Új hozzászólás Aktív témák

  • G.Guido

    csendes tag

    Kedves Tagok!
    2020.12.23-án vásároltam egy Hitachi Smart TV-t, 5 év garanciával. 2 hete észrevettem a képen bizonyos dolgokat, első körben a boltot kerestem fel, ahonnan vásároltam. Ők az mondták, hogy hívjam a szervízt, stb, stb. Semmi gond. Felvettem a szervízzel a kapcsolatot, küldtek futárt, bevizsgálták, azt mondták, nem javítható és vásárlási utalványt küldenek.
    Itt kezdődnek a kérdéseim. Nyilván 2 év alatt felmentek az árak, tehát elvileg rá kellene fizetnem. Ez már eleve nem tetszik. De leginkább az eladó hozzáállasa hagy kívánnivalót maga után. Kérdeztem, hogy a pénzt visszakérhetem-e. Azt mondta, hogy ő akkor bukná egyből az áfát(?), szóval, ha tv nem kell, akkor vegyek vmi mást a boltban. Nyilván nem mást szeretnék, hanem a garanciális tv-m helyett egy másikat. Megjegyzem, ha ugyanolyan tv-t szeretnék, annak is felment az ára és arra is rá kellene fizetnem. Vajon jogosan kérhetném-e a pénzt, vagy egy másik tv-t, ráfizetés nélkül?
    Köszönettel,

Új hozzászólás Aktív témák