Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #3 üzenetére

    Igazából nem. Amikor az RT-t tervezik, akkor a motorban már eldöntik, hogy melyik verziót támogatják. Az 1.0-t vagy az 1.1-et. Esetleg mindkettőt, de ez ritka, mert az sokkal több kód, nehezebben optimalizálható, stb. Tehát az 1.2 SER esetleges használata már ott eldől, hogy a motor milyen. Ezért nincs manapság használva, annak ellenére sem, hogy régóta elérhető, mert az újabb játékok főleg DXR 1.1-re épülnek, méghozzá csak amiatt, hogy a kontextus struktúrája a shaderben szállítható, ami gyorsabb feldolgozást eredményez. Ez összességében úgy is a leggyorsabb implementációja lesz a sugárkövetésnek, hogy nem használsz semmit az 1.2-ből.

    Hosszabb távon ennek amúgy nem valószínű, hogy lesz jelentősége, mert egy ideje már hallani, hogy a Microsoft az új Xboxokhoz reseteli ezt, tehát a nulláról újrakezdik a DXR-t, azaz teljesen új API jön a korábbiakkal nulla kompatibilitással, stb. Teljesen új hardverek is kellenek hozzá. Viszont megszűnik a black box, ami a mostani API-t nagymértékben akadályozza, és minden gyártónak kötelező lesz egy új és nyílt BVH adatstruktúra-formátumot használni. Állítólag arról is van egyezmény, hogy a Sony is ugyanezt használja majd, csak másik API-val.

Új hozzászólás Aktív témák