-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Mondjuk az is200 nagyobb fun, de csaladinak meg talan jobb az accord (nagyobb belul).
-
Kornel
veterán
válasz Radomer #38743 üzenetére
No updates or recalls.
Ezek szerint már 2008-ban tudták a hibáról, ha akkor már nem hibasat raktak bele.
Más:
Ablaktörlőből gondolom valami spéci kell rá, mert az auchanban még csak hasonló se volt.
Hol keressek hozzá?Olajcsere, szűrők, meg fékbetet ami sürgős most.
Olajból jó lehet egy LM topc tec 4300 5w30?
Szűrőből olajszuro mannfilter, levegő szűrő japanparts vagy nipparts maradhat?
Fagylallot is cserélnek, abból ilyen rózsaszín alu blokkba való?
Ami zavar, hogy nem latom, hogy meddig van a szint, mert olyan elbsztt helyen van a kiegyenlítő tartály
Annyit tudok, hogy a kupakot levéve a cső, ami belelog, 2-3 cm-re beleér a folyadekba. -
nagyúr
válasz Kornel #38753 üzenetére
Szerintem siman mehet bele 0w20, mondjuk eneos vagy motul. Olajszurobol en a gyarit ajanlom, enyembe 3800Ft, nem egy nagy osszeg. Legszurobol szinte gyari, pollenbol filtron mehet. Ha zuglo elerheto neked, akkor keresd fel Toth Imit, o a nagy magyar honda szaki, sokan hozza viszik innen a verdat szervizre
-
nagyúr
válasz Kornel #38755 üzenetére
Szerintem nem km fuggo az olaj viszkozitas, de te tudod Ha sok a hideginditas sustinat raknek bele, ha tiprod akkor meg valami jobb motult. Szurokbol en tovabbra is a gyari mellett vagyok, de majd lehet mond neked valaki utangyartottat is.
Tipp: crxforum, TypeV Laci, mindent be tud szerezni, kb unix vagy bardi /2 áron. Gyari cuccokat, gumit, ablaktorlot, autosampont, gumi szonyeget, mindent. Gls-el masnapra nalad van, en mindig tole rendelek mindent.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #38756 üzenetére
Nem vagyok fent azon a fórumon.
Rákérdeztel nekem, hogy mennyi lenne a következő cuccok?2008 civic ferdehátú k18a2 5 ajtós
Két ablaktörlő
Gyári olajszuro
Gyári levegoszuro
Olaj (4 liter?) 0w30 vagy 5w30 amit ajánl, de nem is körül 300v 20k-ert
Gyári fagyallo folyadék (nem tudom mennyi kell bele)
Két első fék betét szett. -
félisten
-
zolynet
veterán
válasz z123456789 #38726 üzenetére
Tessék újra feltették: ezüst FL type-s 117ekm
Eleje törve volt (van képem róla, küldött a gyerek), szerintem szépen helyrepofozták.
Szervízkönyves, svájcból behozott, ott biztosítóval rendbe rakták.
18" felni nélkül akartam elhozni, de minden áron azzal akarja eladni. (egyikből hiányzik a kupak)
Ja és még videot is küldött az arc. Nagyon el akarta adni, csak annyit én nem akartam adni érte. 35k zlotyit mondott,hogy az a vége.
Na mit mondjak még?Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz !Overdose! #38763 üzenetére
Egyetértek. Ez is egy ok volt amiért elengedtem.
Bár akkor még tudtam egy eladó type-s felniszettről, szóval az lett volna mindenképp.Life is too short to stay stock!
-
Kornel
veterán
Ide is bedobom.
Az első.fékek cseresek lesznek.
Tárcsa még elmegy vagy 10k km-t, én azt hagynám, és csak betétet cserélnek.
Utána kuka lesz a betét is következőre?
Illetve csak gyári mehet? A gyári szett mindenestül 50k kedvezménnyel.
Japanparts fele.
Textar 30k korul.
Ki mit mond? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #38765 üzenetére
Megmarhatja a betét a tárcsát (és 99%-ban meg is marja). Új tárcsa új betét.
JA az kb belépőszint... Úríkocsikázásra ok de komolyabb igénybevételre nem ajánlanám nyugodt szívvel.mod:
Jah szűrőből Mann vagy Mahle (olaj/levegő), pollenszűrőből bármi jó (még egy félbehajtott pzs is kb. ).
Olajból 0w20-at nem tennék bele, azért te oda-oda lépegetsz a gépnek így én inkább a vastagabb 0W30-at önteném bele. Motul, LM, Eneos...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
veterán
válasz Kornel #38767 üzenetére
Hát inkább szvsz az itt ajánlott EBC, vagy Ferodo Premier - én az utóbbit raktam be Textar helyett, és érezhetően nőtt a fékhatás
Légszűrőből most KNECHT ment be, pollenszűrőből meg FILTRON, majd kiderül.
Amúgy ha kérsz TypeV-től ajánlatot, ő is tudja mondani, hogy mik az ajánlottak[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #38752 üzenetére
(#38752) tboy93
Már nem variálok, kess előkészítve, adásvételi kitöltve, ma korán fekszem.(#38762) zolynet
Ne is folytasd!
Nagyon állat, de már így is túllőttünk a pénzügyi kereten. Majd legközelebb.(#38763) !Overdose!
Mi a franc az az ATS? Légyszi ne angol honlapot linkeljetek! -
sunny84
senior tag
válasz z123456789 #38772 üzenetére
accord type s = ats , accord type r =atr , ctr = civic type r
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
LógaGéza
veterán
válasz Kornel #38783 üzenetére
Én is tőle kérdeztem, Motul 8100-at ajánlja nagyjából ő is, X-cess-t ha szereted elrúgni, ha meg csak simán járnál vele, akkor X-clean 12k szűrővel és alátéttel 5L, ennyit megér szvsz.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz Kornel #38788 üzenetére
Azért választottam az 5w40 -et, mert a meleg oldali viszkozitása jobb, és ugye a hondát pörgetni kell... Amit nyáron többször teszel meg... Szóval jó az 5w30 is, a te döntésed!
Az ára sztem sem vészes, szűrőkkel együtt fizettem 17 k körül (olaj, olajszűrő, levegő szűrő, pollen szűrő)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Kornel
veterán
válasz demars #38789 üzenetére
Az ugy teljesen korrekt ár.
Viszont amit írsz, nem fedi a valóságot.
Ha pörgeted, akkor minél vékonyabb melegoldali viszkozitasu olajat kell választani, a közhiedelemmel ellentétben...
SSS-nal eléggé utána jartam, ha kíváncsi vagy, és nem off, akkor leirhatom összefoglalva. -
demars
addikt
válasz Kornel #38790 üzenetére
Ahogy tboy is írta, olaj volt itt téma, és igaz vannak tény adatok és irt ide olyan akinek van szakmai ismerete ezen a téren, de mindig szívesen olvasunk jó leírásokat... Szóval írd le bátram!
Ezért is mondtam, hogy jó a 30 -as is, persze, sőt!! Nekem anno ezt javasolták bele (55w40) ezt kapott, és jó!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz Kornel #38788 üzenetére
Arra figyelj majd ha eneos akkor a sustinából van egyikből és másikból is, és amit érdemes tudni róla hogy az 5w30 nagyon híg olaj valahol a "klasszikus" 0W-20 és 0W-30 között van, de ezt szerintem majd Laci is elmondja.
Az 5w40 -es sustina meg sűrűbb mint az általános 5w40-ek szóval azt meg azért ne.És érdekes hogy mindenkinél többet fogyaszt a sustina (ezzel nem azt mondom hogy rossz, mert csúcs olaj)
A "sima" eneosoknál már jobban el van találva a viszkozitás (asszem )
LógaGéza - akkor nem játszok a csatival. Nem vagyok rajta a listán egyébként, viszont az autóm beleesik ezek közé ahogy nézem. Igazából hidegen hagy a dolog, ha nem lenne benne lufi az se érdekelne, mert rengeteg halálesetet, rokkantságot okozott már (gyorshajtásnál is érdekes hogy a balesetek elenyésző része keletkezik csak abszolút gyorshajtásból -mégis ezek elkerülése végett üzemelték be a 365 szuper trafit höhö-, sokkal jellemzőbb a relatív gyorshajtás, szóval itt is kíváncsi volnék egy kimutatásra), én állandóan napszemüvegben vezetek, nem valószínű hogy maradandó sérülések nélkül megúsznám, ha kinyílna
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Szóval megpróbálom az eddigi infoimat érthetően elmondani.
Ami biztos, hogy az R18A2-be a 0w20-tol a 10w40-ig bármi jó, úgyhogy csak finomságokrol beszélhetünk ezen esetekben. Egyikkel sem lehet gondja az autónak.
Viszont az ajánlott a 0w30.Azt, hogy a minel kisebb hideg oldali viszkozitas miert jo, gondolom nem kell magyaráznom.
Azt viszont, hogy miért jó a minél kisebb melegoldali viszkozitas (az előírt lehetőségeken belül), az már szerintem hosszabb magyarázatot igényel. Először én se ezen az állásponton voltam (magamtól), de nálam okosabbak és tapasztaltabbak meggyőztek, hogy amit gondoltam, téves.
Az alaphelyzet az volt, hogy a SSS-om csipegette az eneos sustina 5w30-at, ami amúgy is nagyon vékony olaj, a w30 alsó ertekhataran mozog. Kb. 8000 km alatt megevett 1 litert, de közben azért kapott extrém terhelést is, 50 km 6500-6950 rpm kozott, stb.
Két dolgot nem voltam képes felfogni. Az egyik, hogy nagy fordulaton minden motor eszik olajat. Ketto, hogy azzal, hogy vastagabbra váltanék, nem oldanek meg semmit, max. kinyirnam a motort.
SSS motort 1.6M16A (amugy orök élet plusz 2 nap) nem egy user nyírt már ki ugyanilyen felbuzdulasbol, hogy 20w50-es olajjal használta, mert ő versenyzik vele.
Két ok miatt is:
Az egyik, hogy a lassubb áramlás miatt romlik az olaj hőelvezetőkepessege, illetve a másik, hogy eleve lassabban áramlik, romlik a szivattyúzhatosaga a sűrűbb folyadéknak, kisebb olaj nyomást elérve ezáltal. Kisebb nyomás, nagy fordulaton, nem kell ecsetelnem.Fizikai oldalról megközelítve:
p=F/A
A az állandó, F változhat.
F=m*a=m*(v/t)
Tehát minel nagyobb a sebesség (kisebb viszkozitasu folyadeknak azonos keresztmetszeten nagyobb a sebessége, mint a nagyobb viszkozitasunak), annál nagyobb a nyomás.Ergo, ha valaki szereti forgatni a motort, érdemes az előírt értékeken belül a legkisebb melegoldali viszkozitasut használni.
[ Szerkesztve ]
-
-
z123456789
addikt
-
nagyúr
válasz z123456789 #38798 üzenetére
Szép!! Gratu!!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz z123456789 #38798 üzenetére
Drakulálok
nagyon szép autó még mindig ismerős ilyet szeretne egyszer.
És nekem is a listámon van, nagyon megtetszett a Honda Jazz után az egész márka.
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest