Új hozzászólás Aktív témák

  • simongab

    senior tag

    válasz pepe1125 #58475 üzenetére

    Nyilván nem az :D Az STK IC-t csak hasonlatnak szántam. Ennek az eszköznek voltak erős korlátai, amiket sehogy nem lehetett átlépni. Most amikor a minőségi előerősítő kapcsolásokból, DA átalakítókból zavarbaejtő kínálat van nehezebb eldönteni miből építsük az ideális eszközeinket. Kis hozzáértéssel bármiből összedobunk egy erősítőt magasabb minőségben mint a gépikötöttpulcsis bácsi. Persze ahogy a művelt spanyol mondaná a puding próbája az evés, és itt jön be a D osztály. Bár mint sokszor elmondtam hogy szerintem egy tisztességesen megépített erősítő tisztességesen fog szólni, de kell egy kis fűszer ami megbolondítja a pudingunkat. Most azt gondolom, hogy az A puding és B puding megtartása mellett a következő próba a D puding lesz. Te látom alaposan benne vagy ebben, van e annak irodalma hogy a nagy mainstream gyártók magasabb kategóriában, és a high end gyártók mennyire támaszkodnak most a D osztályra? Vannak e vaktesztek ahol meghökkentő eredmények születtek? Nyilván a PA rendszerekben tarol ez az osztály, a professzionális rendszerek pedig rém konzervatívak és hosszúak a termékciklusok. Erről ha írnál... :D

    Más: A videotechnikában az eszközök és azok minőségi paraméterei állandóan és gyorsan fejlődnek, az analog technikában a fejlődés nagyon lassú (szinte már nincs miben), az utóbbi 30 évben amúgy is sok zyákutca volt benne. A nosztalgia faktor a hangtechnikában kézzelfogható, a vizuális technikában ez nem annyira erős...szerintem Ezért van egyben könnyű és nehéz dolga is aki ezzel mélyebben foglalkozik, vagy netán ez a szakmája...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák