-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #23318 üzenetére
200k-ért elég lehúzásgyanus ez a történet.
Ezért a pénzért majdnem kapsz egy tipusazonos komplett törött autót, amiben tökéletes az óracsoport és grátisz kibonthatsz még belőle néhány raklapnyi használható alkatrészt.
Nem tudom most hol tart a történet, én kérném a "javítás" előtti állapot visszaállítását (hogy járóképes legyen az autó legalább) és keresnék hozzá egy bontott de működő óracsoportot. -
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #23357 üzenetére
Akkor nem hagytad lehúzni magad 200k-val. Az mindjárt más, nagyon helyes. Használd sokáig probléma nélkül.
Mk2-n nem tudom hogy van megoldva gyárilag az a műanyag lemez de nem hiszem hogy a szélvédő alá lenne becsúsztatva. Mk1-en is egy műanyag takarólemez van a géptető és szélvédő között, de az gyárilag rá van ragasztva a szélvédőre egy vékony csíkkal, pont azért hogy az esővíz ne tudjon akadálytalanul befolyni oda ahol pl a pollenszűrő háza is van.
Mk1-en ismert probléma hogy pollenszűrő cserekor feltépik ezt a ragasztócsíkot is, de nem ragasztják vissza, ezért az esővíz belecsorog a pollenszűrő házba és befolyik az utastérbe (a jobb első ülés előtti szőnyeg szokott vizes lenni ilyenkor). Ennél szarabb helyre már készakarva sem lehetett volna tenni a pollenszűrő házat. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #23513 üzenetére
Első QWP tárcsa+betét+munkadíj 30 alatt.
gabor9991
Magyarországi kocsi volt, úgyhogy nem csak osztrák rohad.
x_424
Igen, ezt tapasztaltam.
Talán fűtőt garázsos déli országból származó nem rohad.
2.5/3-ast is néztem, és annál is kezdődik.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #23520 üzenetére
Parkolási hiban érdekel, mert azok felszíniek a műanyagon.
Amire te gondolsz, a koccanások, mert ők sietnek, ami idehaza is egyre gyakoribb.
Minap Szerémi úti kereszteződésbe sietett Carrerás, aztán 40t-ás billencs volt az erősebb.
Ennyit, hogy ki mennyire fontos és siethet.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
Sys85
veterán
válasz #31600896 #23553 üzenetére
Meglátjuk mit mondanak.
Az árakat böngészve,egy nyomáspróba munkadíjjal 20k körül mozog és akkor ebben nincs benne a töltés és az esetleges javítás.
Ha csak tömítetlen a rendszer és egyszerűen orvosolható minimális alkatrész cserével,akkor is minimum 50-60ezerbe fog fájni az egész procedúra,legalábbis sacc/kb számításaim szerint...
Sajnos csak valamikor jövő héten tudom elvinni itt fváron.
Nagyon remélem,hogy nincs nagyobb baja,most nagyon fájna egy komolyabb szervíz.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
őstag
válasz #31600896 #23553 üzenetére
30 egy klímatöltésért? Szaladj el onnan messzire!! Egy turistabuszé lehet ennyi, de, hogy egy Focusé nem, az tuti...
Küszöbvédő: elvileg a korai szériákat leszámítva mindegyiken van. Az enyémen nincs... én is akartam rá tenni, de Gödön mondták, hogy szépen be tud rohadni alatta a lemez, és már csak akkor látod a takaró miatt, amikor már késő, úgyhogy lebeszéltek róla. Mondjuk emeléskor cserébe figyelni kell, mert közvetlenül a fémen emeled, nem műanyagon.
A sárvédő alján kell legyen egy téglalap alakú nyílás, ahová patenttel / csavarral rögzíteni tudod. -
DeFranco
nagyúr
válasz #31600896 #23556 üzenetére
nekem azt hiszem 16-ért töltötte pesten egy elég jó szaki, most ha jól látom nála 20, ebben benne van a standard eljárás (lefejtés, olajcsere, nyomáspróba, töltés) és egy ózonos klímatisztítás, amiben én egyébként különösebben nem hiszek de ez tényleg brutál cucc még egy óra múlva is érezni lehetett a szagát letekert ablaknál.
én úgy gondolom, hogy érdemes pár évente megcsináltatni a töltést, nálam a gáz mennyisége teljesen rendben volt de az olaj jelentősen csökkent már a rendszerben, ha nem töltetek rá, mostanra már lehet gondja lenne.
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #23553 üzenetére
Több 2-est és 2.5-t néztem meg, és ilyen védő csak 2.5-en van, ráadásul más az alsó kaszni hegesztő varrat nyúlvány.
Tehát nem tudod felrakni 2-esre, mert legalább 1cm nagyobb.
2.5-esen jobb az esővíz elvezetés.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #23696 üzenetére
Erről írtam nemrég.
Mielőtt kivennéd szerez be festéket, rozsda átalakítót, stb.
Mert miután kivette, és nem kezeled a felületet, akkor rohadás hatványozottan elindul.
Maga a víz korróziót nem okoz olyan gyorsan, mint a nedves felületű oxigénnel.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #23696 üzenetére
Azt kellene megakadályozni (kellett volna már a tervezéskor ) hogy ez a hangszigetelő szivacs kívülről vizet tudjon kapni. Csak sajnos a gyár teljesen ellenérdekelt ebben és itt nem csak a Fordról van szó.
Mert az autógyárak az új autók eladásából és alkatrészkereskedelemből élnek. Ha egy adott modellt sok éven át lehet használni gond nélkül (persze az előírt karbantartásokkal), az a gyártóknak szignifikáns bevételkiesést okoz. Viszont ha a kerékdobokból kitakaríthatatlan sós dzsuva garantált korróziót okoz, az gyorsítja az amortizációt és a modellváltást a célpiacokon.
Különben nem értek hozzá. Csak épp lakatolás előtt állnak a Focusomon a küszöbök és első hátsó sárvédők alja, az üregekben felgyűlő iszap miatt. -
flymi
addikt
válasz #31600896 #23696 üzenetére
Minden évben, de kétévente mindenképp ajánlott kipucolni ott a sárvédő és a dobbetét találkozásánál. Ősszel fél marék sáros trutyit szedtem ki elől mindkét oldalról.
Kerék átrakáskor megint ki fogom venni és most le is fogom kezelni, mert a rozsda foltokban jelen van azon a részen (is). Még mielőtt átrágná magát az anyagon és a fényezésen átütne kívül és meglátszana, inkább megelőzöm a nagyobb bajt. Utána a szivacs is megy vissza a helyére.Lenne egy kérdésem is. Motorblokkot szeretném kicsit megtisztítani, de nem magasnyomásúval. Brigéciol vagy féktisztító jó erre a célra? Van mindkettő. Esetleg más? A vezérlés mögött a blokkon látok némi olajfolyást, szeretném kideríteni pontosan honnan jön.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #23696 üzenetére
Vedd ki nyugodtan. VW Golf 4 esetén pl a sárvédőív tetejére rakott szivacsot, rohad is - adtak ki egy service bulletin-t, hogy le kell vágni az alsó részét, de igazából feljebb is ugyanígy tud rohadást okozni, csak pár évvel később jön ki és nem látszik annyira. Szóval kivettem mindkét oldalon, nem hiányzik a rozsda. Így belegondolva lehet, hogy olajjal kéne átitatni a szivacsot, akkor még haszna is lenne
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #23719 üzenetére
Egyébként lehet részt vett valamelyik Balaton átúszáson, mert a hátsó ülések alatt kavicsokat is találtam. Vagy csak sokat állhatott lehúzott ablakkal, vagy egyszer vízkáros lett nem tudom. Ennyire részletes infóm nincs az előéletéről. Csak gyanús volt, h az ülés alatt a sín is (ülések alján szinte minden fém) rozsdás. Hangszóró valamint ajtó határoló cserekor pedig feltűnt, h az ajtók belseje is olyan és sajnos ablak emelő mechanikára is kiült a Fe2O3.
Szóval azt is le akarom majd bontani teljesen és lekezelni.Nem most jöttem rá, de ma is tudatosult bennem, h sosem fogom megérteni a nőket.
Ha a gyerekkel vagyok és ergó "semmit sem csinálok" az a baj, mert az eltervezett munkával nem haladok. Ha nekiállok egynek amit ráadásul előre be is jelentek tuti nem jutok el a végére, mert jön a "már megint nem a gyerekkel foglalkozol", hagydabbameddigtartmég, stb...Akkor idézek:
"Hogyha belelátok a fejedbe, az a baj.
De ha nem látok bele a fejedbe, az a baj"
Belgadarvinya: 300eFt lesz 2 első sárvédő, 2 küszöb, festéssel együtt. -> Mennnnyiiii?
Kollégám bömbijét asszem 450-500 körül fújták telibe, talán csak a tetőt nem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #23719 üzenetére
Ha lekapom az ajtókárpitot és a belső fémborítást az üveg vajon fent marad, vagy be fog esni?
Nem akarom összetörni, ezért mikor anno ajtó határolót cseréltem eleve leengedtem mert azt olvastam, h "hajlamos beesni".darvinya: Én is most nézem a kedvenc részeim. Cerbera, MR2, XK8, DB7, WRX, Ford Cosworth, ...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #23771 üzenetére
Nem érezted az iróniát a hangsúlyban.
Rossz emot ikont használtam, ezt kellett volna:Én feketére festeném, alufelniben most nagyon szalad a fekete -> A sötétkék és amúgy a sötét színű kasznihoz szerintem nem megy a fekete felni. Gumi is fekete/sötétszürke, nem állna neki jól. Ezüstben vagy grafit szürkében gondolkozom. Még nem kaptam árajánlatot pedig tegnap este 9 körül visszaírtak, h dolgoznak.
Bezsákolva Lidlből egy pár bak, két flakon féktisztító, egy cink spray és némi rozsdagátló, mert ez a W5 tényleg jóféle cucc. Már csak féknyereg spray kell (fekete vagy ezüst lesz, még megálmodom).
Fóliából tudnátok ajánlani valamit amit a küszöbre tehetek és tartós? Vagy vigyem el az autófóliáshoz és ott kérdezzem meg?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #23822 üzenetére
Hallgass bele az új égéstérbe , épp a "becsületesnepper" volt az egyik vendégművész. Állítólag nagyon megzuhant a kereslet, de a kínálat is, alig van forgalma. A többség próbálja tartalékolni a pénzét és inkább megtartani a régi autóját. Mindenki bizonytalan. Akinek nagyon kell a pénz, az lehet hogy perpillanat hajlandó nyomott áron is megszabadulni az autójától.
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #23990 üzenetére
Szétestett féket úgy javították meg, hogy berágogumizták.?
Ha rendesen kicserélik és beállítják a kéziféket, akkor semminek nem szabadna zörögnie.
Keres egy jó szerelőt aki tényleg megcsinálja új alkatrészekből.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz #31600896 #23992 üzenetére
Nem emlékszem: hátul tárcsás? Ha igen kérdezz/nézz rá, hogy a fékbetétrögzítő rugókat (lemez- és tekercsrugók is előfordulnak adott féktől függően) megfelelően rakták be, és adott esetben cserélték-e.
De sajnos az is előfordul, hogy ha a féknyereg kicsit tágabb, a fékbetét meg kicsit kisebb a gyártási tűrések / elhasználódás miatt, akkor "ez ilyen". -
diablo1984
veterán
válasz #31600896 #23992 üzenetére
Pedig nem kellene, a fékmunkahenger fixen kellene hogy tartsa, hogy ne tudjon mozdulni(és a fékhatás is hamar meglegyen), a betéteknek is állnia kellene a helyükön, mint Katiban a gyerek, mert az oda tervezett betétnem is max 1-1mm holtjátéka lehet(hogy mi is tudd szedni, mikor a fékpor már befogta! Tehát szét kellene szedetni valakivel azt a féket, a csúszkákat megtisztítani és megjáratni, megtisztítani az egész felfekvő felületet(ahol a betét felfekszik, gyakran akadhat, ha csak betétet belehajigálják és nem takarítják el a régi fékportól, rozsdától), nem árt megnézni, hogy a kézifék nem-e támaszt be(bovden ha bemaródik, akkor akár kis mértékben behúzva is maradhat, ami az üzemi fék működésére is hatással lehet).
ha minden okés, akkor összerak és ha zörög, akkor nem a féknél kell keresni a hibát! -
darvinya
titán
válasz #31600896 #23992 üzenetére
Pedig az szokott zörögni, függetlenül melyik fajta.
De lenyomod féket és elhallgat, a főfék működik.
Viszont későbbi írásod alapján rugó itt nincs, a kéziféknél.
Tárcsaféknél fékbetét rögzítő van, ami, ha elrohad, akkor max fékezés után tud hangot adni, vagy rosszabb esetben fékbetét kimozdul.
Múltkori javításkor cseréltek sárfogó lemezt [link] , mert ezen van a kézifék rögzítés, stb.
Ha itt volt rohadt rugó, akkor biztosan ez is elrohadt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #24000 üzenetére
Tudomásom szerint az nem sárfogó hanem hővédő lemez. Ha a kéziféked nem old ki tökéletesen és egy picit is hozzáér a betét a tárcsához, elég komolyan fel tud forrósodni a tárcsa, ami persze szépen sugározza magából a hőt kifelé. Hogy megvédjék az érzékenyebb részeket (pl gumi fékcső) tettek ide egy hővédő lemezt. mk1 Focuson is ezért van hátul egy ilyen "hőpajzs", legalább is a négytárcsás változatokon.
Ha rosszul tudom, javítsatok ki. -
DeFranco
nagyúr
válasz #31600896 #24116 üzenetére
szoktak itt poénkodni a tartalékkal de tényleg a tartalék a különbség.
egy kicsit jobban megy, egy kicsit kevésbé kell neki nyomni, de amikor előzni kell kicsit élesebb helyzetben (klímával, rövid távon vagy emelkedőn) akkor pont azt rakja alád amivel akkor már lényegesen előrébb vagy.
ez természetesen minden lépcsőre igaz.
ettől élhető az 1.4 is teljesen nincs vele az ég világon semmi gond.
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31600896 #24116 üzenetére
mk1 esetén tök ugyanúgy ment a 3 ajtós 1.4es mint az 1.6os sedan.viszont mig nálam az 1.6 evett 6ot, a kis 1.4 meg 8at...
anno foka 1nél, ha padlóztál, akkor leeoldotta a klimát, nem kellett kapcsolgatni előzésenként.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
A Zéé
addikt
válasz #31600896 #24149 üzenetére
gyári, 2.5-é, a két ülés közti műanyaggal együtt. Úgy emlékszem belemegy az is (de azért ez nem 100%).
Azért a 2.5-é azért, mert annak már tologatható a teteje, és van tároló is alatta.
Armster volt az egyik kocsiban, amit annó próbáltam, lötyögött is, és magasan is volt még a 186 centis magasságommal is. De ugyanez volt vele a baj a Fiestában is. Végül azért nem vettem meg az enyémbe azt, kollégám kocsijában volt, és szerencsére ki tudtam próbálni vezetés közben is.Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen program, ami...?
- Milyen SSD-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest