Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz westlake #50563 üzenetére

    nem tudom megérteni, hogy te miért véded a lenovo-t ebben a teljesen védhetetlen ügyben, hiszen ha ez valóban egyedi eset, a csere jelképessége csak építené a márkába vetett bizalmat, ha meg szériahiba, amúgy is kutya kötelessége foglalkoznia vele.

    ha egy üzleti gép garancia- és ügyfélkezelése lemegy odáig, hogy "miért nem olvasta az apróbetűt", akkor nem fogják venni. ezeket a gépeket munkára használják, nem pedig szórakozásra, és a felárral az ember elvárja, hogy ne szopassák a garanciális ügyintézéskor. kiesik pár napra a gép, és az ember máris bukta a gép árát.

    ez olyan, mintha minőségi csavarkulcs törésnél a gyártó elkezdene azon pattogni, hogy nem rendeltetésszerűen használták.

    mellesleg, minél jobban véded a lenovo-t ezekben az ügyekben, annál többen olvassák el, és annál több embernek lesz ellenérzése. de persze te tudod, a pixel méretű bogár belemászik, az nem garis, na ne nevettessél már... az egységsugarú iphone user beveszi, hogy megfelelően kell tartani hogy legyen térerő, de lenovo-t nem divatból vesznek az emberek...

Új hozzászólás Aktív témák