Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz raziel01 #40008 üzenetére

    Ne haragudjatok, de ettől már az én vérnyomásom is emelkedik...
    "Azzal van baj, hogy a 15-20 éves autókra sokan nem tudnak költeni. Van ami sok helyen rohad, költeni kéne a futóműre. Hajtják amíg meg nem áll."
    Parancsolsz? Az ilyen ember nem engedheti meg magának hogy autózzon, és pont miattuk tart ott a magyar használtautópiac, ahol...
    Az inkább a probléma, hogy amikor a harmadik-negyedik tulajhoz kerül a szekér, akkora van már rajta bőven munka, mert amit az első két-három tulaj cseszett rákölteni, azt neki kell kifizetnie kamatostól... de arra már nem futja. Ha van 2,5 milliód egy A6-ra, akkor legyen még plusz egy milla a zsebedben, különben te is mehetsz fröcsögni a népítéletre, meg a nepperűzőre, mert csak egy garnitúra normális gumi 500k a gyári 18-as görgőkre...
    És általában nem az a baj ezekkel h nem megy a klíma vagy egy-két elektromos ablak, hanem h orrán-száján köpi mondjuk az olajat, mert elment vele a két előző német/osztrák tulaj a Holdra, még hazafelé a tréleren megtekerik neked, amikor a határt átlépi már fele annyi se lesz benne mint amikor elindult... különben a kutya nem venné meg...

    Németekhez: Egy frászt, nem tudom hogy hány németet ismersz (személyesen), akik napi szinten autóval járnak munkába... náluk sincsen kolbászból a kerítés, ők azért járnak új autóval, mert nem óhajt szervízbe járni, csak évente egyszer, annak az autónak menni kell, nincsen olyan hogy nem indul, meg kicsit búg/zörög benne vmi. Szerinted érdekli a németet hogy hány fokon van a víz vagy az olaj? Tesz rá magasról, nyomja amíg le nem jár a gari, utána megy még 2-3 évet vele, aztán az első nagyobb szervíz előtt eladja, mert kint olyan árakon dolgoznak a szerelők, mint itthon egyes "építési vállalkozók"... Te meg megveszed itthon hogy a német (ahol még mindig kolbászból van a kerítés is), biztosan nem sajnálta tőle a drága olajat meg a jobbik gumit...aha, el kellene felejtni a pérmium autókat évi 5-8ezres futással, mert ha valaki olyat vesz akkor nem csak hétvégente a billé-ig gurul el vele... nekik nem para ha napi 200km-t kell vezetnie a munkahelyére, az neki másfél óra, mert az utolsó zsákfaluba is autópálya vezet...
    Úgyhogy azért vannak olyan állapotban a használtak itthon, mert (elnézést kérek a szóhasználatért) B***NAK RÁ KÖLTENI! Egy autóra költeni KELL, különben csak pusztítod és ez a kör egyszer bezárul, mert már most is kerülnek elő olyan autók amik át sem mehettek volna műszakin és javítani őket GTK...az ilyen autó nem az utakravaló, hanem bontóba, szerinted a brittek miért viszik 10-15 évesen bontóba az autókat!? :U

    Bocsánat... :R

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák