-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz
darvinya #35403 üzenetére
Az enyémbem sincs hátul. Sőt elől sem volt benne gyári, kínait raktam be.
Na most embörök!
Lesz itt alább egy kép ami a motortérről készült, a szívósor alatt benézve ez a látvány fogadott. Csak három kérdésem lenne a képpel kapcsolatban:
1. mit látok a képen ami ereszti az olajat?
2. mibe fog ez nekem megint fájni?
3. de miéééért???/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Sys85
veterán
válasz
darvinya #35493 üzenetére
Nálam ugyanaz a kattogás van terhelésváltásnál és váltásnál is,váltó nem darál soha.
Itt van mi is a szindróma: [link] Hangerőt érdemes feljebb tekerni.
Mi ez a baromság YT-nál hogy a rövid videókat automatán a shorts-ba tolja fel???#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz
darvinya #35525 üzenetére
Azért Escortozunk itt jóízűen mert minden a szemedben minden újabb kocsi szar szemét, miközben éppen itt is egy ellenpélda, hogy nem.
A videó nem az USA-ban, hanem UK-ben készült, így nem tudom, hogy miért és hogy hoztad ide az Egyesült államokat mint példa.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz
darvinya #35527 üzenetére
Honnan tudod, hogy az UK-ban ugyanaz van? Egyszer már legyen háttere is egy állításodnak!
A második részére ugyanezt mondom. Statisztikákat és hasonlókat tegyél már a "minden új autó szarnak lett gyártva" mögé. Vagy ha csak folyamatosan a saját légbőlkapott tévképzeteidből tudsz dezinformálni, (Mint más topikban a minden E jeles gumi futózott, mert egy cikk azt írta), akkor a fórum helyett legyél kedves a tihanyi visszhangnak kiabálni a téziseid. Köszönöm!
Tízből egy vagy max kettő hozzászólásod szól arról, hogy segítesz. A maradék nyolccal a modern autókat, vagy valaki megoldását szidod csak.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz
darvinya #35533 üzenetére
Éreztem, hogy ezt a cikket fogod felhozni. De ha S-Max lenne benne, nem pont Mondeo, már be se linkelted volna.
A többi részre pedig nem is reagálsz[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz
darvinya #35535 üzenetére
Engem nem érdekel annyira, csak ha már felhozol egy példát, akkor vagy támaszd alá, vagy ne hozd fel.
Még pár hónapja amellett voltam, hogy hasznos az ittléted, kifejezetten kontraproduktív vagy mostanság. Mindenre csak a fikázódás megy, meg az indokolatlan összehasonlítás a 30 évvel ezelőtti technikával. Mondom úgy, hogy nem nézem le a régi autókat, van kettő is a birtokomban, és szeretem őket.
Megint ez van, de én vagyok a hülye, hogy leállok veled megint, miközben érvek helyett csak mondatokat dobálsz egymás mögé.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
ReFleXx
addikt
válasz
darvinya #35533 üzenetére
mar megint ugy fikazol itt dolgokat, hogy koze nincs a temahoz
ez a linkelt peldany egy benzines auto, raadasul Ecoboost ami köztudottan külön törödést igényel.
amit en linkeltem meg 99%ban dizelrol volt szo, mert azt hasznalnak a taxis flottaban, benzinest csak mellekesen emlitette meg egy Mk3-on keresztul.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz
darvinya #35539 üzenetére
Könyörgöm, fejezd már be, hogy minden autó a te szent Escortod akar lenni.
"Mert biztosan volt nagyobb, motorcserével együtt." Aztán miért vagy te ebben olyan biztos? Főképp a motorcserében. MK4 csoportban van 1-2 taxis, 600 ezer környéki értékkel a gyári blokkban.
Érvet kérek, nem darvinnyogást. Azt már iszonyatosan unom.
Ha szerinted a fórumtárs komolyan gondolta, akkor nem ismered az iróniát sem.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
ReFleXx
addikt
válasz
darvinya #35539 üzenetére
nem tartom magam szellemileg visszamaradottnak, de ezt a par mondatot nem sikerült dekodolnom
nem akarsz nyitni egy Escort topikot hogy nyugodtan irogathassunk itt az Escort kivezetese utan gyartott hulladek Ford tipusokrol?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
patomi
őstag
válasz
darvinya #35539 üzenetére
Azért na, múltkor linkeltem egy 700k feletti futású fókát, és ez nem 25 év alatt lett beletéve, hanem 10 kb. nem mondom, hogy rossz az escort, de be kell ismerni elszállt az idő felette. Ismim fiestája 500k felett futott 10 éves korára(1,6 D). kopó alkatrészeken kívül már a végére a turbó adta be a kulcsot, meg a klímakompresszor olyan 300k körül.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
troll81
addikt
válasz
darvinya #35567 üzenetére
Sűrítes árány az st nel és az S60 R v70 R nél 8.5:1 a többi 9.5:1..az rs ellenben a szoftver nem mindegy az a lelke az egésznek.
Jelenleg majd én is azzal fogok küzdeni H az rs dolgait és az új turbot egy kellemes szovtverrel össze húzzuk.Elhiszem hogy az Escort jó de 22 év után mind problémás
-
#27070592
törölt tag
válasz
darvinya #35560 üzenetére
Összes Focus Escort kínában.
Egyáltalán nem. Az első kínai Escort a mk2 Focus fapados változata, 2014-től gyártották, kifejezetten a kispénzű vásárlóknak.
(természetesen az Escort mellettaz aktuális Focusok minden változatát forgalmazzák Kínában, komoly eladott darabszámokkal)Tovább nem ragoznám, szerintem ennek a két mondatnak az értelmezése is kihívás lesz.
-
-
Balcsix
senior tag
válasz
darvinya #35678 üzenetére
Nem, mind a 3 autó fel van kenve kemény viasszal, az sokat segít, hogy simán a magasnyomású lehozza a koszt. Még a műszálas törlőtől is tiszta karc lesz hiába mosod le előtte lándzsával, szóval azt is csak bogarak és kisebb szennyeződés eltávolítására használom.
Illetve ha annyira koszos, akkor se mosnám a mosókban lévő kefével. Néhol korom fekete... Vigyél inkább magadnak és azzal dörzsöld át.#35680Gixxer88
Érdekes nekem mindig lejön minden magasnyomásúval is (persze nem a legelhanyagoltabb helyre kell vinni). A bogarakat meg mosás után mikroszálas kendővel és bogáreltávolítóval tudod leszedni.
A mosókban lévő aktív hab meg jó kis parasztvakítás, látvány az egész, másra nem jó.[ Szerkesztve ]
-
-
Balcsix
senior tag
válasz
darvinya #35682 üzenetére
Kerámia csak a hobbiautón van, bár nem nagyon látom értelmét.
Egy normálisabb kemény wax ha kint áll a kocsi is legalább 2-3 hónapot bír. De a hétvégi gépen már 3 év rajta van.
A wax felvitele előtt nyílván tisztára kell mosni, nem pedig a koszra-porra kenni.
Na pont egy gyöngyház fekete Focusom van, 7-8 éve lett fényezve, és azóta csak találkozók előtt törölgetem át, de már így is jelenik meg rajta enyhén a mosókarc. Egyébként hiába nem mai, még elég "tükör" fényezése van, igaz nincs sokat használva, de azért nem is áll hónapokat nyáron.BTW mindegyik szín fakul.
[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg