-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
wierra
senior tag
válasz tibi666 #17302 üzenetére
Magyar verdába hungarikumot
Viccen kívül én Airwick-t használok (mert szép az illatosító tokmánya)...hozzáteszem, általában le van véve 0-ra az illatkibocsátása, így takarékos is[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz Integra #17295 üzenetére
az a baj, hogy bazi drága minden upgrade
amúgy én is érezném szükségét, csak ehhez már télleg sóher vagyok"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
aesir
veterán
Én speciel rosszul vagyok már attól a látványtól is, amikor a középkonzol szellőzőjébe van beletolva az a "parfümillatosító" tartály. Gusztustalan a kinézete is, a szaguk az meg főleg.
Van saját életem...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #17306 üzenetére
huhh, a klímám még teljesen eredeti, szerintem soha nem volt hozzá nyúlva, se feltöltve. mondjuk én nem is használom, nem szeretem.
ma viszont megvolt a 100ezres olajcserém. persze elbénáztam, mert 100001-nél láttam csak az órát...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #17310 üzenetére
én is, de nincsen tetőablakom a lexusban lett volna
lehűteni az autót meg ne használd a klímát, hanem összes ablakot le, menj fél percet, gyorsabban soha nem tudod kicserélni a levegőt az utastérben ennél a módszernél, utána akkor tekerd fel az ablakokat oldalt, tetőablak meg maradjon nyitva.
kevesebbet is kell, hogy menjen a klíma így....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz Integra #17312 üzenetére
Szóval Lexusra cserélted volna az Intit? Az valóban worth swap lehetett volna...
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz tibi666 #17313 üzenetére
ezt most nem értem
ha napon áll az autód, akkor 80 fokos lesz, de menet közben pikk pakk kimegy a forró levegő utcahőmérsékletre klíma nélkül, ha mész letolt ablakokkal.
de természetesen ha az a célod, hogy ha kint 30 fok van, és te 22 fokot akarsz, akkor kevés lesz. de ettől olyan megfázást és fejfájást lehet kapni, hogy azt én nem kívánom senkinek.
én egyszer belefutottam egy ilyenbe, azt hittem szétrobban a fejem, nem tudtam mit rontottam el, csak órákkal később jöttem rá.
menet közben pedig ha 30 fok van kint és hasonló belül nyitott tetőablaknál, az kibírható. legalábbis ez már nagyban megszokás kérdése.
csak végszükség esetén használom a klímát, mert veszélyesnek tartom.
persze van hogy én is bekapcsolom és járatom egy-egy autópályás szakaszon, hogy a rendszer átforogjon.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #17294 üzenetére
Én az aftermarket hazai gyártású szőnyeg oldalára "terveztem" hímeztetni ennek inspirálására.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
tibi666
senior tag
válasz Integra #17315 üzenetére
tudom , ha napon áll, mindig lehúzom az ablakokat és kikapcsolt klíma mellett kiszellőztetem az autót.
menet közben is csak hosszú távon használom, ha kezd melegem lenni. de ha ki kell szállnom, akkor érkezés előtt 5-10 perccel kikapcsolom, mert én is fáztam már meg kegyetlenül emiatt.
-
orbano
félisten
válasz Integra #17315 üzenetére
nekem pl. nincs tetőablakom és megdöglök, ha nincs légkondi. én sem szeretem, de hetvennél már nem jó a lehúzott ablak. a napon felmelegedett kocsinak meg sajnos kevés az átöblítés, mivel a kasztni és a kárpitelemek, főleg a műszarfal ontja magából még elég sokáig a meleget sajnos. viszont szerencsémre tudom úgy fújni a hideg levegőt, hogy ne zavarjon, pedig én is érzékeny vagyok a huzatra, a hideg levegőre meg pláne.
A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
válasz orbano #17319 üzenetére
szerintem valahol megszokás kérdése, engem már egyáltalán nem zavar.
mondjuk ha egyszer tudod milyen, mikor motorozásnál ömlik a lé a zacsira a forró motorblokk miatt, akkor utána már egy forró autó belső annyira nem számít.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #17294 üzenetére
Én az aftermarket hazai gyártású szőnyeg oldalára "terveztem" hímeztetni ennek inspirálására.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
Nem tom volt-e már? Elég elcsépelt lett.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Gebriel
veterán
Hy!
Ezek a generációs Civicek mennyire megbízhatóak?
Milyen "gyermek" betegségre kell oda figyelni vásárláskor?
A 1.4-k nem alulmotorizáltak
előre is.[ Szerkesztve ]
-
Sipi16
őstag
válasz Gebriel #17324 üzenetére
Attól függ, hogy mire használod. Ha városban cirkálni kell arra jó. Hosszú távon tartósan 140 felett nem élvezet, de nem is arra lett kitalálva. Én meg vagyok vele elégedve. További kérdésekért priviben bátran.
OFF: Elsönek nem láttam a képet, nekem 98-as van.
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Integra
titán
válasz Gebriel #17324 üzenetére
többen szídják, műszerfal recsegéssel. az ismerősi körömben van 4db 1.8-as 5 ajtós és semmi bajuk vele, szeretik mind. az 1.8-as motorral nagyon jól motorizált, arany középút.
az 1.4-est elkell felejteni, mint halottnak a csók, egy vicc....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
HI!
na vlt ido igy szombat du valtani ket szot kedvenc docensnenikkem, aszongya neki minden alam volt ez a mostani 8gen fekete 1.8as 5 ajtos, egyszeruen imagya, fogyasztast soha nem emr, de feldelzeti szerint 7.1l/100km ami naffalu-pomaz viszonyaltaban nem feltetlen elitelendo foleg temperamentumat esmerve:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
VTI-Totya
tag
válasz Gebriel #17327 üzenetére
Én majd 2 évig tapodtam neki.......
8-8.5L fogyik voltak végig. 1.8 3 ajtós fullos. (persze az én lábam elég nagy)
(Bécsbe pl. csak "kugrottunk" vele mert 130-140 tempomat........állom jó, csak a két gombot használtam a pályán és kész)Újonnan lett véve, kötelezőn kívűl soha semmit sem kellett rajta cserélni, 80e-t toltunk bele a 2 év alatt)
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
orbano
félisten
nincs valakinek ötlete, hogyan lehetne csökkenteni a szellőzés zaját belső keringetés állásban? kinyílik olyankor a zárófedél, és iszonyatosan jön a motor/légzaj a kesztyűtartó mögül
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
Szerintetek egy komplett gyári VTI kipuff rendszerrel nyerek valamit? Lehet van egy komplett eladó olcsón, olcsóbban, mint egy utángyártott középdob (ami nálam cserés, el van belül törve).
A vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
veterán
mai mazó eredménye, egy szép ezüst 3d facelift vti: [link]
Life is too short to stay stock!
-
NoLF
veterán
na új mérés, kicsit óvatosabb lábbal, 60% hosszútáv 110 környékén, 40% nagyfalu néha megtaposva, 50-50 etanol-benzin, 8,1/100km
e örö!
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
orbano
félisten
válasz xcbiker #17345 üzenetére
mifélét hallasz? én csak azt hallottam eddig, hogy nem lesz tőle semmi baja a kocsinak, 50%-ban az ecu korrigálja, 100%-ban meg nem árt átprogramozni.
a nyomatékot azért kérdeztem, mert azt olvastam, hogy magas fordulaton veszít az erejéből a kocsi, de alacsony fordulaton valamennyivel nyomatékosabb lesz.
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Az USA is versenyellenesség miatt készül vizsgálni a Microsoft felhőjét
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Hobby elektronika
- Peugeot, Citroën topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest