Új hozzászólás Aktív témák

  • LuckyL

    őstag

    válasz nyul105 #22937 üzenetére

    Tudtommal onnantól, hogy számlát kaptam a termékről, kifizettem, ez hibás teljesítésnek minősül. Ráadásul ez nekem eléggé a fogyasztó megtévesztésének minősül...
    az nem hibázik, aki nem dolgozik. Itt egy hiba történt, ha visszakapod az árát, rendben van a dolog. Semmilyen megtévesztés sem történt.

    - lehet e ilyenkor valamilyen kártérítést követelni, fogyasztóvédelemnek jelezni?
    fogyasztóvédelemnek jelezheted, de ha visszakapod az árát és a szállítási költséget, akkor jogilag téged semmilyen kár sem ért, nem tudom mit szeretnél jelezni

    - ha megjelenik a kínálatukban a termék a visszaküldési időn belül, akkor gondolom jogosan kérném a termék kiszállítását?
    miért gondolod ezt? ha az árát visszakapod nincs helye további követelésnek
    Természetesen ügyfélbarátabb hozzáállás lenne ha cserélnék (ha ez az igényed)


    cryptot minden termékemért elfogadom

Új hozzászólás Aktív témák