Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
1. Én a beaktiválás után még az első felszállás előtt egyből a DJI oldalán megvettem a Care-t. Egyértelmű hogy mindenképp érdemes megvenned! Nem tudom volt-e drónod már, ha esetleg nem akkor pedig mindenképp kössél Care-t! Viszont az aktiválás után 48 órán belül tudod megkötni, utána is meg lehet csak akkor már problémásabb, mert a videóra fel kell venni minden funkciót hogy működik és még sorolhatnám. Van egy pontos leírás A DJI oldalán a 48 órán túli Care-ről.
2. Nem szoktak szarozni vele, vízbe esés esetén is él a Care.
3. Igen egyesével tölti az akkukat!
4. Remote Controllerrel sokra nem mész ha rádugod a szgépre. GO 4-en keresztül lefrissíted aztán le van tudva az egész. Én max akkor dugom gépre az Air-t ha a vizuális szenzorokat kell kalibrálni. Amúgy a GO 4 szépen lefrissíti a drónt is illetve a távot is. Legalábbis én GO-val frissítettem, először a drónt aztán jelezte hogy a távra is van frissítés, az is lement és kész.
+1 Utólag szerintem erre nincs lehetőség. Illetve az akcióba csak adott cégek vesznek részt, még ha hivatalos forrásból veszed, akkor se az összes hivatalos helyen fog hozzá járni.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
petymeg
addikt
Ennek így van értelme, hogy egyesével tölti, mert igy kb egy óra alatt van egy teljesen feltöltött akksid. Ha meg egyszerre töltené, akkor ugyanannyi idő alatt csak 20-30%-ra töltené fel őket. Többre mész egy teljesen feltöltöttel, mint három harmadig töltöttel. Én vettem pluszba egy negyediket is, ha már négy hely van a töltőn és három csereakksi hely a táskában.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Amarton
tag
válasz khorvat #1064 üzenetére
Csak akkor fogják kibontani, ha utána feláldozzák fogdosásra.
Azt hiszen a Media Markban láttam. Igaz az pro és spark volt.
Olyan dobozt nem fognak felbontani, aminek a tartalmát el is akarják adni, hiszen gyárilag fóliázott. Én sem vennék meg egy felbontotat.[ Szerkesztve ]
http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
válasz khorvat #1099 üzenetére
Ha zónahatárt képzelt magának, és nem a pause gomb a hibás, akkor annak nyomának kell lennie a logban. Ha bejelentkezel a go appba, a flight records résznél visszanézheted, felbukkan-e bármiféle figyelmeztetés.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
válasz khorvat #1159 üzenetére
+#1157-8: köszi mindenkinek Így még1x átolvasom, mi kell hozzá és ki fogom próbálni a p4p-n. Ma kb 400méteres távolságban hirtelen benyávogott, hogy kevés a jel, igaz, pár fa közénk került. Megaztán alkalmasint wifi-vel telesz.rt területen is szeretnék repülni, ami gondolom elég komoly kihívás lehet manapság, amikor a Kovács Rózanéni is maxon pörköli a szolgáltatótól kapott ácémimóduálband modemrouterét.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Maxximus
őstag
válasz khorvat #1256 üzenetére
DJI Mavic Air Firmware v0.500 Finally RELEASED
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE**i12 Pro Max+watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
-
LordAxwell
senior tag
válasz khorvat #2263 üzenetére
A sparkommal általában én is mindig úgy szálltam le hogy megfogtam a levegőben és leforditottam, erre azt mondták bent a DJI ars-ben a srácok hogy ne tegyem, csak ha muszáj mert nem tesz jót a rotoroknak.
Nem tudom igazuk van e....Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
QV222
tag
válasz khorvat #2263 üzenetére
Olvasgatva itt a hozzászólásokat, láttam neked is Mavic Air van,
A legújabb Frissítések , azok hoztak lényeges javulást az eddig is jó tulajdonságain?Szóval a lényeg,,, érdemes Air-ben gondolkozni manapság ha a kicsi méret de jó tudás szemszögéből gondolkodnék manapság ilyenben, sok jót olvastam róla.....
( mondjuk a WIFI-is Táv és Air kapcsolaton kívül, bár ezzel is együtt lehet élni mint sokan mások is teszik és gyönyörű felvételeket csinálnak...Talán az FCC módban repülve.)Ja és egy feldobott kérdés mindenkinek,,, Nincs valaki Kecskeméti aki Mavic Air-rel repül és tudnánk pár szót beszélni akár személyesen is? Akár privátban is megírhatja számát és vissza hívom.
-
veterán
válasz khorvat #3027 üzenetére
Igen. Legalább is én csak arra. Meg ott van még a 250 gramm ami még el sincs fogadva. Minden másban alul van. Amúgy több negatívumot nem akarok írni úgy, hogy nincs is ilyen dronom és még csak nem is láttam élőben repülni, de videókat nézegetve szélben ez a dron úgy mozog amit sokszor még a gimbal sem képes kompenzálni. Legalább is néha ezt vélem látni egy-két videón.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nagyúr
válasz khorvat #3535 üzenetére
... --.. . .-. .. -. - . -- / .- --.. / .-.. . -. -. . / .- / .-.. . --. -.-- . --. -.-- ... --.. . .-. ..- -... -... / .... .- / ...- . .-.. . / -- --- .-. --.. . / .--- . .-.. . -.- -.- . .-.. / -.- --- -- -- ..- -. .. -.- .- .-.. -. .- -. -.-
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz khorvat #4173 üzenetére
130 ezer Ft? Én egy kicsit húzósnak tartom egy "államilag elismert"-nek nevezett tanfolyamért. Utána kellene járni mire is jogosít a "Pest Megyei Kormányhivatal által elismert tanúsítvány" ? Én egy olyan szövegben jobban bíznék, hogy a tanfolyam elvégzése esetén UAV pilóta jogosítvány biztosítunk, ami az EU-s szabályzások szerint X súlyig Y magasságig reptetésre jogosítja fel a drón használóját
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nortsen
aktív tag
válasz khorvat #4481 üzenetére
Köszi a választ, és a többieknek is!
Nos feltettem én is, repültem, nincs bajom vele, de repülési időt nem tudtam mérni, mert elcsíptem egy bokrot.
Kibírta a drón is, és a propeller is.
Egy kis amolyan "interferencia" hangja van, nehezen tudom leírni, de néha kissé beremeg a hangja.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Geller72
veterán
válasz khorvat #5232 üzenetére
De akkor a tudása és az ára miatt már hívhatjuk M2P-nak is, ugye? Az árak láthatóan elszálltak, kici kínai barátaink gyorsan be akarják hozni a kiesést. Épp minap néztem rá egy tavalyi M2Zoom rendelésre, 800 euró körüli áron volt. Nem elírás. . De minden másban is drágítanak, a 3d nyomtatóm 170 euróról 203-ra drágult, és ezt hívják most akciós árnak odaát.. . Gondolom, nem kicsit visszaestek a megrendelések. Ők így akarják kompenzálni. Majd rájönnek, hogy nem ez a megfelelő hozzáállás.
-
válasz khorvat #5262 üzenetére
És mennyivel tud majd többet az AT3 mint az előző?
A Mavic 2 Zoom-om a színeket sem ismerte fel és átugrott másnak a követésére többször is.
Nevezzük a full nevén: Active Track ver. 0.3.0 Beta.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
válasz khorvat #5846 üzenetére
Tudom, de Geller aktív még most is azért kérdeztem rá.
(#5847) redpeet:
A DJI-nak van saját fóruma oda kell beírni a hibát és a staff válaszol rá.
Annó én is mentem oda amikor az Osmo-val problémák voltak.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
Fuhur
kezdő
válasz khorvat #5938 üzenetére
Általában ki szeret esőben reptetni?
Ha ettől eltekintünk akkor kérdés, hogy mit akarunk esőben? Fotózni? Akkor a vízcseppes lencse hmmm.... mondjuk finoman nem kedvez a képminőségnek, nem beszélve az esőben amúgy is gyatra látási viszonyokról.
Ha nem fotózás a feladat akkor jön szerintem a legsúlyosabb probléma. Nem a beázás!
A vizes burkolat elektromos jellemzői gyökeresen megváltoznak. Ebből az fog következni, hogy a burkolat alatti antennák elhangolódnak és ettől drasztikusan lecsökkenhet az addig megszokott hatótáv.
Mindezektől függetlenül én esőbe nem megyek ki ha nem muszáj. Repíteni meg még annyira sem. -
-
Fuhur
kezdő
válasz khorvat #5953 üzenetére
Távol álljon tőlem a kötözködés. Nem annak szánom.
Szóval én közel 30 éve repülök "lélekvesztőkkel" amik sebessége kb 100 km/h és hatótávolsága is 100-150 km. És elő is fordult velem, hogy felszálltam mondjuk Börgöndön és mire visszaértem volna Fahegyre megáztam egy kisebb zivatar szélében.
De egy drónnnal, aminek néhány km a hatótávolsága, repideje is 20 perc körüli amiből 10-et távolodik, utána már közeledik, hogy ez előforduljon? .... Nos annak azért valljuk be: kevés a realitása. Pontosabban amikor elindítod már tudni lehet, hogy nagy valószínűséggel hamarosan esni fog és akkor megázik.Mégis mit tennék, ha eleredne az eső? Sport mód, és tolom hazafele. Ez kevesebb mint 10 percet fog jelenteni. Nem teszem le a susányba, mert hogy fogom eső után megtalálni? Ráadásul a hazajövetel csökkenő távolságot jelent ami mindenképp jótékonyan hat az esőtől amúgy romló jelátvitelre.
Mellesleg ami viszont reálisabban bekövetkezhet az a jegesedés. Velem egyszer történt és igazából az én hibám, mert pontosan fel kellett volna ismernem az időből, hogy ennek most jelentős esélye van. Hallottam, hogy furcsán változik a drón hangja. Lehoztam és akkor láttam, hogy a rotorokon vékony jéglemezkék (hártya) voltak. Szerencsém volt, nem is kívánom megismételni. Nem rázzuk a pofonfát, mert még előbb-utóbb leesik egy.
-
válasz khorvat #6326 üzenetére
Én ezt rendeltem meg hozzá amolyan próbaképpen.
Használni nem tervezem.Arra én is kíváncsi leszek, lesz-e abból valami.
Mavic 3 biztos támogatni fogja fél milláért.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
Geller72
veterán
válasz khorvat #6326 üzenetére
.,.vr box+kábel+telefon. Problem solved.. Bár litchi support nincs, van másik app. Igaz, azzal a másikkal jó rég próbáltam. Kb erre gondoltam, amire te amikor fikáztam a litchi support hiányát és úgy általában azt hogy mi a faxért a fly appra tették ezt a fasza kis gépet, nem a go-ra. Ezt a mai napig nem értem. Kb ezért nem vettem még Air2-t...
-
Fuhur
kezdő
válasz khorvat #6368 üzenetére
Csak jelzem, hogy a telefon vagy tab nem befolyásolja a DJI drón repülésének biztonságát. A telefon csak egy kijelző amin keresztül is vezérelhető a drón, de annak leállása, az app kifagyása nem hat a repülésre.
Én többször jártam már úgy iOS-es eszközzel is és Androidossal is, hogy repítés közben a kezemben leálltak a cuccok. De a távirányító és a drón között a kapcsolat továbbra is megvolt. Ha láttam a madarat egyszerűen haza hoztam, ha nem láttam megnyomtam a távirányítón az RTH gombot. Természetesen előzőleg többek közt az RTH beállításoknak helyeseknek kell lenni, de ha az akkor Inspire, Mavic mind kezelhető maradt telefon vagy tab leállás után is!
És jártam már úgy is, hogy elvittem magammal a Mavic-ot de a tabot otthon felejtettem. A telefonomhoz pedig nem volt kábelem viszont nagyon akartam repíteni. Minden gond nélkül ment. Persze a fotókat, amiket készítettem csak leszállás után tudtam megnézni a laptopomon, de repíteni minden gond nélkül lehet. Nyilván feltételezve, hogy egyébként a drón mindene be van állítva, így nem kell feltétlenül app az indításhoz.Ezzel együtt én is azon az állásponton vagyok, hogy a repítéshez használt mobil eszköz is, ha lehet legyen legalább hasonló kategóriás, mint a DJI cucc a drónok viszonylatában. Pusztán a felhasználói élmény végett
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz khorvat #7316 üzenetére
Most hallottam én is rádióban!
" 120 grammnál könnyebb, a kezelőtől 100 méternél messzebbre eltávolodni nem képes drón értendő – ezekre nem vonatkozik majd nyilvántartásba-vételi kötelezettség."
Most jön el a TELLO-k reneszánsza!"A javasolt rendelkezések értelmében lakott terület felett kizárólag eseti légtérben lehet pilóta nélküli légijárművet használni. A játékdrónok e követelmény betartása alól is mentesülnek.
Az eseti légtér legfeljebb hét napra szóló kijelölése a továbbiakban is a katonai légügyi hatóságnál kérelmezhető, ennek hiányában a lakott területen belüli drónozás közlekedési szabálysértésnek minősül. A családi élet háborítatlansága érdekében magánlaksértés miatt vonható felelősségre az, aki kamerával felszerelt légijárművével az érintettek hozzájárulása nélkül más lakásáról vagy az ott tartózkodókról felvételt készít."Szuper, akkor most már nemcsak az eseti légtérmacerával kell sz@rakodni, hanem az összes paraoid sutyerákot is meg kell kérdezni, ha elrepülök a kulipintyója felett?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik