Aktív témák

  • Male

    nagyúr

    válasz Bally #3 üzenetére

    Hát igen. Szerintem a Vivendi a dolgozóinak is csak ugyanazokat a reklámszövegeket adja oda, mint nekünk, ezért az ott dolgozók sem tudnak többet nálunk. Persze a Matávról is hasonlókat hallottam (Nem is beszélve a UPC-ről, ahol minden második kérdésre az a válasz, hogy ''nem tudom'').

    Amúgy amikor még régebben (még UTI volt a neve) előfizettem náluk az internetre (délután), az este már működött.

  • Bally

    senior tag

    válasz Male #2 üzenetére

    Az az igazság, hogy csak pénteken kötöttük meg a szerződés második részét, úgyhogy még egyenlőre csak várok! Nekem nem az a bajom, hogy a reklám érthetetlen, hanem az, hogy az ott dolgozó emberkék sem nagyon tudják , hogy mi hogy van-mint azt a mellékelt ábra is mutatja!

  • Male

    nagyúr

    A Vivendi által (azt hiszem múlt hónapban) a számlával együtt kiküldött reklámszöveg erről a kedvezményes internetről nem volt túl egyértelmű. Én kb fél órán át olvastam azt az egy lapot, és próbáltam rájönni, hogy ''ez most hogy van''. Nem sikerült. Az ügyfélszolgálatukat pedig inkább fel sem hívtam, mert korábban már próbáltam egy másik internetelőfizetésről érdeklődni, de a telefonoscsaj csak azt olvasta fel, ami a reklámban volt, és feltünően nem értett hozzá (persze lehet, hogy csak én fogtam ki egy ilyet). Valószínüleg rájöttek, hogy érthetetlen volt a múlthavi szöveg, mert most egy újabbat küldtek, ahol már teljesen egyértelmű, hogy mennyibe kerül az internet. Így most én is lehet, hogy váltok (1500 forinttal olcsóbb, mint az eddigi, és 36 helyett 40 óra).

    Milyenek a tapasztalataid ezzel az előfizetéssel? (ilyenekre gondolok, hogy: mindig fel lehet e lépni, milyen gyors). Nekem mostani előfizetés 50.6 kbit/s vagy 52.0 kbit/s-os kapcsolatot hoz létre, és mindig sikerül fellépni, ugyhogy csak akkor váltanék, ha a másik is hozza ezt a szintet.

  • Bally

    senior tag

    Okuljatok belőle:
    Kb. 3 éve megrendeltem egy Internet csomagot a UTI-nál, s ez van máig is.
    Egy hónapja mikor láttam a kedvezményes internetlehetőséget a Vivendinél(mivel már ez van nálunk az UTI helyett) gondoltam egyet, bementem hozzájuk, hogy megkössem az olcsóbb internetet.
    Kérdeztem az ügyintézőtől, hogy át lehet-e váltani új csomagra, mire ő: Természetesen!
    Megkötöttük a szerződést, és én azt hittem minden rendben van, csak amikor kijött a számla, akkor csodálkoztam! Számlázták a régi csomag díját is meg az újat is! Bementem újra s reklamáltam, ekkor kinyögték(fél óra telefonálgatás után), hogy hát le kell mondani a régit, és kötni még egy szerződést valami telefondíj néven(nem t’om pontosan).
    Akkor most mondjuk rendben van az internetem, de az előző hónapban az ügyintéző tájékozatlansága miatt fizettem plusz 2550Ft-ot, nem mintha földhöz vágna, de a régi csomag 3750Ft meg ugye a sima telefon havidíj ezek együtt már 10000Ft, és akkor még nem is beszéltem! Persze hiába reklamálok, mert én megkötöttem a szerződést, tehát egy szavam sem lehet!
    UI: az új csomagra két szerződést kell kötni: Egy telefoncsomagot(1550Ft), és egy internetcsomag(650Ft), tehát ez az a híres „havi !650FT! 15 óra internetért”, és velem csak az egyiket(a telefoncsomagot) köttették meg, ezért kellett fizetnem.
    :(((

Aktív témák