-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22720 üzenetére
Annyinak utánaolvastam már, hogy ezzel még ELVILEG lehet járni. (Ha villog, nem). Mindenesetre megnézetem a héten végre normális helyen, közben meg úton van egy OBDLink is a zusából, az lesz az igazi.
Más: szerintetek lesz még hó ? Nézem itt az időkép 30-naposát, hááát simán fellöketném a nyárit ..
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22726 üzenetére
Ezt én is hallottam tavaly, hogy a 4-évszakosak elég jól feljöttek már tudásban. Főleg az ilyen mérsékeltebb teles időszakokra és a jövőben ez gyanítom, méginkább így lesz. 10-20 év múlva már csak nyárival fogunk járni szerintem, ha a klímásoknak igaza van..
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22799 üzenetére
Igen, azért egy alvázszám és egy nemakárki, hanem egy Cromax - illene tudni, mibe mi megy. De erről nem is feltétlen ők tehetnek szerintem, de informatikailag a sztori kb. abból áll, hogy adott alvázszámhoz nem hoz minden hozzátehető alkatrészt, mert nincs betárolva az adatbázisba, amit használnak. Azt meg ki tudja, mi. Az nem lehet, hogy előző tulaj tetetett bele 4 csövest ? (Gondolom nem, de ilyen is lehet néha, hogy ha volt korábbi tulaj, mást rak be).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #22874 üzenetére
Nem mozdulnak azok sehová.A blokkra vannak felcsavarozva.Ezért nem kell feszítőgörgő se.
A főtengelyröl remélem te se gondolod hogy túl nagy lehet a lógása ezen túl is léphetünk gondolom.
A következő , ha lógna is a generátor tengelye vagy a szervószvattyú tengelye szerinted lehetne akkora axiális játéka ami mellett még üzemszerűen működik mindkettő de a szíj már tönkremegy akkora az atló?
Szerintem nem.Előbb menne tönkre akár a generátor akár a szivattyú.
Én azt gondolom, nem célszerszámmal szerelték fel a szíjat és megsérült, ez látszódhat rajta.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #22876 üzenetére
Akkor leírom újra.
Itt nincs mit meglazítani se feszíteni itt fix minden.Nézzél már meg egy videót róla kérlek hátha úgy megérted.
A szíjat felteszed és kész.A hozzá való szerszámmal.Olyan lesz a feszessége amilyennek lennie kell.
Ez után nem kell vele foglalkozni 8 évig. -
-
nagyúr
válasz darvinya #22948 üzenetére
Köd lámpát csak ködben szabad.
Az első még hagyján, de a hátsó... na az vakít. (Igen, olykor az első is tud olyan lenni)
De kresz szerint azt is csak sűrű ködben szabad; bár a vagányok akkor is használják, ha az agyukra sűrű köd ereszkedik.
Sajnos van néhány kollégám, akik szinte felháborodva mesélték, hogy a hásuk mögött jövő "f@szé' villog"... nekik kénytelen voltam elmagyarázni, hogy mi a (hátsó) ködlápma használatának menete... "hát ezt nem gondoltam volna, mer' engem nem zavaa' "[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #23029 üzenetére
Ááá.. márkára nem adok, több korlátot jelentenek gyakran, mint szabadságot. Én alapvetően masszív FLAC fogyasztó vagyok, azt a droid helyből tudja, nincs iTunes mókolás és szarakodás, mint almánál + nyilván konvertálgatni sem fogok, illetve innentől vezetéknélküli lejátszásra sincs igényem, minden a kütyüben van. Kínai fejegységnél android esetén minden adott, az analóg kimenete a maiaknak már kivétel nélkül D osztállyal előállított cucc, ami olyan, amilyen (nagyon pénztől és modelltől függ, egynek elmegy a nagytöbbség), vagy upgrade-elem, vagy nem.. majd meglátom. Feleségem kis 2012-es Civic-jébe olyan klassz androidos fejek vannak, wow + XDA-sok is mókolnak kettőn is, jobbfélének tűnnek. Ki lehet kis odafigyeléssel fogni a jót.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23061 üzenetére
Itt a lista a Ford által használt motorokról. Egy komoly részük nem kerül európai forgalomba, de magad is megnézheted. Kellemes böngészést.
Egy Ford dealer hivatalos ajánlásai olajcserére vonatkozóan. Függővé teszik a felhasználási stilustól és szokásoktól is.
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #23276 üzenetére
Szerintem ma az autószerelő szakmában nagyobb a szakember hiány, mint az informatikus között, amitől néha még a sajtó is hangos. (Mármint utóbbitól).
Aki tud szerelni, kint van, aki nem, itthon maradt. Az árak közelítenek, bármit el lehet kérni pofátlanul szerelőként, ha nem akarja az ügyfél a 2+ hetes várakozási időt, ráadásul ahány szerelőnél vagy műhelyben, szervizállomáson, akármilyen kaliberűn és méretűn járok (megfordultam jópárban nemrég), mindenhol hegyekben állnak sorban az autók, hogy legyen velük valami, vagy tele a naptár az elkövetkező 1 hónapra, de fullba.
Tehát itthon kevés jó szerelő maradt, beleértve nem csak az "olajos" szerelőket, hanem az autóelektromosokat, karosszériásokat, fényezőket, mindenkit a szakmában.
És ez a kevés úgy lehúzza az ügyfelet, mint az állat, nagyon kevés kivételtől eltekintve.
Persze nekik is vannak költségeik, szerszám, gép, kütyük nem olcsók, csak az a nem mindegy, ki veszi meg ezeket, azoknak árára hivatkozva, az itthon maradt kontár, vagy az itthon maradt vérprofi, aki ellen tudott állni pár évvel ezelőtt a németországi csábításnak és maradt a seggén. Ugye a nagy kérdés mindig.. hogy kihez vidd.. vevőkezelés .. bizalom faktor ..
2 elég gyökér autóelektromossal is volt dolgom nemrég, hozzáteszem, úriember vagyok, nem bicskával vágom a vattacukrot és a pénzt is könnyen kiszedheti belőlem bárki, nem vagyok skót.
De ami perpill itthon megy, etika, ügyfélközpontúság, szakértelem, áhhh... leves.
Inkább kiviszem Bécsbe. Ott is magyar keccsöl a műhelyben, ne legyenek illúzióink, de talán jobban ránéznek (szakmai felügyelet és támogatás egy szervizvezetőtől), talán komolyabb, minőségibb munkát várnak tőle, talán jobb pénzt kap még ennél is, mint a dráguló itthoniak, így motiváltabb, precízebben dolgozik, nem egy kotu mocsok a műhely és környéke, van vevőszolgálat vagy hasonló, aki amikor beszélsz vele, RÁD FIGYEL, nem pedig kurjant kettőt közben, hogy Bélám azt nemoda hanem amoda, meg percenként telefon csörrenés, hogy a végén egy kibaszott összetett mondatot nem tudsz elmondani neki, hogy megértse, mi a bajod.......
Na, ez most a magyar helyzetkép.
Nem tudom, öröm-e az ürömben, hogy jönnek haza kintről, bár nem tudom a pénz mellett mit látnak itt, a pörkölt szaga hívogatja őket haza, vagy a kiváló életszínvonal és jövőképe kishazánknak, ők tudják... de egyelőre ez még lassú folyamat és az IGAZÁN JÓ szakember + aki még beszélni is tud, kommunikálni ügyféllel rendesen, tisztelettel (függetlenül attól, hány gyökérrel volt dolga előttem), ritka mint a fehér holló.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
#31600896
törölt tag
válasz darvinya #23276 üzenetére
Ugyanígy jártam már én is az első sárvédővel. Volt rajta egy cm-nyi anyaghiány azt kézzel kitéptem úgy el volt rohadva. Egyből elemcsere: mondta a karosszériás. Nagy duzzogva csak belementem, és 95 ezernél állt meg a vége. Jobb elsőt addig egyengetem, amíg még lehet, az nem volt akkor sem vészes. Most sem az még. Hátul a kerekek ívénél csúnyább, de 2-3 helyen apró felületen hólyagosodni kezd. Ezt máshova fogom vinni, aki képes visszacsiszolni ha van mit. Bosszantó, hogy a küszöb - hátsó ajtó - hátsó sárvédő háromszögében van egy 5-6 centiméternyi szabad rész, ahol mindig vastag sárréteg ül, ez a rész is az egyik oldalon rozsdás kicsit. Dobbetét beljebb van a peremtől. Újabb autóknál van ott egy gumibigyó, ami véd. Száraz idő lesz megjavíttatom elemcsere nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz darvinya #23309 üzenetére
Értem mit mondasz. Én szeretném visszarakni ha már egyszer megvan. Majd veszek hozzá csavart.
A Zéé: Műszerfalon nekem is villog a piros ha bezárom a kocsit. Ha otthon áll az autó akkor kapun belül van és van kutya is így annyira nem para, munkahelynél is elég nagy a nyüzsgés a parkolóban, ott sem féltem igazán. De ha évente egyszer felmegyünk pestre sógornőmhöz akkor mindent bevetek a megóvása érdekében, mert az utcán van csak helye XV. kerben, közvetlenül Zugló mellett. Ráadásul nyílt titok, h alig egy utcányira van egy "alkatrész kereskedő".
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
válasz darvinya #23332 üzenetére
Nekem 2019. december 29. reggelére lett indíthatatlan az autó. Nem indult, kattogott minden mutató, óra beállt 15 órára. Helyben valahogy indíthatóvá tették az autót, de a másik 2 tünet maradt. Most meg már megint indíthatatlan a gép, de "szerencsére" szerelőnél halt be.
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23351 üzenetére
Lehet. Az Escortot váltotta anno a Focus, lehet úgy voltak vele hogy bevált alkatrészt minek áttervezni, amúgy is le van gyártva belőle 574ezer darab, akkor jó lesz a Focusba is..
Aztán ki tudja. Lehet az enyém is Escortból van és nem az eredeti, ezt nem tudom, én a harmadik tulaja vagyok az autónak.
# szezso15: szivesen
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #23354 üzenetére
Főleg az mk1 kombiban látszódik rendesen az Escort,főleg oldalról/hátulról.
A kettesben én már nem nagyon láttam a régebbi dns-t.
Azért a hármast összekeverni a Kiával...
Max részegen,sötétben,hunyorogva.
Jó,max a segge nagyon hasonló a kombinak.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23364 üzenetére
Benzines blokkról beszélünk, nem dieselről.
Hűtőfolyadékot is cseréltem másfél éve, amikor termosztátházat kellett cserélni, mert a gyáriban 16 év után megadta magát a tömítés és szivárgott. De nem a legolcsóbb legszarabbat raktam bele, hanem normális minőséget amit írtak hozzá. -
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #23409 üzenetére
Szerintem érdemlegesen nem lassítaná, viszont így meglenne az, mint ami a bejáratott szerelőmnél, hogy körbemutogatja mi miért cserélendő, tán megdőlne kicsit a "márkaszerviz mindent cserél, azt is amit nem kéne" tévhit.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23428 üzenetére
Vitás kérdés. A ruszkik épp ma intettek be a kínálat-csökkentésnek (vagyis a kitermelés-korlátozásnak).
Ha durvul a koronavírus-hiszti és még tovább csökken a kereslet, érdekes olajárak lehetnek idén. -
Sys85
veterán
válasz darvinya #23435 üzenetére
Na akkor ma is okosabb lettem.
Hála égnek ez azért nagyon ritka hiba lehet,mert igazából ilyenről még nem nagyon hallottam.
Dízel önpusztításról csak a BMW-nél olvastam (F10 20d/30d),de ott teljesen más miatt volt,plusz azok inkább porráégtek.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23435 üzenetére
Én azt vettem le a cikkből, hogy a ruszkik eddig elfogadták az 1.7 millió hordó/nap kitermelés-korlátozást (ami a teljes OPEC-re és a nem tag de együttműködő országokra vonatkozik összesen), de ma arról ment a vita hogy ezt az 1.7 milliós korlátozást megemelnék további 1.5 millióval, amiből félmilliót a ruszkiknak kellene vállalniuk. Vagyis ők termelhetnének napi félmillió hordóval kevesebbet és ez nagyon nem tetszett nekik mert a költségvetésük nem kis részben az olajbevételekre van utalva, ezért simán beintettek az OPEC tagoknak.
Szaud-Arábia van szarban mert ők ugyan olcsón termelnek ki olajat, de 80 dollár fölötti olajár kellene nekik ahhoz hogy az éves büdzséjük egyensúlyban legyen. Ugyanez az érték a ruszkiknál csak 42,3 dollár, vagyis ők még elvannak a jelenlegi 46-48 dollár körüli olajárral és bolondok lennének plusz félmilli hordós kitermelés-csökkentést egyedül bevállalni, ha az OPEC tagok csak a maradék egymillió hordós plusz-csökkentést vállalják magukra. Mert az a ruszkiknak napi 25 millió dolcsis, éves szinten közel tízmilliárd dolcsis bevételkiesést jelentene, amire szerintem annyit mondott Putyin: anyátok pitschája..De ez a téma itt nagyon off..
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Futás, futópályák
- World of Tanks - MMO
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Windows 11
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen