Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tasunkó

    őstag

    válasz rsimon97 #62 üzenetére

    Akkor a hosszlyuk is hosszfurat. Egy mérnök ismerősöm szerint a németek szeretik a hosszlyukat, és mindenhova azt rak. Jellemző hogy nemhogy fejlesztések nincsenek, de beavatkozási tapasztalatuk sincs a mérnököknek. Ez inkább jellemző, a fejlesztés az nem is meghatározó címszó mert a kreáció, amiben a 0-ról építkeznek, a kisember azt vizualizálja gondolati síkon a mérnöki tevékenység alatt, és az ritka vagy inkább fehér holló. Tudom mindenki annak látja a saját munkáját, de a magja gyakran egy átvett , már valahol létező dolgot módosítanak, ahol a kiindulópontot nem ők találták ki, persze lehethogy képesek lettek volna rá, vagy mégsem, szerintem nem.
    Ez a megrajzolt modell is azt sugallja, feltételezed hogy ott mindenki az egésszel tisztában léve ,követi el a saját munkarészét, de a legtöbb dolog copy-pastézódik, nem beszélve arról hogy az egyik részlet behatárolja a lehetséges másik részletet és az egész tartalmaz egy rejtet útvonalat ami mentén valaki megalkotja a saját kis fülecskéjét a komplex masinán, amiről a végeredményben azt sem tudja hogy sikerült vagy nem, amíg nem okoz gondot.

    #63 xsjado93 Igen , erre gondoltam, csak megjátszottam hátha te nem :). A marketingtevékenység legfontosabb eleme, elhitetni a vezetőséggel a marketing hasznosságát, ami aztán valamilyen részben, nem ritkán 99%-ban(csak Allah tökéletes), torzítja az elemzéseket. Másrészt viszont az tagadhatatlan hogy a nagy cégeknek vannak nagyon kiforrott oktatási metódusaik, amivel erős túlzással, de képesek 1hét alatt megtanítani, amit egy iskolában évekig sikertelenül próbálkóznak, ezt már javasolni is akartam hogy dobja el az iskolarendszer az összes elképzelését a tanításról, és járjanak ilyen oktatásokra, szóval el tudom képzelni hogy tudják ott a VR-t valamire használni.

Új hozzászólás Aktív témák