-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Sub-ZeRo #17718 üzenetére
Na nálam a kormolás nem megy egy ideje, mióta 2000 fordulat fölött visít a szervo.
Beszéltem a szerelővel, holnap beszereli a másikat, ezt meg viszem vissza gariba.1. remélem a második felújított már jó lesz, mert ha nem... Uhh, inkább bele sem gondolok!
2. remélem elfogadják a garit, bár eltarthat egy darabig a bevizsgálás és mire visszakapom az árát./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz Sub-ZeRo #17804 üzenetére
Gyárban a műszerfalat egybe rakják be, azaz műszerfalat kívül összeépítik, aztán rakják be egészet.
De ha pattintós a fedél, akkor egyszerűbb előbb légzsákot ráerősíteni, utána bepattintani helyére.
Csak vezetékek legyen bekötve és lassan/finoman legyen a bepattintás, nehogy beinduljon a légzsák.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
-
válasz Sub-ZeRo #17877 üzenetére
Úgy lesz. Maradok akkor a 15-ös méretnél, leszedem a szar gumikat, rendbe rakom az acél felniket és ősszel vagy ha jó áron lesz veszek rá egy prémium téli csodát. Conti TS860-at néztem első körben, mert marha sokan áradoznak róla és teszteken is kiváló eredményekkel zárt de képbe került a Dunlop Winter Sport 5 is mint alternatíva.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
diegho
nagyúr
-
Hannibhál
őstag
válasz Sub-ZeRo #18327 üzenetére
Nem tudom, hogy csapágy-e mert tavaly is adott ilyen hangot, illetve nem búgás, hanem olyan mintha valami nyikorogna a fordulatszámmal azonosan, illetve tavaly a jobb első csinálta, most hátra lett rakva, ott csinálja vagy legalábbis onnan hallatszik, illetve a télivel egyáltalán nem csinált ilyesmit.
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
-
válasz Sub-ZeRo #18449 üzenetére
Nekem nincsenek rosszakaróim. Talán mert nem vagyok főnök.
Magasról lehet csak igazán...nagyot esnieldobni a kereked.
Mondanám, hogy mindenki barátja vagyok, de azért ez sem igaz így.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz Sub-ZeRo #18550 üzenetére
Ford Formula 5w30. Látható folyás nincs, napok után sem látok foltot alatta.
PCV tisztításon gondolkozom, illetve a csöve is mintha lágyabb lenne tapintásra, mint új korában. Anno pont azért cseréltem, mert konkrétan "összeszívta" a motor olyan puha volt...
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Sub-ZeRo #18601 üzenetére
A meleg levegő ritkább , kevesebb üzemanyagot lehet így a hengerben elégetni egy munkaütem alatt ezért a teljesítmény csökken de a fogyasztást ez nem hinném, hogy drasztikusan emeléné.
A keverék ~14:1 tökmindegy milyen meleg a levegő ezt próbálja folyamatosan beállítani a lambda.
Az elméleted szerint szibériában fogyasztana a legkevesebbet minden autó hiszten ott hideg van a teszteket valahogy mégis inkább a déli országokban szokták elvégezni ahol már a hidegindításkor is 20-30 fokos a motor.
Intercooler is azért kell a turbós motorokra, hogy vissza lehessen hűteni a töltőlevegőt, ami után több üzemanyagot lehet adni a motornak.
A hidegindítások száma vagy egy rossz termosztát inkább emelheti szépen lassan az átlagfogyasztást, mint a levegő hőmérséklete.
Szerintem. -
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #18601 üzenetére
Én ellenkezőt tapasztalok. Jön a meleg, javul a fogyasztásom.
Ugyanakkor a hideg levegő több oxigént tartalmaz, ami tökéletesebb égést biztosít.
Ám hidegben nehezebben melegszik fel az autó (fú, a régi Galaxy... negyed óra után fújt langyosat télen.... brrr....), az automata szivató (ha még létezik ilyen) növelheti a fogyasztást. Vagy nem így van?Ja, és még az is kérdés lehet, hogy rövid táv télen, hosszú táv télen, rövid táv nyáron, hosszú táv nyáron... egy jó kis statisztikai elemzés nem ártana.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz Sub-ZeRo #19590 üzenetére
Nem akarok műszerfalat bontani. Meg bontatni se.
Amilyen szerencsém van a végén még nekem is előjön emiatt egy óracsoport javítás.
Szerintem megveszem, 4k-ért nem tétel. Aztán legfeljebb ha nem jön be akkor leveszem./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Sub-ZeRo #20112 üzenetére
És nem is akár hogy, szép cakkosra csinálták! És én ezzel ma szembesültem! Tulajdonképpen kicsit több, mint fél éve járok egy Flinstones mobillal. Minden napra jut egy kis csoda!
Ha anno tudtam volna mit hol keressek specifikusan erre is ránéztem volna és vaskosan alkudtam volna mert esküdni mernék rá, h a kereskedő tudott róla. A franc se gondolt rá, h a hátsó ülést elborítsam és benézzek a kárpit alá.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
patomi
őstag
válasz Sub-ZeRo #20297 üzenetére
Nálam ilyen nincs. Elvileg nem is kell ezekbe a 95 nél jobb benya.
(#20299) gabor9991
Én nem mondom, hogy kevesebbet eszik a sárga benzinből, pusztán komfortosabb a motor járása. Csendesebb, kicsit kisebb gázadással is elindul. Nekem ez vált be. A fogyim ezzel is olyan 8 körül alakul, mint mondjuk a lyukassal.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
válasz Sub-ZeRo #20295 üzenetére
Shell Max 100-ast tankoltam bele és ugyanúgy csattog hidegen indításkor, szóval olaj lesz az.
Remélem következő olajcsere után már nem vagy csak kevésbbé fog.
Gyanítom, h a 10w40 miatt ami benne volt azért. Nem tudom anno miért ilyet töltöttek bele mikor 5w30 kell bele. Majd megpróbálok most valami másik márkájú olajat, bár ugye ford gyári ment bele legutóbb. Tudom h a szabványt kell tudnia, majd úgy keresek belevalót./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Sub-ZeRo #20422 üzenetére
Érdekes azért. Lehet csak mert nem látom az enyémből is jöhet? Csak mert a kipufogóm amióta megvan a kocsi csont száraz.
Ha meg hideg-meleg és kondenzvíz akkor nagyjából kábé egyszerre az összes kocsinál látható kéne legyen ez a jelenség nem?! Ehhez képest csak ritkán találkozom ilyesmivel./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz Sub-ZeRo #20631 üzenetére
Me mié ne? Húzza a zsebem az apró...
Talán kicsit jobban óvja-védi a motort, néha talán meg is simogatja lágyan belülről. Ártani legalábbis nem árt neki úgy gondolom.
Nincs buherálva a motor, 10-12 plusz ló miatt meg némi nyomatékért az alsó tartományban szerintem nem is érdemes. Dízelnél inkább releváns úgy tudom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Sub-ZeRo #21028 üzenetére
Nem semmi az a mélyláda. Hiába kombim van én nem vennék el ekkora hasznos teret egy doboz miatt.
Bár talán a tetőről is le lehet lógatni.
Alpine SWT-12S4 vagy SBG-1244 megvan? Megnéztem élőben a hengeres testűt, hááát... Nem tenném be bármennyire is jó. Valahogy (már) nem mozgat meg ez a rázzuk le a havat a kocsiról mélyládával dolog.
Öregszem?Következő kérdésem az lett volna, mire érdemes lecserélni az ajtókban lévő gyári hangszórókat ami jobb, mint a gyári de árban nincs elszállva? Mert annyi féle van, h ember nem tudja követni...
Igen tudom, bélelni kell stb...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest