Aktív témák
-
Zenty
őstag
válasz
#16741888 #162 üzenetére
Nah én részemről befejezem a győzködés vitát!Ugy is azt vesz mindenki amit akar! Még annyi.
Én a régi márkákból Trabantot vennék! :D Várom ,hogy valaki újra felfedezze !
Tuti vennék egyet új tipusok-ból akár milyen :)!Hallotam régen ,hogy csináltak egy új prototipus trabi modelt ,de sajna nem lett belőle semmi! :(
Ha valaki tud róla valamit ,hogy talán újra beindulna trabi gyártás akkor szóljon :)!
Szia!Most már téleg megyek! :)
[Szerkesztve] -
Zenty
őstag
válasz
#16741888 #162 üzenetére
Kicsit más tészta mondjuk az audi pl ád! Az én dacia elméletemhez képest :)
Az igaz ,hogy a némcsók le sz@rjak ungart(meg mindeknit), de azért talán nem cigányóknak néznek minket! :)
Az audi TTt az német márka csak magyarok rakják össze ahogy te is mondtad!A dacia meg román márka és románok rakják össze :))! Szóval érted mire gondolok :).Nem az a baj kicsoda vagy hol rakják össze a kocsit!Hanem ,hogy szerelik össze!Ez itt a problem!
Nah most picit rasszi leszek :)!Annyit még a németekről lehet utálnak minket ,de pár szomszédal aréb vagyunk tőlük!De mih? Európába legnagyobb cigány putri termelő ország a szomszédunk!Most akkor mi mint mondjunk :))?
Visszatérve!
Dacia logan remélem jó autó lesz mint írtam!Mert nem ártana már ebbe lopós országba egy olcsó jó járgány :)!
De renult márka nem jó ómen.Románok szerelik össze másik rossz pont!
Szóval én arra számitók magas szervíz igényes és 0 kényelmi comfort szintű autó!Comfortott mondjuk itt nem is lehet várni, de amitt írtak róla az egyik cikkben,hogy balkáni rossz utakra fejlesztik a futómüvét hát...nemtudom mire értik talán merev tengelyeses futómü?
Mondjuk ez nem is baj,de engem még mindig zavar a magas szervíz igény!
És igy hiába olcsó az autó ha járhatsz szervíz-ről szervizre!Igy nem érte meg az ára!Ebe reménykedek ,hogy jó autó lesz és nem lesznek ilyen gondjai! Nah bye én is befejeztem! Mindjart össze esek :(
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
Hát ha új autót kéne vennem inkább ezt venném függetlenül attól hogy hol gyártják amíg ki se jön nem itélkezhetünk. Az Audi TTt meg nálunk gyártják; a németek szemében mi ugyanolyan cigányok vagyunk mint a mi szemünkban a törökök tehát ugyanott vagy! Ezt most igazából nem neked mondom hanem csak úgy meg fáradt is vagyok!
-
Stunning
újonc
Egy hazai hetilapban olvastam az autóról:
6 éve akar a Renault csinálni egy EUR 5,000.- autót.
Románia a gyártás helye, de a Logan teljesen RENAULT(!) fejlesztés.
a Clio nyújtott padlólemezére épül, tágas, öt személy számárabiztosít elegendő helyet. Közel 430 cm hosszú, tengelytáv 263 cm.Lépcsőshátú, 510 l-es somagtartóval. A futóművét rossz utakra terveszték, elől MCPherson, hátul csatolt lengőkaros megoldás. Két féle motor: 1.4 - 75 LE, 162 km/h; 1.6 - 90 LE, 175 km/h; Jövőre szintén Renault 1.5 dCi - 65 LE; valamint 1.6 16V - 107 LE!
Sokat gondolkodtak a névválasztáson. A kocsi DACIA LOGAN néven fut, de a hátsó típusjelzés alatt ''by Renault'' felirat van. Az autót Renault márkakereskedésekben árulják, egyes országokban RENAULT néven fut majd.
A hazai Renault-képviselet ígérete szerint ősszel ''piszok jó áron'' kerül forgalomba a kelet-európai autósok igényeinek tervezett új Dacia. -
Zenty
őstag
jó de itt magyarországon Atom hírneve van a suzukinak! Ha szart adnának akkor is megvennék! :)
Dacia ahogy lentebb írtam sokan írtoznak a márkától(mint én is :))! Szoval nehéz dolga lesz renault-dacia monarchiának itt nálunk is! :)
Dacia csak méretbe egyezik lianaval másban nem !Szerintem a liana az a igazi jó normal suzuki autó!Csak hülyén néz kih !:( -
divot
veterán
válasz
GhanBuri Ghan #157 üzenetére
Itt van a kisz drágaszág :DDD
[Szerkesztve] -
Igen, de a Thalia nem a Clio ellenfele volt (a Thalia 510 literes (osszehasonlitaskeppen: a Citroen C5-e 456 literes, pedig abban mar kisebb piknikeket lehet rendezni :) ) csomagtartojaba belefer a (ket) babakocsi vagy a harom zsak krumpli, a Clioba meg nem), igy aztan nem is jo ahhoz hasonlitani. Vmivel 2 milla felett indul, es ennyiert a ''kis csaladi'' kategoriaban tenyleg a legolcsobbak kozott volt, most hirtelen nem is jut eszembe semmi a kozeleben (a Fiat Albea, Suzuki Liana mind tobb, mint felmillaval dragabb)
-
szucsi
őstag
A török Thalia (a beltérnél undorítóbbat még nem láttam, olyan, mintha fröccsöntött koszból lenne) bár csak 260.000-rel volt olcsóbb a Clionál, ami nemcsak kívül szebb, meg nem török gyártmány, meg nem olyan borzalmas szervizileg, szóval a Thalia 1 hónap alatt népautó lett Mo.-on. Iszonyat, mennyi futkos belőle.
-
Neztel mostanaban Suzuki arlistat? A legolcsobb tetel a full fapad 1.1-es Alto, az 1.895.000 HUF, ill. 2 milla alatt van meg a szinten full fapad 1.0-as Wagon R+ (1.999.000).
Vagyis ha ket milla alatt van, akkor mar siman versenyzik a Suzukival, ha meg a meretet is beleszamitjuk (vagyis inkabb a Lianaval van egy kategoriaban, ami 2.890.000-tol indul), akkor meg hatarozottabban olcsobb. -
Bazsesz
őstag
Hát nem tudom.
az a gond, hogy hiába lesz 2 milla alatt, mint mondjuk a Lada 11x széria, az emberek akkoris Szuzukit fognak venni...Mert az jóóóóóóóval olcsóbb. CSak arra nem gondolnak, hogy mi van ha ütközik valamivel...
Szal nagyon ritka autó lesz, mint a Lada 11x sorozat. Na mind1, majd az idő eldönti. Ha erősebb mind kasznira, mind motorra mint a szuzuki, látok egy halvány reménysugarat, hogy Mo-on venni fogják. No persze nem sokan...
Üdv: Balu -
fügike
senior tag
Mennyit eszik? Csak mert nekünk egy 10 éves Clio-nk van, most volt kicsit felújítva a motorja - nem teljesen, mivel nem volt kikopva -, és most 5.5-öt eszik, de még kell neki vagy 10.000 km, hogy teljesen bekopjanak a szelepszárak, mik, amiket helyrepofoztak. Viszont ''jól'' húz, már ahhoz képest, hogy 1193cm3-s.
-
yerico
senior tag
Valószínűleg Punto / Corsa / Fiesta kategóriában választanék, de a légzsák + légkondi nem volt még divatban 5 éve (kb. ilyen idős autót kapnál ennyi pénzért), ezért nehéz ilyet találni. (Mikor az enyémet vettem, akkor körbetárcsáztam az összes helyi márkakereskedőt. Azok mondták, hogy ilyen idős kisautóknál még nagyon ritka dolog a légzsák. Végül is szerencsém volt, és kifogtam egyet). Cliót valószínűleg nem vennék, valamiért nem bízom benne, de ez igen szubjektív vélemény.
A Puntóból az 1.1-es / 1.2-es motor pont megfelelő, Corsából 1.0-ást nem ajánlom - nekem is az van. Keveset fogyaszt, eléggé dinamikus, de alapjáraton nagyon rázza a kasztnit, és érdekes hangon duruszol menet közben. Persze jó kis motor az, csak nálam az alapjárati léptetőmotor döntött úgy, hogy vesztesnek nyilvánítja magát a megbízhatósági versenyben. Fiestából az 1.3-ast a fentebb leírtak miatt nem ajánlom. 1.25 az már ideális választás, de valószínűleg kissé drága lenne.
Szóba jöhetne még Polo, P206, ezekről nem tudok igazán érdemben nyilatkozni. -
Gismo
addikt
-
Gismo
addikt
-
Gismo
addikt
Ti tudjátok! Én csak segíteni akartam!
-
divot
veterán
De nekem ez tetszik (ne kövezzetek meg) :D
[L]http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3805005&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=&screenwidth=1024[/L] -
Gismo
addikt
És ha majdnem új autót veszel, akkor nemsokat kll foglalkozni a szervízdíjjal! Mer az még kb5 évig oan lesz, h hozzá se kell nyúlni!
-
vottokar
senior tag
Nem is akarok, de ahogy én látom kishazánkban egyfajta Volkswagen imádat van. Amúgy már anno 1.5 éve vettem egy új Fiat Puntót. Nem egy világszám, de ez van. Eddig még csak tankolnom kellett bele.
Nézegettem akkoriban a Skodákat is, de az ami nekem tetszett volna, sajna kívül esett az anyagi lehetőségeimen. :((( -
pip
aktív tag
válasz
#16741888 #99 üzenetére
Nem ezt olvastam a hirekben :( Az 5000 penzes bevezeto ar a romaniai piacra van kitalalva, ez tartalmazza a roman AFA-t is. Nyugaton 8-10 e EUR lesz az ara... mi tobb, kezdetben Romaniaban sem lesz kaphato az 5000 euros modell, mert ellehetetlenitene mas Dacia modellek eladasat, amelyek ennel dragabbak es rosszabb minoseguek (amelyekben meg tobb a Dacia mint a Renault). Egy erdelyi lap szerint: [L]http://penz.transindex.ro/?cikk=2415[/L]
szerintem megiscsak Romaniabol lesz a legolcsobb megvenni... valahogy visszateriteni a roman AFA-t, kifizetni a magyart + reg. -
Gismo
addikt
Másk irányzat: Citroen XM?
-
vottokar
senior tag
Sajnos sanda véleményem, hogy hiába 90%-ig renault, a románok azzal a 10-el gallyra teszik. Tapasztalat, a családnak megvan még mindíg a 25 éves 1300-as daciája. Hát, már egész jó autoszerelő lettem az elmült 20 év alatt. :):(((
Amúgy szvsz. a kétmillás új autók között ma sem hemzsegnek a megbízható autótípusok. Mindnek megvan a maga baja, sajna.
Sokan vagyunk ebbe az országba, hogy ezt a pénzt még csak összeszedjük nagynehezen (segítség, hitel 6 évre, stb.), de már 3,6 milla nincs egy ''nép'' VW Golfra. És én úgy vagyok vele, hogy használt autót nem veszek sokévi spórolás árán...... -
divot
veterán
Szóval, hogy az a gáz a Thaliában - és ezt semmilyen másik modellnél nem érzi az ember -, hogy van egy autó, jelen esetben a Clio, és hozzá van tapasztva utólag a bővítmény. :DDD
-
Notes
senior tag
Meglátásaim:
1.) Szebb mint a Thalia
2.) 90%-ban Renault alaktrészekből áll össze
3.) Az 'árérzékeny' piacokon sikeres lesz
Egyébként szerintem a régi Dacia nem volt rossz autó a maga korában, és közegében. Ma inkább szegénység-indikátornak nevezem. A Daciák mindig oda vándorolnak, ahol szegénység van. A 90-es évek végén az összeset visszavitték a nepperek Romániába. Úgy 1-2 éve újra elkezdtek feltünedezni itthon is. A következtetéseket mindenki vonja le önállóan... -
Calogero
addikt
Azert a Lada se akar lemaradni. A kovetkezo Ladak mar a General Motors mernokeinek a kezemunkaja
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/lada_roadster-f.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/LADAROADSTER-REAR.JPG[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/1119-0.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/1118-0.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/1117-0.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/vaz1120.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/vaz3116-2.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/2vaz-2170_prof.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/2170-800_1.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/2170-800_2.jpg[/L]
[L]http://digilander.libero.it/cuoccimix/IMG_2170_salon_02.jpg[/L] -
azzio
aktív tag
egy urban legend a daciáról:
valami miller úriember a nyugatról romániába látogatott, mert hallotta, hogy olcsón lehet renault-t venni (gondolta, importálná őket a hazájába :) ) na hát ceaucescu bácsival el is látogattak a dacia gyárba, hogy az illető megskubizhassa a székely rönókat. nagyon tetszett neki, végülis olyan, mint a rönó 12-es, csak olcsóbb. kipróbált egyet teljesen bejött neki, de mielőtt nyélbe ütötték volna az üzletet, kiválasztott két autót, és a szerelőket megkérte, hogy szereljék le a jobb első ajtajukat. miután végeztek, megkérte őket, hogy az egyik autóhoz tartozó ajtót szereljék föl a másikra, és vice versa. hát nem sikerült, így hát nem lett biznisz...
[Szerkesztve] -
Bumbi
tag
Te ez nem a DACIA pick-up, a gumicsizma.hu-ról?
Ja egy kis sztori a Daciaról...
Régen apámék néhány év várakozás után vettek egy fehéret(!!!) nemtom mikor. Kiáltak vele a bótbó, elindultak haza, aztán egyszercsak meg kellett álni tankolni. Na apám előkapta a csövet nyomatja bele a bendzsót a gépbe és közben folyik a lábára...(A ROMÁNOK ROSSZUL RAKTÁK ÖSSZE) és ilyen problémák dögivel:
70-nél felforr a víz, besül a henger, mert a rossz tömítések miatt folyt a bendzin az olajteknőbe, stb-stb... -
maross
nagyúr
nekem tetszik. uj skodat se vettem volna meg mikor kijott, megis egesz jonak bizonyultak. lehet igy lesz ezzel is :)
-
divot
veterán
Sok-sok fotó a nyúdácsiáról: [L]http://www.automotorclub.com/Dacia%20_l90.htm[/L]
-
divot
veterán
Mondom. :D
-
divot
veterán
Belendültem. :D
-
divot
veterán
Na és ehhez a Daciahoz mit szóltok?
Itt részletesebben: [L]http://www.x-tuning.net/photo2.html[/L] -
fügike
senior tag
válasz
#16741888 #68 üzenetére
Csak kicsit off: a Suzuki az egyik olyan autó itthon, aminek talán a legalacsonyabb az ''otthagyásos'' lerobbanás aránya! Magyarán motorikusan nagyon jó, megbízható! Ezt nem én mondom, hanem az autószerelő, akihez járok.
Másrészt meg az ABS egyáltalán nem kötelező felszerelési tárgy az EU-ban, mert ha megnéznétek az árlistákat, látnátok, hogy a Mazda sem ad minden modelljéhez. És gondolom a Daewoo, vagy a Peugeot sem a mezítlábasokhoz! -
Gismo
addikt
Télleg a Mitsubishivel és a Fiattal mi van mostanság? Mindkettőről halltam oant, hogy tönkremegy oszt csá! Azóta van valami velük? Mindkettő hiányozna!
Ha valaki jár a mátyásföldi vagy a Thököly reptéren poénból driftelni szóljon és megyek nézőnek vagy csináljon videlyót! -
#16741888
törölt tag
Én nem védem a Renault mert tudom pl. hogy a mostani Cliók milyen szarok! Csak azt mondtam hogy itt más konszern nem nagyon van a láthatáron mert itt van a Renault! Tehát azt próbáltam kifejteni hogy egy másik autógyár nem fog beavatkozni!
A Suzukit még csak válaszra sem méltatom ne haragudj de egy német (normális japán) középkategóriás autóhoz képest sehol nincsenek! Igaz azok nem újjak hanem 5-6évesek de inkább azt venném mint az új Suzukit!
Suzuki gyártson motorokat abból viszont elismerem hogy a legjobbak a piacon! -
_Volkovy_
nagyúr
Azért amikor egy Dacia-ról van szó,akkor talán nem a Renault-t kéne fikázni.
-
Ízirájder
csendes tag
A csehek azért mindig is jók voltak iparban, elég ha a monarchiára gondolunk, így a VW-nek tényleg elég volt némi know-howt átadnia a sikeres működéshez.
A Dacianál a Renault technikával még nem lenne baj, de a román munkamorál :((( -----> összeszerelési minőség 0 :U -
Zenty
őstag
válasz
#16741888 #41 üzenetére
''A Renault nem elég konszern?''Hát nem iagzán :))Beszéljünk a nissanról amit megvet? Szegény nissan-ék alaposan rá fásztak :(! Francia autok általába jól néznek ki,stilusosak stb.Ez a dacia is jól néz ki,de a szépség leplezi ami benne van igazán(sz@r)erről ennyit!
Suzuki szerintem 5 szőr megbizhatób! Nem flamet akkarok,de lehet szar coca cola lemezekből össze szerelt kasznija!Fapados , csunya müanyagok ,belső!De a motor-al meg az egész kocsival sokáig nem lesz gondod!El kell dönteni szép auto vagy megbizhatóság!
Azért remélem nem lesz rosz dacia!
De én alapol utálom a márkát ,meg a nemzetét aki csinálja :)! Szoval valszeg nem fogok ilyet venni,de azért lehet kiprobálom! .)
[Szerkesztve] -
válasz
#16741888 #30 üzenetére
Mi a baj a Daewooval?
Asszonynak egy Matiza van, teljesen jo varosi auto, kicsi (viszont ot ajtos, hatul is kenyelmesen el lehet ferni, dontott ulesekkel meg belefer egy mosogatogep vagy egy A2-es rajzgep, vagy nagyjabol barmi :) ), keveset fogyaszt, viszont a 800cm ellenere eleg jol megy, viszonylag olcso (mondjunk a mienk egy fullextras darab), es gond sincs vele. -
Lord Zero
addikt
vannak autók, melyek formatervezése és műszaki felépítése szinte évtizedekig változatlan maradt, ilyen a porsche 911 és a dacia :DDD
most új szelek fújnak -
Yaye
őstag
Nézem a cikket, hát ennek a kocsinak mi köze a Daciahoz? Ez egyszerűen csak egy nagyon low-budget Renault, amit több más ország mellett átemblémázva a románok is gyártanak majd, eladható saját modell híján. Olyan mintha az esztergomi Suzukikat mi meg mondjuk Botond, vagy a patinás régi MAG márkanév alatt futatnánk, de sajna ettől az még csak Suzuki maradna. Ez a helyzet nem is összehasonlítható szvsz a Skodáéval, aminek saját modellpalettája van.
-
Mag
senior tag
http://www.vezess.hu/hir.php?idx=2678
Ezt nem gyárban csinálják, hanem egy orosz tuning cég, azért ilyen drága !
Az a:level tuningcég 17 hónapig dolgozott ezen az egyedi példányon. Ha valaki szeretne egy hasonlót rendelni, akkor az körülbelül ugyanekkora szállítási határidővel és 500 ezer dolláros (124,5 millió forintos) árral kell, hogy számoljon.
[L]http://www.vezess.hu/hir.php?idx=2678[/L] -
Cos
senior tag
-
Cos
senior tag
Bár egy kicsit off de ha már a régi autókról kezdtetek beszélni itt egy másik kultuszautó :D ami szintén megújult egy ici picit, legalábbis ahhoz képest ami az emberek fejében erről az autóról él... Na de itt egy-két link ha érdekel melyik ez az autó lesd meg! :D :P
[L]http://www.vrus.net/Volga%20V12%20Coupe.htm[/L]
[L]http://www.autoreview.ru/new_site/year2001/n08/volga/volga2.htm[/L] -
Ploszi
senior tag
szvsz. pont árában lesz, mire elkezdik forgalmazni, az a inimális extra ami benne van (pl. az ABS) ma már kötelező az EU-ban, enélkül nem árulhatnák. Mire megérkezik, azok az autók, amelyeknek ellenfeléül szánték, átesnek egy modellfrissitésen, kapnak kicsit több extrát és már partyban is vannak :)
-
#16741888
törölt tag
Mondjuk a nekem lenne 2milkám én sem ilyet vennék; ez csak azoknak jó akik bele vannak szerelmsedve az új autókba! Ha ennyi pénzem lenne inkább vennék egy 4éves OPEL Vectrát az legalább halad is meg kényelmes is. Ami fő megbízható és nem szervízigényes!
-
marcee
addikt
Meglepően jól mutat. A Daewoo Kalos ill. Renault Thalia ellenfele lehetne.
Ha betársulnának valami konszernbe, mint például a Skoda a VW-hez, és így a minőség is biztosítva lenne, akkor tuti befutó. (persze akkor drágulna is) -
Mag
senior tag
Engem csak az idegesit hogy az itthoni ''szarrágó'' kereskedök megint busás haszonnal akarják értékesiteni,mert 5000 EURO -s árbol varázsolnak 2 M huf-ot.
És ilyenkor van az hogy az ember inkább külföldön költi a pénzét, és támogatja az ottani gazdaságot,azzal hogy ott vásárol.Köszönet érte a magyar importöröknek.
Vmelyik adásban volt téma hogy menyibe kerül egy kocsi más EU tagországokban, és egy 5 millios Mondeo-t, odakintröl behozva, levámolva...stb , csupán 4 milliobol ki lehet hozni.
Mellesleg nekem tetszik a verda, sztek tök szépen néz ki.Az viszont nagy gáz hogy még gyártanak szervokormány nélkül uj autokat : ((( -
Nowhereman
őstag
Szegény ploiesti macskák, megint tesztelhetnek...
-
#16741888
törölt tag
válasz
CounterBoci #29 üzenetére
Vaterom első autója egy Dacia volt annyira szerette hogy megsiratta amikor eladta! Én annyira nem emlékszem rá; viszont értelemszerűen csak jót hallok róla; tehát ha tényleg így lesz tutko hogy a család köv. autója ez lessz. Lealábbis a mutteromé mert most a Daewoval szemez és nem győzöm róla lebeszélni! Most legalább lessz érvem!:)
-
#16741888
törölt tag
válasz
CounterBoci #27 üzenetére
Nem válaszolok mert nem akarok vitát elindítani!
Téves volt az ominózus hozzászólás! Bocs!
Szóval nekem tetszik az új Dacia! -
CounterBoci
senior tag
válasz
#16741888 #25 üzenetére
és te ott ki elől és milyen munkát akarsz elvenni? azért jönnek ők ide. mellesleg nemmessze vannak tőlem az erdőben a román faszénégetők. nomád körülmények között kurva kevés pénzért jól csinálják. és azt mondják jobb mint otthon.
ja bocsi én is befejeztem sokáig írtam...
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
Előre mondom nem kell rá válaszolni nem akarom szétoffolni a topikot!
Innetől válaszolok:
Csak én nem megyek hozzájuk, és nem veszem el a előlük a saját országukban a munkát hogy aztán a munkaadómat meglopjam és elhúzzam a csíkot! Felőlem utálhatnak eléggé hidigen hagy!
Pont. -
Sick Boy
őstag
elolvastam, szvsz kellemes kis autó ez a Dacia, bár a régit naggggyon gyűlölöm, de +próbálom majd legyőzni az előítéleteimet. Azért szívesen kipróbálnám, ahogy írták, nem olyan szar aklatrészekből van összetákolva...
-
CounterBoci
senior tag
-
szucsi
őstag
válasz
#16741888 #14 üzenetére
Lehet, hogy rosszul tudom, de a skoda (például az octavia) jó autónak számított, amíg el nem barmolták valamelyik ötéves terv keretében.
De a dacia világ életében egy rakás ócskavas volt, sajnos.
Már a török Thalia is rettenetes szervizstatisztikákat mutat, képzelheted, mi lesz, ha kijön a thalia light made in Romania. -
#16741888
törölt tag
Csak annyit hogy aki ilyet akar az kimegy Romániába megveszi 5000Euroért és kifizeti rá a 240reg adót! Átírással sem fog sokkal többe kerülni mint 1.5milla!
-
#16741888
törölt tag
Jaj haggyátok már ezt a sztorit! Leszögezném hogy utálom a románokt nincs azzal probléma de mit kell itt ilyet mondani erről az autóról! Kb ugyanaz a szitu mint a Skodával az is milyen jól kikupálódott nyugati segítséggel és azóta az eggyik legelégedetteb tulajdonoskörrel büszkélkedhet!
-
-
Cardinella
aktív tag
válasz
CounterBoci #4 üzenetére
Az első félmondatnál én is azt hittem, hogy Dracula-ban valaki elemet cserélt...:)
-
szucsi
őstag
2 milláért abs meg fékerőelosztó ide vagy oda (valószínűleg túltermelés van belőlük a Renault-nál, vagy megmaradt egy pár tízezer lejárt szavatosságú darab :DDD) nem fog elkelni.
Két milláért azért van Thalia, ami majdnem ugyanez, a hátulja tökugyanaz a puttonyos rémség, 2 milla a C corsa, és 2.2 a clio is, a 206-os Peugeot-ról nem is beszélve, ami szintén 2.0. Jó, ott a puttonyos verzió 2.4, viszont nagyon pöpec.
1.250-ért viszont tuti, hogy egy csomó ember megvette volna, de még 1.5-ért is letolta volna a buzukit az eladási statisztikák éléről.
Két milláért meg különben is nagyon szép állapotú bömbit lehet venni. De hogy Daciát?!? -
hungeek
senior tag
válasz
CounterBoci #4 üzenetére
franciák tervezték... renault.. eléggé hajaz a thalia-ra
-
fokukac
nagyúr
miért román rém?
a dacia jó kocsi volt, csak átvétel után újra össze kellett szerelni, aztán ment évekig hibátlanul... :D -
CounterBoci
senior tag
és kik tervezték ezt? a világ minden kincséért meg nem bántanám a jóravaló románokat de kétségeim vannak ez ügyben.
jót röhögtem a topic címén brutális :))
[Szerkesztve] -
hungeek
senior tag
'' itthon 5000 euró (1,25 millió Ft) helyett valahol kétmillió forint körül, talán egy kicsit alatta indulhat az árlista.'' - hát akkor mégsem ilyen olcsó, és 2 milláért már nem ilyet éri meg venni....
-
szucsi
őstag
Tessék, itt van:
[L]http://totalcar.hu/rhirek/?main:2004.06.02&180553[/L]
Népautó illatot érzek. Ti nem?
Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gyúrósok ide!
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- BestBuy topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Túra és kirándulás topic
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest