-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZion
félisten
válasz #27070592 #47663 üzenetére
Nem titkos, egyszerűen a részletekről nem beszéltünk.
A lényeg, h a szerelőnek nem volt ideje, de mondom ha lesz üres hely, akkor fékeket nézze át, csinálja meg (tavasszal ez kell, a földesút miatt beragad, meg amúgy se árt évente ránézni). Elvileg csütörtökön tudta volna csak szerelni, de hátha vki lemondjaŐ meg gondolta elviszi a vizsgabázisra, átnézésre, h akkor mit kell még javítani. Szóltak neki, h mehet a műszaki, kicsi ráfizetéssel... Elfogadtam, mert ha nem és vissza kell vinni, akkor biztos mindenbe is belekötnek. Soha nem fizettem még "extrát", olyan volt, h valamit megjavítottak mellette a műhelyben és kifizettem (apró villamossági dolgok, rendszámtábla világítás, futó csatlakozó).
A hiba lista és a szerelő és az én kommentem:
- kézifék: fog, de magasan, mivel hozzá nem volt nyúlva, ez jogos, javítjuk
- kézifék bowden: passz, szerelő szerint ez még évekig hibátlan lesz, nem ez a kézifék baja, hátsó fékben is betétcsere volt, de semmi kézifék beállítás, nem ez volt a terv...
- első féktárcsa: van pici válla, de a szerelő szerint ez még bőven a normális/szabályoson belül, szerinte csak azért került oda, h teljen a lap... de 12k/db, majd cseréljük
- szélvédő kavics: háát ez olyan 6 éve van, bejavították, több műszakit megjárt. 1-2 mm-es ütés/lyuk, nem kagylós, nem repedt, gyk. egy bogár több területet kitakar...
- hátsó szilent: jogos, ezt már mondtam a szerelőnek, a vizsga előtt gondoltam cserélni... hát most majd utólag.
- gitt+gitt: részben jogos, valóban gitteltünk. Az érdekelne, h az ajtók aljának a javítása, vagy a hátsó kerékív zavarta-e jobban... A kasztnis nem ért rá, mert beszopcsizott két autóval is, augusztusra tudnak vállalni. A baj az, hogy 1,5 hónapig hitegetett, tologatta, majd mondta, h nincs hely. Így nem tudtam máshova vinni, de ez meg lesz csinálva.Ajtók alja marad, ha találok bontottat, akkor az lesz rajta. Mivel 60-100 k már a festés elemenként, így azért érdekes lenne 4 ajtót cserélni, mondjuk a bal első a gáz, a többinek a csiszolás+gitt+festés segített.
Ennyi kb. Most lehet gondolkodni, h megtartani vagy eladni. Ennek a motorja jó, belül szép (kormány és pedálok azért már nem annyira, de kárpit, stb. igen), eleje volt kasztnizva, új bölcső (nem karambol, rozsda...), a motor jó (nem füstöl, nem egy tigris, de nah...). Vezérlés meg minden bizbasz cserélve, karban tartva... csak a rozsda ami bántja...
Ha eladnánk, akkor a napi 20 km-re megint mit vegyek, mennyire lutri lenne az? Mondjuk 1,5 m autó, amire ráköltök még 3-400k-t és -talán- nyerek 2-3 év nyugodt autózást? Egyelőre ezt elkerülném, de ki tudja mi lesz jövőre...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Új hozzászólás Aktív témák
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Nők, nőügyek (18+)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Óra topik
- GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
- EAFC 25
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen