Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz BB9000 #75049 üzenetére

    Köszönöm a részletes választ. :R

    Most eléggé elszomorítottál, rövid időn belül ez a második drága lg termékem, ami vásárlás után viszonylag rövid időn belül komoly hibát mutat, a másik egy két éves oled tv.
    A pontos típus egyébként GBB60PZGFS, nem mintha számítana.
    Lefutott közben az lg saját smart diagnosis programja is, ami semmi hibát nem mutat, szerinte az áramlásérzékelő, a ventilátormotor, a lepárló kiolvasztó és minden más is rendben van, csak sokat nyitom az ajtót (ami amúgy nem is igaz amióta ez a para van, a program szerint írt szám nem felel meg az elmúlt napok tényleges nyitásainak).
    Érdemes ezzel az lg-hez fordulni vagy inkább maszek szerelő, esetleg vegyek egy másik hűtőt?
    Lg-hez fordulás esetén kell-e az eredeti számla vagy mivel már bolti gari nincs rá csak az ő garijuk, azt látják a gyári számából?

    Egyébként külső behatás hiányában, ha tényleg hűtőközeg szivárgás történt ilyen "rövid" idő alatt, akkor az alapvetően nem hibás termékre utal?

Új hozzászólás Aktív témák