-
Fototrend
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Járt már közületek valaki úgy, hogy a kocsijába bezárta a kocsikulcsot? Pótkulcs nincs. Milyen felszerelést érdemes használni? Olvastam erről a felpumpálhatós párnáról, ami kicsit enged az ajtón, de azt meg kell rendelni, és mivel vidéki vagyok, kb jövőhét szerdára érne ide, nekem meg holnap reggel 6-ra kell a kocsi.
Valakinek valami tapasztalat?
Pl: Milyen anyagból érdemes hajlítani pálcát, ami nem görbül meg az ajtónál való tuszkolás során? Már használtam 2mm-es acél drótot, de az ajtónál való tuszkolás során elgörbült. Más esetleg? Ami kb ugyanilyen vékony, de nem hajlik ilyen könnyen?
Hangsúlyozom: Nem kocsit akarok feltörni, csak a kulcsot akarom kiszedni a két első ülés közül! A kettő között óriási a külömbség!
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Samus
addikt
válasz Satyricon #60601 üzenetére
Milyen autó? Új vagy régi, vagy régebbi? Ha egy régi Swift, akkor ki lehet feszíteni az ajtót, hasonló kategóriás autónál betörném az üveget (egy gyújtógyertyát eltörsz, és a kerámia (fehér) részével könnyen betöröd az üveget), és egy bontottal pótolnám. Olcsóbb, mintha a feszegetés miatt a görbe ajtót kellene pótolni.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
-
Satyricon
addikt
E46-ról van szó, de inkább a kezemet töröm el, minthogy bezúzzam vele a szélvédőt! Sokan azt tanácsolták, hogy azt az ablakot zúzzsm be, amelyiket a leghamarabb be tudok szerezni! De azért nem akarom bezúzni, mert mindegyik ablak ugyanolyan számozású, vagyis gyári sértetlenről van szó.
porcelánról hallottam, hogy könnyen be lehet vele zúzni az ablakokat, de ki van csukva, hogy bezúzom!
Marad valami jó kis ékes dolog
Egyébként a küllős megoldás tökéletes lenne, csak baromi rövid sajnos... 2 méteres szál kéne belőle
(#60607) pjen : Ezt fel nem tudod úgy nyitni! Mikor le van zárva, az a kis pöcök teljesen belesüllyed a helyére, még egy negyed mm-nyit sem ér ki!
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
cinemazealot
addikt
válasz Satyricon #60608 üzenetére
Tegyük fel, hogy találsz egy 2 méteres küllőt. Tegyük fel, eléred vele a kulcsot és fel is tudod vele emelni. Van annyira nagy a rés, amin a küllőt betuszkoltad, hogy a kulcs is kiférjen rajta? Ha igen, biztos, hogy nem ejted le a kulcsot kiemeléskor az ajtó mellé? Vagy egy még kevésbé elérhető helyre (pl. az ajtó egyik belső zsebébe)?
Ha 4 ajtós a bömös, akkor az egyik hátsó ajtó kicsiny ablakát lenne talán a legolcsóbb/legkisebb rossz bezúzni. Bár ez az üvegek számozásának érintetlenségén nem segít.
[ Szerkesztve ]
-
MrDerekas
addikt
válasz Satyricon #60608 üzenetére
Na most egy elvetemült ötlet. Csomagtéren keresztül bejuthatsz bármivel az utastérbe, hogy elérd a kulcsot? Mert akkor egy csomagtartó zárba fájna a dolog. (Fogalmam sincs hogy áll belül egy ilyen otó, lehet halottabb volt az ötlet, mint nagyanyám)
www.derekas.webnode.hu --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- https://logout.hu/bejegyzes/mrderekas/a_szkeptikus.html
-
szabifotos
senior tag
Sziasztok!
GÁNYolt már valaki közületek valami low budget medence fűtést? Ilyesmire gondoltam, hogy meg kéne próbálni, csak kisebb kivitelben. Egy BestWay puha falú, kerek medencéhez kéne. (3, vagy 3.5 m-es nem tudom pontosan.)
Esetleg meg lehetne spékelni egy ki automatizálással. Pl. mérném a csőben levő víz hőmérsékletét és ha bizonyos fok alá hül, (nem süt a nap) akkor kikapcsolna a keringtetés, ha visszamelegszik akkor újra megindul a melegvíz áramlása.
Vékonyabb tipusú slag csövem lenne, nem oylan vastag mint a videóban. Búvárszivattyú lehet, hogy túl gyorsan keringtetné? Valami gyengébb kellene?
[ Szerkesztve ]
-
Samus
addikt
válasz Satyricon #60608 üzenetére
Az ajtót nem tudod kinyitni belülről? Mármint a zárat. Kis lenyomós pöcök van az ajtón? Vagy elfordítható kar? Én azt próbálnám meg elérni. És sürgősen csináltatni pótkulcsot. Legvégső esetben vannak olyan záras szakik, akik házhoz mennek, és hamar kinyitják az ajtót, persze nem ingyen.
@szabifotos: kollegám csinált egy régebbi Intex modelljére, sima gégecsőből, amit felvitt a tetőre, majd onnan vissza a medencébe. Neki a gyári keringtető elvitte az egészet (10 méter 20as gégecső, kb. 2.5m magasra ment, ott pár karika), egy hónapja mi is vettünk csővázas medencét, de ami ahhoz jár szivattyú...
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Barret001 #60614 üzenetére
Tehát a zárat nem tudod belülről kinyitni (gombot felhúzni, kart elfordítani)? Nem az ajtóra gondolok, hanem magára a zárszerkezetet mozgató gombra, kapcsolóra. Hátsó ajtóknál oké, hogy van kapcsolható gyerekzár, de az első zárszerkezetét csak ki lehet nyitni belülről valahogy...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Satyricon
addikt
Megválaszolom így a kérdéseket és ötleteket:
- sajnos brutál feltörésbiztos a BMW, rengeteget olvastam utána, és nem sok ember tudja feltörni, ugyanis reteszelve van a zár. Tehát se a kis pöcköt nem tudod felhúzni, se az ajtókinyitó kart nem tudod elhúzni, se nem tudsz bejutni a csomagtartón keresztül, hacsak nincs nálad egy másik kulcs... Se pedig a kulcson lévő nyitó gombot nem tudod megnyomni bot sefítségével, mert a kocsin belül nem működik a nyitó gomb, vagyis hiába nyomogatod, szrt sem érsz vele!
Ha pedig bejutnék a csomagtérbe, akkor kb 20 másodperc lenne elérni a kulcshoz.
Viszont... Kiötlöttem ma dél után egy közel 100%-os megoldást, amihez este hozzá is kezdtem:
Szóval... amit ma este csináltam, hozzávalók: 1db. guminyelű kombinált fogó, 1db. fanyelű ecset, jó sok 2,5mm-es dróthuzal, 1db. fúrógép... Először is fogtam az anyósülés ajtaját, méregből lehúztam 15 cm-re a külső ajtó tömítést. Nem volt egyszerű, de nem is lehetetlen. Majd be a kombifogó gumi nyelét, kifeszítettem vele az ajtót, a 2,5cm-es vastagságú fa ecsetet beleraktam. Nem volt könnyű, mert az ajtó, a legnagyobb erőfeszítésre is alig mozdult fél centit. Na de kemény voltam, így sikerült! Tehát... 2X3 méter 2,5mm-es dróthuzalt fogtam, egyik végüket befogtam a satuba, a másikat a fúró tokmányba, majd kifeszítve a huzalt, összesodortam a két szálat. Ez azért kellett, hogy merevebb legyen, és erőt tudjak vele kifejteni. Majd fogtam az összesodort huzalt, jól megnéztem a kulcs pontos helyét( a könyöktámasz mögött közvetlenül van egy amit a képen pirossal jelöltem. Na én barom abba tettem bele a kulcsot, mikor a hátsó hangszórót tisztogattam és beszereltem. Na de hogy tuti biztonságos helyen legyen a kulcs, én akkor ezt a kis rolót elhúztam. Magyarán az egész zárva volt, abban pedig benne a kulcs). Tehát fogtam az összesodort huzalt, amit szemre beállítottam olyan pozícióba, hogy kikerüljem vele az anyósülést, és odairányítottam a huzal végét, ahol van a kis roló van. Kb a harmadik ki be húzogatásnál sikerült úgy beállítanom a huzalt, hogy annak tökéletes pozícióba legyen a vége. Ekkor elkezdtem óvatos mozdulatokkal tolni-húzni-forgatni a huzalt, ami meg is hozta a kívánt eredményt: kinyitottam vele a rolót, amibe benne van a kulcs. Tehát a nehezén túl vagyok, roló elhúzva a huzal segítségével, holnap pedig ezt csinálom:Fogok 3x3méter huzalt, és összesodrom a fúró segítségével, ezzel elérem a kívánt merevséget. Az egyik végére elipszis alakot formálok, majd egy fa lamellót szigetelő szalagozok az elipszis részre, ez fog majd hozzáérni a kulcshoz. Ha ez megtörtént, beállítom a kívánt pozícióba úgy, hogy a kulcsra pontosan illeszkedjen. Ha ez megtörtént, kihúzom az egészet, majd bekenem F.BS-sel a kulcshoz érő felületet, majd ugyanebben a pillanatban ugyanezt a két anyagot(szigetelőszalagozott lamellódarabot egy bőrdarabbal) összeragasztom, majd belerakom egy ételes dobozba. Ez azért kell, hogy a kocsiba maradt kulcs egy bőr borítású kis kulcstartóba van, és tesztelni akarom, hogy a lamelló mennyi idő alatt köt hozzá a bőrhöz a zárt térben. Magyarán: Ha az ételes dobozba zárt környezetben hozzáragadt a dőrdarabhoz, akkor tutibiztos megkötött a huzal végén található szigszalagozott lamellódarab a kocsibaragadt kulcshoz. És most jön majd a lényeg: Huzalt visszahúzom addig a pontig, míg a kulcs kb 30 centire lesz az ajtó tetejéhez. Ekkor befűzök egy hosszú rongyot a kocsi felső részéhez de úgy, hogy a rongy közepe belülre essen, a két vége pedig kifelé nézzen. Ez azért kell majd, ha a kulcs megakad az ajtó felső részénél, akkor fogom a rongy két végét, és elkezdem kihúzni a kocsiból. Vagyis nem lesz esélye leesni a kulcsnak, ugyanis a rongy megfogja. Ha kijött a rongy, akkor benne lesz a kulcs, ugyanis a ronggyal együtt kihúzom majd a kulcsot is. Jó bonyolult volt, de remélem 10. olvasás után megértitek! Holnap 4kor végzek melóba, 5 től szorítsatok, ha kérhetem! Képeket majd küldök
Üdv mindenkinek és köszi a tanácsokat!
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
biker
nagyúr
válasz Satyricon #60616 üzenetére
Fogsz egy üveges tapadókorongot, rácuppantod az oldalablakra, és izomból lehúzod
Legrosszabb esetben eltörik a műanyag csuklópont, de lejön mindElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
batman.
senior tag
válasz szabifotos #60612 üzenetére
Hali!
Nem éppen gány, de barkács. Persze.
Csőnek legjobb a 20-as LPE, ha vékonyabb akkor nem elég hatékony. Persze megpróbálhatod a kerti-slagot is, lehet, hogy beválik.
Egy 3-3,5 puha-falunak ha napos helyen van 50m elég.
Szivattyúnak nem szabad nagyot választani, ha nagyon "homemade"-.ban gondolkodsz, akkor olyan szobai-szökőkút szivattyú, vagy hasonló ami jó hozzá. Én vezérlésnek napelemet használok. Q#&@ jó![ Szerkesztve ]
Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.
-
szabifotos
senior tag
válasz batman. #60622 üzenetére
Hmm.. pont tegnap nézegettem a csobogókat. Van ebből 180-800l/h-ig több fajta. LINK?
Slag van. A vezérlést még átgondolom. Sokat nem akarok rászánni, szóval a napelemet lehet hanyagolom
Esetleg a csőben levő víz hőfokának függvényében kapcsolgatnám ki-be a szivattyút. Viszont ekkor mindig állandó lenne a teljesítmény, nem úgy mint a napelemes verziónál.Most nézem, ez az LPE cső nem drága. Szétnézek a környéken...
[ Szerkesztve ]
-
Z_A_P
addikt
Szakik,
"Rigipsz 6-30"-al javitott fal itt-ott, azokat festenem at feher diszperzittel (persze egesz fal is kap egy reteget utana), de elegge porozus, picit porzik is. Erdemes/szabad lekenni vekonyan Falfix-el a javitott rigipsz foltokat a diszperzit elott ?[ Szerkesztve ]
OK
-
hotkar
aktív tag
válasz szabifotos #60623 üzenetére
Felhívnám a figyelmedet a Hmax értékre, amely a szivattyú maximális emelési magasságát jelenti. A linkelt példában ez 1,5 m, ami azt jelenti, hogy a végnyomás 0,15 bar. Ennek kellene leküzdeni a teljes csősúrlódást.
Sovány lesz.
Ráadásul a max. emelési magasság azt is jelenti, hogy ott pontosan 0 az áramlás (mivel fordított arányosság van közöttük.
Én egy kicsit combosabb szivattyút néznék.
-
Inhouse
őstag
válasz Satyricon #60616 üzenetére
Életvédelmi szempontból van az, hogy a zárt ajtókat belülről a nyitó fogantyúval kell tudni nyitni, van amelyiknél egyből, van ahol első húzásra csak a zár, másodikra nyílik az ajtó. Az egy dolog, hogy a központi gombra nyílik az összes zár, egy balesetnél, ha elmegy az áram, és sürgős lenne kimenni, akkor az szopacs. Nem is értem a BMW-t, ha ez valóban igaz, akkor miért és hogyan?
A BMW-k ablaküvegei elég drágák, van, hogy a legkisebb a legdrágább (a szélvédők után).
Az is érdekes lehet, hogy honnan tudja a rádiós távirányító, hogy utastéren belül van, és miért is nem működik ilyenkor. Ha beválik a terved és visszakaparintod az autód, ezt próbáld már ki légyszíves! És ne higgy el mindent, amit az interneten olvasol!Üdv Inhouse
-
batman.
senior tag
válasz szabifotos #60627 üzenetére
Nekem EZ van. Simán áttolja a 4*50 = 200 m LPE-n. Ha kajakra süt a nap akkor komoly nyomással!
Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.
-
batman.
senior tag
válasz szabifotos #60623 üzenetére
Itt a legolcsóbb az LPE -cső.
Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.
-
Satyricon
addikt
válasz bohoc71 #60619 üzenetére
Gondoltam rá, hogy neodymium mágnest ragasztok a drót végére és úgy szedem ki a kulcsot, de sajnos ha melóhelyen megrendelem a mágnest, másnap érkezne meg hozzám. Ez pedig egy gyors és költséghatékony megoldás lenne. Arról nem is beszélve, hogy a kis bőrtok, amibe a kulcs van, gyengítene a mágnes erején. Ha meg látatlanból találd ki, hogy most melyik részén van a kulcs fém része és hová tedd a drótot úgy, hogy ne essen le a kulcs... Szóval tuti marad a ragasztás...
(#60626) Inhouse: Ezer százalék, hogy nem lehet nyitni-zárni a kocsit, ha benne ülsz, és a kocsikulcs a zsebedbe van. Akkor lehet, ha rá van adva a gyújtás.
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Inhouse
őstag
válasz Satyricon #60632 üzenetére
Ezer százalék, hogy nem lehet nyitni-zárni a kocsit, ha benne ülsz, és a kocsikulcs a zsebedbe van. Akkor lehet, ha rá van adva a gyújtás.
Nem is értem amit írsz...műszerfalon levő gombbal nem lehet? Vagy a távirányítóval? Az előzőleg felvázolt helyzet nem szólt arról, hogy benne ülsz, ott esetleg már lehet egy érzékelő az ülésben. De most bezártad a kulcsot és nem ülsz benne.Üdv Inhouse
-
macilaci78
nagyúr
válasz Inhouse #60634 üzenetére
Te nem érted. Az utastér egy Faraday-kalitka, a kulcshoz tartozó vevő meg ezen kívül van.
Btw én biztos nem baszognék a ragasztóval. Míg megtalálom a pálca ragasztós végével a kulcstartót, az üvegtől a bőrkárpitig mindenre rákenem, aztán még ott a kérdés, hogy mihez is fog hozzákötni abban a pár percben, órában, ami a kötési ideje. Túl gyorsan nem köthet, mert nem lesz idő a helyére tolni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Samus
addikt
Valamikor régen keringett a neten egy, ha jól emlékszem PDF, amiben egy magát hivatásos tolvajnak valló egyén írt a különböző autótípusok feltöréséről. Elkezdtem keresni, de nem talátam meg...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
addikt
Nekem egy 10-esért szedték ki a kulcsot a B Corsa-ból. Kampós felhúzós módszerrel, mert itt el lehet kapni a gombot.
Másodjára már egyedül is ment. (Masszív drót vállfát használtam, azóta is őrzőm és fenyőből faragtam, csiszoltam hozzá ékeket)
Amúgy meg biztos meg lehet kérdezni, hogy mennyiért horgásznak ki egy kulcsot egy adott típusból ha megmondod hol van.[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
cinemazealot
addikt
válasz macilaci78 #60635 üzenetére
"Az utastér egy Faraday-kalitka..."
Szerintem nem olyan tökéletes az a kalitka. Hazaérkezéskor mindig a zsebemben lévő távcsocsival nyitom a kaput és a garázsajtót.
Bár lehet, az a baj, hogy egy Suzuki Wagon R+-om van, nem BMW-m.
-
Satyricon
addikt
válasz macilaci78 #60635 üzenetére
Profi módon megoldottam! Drót végén a lamelló ráerősítve, szemre beállítottam a kulcs pozícióját a földön. Majd bedugtam a drótot az ajtón, ráillesztettem a lamellót, tök jól sikerült a beállítás. Majd ki húztam félig a lamellót, fogtam az FBS-t, és rácsavartam a sziloplaszt csőrét(tudtátok hogy jó rá? ) szóval a szilo-s csőrű FBS-t be a résen, rákenten a lamelló alsó részére, majd óvatosan beigazítottam a brutál profin beállított csavart huzalt, egyenesen a kulcsra. A művelet 19 órakor történt, kb 20 perc, és megyünk ki a párommal a garázsba, az utolsó műtétet elvégezzük.
képek:
Kemény meccs lesz, ugyanis alig van rés az ajtón, ugyanis elég nagy a törés az ajtó falcnál... Nade majd kiderül, sikerül-e... Szorítsatok!
(#60636) enemi Harmadjára olvasva leesett, mire érted! Óriási poén volt
De még eladó vizes cuccaim Hát mire végzünk, lehet, hogy tényleg lesznek vizes cuccaim!
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Inhouse
őstag
válasz macilaci78 #60635 üzenetére
Az utastérbe jut be és ki is rádióhullám (jellemzően 433/868MHz-et használnak, ill. a 2,4GHz-es BT jel is köszöni, de nem akadály a kaszniba be és kijutni). Az utólagos riasztók és kp zárak többsége belülre van szerelve a műszerfal alá, az antennájuk is itt van és működnek. Elég nagy üvegfelületek vannak egy autón. Ennél rosszabb a helyzet, ha azon kívülre, egyéb híján a motortérbe van szerelve az egység, de ezek is működnek. Ez nem megoldás erre a szerintem kamu dologra.
Kérnék a kulcs kioperálása után egy próbát...
Rakjátok be a telefonotok a mikróba, szigorúan kikapcsolt állapotban és hívjátok fel egy másik telefonról!Üdv Inhouse
-
-
Inhouse
őstag
Ja!!!! Achtung! Achtung! A gyengébbek kedvéért a mikró legyen kikapcsolva, ne a telefon!!! Legyen az idő nullára levéve, ellenkező esetben az ajtó csukása után a készülék elindul, a mikrohullám pedig tönkreteszi a telefont! Ne szárítsatok macskát se benne!
[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Satyricon
addikt
Óriási szenzáció!
Majdnem beszoptuk, de megvan a kulcs!
Kimentünk a csajszival, és operáltunk kőkeményen: Elkezdtem húzni a drótot, természetesen a kulcs kinyílt a tokjából, így nagyobb esély volt rá, hogy leessen, mert egy oldalra húzta a súly, de én csak húztam-húztam, óvatosan. A párom világított, a drót végét fogta, plusz a rongy egyik végét. Majd mikor 5 perc igazgatás után felért az ajtó felső részére, elvágtam a drótot rövidebbre. Hozzáteszem a kocsi a faltól kb 20 centire állt, tehát még ez is ellenünk volt! Tehát. Drótot elvágtam, majd óvatosan kihúztam a lamellóval együtt a rövid drótot is. A rongy mindkét végét elkezdtük húzni, majd a párom figyelmeztetett, hogy a vezető olal felől a rongy nem teljesen takarja a kulcsot. próbáltam csavargatni ellenkező irányba, de nem sok esélyem volt. Gondoltam lesz ami lesz, elkezdtem húzni erősebben mindkét végét a rongynak, és mikor már negyed részig kinn volt a kulcs, benyomódott az ajtónyitó gomb. 2-3 másodpercig csak álltunk lemerevedve, szánkat tátva, még pislogni se pislogtunk csak később. És láss csodát: Az ajtó kinyitva!
Velem nem lehet bírni! Amit én a fejembe veszek, azt meg is csinálom! Ha egy hónapig agyalok a probléma megoldásán az se számít, mert akkor is megoldom!
És ezt tanácsolom mindenkinek! Ha valamit problémába ütközöl, harcolj a sikerért és ne add fel, SOHA! Mert tényleg nem tudhatod, milyen közel vagy a céltól!
Köszi hogy szorítottatok, minden rendben ment! A mellszobrunkat is faragják már a kert elején, ha minden jólmegy, napokon belül kész is lesz!
Üdv mindenkinek, pacsi!
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
-
válasz Pete55555 #60648 üzenetére
Nekem is. Mi több még a gyári műanyag maróminta is
Azzal szokott baj lenni, hogy a kocsi ha érzi a kulcsot akkor nyitható. Így nem lehet ellenőrizni a zárt állapotot, mert ugye ha kilincsre fogsz akkor biztos nyílik Meg asszony szokott szívatni a saját kulcsával. Ugye kulcshoz van rendelve az ülés, kormány pozíció és a klíma. Na most ha ő ér előbb a kocsihoz a tatyójában a kulcsával, akkor annak a beállításai fognak élni. De ugye én meg 100kg felett nem férek be jobbik felemre beállított ülésbe...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- További aktív témák...