-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
nyul105 #22937 üzenetére
Tudtommal onnantól, hogy számlát kaptam a termékről, kifizettem, ez hibás teljesítésnek minősül. Ráadásul ez nekem eléggé a fogyasztó megtévesztésének minősül...
az nem hibázik, aki nem dolgozik. Itt egy hiba történt, ha visszakapod az árát, rendben van a dolog. Semmilyen megtévesztés sem történt.- lehet e ilyenkor valamilyen kártérítést követelni, fogyasztóvédelemnek jelezni?
fogyasztóvédelemnek jelezheted, de ha visszakapod az árát és a szállítási költséget, akkor jogilag téged semmilyen kár sem ért, nem tudom mit szeretnél jelezni- ha megjelenik a kínálatukban a termék a visszaküldési időn belül, akkor gondolom jogosan kérném a termék kiszállítását?
miért gondolod ezt? ha az árát visszakapod nincs helye további követelésnek
Természetesen ügyfélbarátabb hozzáállás lenne ha cserélnék (ha ez az igényed)cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Asztalos klub
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- OLED TV topic
- Apple asztali gépek
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Autós topik
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Android szakmai topik
- További aktív témák...