu
-
válasz dronosroli #1198 üzenetére
Annyit tettem, hogy reggel az erkélyen hagytam kb egy órára akksistól mindenestül, aztán behoztam (vízszintes padlóra), és toltam neki a kalibrálást. Meglássuk, az IMU értékek egész jók lettek, egyik 0, másik vmi 0.001 vagy hasonló, már nem emlékszem.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1197 üzenetére
Először azt hittem, hogy poénnak szántad, de nem akartam berakni egy fél méteres szmájlit, de most látom ledöbbenve, hogy komoly volt. .
A hidegen azt értik, hogy a gép legyen hideg, azaz ne legyen üzem meleg, előtte ne menjen, hanem "hidegen" kalibrálj. Persze, nem gond, ha nincs amúgy meleg, de ez a kifejezés nem pont azt jelenti, hogy legyen lehetőleg qrva hideg, amikor kalibrálod. . Egyébként pont az IMU miatt sem lehet -5 fok alatt a technikát használni, meg úgy általában a gépet, mert a minium ilyenkor, hogy GPS jelvesztésed lesz. Ha jól rémlik, a user manualban is benne van az a hőmérséklettartomány, ami nem csak azért ajánlott, hogy legyen egy oldallal több a manuálban, hanem valós okai vannak. . Én FW update után mindig, mindent kalibrálok, de mostanában app update után is megvan.Más:
Amikor ferde a horizont. ..."Reducing the famous tilted horizon of your gimbal and camera.
1. Do cold IMU calibration on a flat surface on the ground floor.
2. Do Gimbal Cal on the ground.
Let it sit for 2 minutes before initial flight.
3. Do gimbal Cal mid air if it continues to tilt.
Ignore the message in GO saying gimbal Cal has failed."
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik