-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz Flashback #38290 üzenetére
Az a probléma még, hogy én sokat hajtom a kocsit. Havonta kb 2500 km-t. Szóval megveszem 200e km-rel, és pikk-pakk belerakok évi 30e-t. Ahogy írtam, ha kiszámolom hogy benzinből mennyivel enne többet, kb ott vagyok hogy jobban megéri, mintha elromlana akár csak egy ilyen hírhedt dízel alkatrész. Ezért erőltetem a benzint.
Tegnap jelezte a szerelő, hogy csak az anyagdíjam lenne 3 kiló, szóval csere. Szívesen vennék újra civic-et megint, de nem lenne most ésszerű, és költséghatékony számomra. -
norb1980
újonc
Sziasztok!
1994-es lépcsőshátúmhoz találtam tükröt, de az egy 1995-ös coupe-ra való. Megmerjem rendelni, jó lehet rá? Van valakinek tapasztalata? A generáció ugyanaz.
Köszönöm!
-
zolynet
veterán
válasz demars #38296 üzenetére
Egyik accordos fórumtag most csináltat kipuffosnál egy magnaflow univ 200 cellás sportkatból számára megfelelő sportkatot. Még nem tudom hol és mennyi, ha megvan az info átdobom.
gaga1: civic most nincs nálam, hf túrán van ... ne is foglalkozzunk vele mert csak felbasz
Tegnap a nyári szettet is felvarázsoltam, mindjárt más a leányzó fekvése.
Illetve már van magyar rendszám is!
Örülök, hogy nem feketében vettem. Talán abban egy kicsit vagányabb, de ebből a színből nem sok van magyarországon, mármint type-s. (de lehet rosszul tudom)
Kezdek rohadtul beleszeretni.Annyit érezni vezetési élményben, hogy ez sokkal de sokkal nehezebb autó. Forgalmi szerint 1468kg és ezt érezni is. Per pillanat a jó értelemben, mert biztonsági érzetet ad és a 160-180km/h sem tűnik fel úgy mint a civicben. Még hosszúnak tűnik a váltó út, de már ez is a megoldás felé, egy CT copy short shifter már úton van felém. Illetve majd egy blox (450g) váltógombot is kap, hogy csak bepattanjon a fokozatba.
Life is too short to stay stock!
-
norb1980
újonc
a 4 ajtósé: 76250SR1A16
a coupe: 76250SR0A26ZB
valakinek valami ötlete, jó-e rá esetleg?
Jó lenne ha összejönne, mert jó áron adná el egy srác.
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #38306 üzenetére
Vannak most olyan 6-8K korul de ezek mind 2003-as modellek.
Nekem a CL9 bol kene euro-R (igazabol nem kene mert csaladi kocsinak nem hasznalnam egyedul meg nagy)
Szemezgettem most amugy EK9 -el is de sokat kene vele molyolni mire megint road legal lenne.
Az ara marha jo csak idom nem lenne vissza alakitani ugy hogy atmenjen a vizsgan
Nincs benne szigeteles kabelek szabadon versenykipuff bukocso.En meg szeretnem uton is hasznalni ( kulonben hogyan jutok vele Mo-ra Honda talira ?)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
veterán
válasz Flashback #38308 üzenetére
Van, és cuki, pont ilyet akartam, kösz Frank hogy rátetted.
s2000 kipuff vég, csak dísz ... bejön ez is, nem egy ízlésficamostól vettem
(itt még export német rendszámmal)#38309 Snoop-y: pályázásra, racsingra nem gondolkoznék ilyenbe, nagyon érezni azt az 1400+kg-t...bár én ezzel is kinézek hogy milyen vele, csak tesztelni, nem vadul nyelezni körökön át
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Radomer
aktív tag
Hali!
TypeV elérhetőségét valaki elküldené nekem privátban?
Köszi!
-
bbubby00
őstag
Jajjj már lassan 2hete nincsen nálam az ótó.... Kezd hiányozni És még 1-1,5hétig nélkülöznöm kell
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
zolynet
veterán
válasz Flashback #38314 üzenetére
Crx-en keresd Patrik86-ot, valami 30€ért vette német ebay-en. Kint dolgozik, még a logisztikában is segít.
Tessék az accord fórumot olvasgatni!demars: köszi ... elég sok keresés előzte meg a vételt
Tsebacsi: ugyan csak a hátsó ülésén ültem annak a kék crt-nek, de úgy is nagy élmény volt ... valami iiiiirtózatosat lép ... 2-3éven belül meg kell oldanom hogy nekem is legyen egy olyanom
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #38312 üzenetére
Az a durva hogy elvileg a civic egy kisebb modell de hogy meghizott az evek soran nezd meg mekkora baszom az Accord mellett
Amugy azert kene egy nagyon. Itteni Honda kereskedesben csorgattam ra a nyalamat nem picit
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz Snoop-y #38321 üzenetére
Igen, van köztük 10 év, és 1 méret, és tessék, majdnem ugyanakkora hosszban is, szélességben is.
Igen, egy Type-r nagyon nyálcsorgató, de lefogyasztja a gatyám, széfben kéne tartani úgy félteném a városban, és egy szett kerék rá... Aranyárban van
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #38322 üzenetére
Ezert vesz Snoopy bacsi DC5 Integrat
Egy 240-250 pacira felhuzott jofajta tegra szerintem meg most is okozna kellemetlen pillanatokat egy uj gyari tepertonek.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
válasz Snoop-y #38323 üzenetére
Szép, meg jó... De nem egy családi autó az sem!
Nekem egy hatalmas előre lépés volt a civic a maga "kis" 125 lovával... De nem adnám lejjebb semmi pénzért sem! Nem is tudom mi legyen helyette...
Egy zoly féle accord bejönne nekem isAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
pana0017
senior tag
Sziasztok, 7. generációs Accordhoz lenne kérdésem. Ahogy nézegettem a használtpiacot a 2.0-s benzines és a dízel változat is hasonló árban mozog, viszont a dízelnek jóval kedvezőbb a fogyasztása. A kérdésem az lenne, hogy kevés évi futással (10-12 ezer km) érdemes dízelt venni? Itt igaz hogy jóval drágább a karbantartási költsége?
-
Snoop-y
veterán
válasz demars #38324 üzenetére
Csaladi verdanak most tok jo az ufo civic ami van asszonynak.
Nekem meg jo lesz okorkodni a DC5. S2000-ben is gondolkodtam de ha barmi gebasz van akkor bele kell fernunk 3-an. Szoval ez kiesett sajnos
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
pana0017
senior tag
Tapasztalatok alapján milyen a 2.0-s fogyasztása pályán 130-140-es tempónál illetve országúton 100 körül? Jelentősebb csomag nélkül 2-3 utassal.
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Lassan begolyózok a gumi vásárlástól. Felmerült egy olyan kérdés bennem, hogy ha a gyári könnyű fém felnin 175/65/R15 a nyári gumi mérete, akkor csak ilyen méretűt tehetek fel, vagy tehetek 176/65/R14-est is?
Honda Jazz 1.4 Elegance
-
Snoop-y
veterán
válasz Peter.70 #38331 üzenetére
15"-os felnin elegge feszulni fog de lehet sikerul
Valtomeretet lehet ra tenni 15 ala nem mennek az mar babakocsi kerek. A 15 az pont jo a Jazzre
Az egyel szelesebb gumi a 185/60R15 ami jo lehet.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
Mennyire normális, hogy olajcsere előtt már nem jár olyan szépen a motor mint utána?
Tavaly is ezt tapasztaltam. Évente egyszer cserélem, mivel nem rakok sok km-t, de a cseréhez közeledve már tisztán hallható, hogy nem jár olyan szépen a motor. Most hogy lecseréltem, megint faja. Ja és szelephézagot milyen időközönként, vagy km-ként érdemes állítani? Nekem utoljára 3 éve volt.zolynet - gratula így utólag is, sok balesetmentest hozzá, és csak óvatosan azzal a gázpedállal csüccsentve van?
Fogyasztás abszolút lehetséges (nem csak egy tdi fogyaszt keveset), nekem white mondta még régebben hogy CTR után az ATS konstans 1 literrel kevesebbet zabált. S ha abból indulok ki, hogy múltkor több nagyobb távot mentem, város, országút, és pálya is mindenhol annyival amennyit a tábla engedett, 746 km 51 liter ~ 6.8 -as fogyasztás, szóval teljesen hihető (mondjuk azelőtt és azóta is inkább a duplája jellemző ).
Pedig a cai-tól lenne csak igazán ordító elmebeteg hangja, vtec alatt meg ugyanúgy kussolna mint gyárilag én beleszerettem.
Együtt érzek a váltóval, short shifter már régóta van és egy gyengébb pillanatomban nekem is beugrott a kosárba egy skunk2 (450g) váltógomb Azóta meg a friss kormány óta olyan élmény a vezetés hogy ki sem akarok szállniz123456789 - áhh szemét egy dolog ez múlt héten romániában majdnem én is így jártam, mentem egy nyolcvannal és a sűrű dzsungelből, a semmiből 5! rohant keresztül az úton. Olyan satuféket nyomtam amilyet még soha, a mellettem ülő meg is fejelte a műszerfalat. Állóra fékeztem a kocsit, az utólag beszerelt erős nagy fék minden tudására szükség volt hogy megálljak (ennyire van értelme egy jobb féknek) és még meg is koccintottam a második őzike fenekét, aztán még három rohant el közvetlen előttem. Nem volt időm a visszapillantóba se nézni és a félsz végig bennem volt hogy hátulról belémdurran valaki, de szerencsémre tisztes távolságból figyelt. Aztán egy ragadozómadár durrant a szélvédőmnek, végül 50-el jöttem hazáig..
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Arról van valakinek infója, hogy bicskakulcsot csináltatni mennyibe lehet?
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #38334 üzenetére
A cai a leggyorsabban megvalósítható,mert vagy egy ilyenem: k&n rf-1048 , kicsit elszámoltam és a civicbe nem fért be, akkora böszme nagy. Ha beférne az accordba akkor már csak egy bpi velocity stack kell (~40€) és csövezés, amit a lengyelektől fogok beszerezni szerintem: ~25k , így az egész móka ~50k körül kijön.
Csak nem 100k mint egy k&n typhoon.
Leömlőt és a csippelést megbeszélem Szabbal a hétvégén, átfutási idő, pénz, stb.
Most 9.7-et mutat az átlag, de most sok élvezkedés van benne, és ahhoz képest sok dugó is, nagy a jövés menés.
40/40 AP rugók vannak a gyári gátlókon, kellemes, bár a bálna test miatt kicsit billeg azért.
Nem olyan feszes mint a civic ... szerencsére.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #38334 üzenetére
Milyen olajat használsz?
Legutóbb kitoltam a cserét 1,5 évre de a csere után érezhetően jobban ment, igaz jobb szűrőt kapott (Mann) előtte vmi noname utángyártott volt benne, valószínűleg azért...
Nincs rá gyári előírás hogy hány km-erenként kell ellenőrizni? Nekem minden gyertya cserekor rémlik az enyémnél, az nálam 40k km-erenként esedékes.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #38334 üzenetére
Nekem is a vti kicsit hangosabban járt most így közel a 10ezerhez. Majd beszámolok olajcsere után, de sztem nekem is szebben járt a motor.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JoolsNOS #38338 üzenetére
Nem feltétlenül. Több másodpercig fen kell állnia a hibának vagy sokszor ismétlődnie rövid időn belül vagy pl gyújtáskimaradásánál több hengerben egyszerre kell fellépnie hogy kijelezze. Azért van így, hogy ha egyszer-egyszer pl fals jelet kap egy szenzortól akkor ne jelezzen be mert az átlag user akkor betojik és megijed.
Ezért szoktak élőadatot nézni diagoláskor. Meg hibatárolóban lehet még hiba eltárolva attól, hogy nem írja ki a műszerfalon, hogy hiba van.
#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
veterán
Itt nincs házi módszer a hibatároló kiolvasásra? Esetleg valami normálisabb ODB2-es kiolvasó? A kicsi ELM237-es csak a check engine hibákat dobja, az meg közel se elég
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Graphics
Jómunkásember
Üdv Mindenkinek!
Jelenleg támpontot keresek. És remélem jó helyen érdeklődök.
Ezek a szempontok:
- Tanulóvezető autó
- Stabilitás / műszakilag /
- Közepes költségek gond esetén
- Faék egyszerűség,
- közepes fogyasztás
- klímaÉn a Honda Jazz-hez jutottam, mert elegem lett más modern dízelmotorok okozta szopásból...
Kinézett ársáv 550-750 ezerig, nem több.
Ebbe ez a generáció fér bele: Az első generáció 2001(-2002) - 2008
Motorikusan inkább az 1,4-es i-DSI a kiszemelt az is inkább 1,3-as.
Mik javaslatok, mire figyeljek?
Típushibák, magyar vagy kinti kínálatot is nézegethetem?Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
z123456789
addikt
válasz DeathAdder #38334 üzenetére
:/ Még szerencse hogy meg tudtál állni. Jó fékek, és sofőr.
-
-cobra-
aktív tag
válasz DeathAdder #38334 üzenetére
Ha csak a szebb motorhang elérése a cél, akkor rezonátor eltávolításával is lehet játszani. Néztem róla videókat, nagyobb fordulaton igazán dögös lesz a hangja.
2009 Acura TSX Rev and Acceleration Test (stock vs short ram intake)TSX Intake Resonator Removed- 2010 Acura CU2
DIY Intake Resonator 2009-2010 Acura TSX / Honda Accord EuroEgyedül azt nem tudom, hogy ez jár-e teljesítménybeli csökkenéssel, mert ahogy nézem a rezonátor doboz szívó oldali csöve szépen fel van vezetve a hűtőrács mögé, na most ha ezt kiveszik, akkor a motortérből fogja szívni a levegőt a légszűrőházon keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok,
Nagyon nagyon amatőr kérdés, de még a könyvében sem találtam meg.... 2007-es Honda City-ben hol tudom a KM órát nullázni? Illet trip módban van, gondolom lehet változtatni, de hogyan?
-
Snoop-y
veterán
válasz szabonagyur #38345 üzenetére
Nincs egy select/reset gomb a kormanyon vagy a kormany mellett kozvetlenul?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
félisten
-
Snoop-y
veterán
válasz szabonagyur #38347 üzenetére
Akkor a km ora mellett kell lennie egy pocoknek
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
félisten
-
Remi1234
aktív tag
válasz szabonagyur #38349 üzenetére
Aktuális állásban tartsd lenyomva pár mp-ig. Bár nekem 7g Accordom van, de egy próbát megér
PSN ID: RemiFungus
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest