Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
Sziasztok,
belépek a klubba egy M2p-vel, ingerküszöb alá esett az ára az e-digiben minap.
Van memóriakártya, amire hisztis, egy Sandisk 128/UHS-I/U3 jó neki?
Van valami fw, program, amivel a kamerából még lehet kicsit többet facsarni?Illetve megvettem a FMC csomagot hozzá. Ha valakinek sikerült abba a drónt, a két tartalék akkut a vezérlővel belerakni, küldjön már egy képet, ezt hogy sikerült! Köszi.
-
konyi79
addikt
válasz akarmi1971 #7712 üzenetére
Köszi, közben rájöttem hol a hiba.
A csomagban ahogy bontottam, mindkét akku a felhajtható alsó rekeszben volt, így próbáltam belegózni. Úgy meg sehogy sem adja már ki a távvezérlőre rácsukni a táska tetejét. Aztán megfejtettem már, hogy tévúton vagyok.
Ellenben nem teljesen értem, miért nincs legalább egy oldalsó zárt zseb még, vagy miért olyan lapos az első, nehogy beférjen oda egy töltő. Mert így még a 4-es dokkolónak sem marad hely, nemhogy valamelyik tápnak -
konyi79
addikt
Már nem csodálkozok, hogy semmit nem értek ebből se.
Elég szar videó, bocsi. De olyan jellemző a magyar jogalkotásra, meg hátterére. Nem csak erre, úgy általánosan:
[myDroneFu**]Akkor jól látom, ha én munkára használnám, ott sem javult semmit a dolog? Jellemzően épület tetőszerkezetek, és arra telepített műtárgyak ellenőrzésére, felmérésére? Ezek ugye jellemzően lakott területen belül vannak...
-
konyi79
addikt
válasz Geller72 #7734 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű.
Nálam max 5-10 perces repülésekről van munkánál szó, és nem tudom úgy ütemezni, mindig megkérem 30 napra előre, dátumra. Esetenként 15 nappal a megkeresés után kell jegyzőkönyvet adjak, ha volt pl egy hatósági felszólítás.
Persze ezeket meg lehet csinálni drón nélkül is, mint eddig, de részint sokkal olcsóbb, mint területet lezárni és emelőgéppel felmenni ugyanoda, meg nem kissé biztonságosabb is, mint mellette akár egy tetőn mászkálni. Meg gyorsabb is.
Meg nem életszerű, havi 30 légtérhasználatit beadjak. Az egész dolognak arról kellene szólni, a rendelkezésre álló technológiákkal könnyebbé, olcsóbbá és biztonságosabbá tegyük a munkavégzést. Elvileg erre még kötelezne is a munkavédelmi tv, ezért kell időnként felülvizsgálni a munkavédelmi kockázatértékeléseket.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
[link]
Magyarósi csinált egy összefoglaló videót, + extrák. -
konyi79
addikt
válasz KillHates #7743 üzenetére
Pedig de.
Minden, ami fogad rádiofrekvenciát, azt feldolgozza, erősíti, szórja is azt. De még a kábel is. Ha nagyon széttúrok itthon, van valahol műszer, amivel az ajtód előtt megmondom, melyik analóg frekvencián nézed a tv-t. Ezekkel a műszerekkel ki lehet szúrni, ki lopja a kábeltv-t.
De még egy elvágott kábel is egy adó-antennaként működik.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
Ott leírásban benne van, hogy az A1-hez tartozó anyagot tartalmazza, meg az A2-t részben, de ott van az is, hogy nem ad hatóságilag megfelelő A1 engedélyt, sőt. Csak majd jövőre ingyenesen továbbképeznek ha megcsinálod, de vizsga meg annak díja ugyanúgy lesz gyanítom...
Innentől továbbra sem gondolnám, ezzel van így értelme foglalkozni még...Az app nekem továbbra sem indul el.
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
A kerek történet annyi, a KTi teljesen készen áll az oktatásra, kész a tájékoztató, kész az oktatási felület, páran csináljuk is sőt, túl vagyunk az online teszten.
A korábban kirakott vizsgaidőpontokat azonban törölték, ennek is prózai oka van:
Az, ami alapján az anyag, a vizsga, meg minden készült, nem jelent meg a közlönyben. Amíg nincs ott a részletes jogi háttér, nem lehet sem tanfolyam, sem vizsga.
Szóval baszogathatja bárki a KTi-t, meg nézheti hülyének, de hiába csinált meg mindent a társaság ahhoz, időben elkezdődjön a tanfolyam, a vizsgáztatás stb, amíg Magyarország Kormánya által hitelesített folyóiratban nem jelenik meg, nem csinálhatnak semmit. Ez a dolgok rendje.Mindemellett tessék olvasgatni az EU szabályozást, mert ez a pár nyakatekert napig, amíg nem teszik helyre, az van érvényben.
A DroneHungary csatornáját pár napja rágtam át. Nekem se tűnik túl komoly vállalásnak. Most is kijön egy Mini 1 teszt licsivel?
-
konyi79
addikt
Na most megcsináltam már én is sógoréknál is a képzést.
De ott is ott van, hogy e-mailban kell jelentkezni a vizsgára, nem? Rosszul értem?
Egyébként itt a magyar online oktatásról is küldenek tanúsítványt, de vizsgaidőpontok nincsenek. Még szép lesz, ha az egységesítés miatt bukik ez az egész...Ez persze nem olyan szépen dizájnolt, mint az osztrák, de olyan magyar narancs
Valaki küldte már be az UAS üzemeltető nyilvántartásba vételi nyomtatványt úgy, kapott is érdemi választ?
Drónt regisztrálni valakinek sikerült már valahogy?A groupama rendesen belement a lehúzásba. 37k ha üzleti célra is használom.. szép
Kevesebbet fizetek ott 300 lovas kisbuszra KGFB-t
Az pedig nagyobb bajt tud csinálni, ha elrúgom neki, mint a mavic...[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Geresics #8023 üzenetére
Persze lehetne mondhatni, ne köss biztosítást, de akkor a regisztrációs űrlap már a kitöltésnél elbukik. Amire ugye semmi reakció, hiába van beküldve
Szóval én kicsengettem a biztosítást, aztán majd meglátjuk. Ha lehetséges felszállni a rendeleteknek megfelelően, majd írok egyet a biztosítónak, akkor tolják már át ugyan az évfordulót, mert eddig ugye mit is biztosítottak, mikor repülni se lehetett? -
konyi79
addikt
Igazad van, átfordíthatjuk üzemórára is.
4 autó van a háznál a munkára használtakkal együtt, összesen mennek olyan 70 000 km-t. ez nagyon jóindulatúan 40km/h átlagsebességgel 1750h. Fizetek cascoval együtt 240k-t érte. Ez durván 132Ft/h.
A M2p-vel ehhez évi 270 órát kellene repülni. Ja, nincs casco -
konyi79
addikt
M2p ugye a magasságinfóhoz a home pointhoz viszonyított magassági adatot írja ki. Valahol be tudom állítani, hogy a pillanatnyi földrajzi helyzetéhez tartozót jelezze?
Köszi -
konyi79
addikt
válasz #16729600 #8070 üzenetére
Annak valóban 0-40C működési tartományt adnak meg.
Ennyi tartalék biztos, hogy van benne és gyanítom nem kevesen használják még annál alacsonyabb hőmérséklet mellett is, de ez mindenképp saját felelősségre. Gyanítom a Care is ugrik, ha ilyenkor esik le, ha valamelyik szenzor rögzít hőmérséklet adatot.
Ha mégis repülés mellett döntesz, mindenképp csak frissen feltöltött akkuval, amit nem hagysz lehülni repülés előtt. Én a Decathlonban szoktam venni ilyen kémiai melegítőt, azt belerakva a táskába indulok otthonról, így 4-5 órát langyosan tartja az akkumulátort, ez túl forró se lesz.Van még ilyen USB-s objektív melegítőm is, ami jó lehet szerintem hasonló célra, de a powerbankkal együtt nemigen fér a táskába már.
A jegesedésre gondolom nem kell mondani, hogy ügyelj!
-
konyi79
addikt
-
konyi79
addikt
Elhiszem nektek, meg épp drónnal kevés a hidegben a tapasztalatom, de azért én a hideg akkutól nagyobb távolságot szívesebben tartok. Pl fényképezőim kifejezetten rühellik, lehet felezni a nyári kapacitásuk.
Nehézipari szerszámgépeknél meg, ahol a drónokhoz hasonlóan a cellák azért igen komoly terhelést kapnak, -10 környékén lényeges már a teljesítmény csökkenés is.
Szóval erre alapozva én a drón akkuját nem saját energiából melegíteném, mert ha abból indulok ki, egy jegesedő proppal szembeszéllel kell hazajönnie, 50% alatt már hevesen verne a pulzusom amúgy is.A hátizsák meg hogy mennyi hőt ad át.. Szombaton a kollegának a túra végére -igaz éjszakába nyúlt a hegyen- megfagyott a víz a táskájában. Tudom, egy fókabébi elhullott miatta, de nekem nem.
-
konyi79
addikt
Sziasztok,
S21 vs Dji Go4 problémába futott már bele valaki? Ugye nem ad élőképet. Látom már, hogy nem egyedi probléma, de hirtelen megoldásba nem futottam. Ha valaki ismeri és megosztaná...
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest