-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #216278 üzenetére
Szerintem szimplán az van, hogy nem egyszerű megtanulni egykerekezni. Emlékszem ötödikes koromban egy egész nyarat töltöttem azzal, hogy megtanuljak és mégsem ment. Igazán érzékem sincs hozzá, bár kifejezetten ügyetlennek sem mondanám magam - lehet sok időt kell rászánni, főleg egy 29-es össztelóssal.
-
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #216278 üzenetére
Fog az menni
Alap a felkapás, azt már tudod.Most kb mintha ha nem lenne féked, annyit mész.
- Ha előre felé esnél, kicsit nagyobbat tekersz és hátrébb dőlsz. (középre váltva jó kb)
- Ha túlságosan hátra billensz, a hátsó fékkel óvatosan lehet korrigálni.Gyakorlatilag ez a hátsó fékezősdi amire rá kell érezni. Legegyszerűbb ha mutató újjal picit mindíg majdnem fékezel. És amikor tényleg kell, akkor kapkodás nélkül, már ott vagy, és lassítasz aprókat.
A jó fék; nem harap hirtelen, apránként adagolható.
(Ha egykeréken picit hátsó fékezve azonnal földhöz csapódik az eleje, az nem jó.)
Tanuló időszakban a legnagyobb hátsó tárcsával könnyű belejönni. A 200-as nagyon sokat segít.
Az adagolhatóság a gyári gyantás fékpofákkal a legjobb.Ez a fékezésbe beletanulni más mint az ösvényen. Ott könnyű, lehet izmozni.
Egykeréken csak sejted mennyire sikerül majd súlypontba hozni a leheletnyi lassítással. A gyakorlással ez könnyen feljeszthető. Utána bármilyen bringán, bármilyen fékkel menni fog.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
-
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216296 üzenetére
Egyik haverom is Suuntoval navigál alap csiganyállal, felrakja a kormányra konzollal. Két baj van csak a karórával szerintem: kicsi a kijelző és egy lapra kevés adat fér.
Hasaggymeg: ha esetleg tönkremegy és occó kell, Garmin 810, Touring Plus nagyon nyomott áron mennek használtan és a 20-as szériánál hibátlanabbak, gyorsabbak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216320 üzenetére
Erről az jut eszembe miért is nincs kis, km óra méretű...kijelző, mely bluetooth-al kapcsolódva az amúgy is mindig nálad lévő telefonnal, szépen kijelzi neked az összes infót amit egy telefon lassan már számítógép méretű procija, memóriája, tárhelye stb. tud.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz MPowerPH #216349 üzenetére
Kicsi rá az esély, a Connect is OSM térképét használja.
merretekerjek is azt használja ha éppen működik, szerintem az egyik legjobb, legegyszerűbb tervező, a tervezett útnak le tudod menteni a Gpx-ét amit beadsz a Connectnek és utána ráküldöd az órára.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #216357 üzenetére
Amennyiben van egy kis faanyagod otthon meg minimális barkács képességed, akkor csinálj egy ilyen manual trainert (vagy manual machine): [link] Rákeresel youtubeon, nagyon sok videót találsz, ezen szuper mód lehet gyakorolni. Én is tervezek egyet már régóta, bár még nem jutottam el odáig.
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #216296 üzenetére
Jelen!
Nem vagy egyedül. Karomon a garmin fenix. Kormányra nem teszek semmit csak azért, hogy letörjön, amikor épp elesek.
Valahogy kezdem úgy érezni, hogy a rendszeresebb esés rajtam kívül keveseknek képzi részét az üzemszerű bringázásnak.
Na jó nem esek mindig, meg olyan sűrűn sem, és vannak határesetek, amikor én már azért nem esek, mert időben eldobom a bringát, vagy leugrom róla (na ezért se használok spd-t), viszont a gépnek ez is esés. -
CaNNa3IS
senior tag
válasz MPowerPH #216457 üzenetére
Én régebben Joet használtam és gond nem volt de ami kialakult benne az elég ramaty állagú volt. Túl vizes és ilyen kis összeragadt darabkák.
Most ezzel toltam tele az uj gumikat és ha lesz értékelhető tapasztalat majd jelentkezek vele:
TUBELESS SEALANT – Peaty's Products USA (peatysusa.com)Egyszer vettem le és látszott, hogy szépen szétkenődött az egész belső gumifelületen, a maradék pedig az alján gyűlt össze olyan állagban mint ahogy az üvegben van.
[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216460 üzenetére
Közben húzogatom, maxra volt kitekerve, de azóta már 3(4?) katintást húztam rajta. (az M520 kattog, hogy tudd mennyire állítod szorosra, vagy éppen lazára.)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216464 üzenetére
Én is sokat vacilláltam, aztán kaptam ajándékba egy CB Stamp pedált is ami tovább odázta a bescatolást, de az idén becsatoltam végül én is és mint mindenki más, már nem kell a taposó. Nem mondom nincsenek necces szituk, főleg nekem aki folyton feszegetem határaimat a lassú, meredek, köves-gyökeres mászásoknál, de a pontosabb erőátvitel, a talpad stabilitása a pedálon és aztán az erősebb combfáradás esetén (talán 4fejű combizom? ) az intenzívebb húzás lehetősége mint segítség új horizontokat nyit a mászásban. Van egy kollégám aki sisak nélkül montizik (itt a Naszályban ahol ma szinte lefele is leszálltam ne szegjem nyakam! ) és aki első közös tekerésünknél az kérdezte, hogy "Te nem vagy még becsatolva?!"
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #216454 üzenetére
Akinek jó és drága bringája van (7 számjegyű ára van) azokat már eleve szabadtérben tárolni szentségtörés. Túl sok drága dolog van rajtuk, ami károsodhat. Ezeken már a gumi is nagyon drága, de ott vannak a tömítések, szimmeringek, olajok, amik alapjaiban határozzák meg a működés minőségét. Ha ezek lemerevednek, változik a rugalmasságuk, kenés bármi, már közel se hozzák azt a szintet, amit újonnan. Ezek cseréje egy egy napon, párás helyen vagy hidegben tárolás miatt évente nagyon komoly költséget tud generálni, hogy visszanyerjék a valós teljesítményüket.
A vicc az, hogy a legdrágább brutál gépek használatok kívül valójában szobabiciklik -
zsola32
őstag
válasz MPowerPH #216482 üzenetére
Műúton: Pálosok - Mandulás - Lapis - Remete-rét - innen rápattanok a kerékpárútra, aztán le a kerékpárúton a malomig, kistó mögött, és meg is érkeztem a Pécsi tóhoz.
Két kör belső Íven (jobb az útminőség mint a külsőn) és ugyanígy vissza.[link]
Ilyen volt az első LOOK pedálom... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216473 üzenetére
55km/h?! Tény, hogy óvatosabbnak kell lenni, legalábbis mióta becsatoltam én az lettem...ami a váltótartót illeti sok bringánál (pl. enyém is) csak egy pici csavar tartja a helyén éppen csak, hogy kivett kerékkel le ne essen mert amúgy a tengely egyben a váltótartó csavar is.
jjeahh...azért vannak olyan sziklák melyre nem szívesen dőlnék el 187 centimmel, becsatolva.
#216477arcitec...az elég baj, mert az autónál vannak olyan csavarok melyeket szigorúan nyomatékra kell húzni, a keréktől a hengerfejig.
#216479arcitec...belsőtől függően 150-300gr kerekenként a legrosszabb helyen a forgatott kerületén...és tulajdonképp bár kigyorsításnál,mászásnál érezhető, valóban túl is van tolva kissé. Ugyanakkor jórészt terepen, tövisek, sziklák között egy év alatt egyetlen defektet elfogadhatónak gondolok...és, igen karbon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #216502 üzenetére
Most elővettem a 20 éve rozsdásodó biciklimet egy Mountain Bike picit kicsike már nekem de munkába járni vele otthagyni helyeken akár több órára is tökéletes lesz direkt nem javítom fel látványosan hogy ne vessen rá senki szemet :D így lesz egy kis terepbiciklim is. Lényegében amit a Csepelről leszedtem azokat ültetem át rá. Annyi hogy vettem egy monoblokkot meg egy első villát felnit gumit. Meg hátra. Az ülést meg majd ez megörökli a Csepelre megveszem a selle royalt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216532 üzenetére
Elütsz egy kissebbségit és meglincselnek.
Hulk24... fotó? Az integráltak jobb oldalon egybe vannak a tengellyel, az hogyan lazul6 le?!
STC Speed... direkt nem teljesen merevek akkor sem, hogy kibírják az esetleges úgyfelejtettséget... én már lejtőztem is kizárt telóval, ha kimozgod a terepet akkor szerintem nehéz tönkretenni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #216537 üzenetére
Vannak rugós telók is lockout funkcióval ami viszont tényleg full lockout, nem olyan mint a levegősnél, hogy egy kicsit azért tud mozogni. Gyakorlatilag totál merev lesz a villa mert mechanikusan zárja ki a rugót. Azokban szerintem ha kátyú nem is, de egy kis ugrató tuti törne egy-két dolgot.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
itouchfan
senior tag
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz MPowerPH #216558 üzenetére
Ikon van fent hátul, már a második szezont ilyen gumival csinálom. Száraz körülményekre teljesen jó, viszonylag ballonos (kényelmes) és a súlya is ott van amit még épp felteszek kb. (640g).
1 szezont bír ki hátul kb. (5-6e km). Aztán idén lehet hogy többet fogok montizni, mert nekem az erdő kell, nem az autók között szívni a szar levegőt[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216564 üzenetére
A Hongfu, Dengfu vázakat dicsérik, de azért olvass utánna. Asszem árajánlatot kell kérni, nem írja a fix árat, de elvileg nagyon olcsó. Velobuild-ról is olvastam jókat, de gyanúsan olcsó volt ez is, aztán szembejött velem egy törött váz yt-n, én nem merném megvenni. Elvileg ezek a márkák azért ilyen olcsóak, mert open mold mind, szal nem egyediek, bárki gyárthat a formaterv alapján vázat. Nálam az alja amit be mernék vállalni talán a Trifox, Ican, ugyanakkor kicsit zavaró, hogy a Trifox is másol . Erről a vázról videók és vélemények is vannak, érdemes utánnanézni, még amolyan kedvcsináló videó is van róla emlékeim szerint, elvileg már teljesen jó minőséget képvisel és a geo, súly is jó. Az Ican márkának nem olvastam utánna, csak nagyon sokszor szembejött velem és tudtommal nagyobb márkáknak is bérgyártanak.
Könnyű XC gumi: Continental RK Racesport, CK Racesport. Ha agresszívebb kell vágás elleni védelemmel, Schwalbe Rocket Ron EVO, ha meg száraz terepen tapadás a cél, akkor maradnak a Maxxisok. Jó súlyban van még a Wolfpack Speed is, de nem próbáltam. Amúgy meg ha már kínai váz, én még csak azért is egy csőcskategóriás Chaoyang szettet vennék rá, ha már lúd, legyen kövér . Wet, Dry. Mellesleg marha jól néz ki a piros felirat.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz MPowerPH #216564 üzenetére
én egy járható középútnak gondolom a Planet-x cuccait, nyilván kínaiak, de legalább egy fokkal közelebb a márkáshoz. Erre írtam tegnap, hogy sajna már nem EU, azóta nem rendeltem tőlük.
Meg az ár/érték arányuk is romlott az évek alatt, de hátha érdemes rájuk nézni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #216579 üzenetére
Ez a "baj" a kínai cuccokkal Kínából, nem Paypal-el fizetve.
Lutri melyik minőséget kapod.A kereskedelmi partereknek válogatottat, akik kötelesek garit adni, vagy jó lesz az az európainak, úgysem olvassa a kisbetűt, h garikor minden költséget állnia kell...
Többször is jártam így.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216579 üzenetére
Az a modernebbik Trifox váz valszeg rendben van, én még nem olvastam róla rosszat, aztán persze kitudja. Ican nem tudom, nem néztem annyira utánna. Nézd meg azért a geot is, sok kínai vázat árulnak régi 10 éve elavult geoval.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216586 üzenetére
Ohó, a Cube hírösen konzervatív ami a geot illeti, egyik legrövidebb láncvillával (mondjuk csiki-csukizni kis ösvényken pont jó), viszonylag rövid reach és magas stackel, továbbá egy visszafogott 69° homlokcsővel gyártja kerékpárjait...de hát én Cubbeal kezdtem, nem vagyok lejtő, hanem inkább mászásorinetált (fosok lefelé) , aszfaltozok is Zasszonnyal, na meg az a fránya márkahűség, így jól elvagyok vele, de ez a vérikszcé azért messze áll azoktól a downcountryszerű, manapság modernnek mondott, hosszú és lapos vázaktól.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216586 üzenetére
Ja, az konzervatív, de rendben van, ha alacsony az asszony, akkor a stack-re, vagy fejcső magasságra is figyelj. Egyik csaj ismerősömnek XS a mérete és magas fejcsővel állandóan rázza a kezeit, mert elzsibbadnak. Láttam már enyhe emelkedőn hanyatt esni . A Trifox SDY20 geo szerintem tökéletes, az Ican gépeké ahogy elnézem már kissé fura, de egy amatőr bringás lehet sosem venné észre. Pl. ebből a 15" az valszeg XS, a 17" meg M-es, S-es nincs, plusz kissé elavult is a geo, a nyeregvázcső is brutál magas. A másik vázuk sem makulátlan, nagy méretben rövidnek tűnik a váz (S, M okés), a láncvilla nagyon hosszú, ami belépő alap xc gépekre jellemző. Nekem a Trifoxon az nem tetszik, hogy a hozzáadott nyeregcső hátrahajló féle, de hát "ingyen" adják, lehet ugyanonnan egyeneset is rendelni mellé. Hátrahajló nyeregcső xc bringára szerintem csak akkor való, ha rövid a váz és nem lehet már hátrébb tolni a nyerget.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #216640 üzenetére
A valtofulet hogy szoktatok megnezni, egyenes e, vagy van benne ferdulet? Szemmel ez nem fog menni.
van hozzá célszerszám, de nekem sincs ilyen, így max szerviz. [link]
gondolom itt is a park tool a nyerő, csak drága.lezaro is a vaz nyitott nyilasaiba
azt ragasztószalagnak hívják[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216640 üzenetére
valtofulet hogy szoktatok megnezni, egyenes e, vagy van benne ferdulet? Szemmel ez nem fog menni... pedig de, szemmel is belőhető és általában helyén is korrigál6ó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #216649 üzenetére
Azzal a 168 centivel óvatosan, az sokszor már bőven S méret. Én sok M-es bicajt éreztem már kényelmetlenül nagynak 175 centivel is. Főleg ha bizonytalanabb a user, akkor pláne jobb a kisebb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216652 üzenetére
Geo függő, de 168cm magassághoz az xc vázak 90%-ából S-es kell, ebben azért vagyok ilyen biztos, mert 168cm vagyok . Arra figyelj, hogy a nyeregvázcső 420-430mm-nél semmiképp ne legyen magasabb és az effektív felsőcső hossz is 600mm alatt legyen. Én most M-es gépet használok gyárinál rövidebb stucnival, hátrahajló helyett egyenes nyeregcsővel, előretolt nyereggel és így is érzem, hogy picit nagy, következőben S-est veszek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz MPowerPH #216698 üzenetére
" #216696 Évek óta 2"+ gumikkal és mindenféle telóvel tekerve én már el vagyok kényelmesedve, szerintem már nem is bírná csuklóm, könyököm az ilyenfajta terhelést. Néha átülök nejemére kipróbálni féket, váltót és annak ellenére, hogy ő sem megy 4 bar fölött és 35mm alatt, nekem már leginkább a kínpad jut eszembe."
ha el is szokok a kerékpártól - mert hát tavaly nem igazán tekertem - elég hamar visszaszokok pedig évente akkor sem megyek 2-3 ezernél többet, heti 4x végzek súlyzós edzést, lehet hogy azért, de lehet hogy szerencsém van és nem érzem annyira a "gyengeségeit"(nem zavar a rossz út annyira,stb.) egyébként szerintem mindent meg lehet szokni sokan járnak még mindig virsligumival, ha jó a fizikai állapotom és állóképességem akkor sokkal jobban veszem az ilyen terhelést."Nem is ertem... Ha csak nem versenycelbol tekersz, akkor nem latok nagy fantaziat az outizasban. Es az utak minosege csak egy dolog, en a forgalomtol aggodnek inkabb."
elindulok és jon a flow, élmény ahogy haladsz, pedig nem megyek 35ös átlagokat, (van hogy 22vel alapozok,az nyilván unalmasabb) élményt ad,(de egyébként a terepezés is csak másmilyet) amíg ez megvan addig országútizok[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
stickermajom
addikt
válasz MPowerPH #216698 üzenetére
Pécs ilyen szempontból már 10-15 évvel ezelőtt is furcsa volt. Rendszeres volt az összetűzés a túrázókkal, hiába voltak az ösvények eldugva előbb-utóbb megjelentek rajta az oda nem illő fatörzsek, sziklák, esetleg huzalok.. A Tettyéről is és a városból is többször elzavartak, a kedvencem a "gumitól megsérül a lépcső" indoklás volt.
A város hozzáállása sem volt megfelelő, nem sikerült kompromisszumot kötni, hogy legalább egy félig legális pályát kapjanak a helyi arcok. Nem véletlenül nem volt DH verseny sem a pécsi részen, bezzeg Orfű, Kovácsszénája, Magyarszék, Komló, Hosszúhetény tárt karokkal várta a bringásokat.Ezek szerint viszont a fiatal generációval nem előre mozdul a helyi bringás kultúra, hanem hátra.
-
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #216698 üzenetére
A magyarok kilencven százaléka akkor is tuningolni akar, ha azzal veszélybe sodorja magát podcast
Az e-jampizást németben komoly pénzbüntetéssel jutalmazzák. A tuningban minden részvevőt büntetnek.
Ott egy falusi bicajbolt többszörösét adja el, mint az egész magyar piac. Így a gyagyásokból is veszélyes mennyiség alakulhatna ki, amire felkészültek eszközökkel, és emberekkel is. Hamar lefülelik a renitenseket.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
flash-
veterán
válasz MPowerPH #216704 üzenetére
az egész közlekedési kultúrával,stílussal hatalmas gondok vannak, az itthoni közlekedés mindegyik résztvevőjére sajnos igaz az hogy nagyon sok közöttük a szabálytalan,legyen az kerékpáros,gyalogos vagy autós.
Ez már jóval túlmutat a közlekedési stíluson, a társadalmi és pszichológiai gondok itt is megmutatkoznak ami ilyen közlekedést eredményez.
Az alapvető pszichológiai,társadalmi gondok napi szinten jelen vannak, a közlekedés az egyik olyan ahol ez megmutatkozik, és sajons ez az a terület ahol ezekből könnyen lehet végzetes kimenetel is.
Ha egy munkahelyen, vagy a hétköznapokban is megvannak az arrogáns,önző, untoleráns,nem szabálykövető ,agresszív emberek, akkor ez az utakon is érzékelhető lesz.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
zsola32
őstag
válasz MPowerPH #216715 üzenetére
szerintem kialakul az emberben egy sportkultúra, ami kapcsiból adja, hogy az adott szituhoz hogy kell hozzányúlni.
mint minden sportág, sajnos a bringa is hígul, de ugyanez mondható a hétvégi túrásokra, kiskutyával, 3 m-es póráz keresztbe az úton, beszélget a család, és magasan tesznek rá, hogy nyomod a körödet. (mivel elég trotty a gerincem, nálam a futás kilőve, de a tempós gyaloglás azért megy, próbálom 6 km/h felett tartani az átlagomat)
Mindenesetre szép most a Mecsek, végre zöldben pompázik az erdő... és ez a lényeg -
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #216715 üzenetére
Egyszer csinálj egy videót léCCi egy ilyen gázkaros kínai csodáról, ami terepen felfelé úgy veret, hogy lenyomja az analógot. Mert nem bírom elképzelni. Runnernek van egy nagyon jó írása, amiben bemutatta hogyan változtak a pedelec bringák, miért tűnt el az agymotor a rendes montikról, mi a legnagyobb hátránya. Na ezért érdekel mi az, ami nem elektromos krosszmotor, és gázkart húzva hasít felfelé.
(#216706) zsola32: teljesen egyet értek (a gázkarost itt sem értem), sokan nem nézik a másik oldalt. Mi mondjuk elég sűrűn veretünk turista ösvényen lefelé (merev bringához képest) gyorsan, de ha vannak járókelők, akkor azért lassítunk. És szoktam sétálni is az erdőben, engem is idegesít, ha jön szemből egy ismeretlen bringás, és nem tudom, hogy akkor ő most tud bringázni, vagy pont mellettem nem adja ki neki. Ugyan ez igaz autóban is, illetve bringásként az úton is. Kikerülöm a bringást a másik sávban (~ 2 m oldaltávolság), majd a lámpánál elgurul mellettem 25-tel a tükörtől 20 centire, pedig én direkt a belső vonalra húzódok, hogy legyen neki 1 métere.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #216740 üzenetére
Volt valami oka annak, hogy csak a gyári jó? Ránéztem gyorsan, ahogy nézem side loader és FidLock verzió elérhető, szóval gondolom a helyszűke, de egy 450ml-es FidLock kulacs nem lett volna jó?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216740 üzenetére
Én pedig megszenvedtem a diréjlör méjntönönsz-el, nem volt olyan könnyű mint az a videóban látszott. ...szétszedtem, aztán a videót nézve raktam össze, hogy betartva a sorrendet simán menjen mire egy alátét szerű xart kihagytam mert az a videóban sem volt. ...szedhettem szét újra. ...lett 3 óra a tervezett egyből mire visszaszereltem és beállítottam végre.😒 Az a kis belső kuplung viszont nem piskóta, egész komoly tűgörgősnek kinéző egyirányban forgó szerkentyű.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #216743 üzenetére
Hirtelen rágugliztam én is. Van aki azt írta, hogy a 450-es befér, van aki azt, hogy nem. Gondolom függ a váz méretétől is, na meg az egyik hozzászólás 2018-ban íródott, szóval az még lehet egy előző generációs Jeffsy volt, neked meg ha jól rémlik MK II van már.
Az 50€ meg hát... Ha belegondolsz, hogy egy FidLock kulacs 30-35€ között mozog, akkor legyen mondjuk 20€ extra rajta, de ehhez vedd hozzá, hogy a FidLock base egyedi, a kulacs maga szintén egyedi, és 600ml-t bepréselni oda azért szép teljesítmény. Amúgy pont emiatt csipázom nagyon a FidLock-ot. Páromnak az S-es hardtail vázból nem side-loader tartóból még a 600-as kulacsot is művészet volt kivenni. A 800-as FidLock ami most fent van ezzel szemben még menet közben is használható.
Szerk: Belsőnek vegyél egy Tubolito S-Tubo-t. Anny helyet foglal, hogy még a villába is be tudod dugni alulról ha akarod. Hidratálásra én filózom egy LifeStraw beszerzésén nyárra, aztán ha kell még pocsolyából is újra lehet tölteni.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216743 üzenetére
Atomjaira szedtem, a kanálrugót is kiszedtem megpucoltam, görgőket is (a görgőcsapágyak porvédőit a fickó tanácsa ellenére sem piszkáltam ki nehogy megsértsem őket, jól forogtak) mindent...mikor összeraktam, még levett kuplungfedéllel próbálgattam és úgy tűnt a szorítás ellenére mégsem műxik a fék... ...na meg amit írtam, van egy alátét a kanálrugó alatt amit a fickó nem szerelt (lehet neki a helyén maradt ) ezért lépésről lépésre követve a videóját én is kihagytam. Végül meg ugye vissza kellett szerelni a váltót, újracsípni a bowdent és beállítani újra a váltót...eltelt az idő ezekkel. Egy éves elmúlt gondoltam megpucolom, aztán meg láttam most videókban, hogy az a darabos kanálmozgás feszített állapotban, amit ugyancsak több videóban úgy mutattak be mint az új XT kuplung jellegzetessége nem a rendes működés része, hanem a kenőanyag hiánya. Aztán isten tudja, enyém bekapcsolt kuplunggal első perctől úgy mozgott mintha racsni lenne benne, pattogva.🤔 Mind1, most meglátjuk, amúgy meg semmi baja nem volt, tökéletesen tette dolgát.
#216745fulton...üléspozícióból ítélve kell oda az 1,5cm + oldalanként, vagyis 140-150-es nyereg...ha túl puha, vagy hamar szélesedik akkor is nyomhat ott a combközelítő inaknál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Autós topik
- Milyen házat vegyek?
- Politika
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs