-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
válasz darvinya #24904 üzenetére
Valamit félreértettél. Ez nem füstöl, semennyit se. DPF+AdBlue rendszerű céges, lízingelt kocsi. Nem lesz kiiktatva a DPF. Pont az a lényeg, hogy az elektronika hibát észlelt, és emiatt leállította a motort, nem hagyja így működni.
Egyébként én meg tegnap két olajzabáló benzines mögött is mentem. Nem a dízel vagy benzines a probléma, hanem a karbantartás hiánya.-
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #24904 üzenetére
Az enyém se füstöl amikor regenerál.
Azzal a géppel valami gond volt.
A regeneració nem sebesség kérdése.Ha a dpf szenzor úgy érzélekeli,hogy ideje lenne a regenerálásnak és megvannak a feltételek (fordulatszám,olajhőfok,vízhőfok stb),akkor elkezdi,nem kell hozzá 100km/h feletti tempó.
Ezt járműmérnök cimborám is megerősítette.
Nekem egy sima rövidebb (3km) megterelés után is elkezdte már,meg is lepődtem amikor leállítás után 10 percig ment még a hűtőventi és hűtötte vissza a rendszert,mert éppen csak a ciklus elején járt és forró volt minden.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
gegsite
tag
válasz darvinya #24979 üzenetére
Nekem behozza rendesen.
Ilyen motoros mk4 Mondeom van (2007 év végi) 340.000 km el. Most gondolkodom egy kis okosításon, mert a literenkénti 100 Le illene nah...
Állapotot veszünk, ez a szabály.
Ennyiért pl én nem venném meg, de ez relatív kinek mi éri meg.
[ Szerkesztve ]
3D nyomtatás. Akksi időre, és uptime-ra gyúrok.
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #25038 üzenetére
Az a 300ft különbség elhanyagolható.Még a 10k-ra is azt mondom,hogy elfogadható,de az Unix árazása pofátlan.
Lehet próbálnák az embereket a saját A.Z portékájuk felé terelni?Akinek az nem tetszik az meg perkáljon tisztességgel?
Én az Unixnál nem veszek semmit sem egy ideje.
Bárdiban is csak akkor,ha S.O.S hirtelen kell valami és nem érek rá 1-2 napot várni.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
flymi
addikt
válasz darvinya #25100 üzenetére
Meglátom mennyi csöpögött ki az éjjel. De ma mindenképp útra kell kelni vele.
Tettem a csomagtartóba 1 liter bekevert fagyállót és plusz 2 liter desztvizet vész esetére.
Jövő héten randira megy a szerelőhöz, még jó h épp szabin vok.gabor9991: Igen, O gyűrű lesz a ludas. Fém bilincset sehol nem találtam hozzá.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
dellfanboy
őstag
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz darvinya #25362 üzenetére
Valóban, azt nem tudom, hogy az említett autónál milyen a kialakítás. De ha én az egyes fókáról kevesebb mint 1óra alatt le tudtam szedni a leömlőnél (fentről talán 3, lentről 2 csavar tartja), akkor egy szakinak is meg kell tudni csinálni. És nem kell utána oldani az összes csatlakozást, minek? Csak a flexicsövet levágni majd visszahegeszteni.
Persze ha össze vannak gyógyulva a dolgok az nehezítheti, de arra írták is hogy akkor az még plusz pénz/idő.
Szóval 8órát számolni erre, egy ezzel foglalkozó cégtől igenis durva lehúzásnak gondolok.
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #25480 üzenetére
az, hogy szívó, turbó, kompresszoros, az a levegő égéstérbe juttatásának módját jelenti, nem az üzemanyagét.
Tessék, ez egy 80-as évekbeli 3 literes V8-as szívó F1 motor.
Látod a hengerenkénti szívócsonkot (ami közvetlenül a hengerfejre csatlakozik), rajta a légszűrőt, szóval nyoma sincs a turbónak. És a szívócsonk aljában ott vannak az üzemagyag befecskendezők. De attól még nem turbós motor, amiatt, ahogy mondod is. Szimplán, mert nincs benne turbó.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #25484 üzenetére
na, itt a tárgyi tévedés, de látom nem akarod megérteni
Nem adott a levegő mindig, és mind a turbónak, mind a kompresszornak az a feladata, hogy minél nagyobb mennyiségű levegőt juttasson az égéstérbe, mint amennyit a henger be tudna fizikai úton szívni. Túlnyomással, erőszakosan, erőből.Just a simple Lineman...
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #25627 üzenetére
"Nem véletlenül van olcsóbban több dízel eladó, és nemcsak részecske szűrő miatt.
De ez a saját véleményem." - kivételesen nem szándékozok kötekedni veled, de mik még az okok?A DPF-től meg amúgy szvsz nem kell félni, ameddig havonta egyszer akár csak egy 110-es szakaszra felmész egy 20 percre, és autózol vele 2,5ezer körül, vagy ha hagyod regenerálni, mikor elkezdi. (2-3 perces procedúra, felismered abból, hogy olyan hangot ad ki a kocsi, mintha lyukas lenen a kipuff + felmegy alapjáraton a pillanatnyi fogyasztás)
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #25637 üzenetére
Ha ennek a motornak a "nem turbós" változata volt, akkor még benne van a totalcar féle "nem ajánlott motorok gyűjtésben is", (legalább is engem erre hivatkozva beszélt le a szerelőm első autónak egy 1.8D Escortról, hogy ugyanaz, csak nincs rajta turbó), így ismét csak a motor a rossz, nem maga a dízel technika.
Elég sok dízelünk volt/van családilag, Fordok is, rettegett HDI-k, volt még Rover is, az adagolós szívódízelektől kezdve, a 2011-es Mk4 Mondeomig. Ameddig vigyázol rá, egy nem konstrukcióhibás motorral nem lesz baj. (Egyedül a Suzuki Wagon R lett 270 ezernél csapágyas az Oepl féle 1.3 CDTI-vel, de ott meg nem ez volt az első, amit a szerelő látott)
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Jenne
senior tag
válasz darvinya #25720 üzenetére
Köszi.
Én is erre tippeltem, hogy valami ok miatt nem volt meg az előírt áram azokban a gomb elemekben. Sajnos terhelésen nem mértem meg. De az lehetett tényleg, hogy terhelve leesett a feszültség szint, ami meg már kevés volt.
Kicsit más téma, de kicsit hasonló... elektromos....
Tágabb rokonságban az egyik Fordba (2010-es Focus) akkucserénél (8 évet bírt a gyári Ford akku) 2018-ban a cserénél nem gyári Ford Silver-Calcium akkut tettek bele, hanem Exide Premium akkut. Akkus boltban rábeszélték. Kapott 2 év garit rá.
Mondanom sem kell, hogy két év 2 hónap után (éppen időben ) meghalt az akku.
Szerintem nem bírta az intelligens töltést.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #25712 üzenetére
A legtöbb felújítható, de van olyan, hogy nagyot kap. Sok ponton mérik őket és egy tartományba bele kell esnie mindennek, hogy használható legyen. Az anyag mennyisége fontos, harmadjára köszörült tengelyt már nem szoktak 500 lovas tuning gépek alá tenni, legalábbis nekem a szerelőm azt mondta, ott minden egyes gyárilag beleöntött fématom számít a tengely szilárdságában. De utcai gyári körülmények közé, nem kinyomva a szemét az autónak, elmegy plussz kétszázezret simán egy 2-3x köszörülttel is, ha precíz munka. Ez meg nagyban függ nem csak a személyzettől, hanem a gépparktól is. De amúgy nem rakétatudomány. A szelephézag kis lapkákkal történő korrekt beállítása már fejvakarósabb elsőre, egy hidrotőkéken nevelkedettnek (de ez sem vudu).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
flymi
addikt
válasz darvinya #25788 üzenetére
Csak nem. Már használtam előtte is pár alkalommal, egyszer sem lett ilyen.
Mosás után 2 napot itthon voltam addig szép is volt, csak némi kutyaszőr ragadt a kasznira. Utána jött egy nappalos szolgálat amikor kint parkoltam az ég alatt, másnap éjszakásba mentem és abban a 12 órában lett csak ennyire fos. Reggeli pára megkötötte gondolom.radi8tor: ne is mond, én nem tudom mit zabálnak ezek. A tetőn van egy plecsni amit tavaly nem vettem észre időben és pár nap alatt beette magát a festékbe.
Gixxer88: Akkor mi lesz a megoldás? Új autó és fólia? 15 éves kocsira nem ragasztok rá 2-300e pénzt, h csini legyen.
6-8 év múlva se vennék sztem újat, pláne nem kismotoros turbós bigyót meg konnektorosat.
Következő kocsinak hasonló kaliberű kombit vennék csak fiatalabbat és erősebb benzinest, mondjuk Toyota vagy Volvo. De ezen még nagyon ráérek agyalni.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen