Új hozzászólás Aktív témák

  • umfrider

    senior tag

    Sziasztok!

    Az alábbi ügyben kérem segítségeteket, hátha van valakinek jó tippje.
    2020. Májusában edigitalban vásároltunk egy SHARP televíziót. 177 cm. Értéke 220.000 Ft, magánszemélyként vettem. Június elejére sajnos elromlott, nem kapcsolt be. A visszajelző piros led világított, de nem reagált a távirányítóra, apple TV sem kapcsolta be automatikusan. Gombok nincsenek a készüléken. A gyári dobozt természetesen kidobtam, hiszen 2x1,2 m volt.
    A szervízelés a Cordon-é.

    Ügyfélszolgálat arról informált, hogy normális esetben házhoz jönnek a készülék javítása miatt, ha lehet, igyekeznek megoldani helyszínen a problémákat. Sajnos erre júniusban nem volt lehetőség. Nem vitatom miért, ez van.
    Becsomagoltuk a Tv-t, majd felszállítattam, mert a csomagolás (ugyan kitűnő lett) nem gyári mivolta miatt nem mertem tőlük futárt kérni. Így pedig közvetlen hozzájuk került átpakolás és szortír nélkül.
    - ez történt július 6.-án
    - július 2.- mindezt megelőzően kértem őket, hogy rendeljenek egy gyári dobozt, mert már tudtam, hogy kelleni fog a visszaküldéshez. 4-5 hetet említettek rá, míg megérkezik

    A javítás elkészült augusztus elejére (utóbb tudtam meg), viszont még mindig csomagolóanyagra várnak. Ma, azaz 2020.08.31.-én tartunk csomagolóanyag szempontból a 60. napnál, a javítással (bízom benne tényleg készen van) 56. napnál.

    Cordon Bp-n van, én Szegeden. Jó lenne már a TV. Mit tudok tenni, kihez fordulhatok, mert ez így nem a legjobb biznisz.
    A szervizben töltött időtartammal megnövekszik-e a garancia? (gondolok arra, hogy a javítás valójában kb 30 napot vett igénybe -ezzel biztosan kitolódik- , de mi a helyzet azzal a holt-idővel, míg csomagoló anyagra vár)

    köszönöm a segítségetek!

    'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

Új hozzászólás Aktív témák