-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #17600 üzenetére
Az aligátorokkal meg a nyugdíjas ámerikányecekkel vigyázz!
Gondolom a bőrönd tekintetében nem szeretnél a repülőn plusz zsetont fizetni...ha még van ilyen."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
neduddki
nagyúr
HI!
gyilkos elmek 4x23 roadkill egy piros 2ajtos 7gen kupe is feltunik, most lattaml:- )
udv
neduddki
p.s. aszem a Hentes&mEszaros mell felvehetem a nogyagyasz szakmnayt is, nem mondaom, hogy konnyen befert a jezem az akku moge, de utanna mint avillamc sereltem a lampat, de holnap a carinaval is megtehtem a balos elfarart abba is:- (
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #17602 üzenetére
HI!
Bemneyk KicsinyFalum Otosbotyaba mondom kerek 2 db osram silverstart, Lajso bacsi hatranyul es kitesi elem a kert 2 db-ot, szemem elkerekedik dobbenettol rammosojog es kozli hogy szokott tartani mert O is szerti es ajangassa masoknak azok meg viszik, es a meglepi 1.5khuf/db tejjesn barati /visszagondolva hogy amikro megjelent akkor 2600khuf-ert vettem db-jat/, na azot amgvot a csere, lassan vallako lampacsereket is mert megy mint az agybasz..oraozas, /de aszt nem mondom hogy a ket kezfejem nem faj a boseges hejjtol, carinan a valtoxzatossag kedvert jobb oldalon van a akku/:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #17601 üzenetére
Ha sokan vannak akik szeretnének cumót, akkor egy bazi nagy bőröndöt feladok oszt csók. Még lecsekkolom, hogy mennyi a plusz bőrönd feladás és kész.......elosztom és annyi. Még mindig jobb mint a postaköltség egyenként....
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #17605 üzenetére
Nézz nekem egy bolt címet. Florida, Tampa.
Nem egy nagy város....Ha van ott, akkor bemegyek és megveszem neked. Csak nézz addig pontos méretet meg cikkszámot.(dajcslandiában gondolom van ilyen bót. Felpróbálod oszt csók)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
olbeteam
tag
-
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #17610 üzenetére
Akinek már van, az áradozik a cerkán. Annyira meg nem drága, hogy ne próbálkozzon az emberfia. (Mondhatnám, több is veszett Mohácsnál, ha mégsem hoz annyit, amennyit vársz tőle)
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz olbeteam #17613 üzenetére
Mé' nem jársz 4 ütemű Trabanttal, a funkcióját az is ellátja...
Idevágó Ganxsta aranyköpet: " Mer' ami nekem szart se ér, lehet, hogy neked az a jó,..."Nem megsértődni!
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17613 üzenetére
nézz már rá. amúgy semmi, van akinek ez így megfelel.
én ilyet se tudnék csinálni, de ezt én be nem szerelném az autómba az hót ziher.
abban se vagyok így elsőre biztos, hogy ez azokon a biztonság vizsgálatokon átmenne, ahol egy normális, géppel legyártott darab megfelelne....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
válasz olbeteam #17613 üzenetére
Tudod, itt azért elég sokat költenek, hogy szép legyen a motortered.
Ennek is csak annyi baja van, hogy nincsen kidolgozva, tehát cigányul néz ki.
(pedig az az első merevítő ott nem is olcsó)Ezt is meg kellene csisszantani, fűrészlap nyomot szintén elcsiszolni....kis fújás és kész is.
Már is szebb lenne és attól ugyan nem jobb, de nem bántja az emberfia szemét és szúrja ki a "gányul" elvégzett kis munka.
Mert sajna szakmai szememmel ez egy gány ebben a formában.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17616 üzenetére
ha szerinted ez így rendben van, ahogy a fotón kinéz, lelked rajta.
de az, hogy a fáradtságot sem veszi arra, hogy az amúgy is balesetveszélyes vágást ott a hajlatban lereszelje, aztán hogy az egészet átcsiszolja, sorjamentesítse.. már ne is haragudj, ilyen igénytelen szart..
ok, célnak megfelel (feltéve hogy az anyagválasztás megfelelő?!), de könyörgöm ez max a kukába való. akinek ez meg így jó.. van egy tippem, hogy az autó maga hogy nézhet ki külsőre is meg belsőre..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz olbeteam #17619 üzenetére
Nem kell a szívedre venni!
Itt szinte mindenki ad arra, hogy nézzen is ki valahogy az, amit a kocsijához vesz.Én azért örülök a képednek, mert ez az első olyan kép ami alapján már el tudom képzelni miről van szó. Mindeddig fingom nem volt róla mire jó az a "szar vasdarab."
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz olbeteam #17619 üzenetére
ja, cusco szar. aha.
egyébként no para, majd lesz neked fél áron, mert most gyorsan csinálnak belőle sokat, hogy a fórumon lakókból gazdagodjanak picit, te is vehetsz tőlük egy darabot, az már szép lesz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
orbano
félisten
válasz Integra #17618 üzenetére
vagy az is lehet, hogy az illető fejben igényes, mert mondjuk van némi mérnöki véna benne, és mire összehpzta ezt a vackot, már pont leszarta, hogy hogyan néz ki. azért lehet itt fikázni, de ez csak pszichológia. azt is le lehetne szólni, akit az érdekel, hogy mennyire designos az utastere. lehet ez az ember inkább a családjával tölti azt az időt, amibe a csiszolgatás kerül. azért ha ez egy komolyabb acéllemezből van (és a színe alapján nagyon úgy néz ki), azt nem fél perc átflexelni.
és még az is lehet, hogy a következő hétvégéjén leszedi és megcsiszolja, csak már ki akarta próbálni. szerintem nem kéne az ilyet ennyire leszólni, pláne, hogy semmit nem tudunk róla. nekem speciel a belinkelt ebayes sokkal kevésbé szimpatikus, ebben látszik, hogy van anyag... és balesetveszélyes? miért? ha felmászik egy egér, megvághatja magát?egyébként meg csezdmeg, végig van flexelve a széle, egy darab sorja nincs rajta no comment.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
CurrentValue
tag
válasz olbeteam #17608 üzenetére
Ezzel csak az a baj hogy formára "hajlitani" csak a helyén lehet, sporoltak egy kereszt hegegsztést, ez lehet hogy jo, de lehet hogy freszültséget kap az anyag, a minőségétmár a többiek firtatták.
2 lehetőség van:
1: ez jobb mint a gyári, mert 1darabbol áll
2. szarabb, mert a feszültség ami az anyagban keletkezik, csökkenti a hatást.Ha tudod melyik az igaz szolj, De nem nagy kunszt a gyári verziót sem legyártani.
már csak az a kérdés hogy hányat kell legyártani, annak függvényében olcsobb, és már gyárthatjuk is a progardver brake stoppert
-
orbano
félisten
válasz CurrentValue #17624 üzenetére
szerintem ez egy elég jófajta szívós acél, nincs ebbe semmi feszültség
A vér nem válik VAZZE!™
-
Gergello
addikt
Ez micsoda amúgy? Valami fék akármi, már olvastam.
Gondolom nem a torony merevítőről van szó. -
Integra
titán
válasz CurrentValue #17628 üzenetére
szerintem ha picit kutatnék a neten, találnék még fél tucat komoly gyártónál saját verziót, a cusco-t most csak példának hoztam fel.
nekem kuszkómentes az autóm...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
Ti itt mint nagy zsenik.......
Egy abs-es autónak nem ku..va mind1, hogy mennyit nyúlik az a retkes lemez a lábad alatt mikor taposod a féket???????
Az abs kattog, csak kattog és még mindig csak kattog.
Attól, hogy raksz egy vasdarabot oda, az még mindig csak kattog, ha túl erősen fékezel és megcsúszik a kerék........ tehát nekem oly mind1, hogy 3mm beljebb nyomom és akkor kattog vagy a helyén és akkor.
Jöhettek mint zsenik és főiskolát végzettek és cáfoljátok meg a hülye szakmunkást......
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz CurrentValue #17632 üzenetére
Te fel is tekeredtél....
Nem lehet kikapcsolni csak kiiktatni a biztosítéknál, hogy kihúzod a biztit.
Az nem kikapcsolás okoska.....
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz VTI-Totya #17631 üzenetére
Ez értelemszerűen nem fikázás akart lenni, csak ez még senkinek nem fordult meg a kis buksiában és mindenki ezt a szart fogja venni az abs-es autókájába és majd nyomja a hülyeséget, hogy húúúú bazze akkorát fog, hogy a fika kiugrott az órómbó........
Pedig, ezt a felvetést innen vártam volna valakitől.....
Ti köttök bele mindig még az élő fába is......150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
orbano
félisten
válasz VTI-Totya #17634 üzenetére
ez a reakcióidőt javítja szvsz, tehát hamarabb fejtődik ki a fékerő, nincs benne az a késletetést, amit az anyagok nyúlása okoz. tehát pont ugyanaz zajlik le nélküle, amit Te is mondasz, csak mondjuk 0.1 másodperccel hamarább. vagy ha csak 0.01-gyel, 120nál az majd fél méter.
persze lehet nem így van, de én így tudom elképzelni az értelmét. meg úgy, hogy érzetre kicsit passzentosabb a fék. én meg pl. nagyon ritkán fékezek ABS-ig.[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
VTI-Totya
tag
válasz anjani182 #17636 üzenetére
Téged ez nem érint.
A főfékmunkahengert támasztja meg, hogy amikor rálépsz a fékre a tűzfalon a tűzfallal együtt nem megy hátrébb a munkahenger.
Halottnak a csók egy közúti autón, pláne egy abs-esen.
De tény, hogy a több száz millás wrc ótókon ér is valamit......talán, ha egyáltalán abba ezt raknak és nem már eleve profibb cuccot.
Ui.: Orbano, igen, érzetre fasza, csak ez az abs-nél szart sem ér, pláne a híresen sokat kihagyó 6gen abs-nél nem ér semmit. Mert néha van olyan érzésem mikor úgy jelez épp az abs, hogy mintha féket sem taposnám csak motorfékeznék.......szal elég rossz a 6gen abs. Kicsit kezdetleges még....
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz anjani182 #17640 üzenetére
Orbanonak jó volt a fogalmazása, reakció időt spórolsz azzal, hogy előbb tudsz fékezni ugyan azzal az erő kifejtéssel mert ugye az anyag nyúlást kivonod a megtett útból ami a lábad és pedál legalját vagyis satu féket eredményez.
Itt miniméterekről van csak szó és inkább a versenysportban használnak ilyeneket. Utcai használatra abszolút felesleges. Szerintem.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #17254 üzenetére
HI!
17. tank: 693.4km 46.3l, ami 6,68l/100km omv carrera 95 irinyi
sok 5km-es naffalu meg a vizes pajja meghozta az eredmenyt, de ugy tunik a summa 6.34 kornyekere konvergalo eremenyek lesznek az igazika:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest