-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222301 üzenetére
Nem fog, a Shimano hírhedten makacs látod még a kónuszos mizériát sem adják fel... ja és uralkodnak az alsó szegmensben, nem kellenek nekik a drága megoldások.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #222301 üzenetére
SRAM mindig is jobb volt a lánc feszessége terén. Erősebb rugókat használnak alapból, meg a mechanika is más lehet, de nem szedtem még szét SRAM váltót. Egyébként nálam felmerült, hogy egyszer váltok SRAM-ra, de általában a legtöbb boltban Shimano van csak, meg az azzal kompatibilis dolgok. Ezért sem álltam át. Ha valami kellene hirtelen, akkor csak a rendelés maradna.
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #222457 üzenetére
Örülök h bevált a kendő. Te is a decast vetted?
Napra figyeljetek, napvédő. Milyen használtok am en 50 faktoros. Kell. Basszus ugy megfogott a nap egyik alkalommal nélküle halisten nem vagyok leégős típus.
Holnap ha minden jól megy megyek egy hosszabb útra ** meleg lesz.[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #222457 üzenetére
Nekem volt de nem manapság hanem 13-14 éve. Sőt egyszer úgy kellett kirugdosnom pár küllőt, hogy el tudjam távolítani a beszorult nyestet aki jó ötletnek találta, hogy oldalról nekiszalad a keréknek.
Ha nem b.szol neki oda nagyon akkor 1-2 hiányzó küllő még a nem a világ de sokkal érzékenyebb lesz ütésekre és hamar lehet verni egy szép nyolcast a felnibe.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #222472 üzenetére
Az olcsóbb vázak alsóbb kategóriás karbonból készülnek, pl T700, a drágább high end vázak felsőtt kategóriás jobb minőségű karbonból, pl. T1000. Ha jól tudom a top vázak azért lehetnek könnyebbek, mert a csúcs karbon masszívabb, ezért a falvastagság vékonyabb lehet (?). Pl. az S-works Epic HT váza már ijesztően vékony, mégis masszív és merev.
#222473 Hasaggymeg: Néhány gyártó pedig ki is hangsúlyozza, hogy az olcsóbb gépek váza nem egy kategória a top gépek vázával, én már több cikket is olvastam arról, hogy a menettulajdonságaik is két külön világ. Pl. Canyon cfr, slx cf, Scott hmx vs hmf, Sworks fact 12 vs Specialized fact 11 stb. Láttam már 1400 grammos megfizethető karbon vázat is valamelyik nagy márkától, a Chisel vagy XTC SLR is annyit nyom és olcsóbb. Egy top karbon váz meg gyakran megáll 800g alatt, szal szinte fele annyit nyom és nem azért, mert csak versenyzőknek való és random eltörnek. No de mindegy, csak elmélkedünk, ki is kéne próbálni pár vázat ahhoz, hogy biztosak lehessünk a véleményünkben. Én személy szerint hiszek a cikk íróknak, mivel több száz-ezer gépet teszteltek már, van tapasztalatuk pár vázról.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #222489 üzenetére
Én nem így gondolom, de akkor nem értünk egyet, legyen ilyen is . Szerintem a low end nem azért low end, mert kínai, hanem azért mert nem t1000, hanem mondjuk t700, vagy még olcsóbb-gyegébb karbonból készül. Mert ugy-e többféle karbon van, nem egyforma mind, abból is van több szint, több kategória, a toray-ból asszem a t300 a legfapadosabb, legolcsóbb, a t1000 a legmasszívabb, könnyű vázakhoz ideálisabb. Ha megfigyeled, a normálisabb kínai vázak specifikációjában is írja, milyen karbon az alapanyag.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #222552 üzenetére
Azért annyira nem kopik ki az alu. Acél sem akar kikopni, pedig annak már ideje lenne. Egyrészt még mindig sokkal drágább és időigényesebb a karbon vázat előállítani, másrészt meg nem lenne "ösztönző hatás" a drágább modellek felé márkán belül, ha az összes középtől felfelé karbon lenne. Főleg az alkatrész hiánya miatt örülnek a gyártók ha van egyáltalán valami. Azt prognosztizálják, hogy jó ha 2025-re utolérik magukat a gyárak. Közben meg már megint hallani az újabb Covid járvány érkezéséről.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #222569 üzenetére
Forekaster miért esett ki amúgy? Szerintem megérne egy próbát, mert pont azt tudja ami neked kell: Rekonnál agresszívebb, jobban tapad de jól gurul és asszem hasonló súlyban van. Win-win.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #222584 üzenetére
Btw, valaki innen a topikbol is szidta, mint a bokrot, le is dobta eleg koran.
Tok jo lenne 600g -os gumival tekerni elol-hatul, aminek van rendes mintaja is, meg oldalfal vedelme, es a felnit is vedi a sziklas terepen. De azt meg nem fejlesztettek ki.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #222589 üzenetére
Ez a Dissector. Azert a minta joval agresszivabb, 910g korul van a gumi. Cserebe ha megnezed a futofelulet felso reszet, jol lathato, miert irja a Maxxis is, hogy a gordulesi ellenallasa alacsonyabb, mint a Rekon, Forekaster -e.
Ebben mar van 1800km, es MaxxTerra.Elol egy kicsit trukkos a hasznalata, mert van egy holtpontja, ami a szelso es a kozepso barazdak tavolsagabol adodik. Tanulni kell... Hatul ellenben ez egy jo minta lehet.
Gaben92: Igen, ez egy XC gumi. Mint a Rekon Race, bar az ennel egy kicsit masszivabb. Na meg az EXO. Ez is vedett?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #222593 üzenetére
Masszívabb de nehezebb is 100 grammal. Nem tudom miért de XR2-ből kispórolták... Csak a 2,6" modellben van elvileg, a keskenyebbekben vagy szélesebbekben nincs... Fene se érti...
XR3 (ami egy XR2 - XR4 hybrid) már kapott minden méretben de abból már 755g a 2,4", 635g a 2,2".
Nálunk amúgy szeretik ezeket a Bonti gumikat valami miatt. Hétvégén láttam egy 5 fős társaságot, meg is lepődtem, hogy négy bringán XR4 TI volt fent. Barna oldalfal miatt bámultam meg őket mert kettőn az volt. Ketten Top Fuel-al voltak, annál érthető mert azokon jön ki a boltból, de volt két lány Canyon Spectral vagy Neuron valamelyikével és azokon is az volt... Azokon kicsit meglepődtem mert itt a topikban mindig a Maxxis/Schwalbee kettős megy és elsőre kicsit fura volt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #222596 üzenetére
Igazából meg merem kockáztatni, hogy el van írva a specifikációs lapon.
Egyrészt valahogy nem tudom elhinni, hogy 90g a különbség a 2,2 és a 2,6" széles gumi között úgy, hogy utóbbiban még van védelem is, előbbiben meg nincs...
Másrészt (és emiatt gyanakszom) a védelem rész nincs kitöltve, kivéve annál a 3 méretnél amiből elérhető a szürke feliratos a honlapon. Viszont rákerestem és a többiből is létezik szürke.
Harmadrészt még az XR1 is kapott oldalfal védelmet. Azt olvastam, hogy minden Team Issue gumijuk kapott védelmet, szóval valahogy fura lenne, ha csak az XR2 néhány mérete nem kapott volna....
Lehet dobok egy e-mailt Bontinak, rákérdezek mi a szitu.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #222603 üzenetére
Kár, hogy a bike24 nem szállít semmilyen trek, bontrager terméket felénk . Idén még én kihúzom a gumijaimmal, mert van egy tartalék rekonom, de jövőre én is új szettet kell vegyek. A wolfpack nagyon impozáns súlyban is, de az a schwalbe-hoz hasonló mintázat nem tudom mennyire jó száraz terepen. Amire nagyon lecsapnék még az az onza, az xc gumijaik állítólag szokatlanul puha anyagból vannak,mégis tartósak és a mintázat apró-magas, ezért könnyű lovasok alatt az igazi (ez vagyok én ). Ami még érdekel, a chaoyang phantom, nem tudom milyen, de pár embernek felmenne a vérnyomása a kínai gumi láttán . Conti nálam kiesik, mert sokak szerint poros terepen sodródik a cross king-race king, schwalbe gumik szintén, speci anyagkeverékét meg ugyanaz az ember tervezte . Vittoria barzo szintén inkább nedves terepen jó. Maxxis király, de drága és jó lenne súlyban picit lejjebb lépni. Itt is jól összefoglalják: [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #222609 üzenetére
Én ennyit találtam:
"Bontrager doesn’t have any special names for their compounds, but it’s not too hard to find the durometers of many of their tires. Their XC tires tend to be 62a for faster rolling. Some of the trail and enduro use dual compounds (61a in the center for fast rolling, 51a on the sides for grip). Their DH tires are usually a bit softer."
Az XR4 Team Issue 61a/51a dual compund.Védelemből két fajta van, az Inner Strength (összes XR) ami nylon insert és csak oldalfal, illetve a Core Strength ami elvileg már futófelületen is véd de olyat csak az SE gumik kaptak (amik rohadt drágák / lehetetlen szerezni őket).
Én legalább 4 webshopból tudom őket rendelni országon belül de ha akarnám holnap levehetném polcról is. Fura, hogy arrafelé semmi.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222613 üzenetére
Ahhoz képest, hogy tele van azzal a trutymós tejjel elég könnyen teszitek-veszitek a gumikat. ...én ami levettem és még jó (Race King) hagytam megszáradni és mikor kifordítva feltekertem, hogy összekössem kiderült, hogy nem kell mert ragad a bennemaradt tej és úgy marad magátol is feltekerve.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222622 üzenetére
Tegnap én is leginkább árnyéktól árnyékig osontam, de így sem ment fényesen, majd mindenhol egy fokozattal könnyebben (lassabban) mentem mint szoktam miközben figyeltem a hőmérőt mely 32-36 között ingázott. Ráadásul itt kezd sivatagosodni az erdő alja (Fót), a homok meg pillanatok alatt elszippantja maradék tartalékaidat utána meg csak bólogatsz felfelé kínodban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #222628 üzenetére
Btw, mikor hazaertem, megittam egyhajtora fel liter limonadet, majd fel liter APA -t elszurcsolgettem.
vhunor: Erdeszetet, vadaszokat inkabb ne is emlegessuk. Volt belole egy nagyobb vitam Abaligetnel. Valami kornyezetvedo 200kg -s tehen sikitozott, hogy ne tekerjek a nemzeti parkban. Mi csinaljuk a talaj eroziot, es romboljuk az elovilagot a nagy terep gumijainkkal, szemetelunk, szennyezzuk a kornyezetet.
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #222628 üzenetére
Minél többet csinálod, annál jobban fog menni, és annál kevésbé visel meg. A fokozatosság a kulcs. Anno futásnálnsikerültvegészbjólnkiépítenem, 1 óra körüli 12 km-ek mentek 30+ fokokban. Utána persze fél órát gőzölögve izzadtam még a hideg vizes zuhany alatt. Sajnos ez sem marad meg, de kicsit azért fejjáték is, mint az állóképesség, újra kiépíteni már könnyebb.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #222631 üzenetére
Az a 0,5+0,5 liter az kevés lesz. Ilyenkor igazából a liter iso az alap (minél jobban izzadtál, annál több cucc kell a folyadékon kívül is), és akkor utána jöhet a tényleges visszapótlás, szép lassan, de folyamatosan.
Ami tekerés közben bemegy, az szinte biztosan ki is ürül közben. Alkoholmentes sört amúgy ajánlom nagyon, rengeteg hasznos dolog van benne, ami jól jön ilyenkor. Akár ízesített, tök mindegy. Alkoholost viszont semmiképp!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #222613 üzenetére
Nekem is ez a felállás van, elől DHR II, hátul Dissector, mindkettő 2.4 3C maxterra. Nagyon stabil, nem csúsztam még meg velük egyszer sem, jól fognak kanyarban, féktávon is. Ami mászásnál érezhető difi, az inkább guminyomás. Felfelé 2.2-2.5 körülre nyomom, lefelé 1.6-1.8 kb. Persze ha több kört megyek, akkor már alacsonyabb nyomáson használom, nem vészes, de aszfalton azért kicsit érezhető.
Korábban Speci Eliminator volt hátul, tapadással ott sem volt baj, de az Gravity casing volt, 1300grammal. Ahhoz képet a 950 grammos Dissectort érezni, hogy felfelé jobban megy, könnyebben indul meg.Ma reggel korábban keltem, 6kor, szuper jó idő volt, mondom 9ig megyek egy jó kis kört, hát erre nem lapos hátsó kerék fogadott A szelepnál elengedte a levegőt, nem is tömített vissza hiába forgattam, csinálhattam előről az egész tubeless macerát, tisztítással, újraszalagozással mindennel. Jó fél óra elment vele, mire elindultam... Egy hónapja kb az első kerék adta meg magát ugyanígy... Valami nem okés, kilazulnak a szelepek a helyükről... Tegnap este fújtam rá, valószínüleg akkor lazult ki.
Szelepből kinek melyik vált be, ki mit használ?Holnaptól lent leszek Orfűn vasárnapig, esetleg tudnál mondani pár trailt amit ilyen reggeli max 2 órás körön be lehet járni? Mondjuk ha felmászok Tubesre, onnan vissza le Orfűre merre érdemes menni? Brutál meleget mondanak, úgyhogy ha el is megyek, akkor az ilyen reggel 8-tól 10ig lesz max.
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #222661 üzenetére
Megköszönöm ha küldesz párat
Én mindig fujogatom/engedem a gumikat. Lehet mondjuk ezért is engedte el magát most, sok volt neki és kilazult...
Annyi, hogy 2.5tel ne indulj lefelé nagy veretésnek, mert rázósabb, sodrósabb lesz, ehhez viszont magaddal kell vinni egy nyomásmérőt.Én ha rövid kört megyek, ami kb másfél óra és 500m szint fel a pályák elejére aztán hazáig csak lefelé , akkor itthon felfújom és amikor felérek akkor úgyis kis pihi, addig beöltözöm (térdvédő fel, állvédőt felcsatolom a bukóra) és beállítom a guminyomást, aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #222723 üzenetére
Agresszívebb, mint a 2.25" verzió újan
#222725 Jester01: garminnal is így megy, legalábbis az enyémmel. Amúgy ha fel lehet nyomni stravara az aktivitást, onnantól mindegy mivel mértél, mert a stravaról letölthető egyenként (macera), vagy akár havonta, fél évente lehet róla backupolni, csomagban le lehet tölteni az összeset egyben.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #222729 üzenetére
Hátul szerintem ami gyors, apróbb mintázatú és puha anyagkeveréket kapott, minden kopni fog, nem csak a Rekon. Nálam is fénysebességgel kopott hátul, de a Rocket Ron is ugyanúgy. Engem is zavar és nem akarok belépő olcsó gumit, mert az nehéz, meg oldalfal védelme sincs, valójában ezért nézegettem a Chaoyang Phantomokat, asszem 28 euróért adják az oldalfal védelmes gumit. Lehetne még olcsóbb, de ezalatt már nem találtam erősített oldalfalút, csak belépő gumikat. Ha már mindenképp gyorsan kopik a hátsó gumi és gyakran kell cserélni, legalább legyen olcsó. Neked még szerencséd van, mert a bringád eleve megköveteli az agresszívebb gumikat és a nagyobb bütykök nem kopnak el olyan hamar. Xc-n sajnos ez van, arra gyors gumi jár, ami állandóan elkopik. És most nem arról beszélek, hogy nem lehet vele 10.000km-t tekerni, hanem arról, hogy a mintázat élei elkopnak és már nem harap annyira, mint újan. Szerintem innentől egy gumit kopottnak lehet nyilvánítani. Lehet még ezután 5-10k km-t hajtani, de nem fog annyira tapadni és a féktáv is megnő.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #222752 üzenetére
Katadyn BeFree a te barátod. Szinte semmi helyet nem foglal összetekerve (LifeStraw sokkal nagyobb) és még a víz is finom marad. Helyi túraboltban vettem, valami 60€ körül volt talán de ha nem ultra mocskos vízből használod akkor valami 1000L vizet megszűr. Annyit szerintem megér.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #222757 üzenetére
elsősorban baktériumokat szűrnek: [link]
MINI filter removes 7 log (99.99999%) of all bacteria (like salmonella) as well as other harmful bacteria which causes cholera and E. coli and 6 log (99.9999%) of all protozoa such as giardia and cryptosporidium. These removal rates equal or exceed other filter options. EPA guidelines allow ten times more protozoa left in the water than Sawyer MINI filters allow. The MINI also filters out 100% of microplastics.
The MINI 0.1 micron absolute filter houses a cluster of micro-fibrous tubes which use similar technology found in medical dialysis. As water passes through the side walls of the tubes, harmful bacteria and protozoa are trapped on the outer walls so you can be confident your water is safe to drink. -
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #222757 üzenetére
Azt semmi sem fogja megszűrni. Kémiai tisztítás működik egyedül szerintem.
"The Filter removes bacteria, cysts and sediment with its pore size of 0.1 micron"
Youtube-on találsz amúgy videókat akár még petricsészés tenyésztésekről és mikroszkópos vizsgálatokról. Amit ígérnek azt betartják (LifeStraw, BeFree teszteket néztem) de kemikáliák ellen semmi nem használ csak a másik kemikália.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #223059 üzenetére
Mi lehetett a baj?
Mikor felrtaktam, szepen be volt zsirozva a tengely, nagyon vekonyan, a menet is kapott.vsz. túlhúztad.
szerintem a zsírozás nélkül szükséges nyomatékot írják amúgy rá az átütőkre, ami nem egyezik meg azzal, mintha zsíroznád.
ebbe én is belefutottam, bezsíroztam az átütő menetét, ráhúztam nyomatékkulccsal, aztán leszedéskor el is nyaltam az átütő fejét.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #223059 üzenetére
Ügyes vagy és... jájjj mekkora gáz, hogy a szervizben lemondtak róla, pofám leszakad! 😬 😒... túl lett húzva, nyomatékra kellene...vagy úgy volt? Én mihamarabb kicserélném azt a tengelyt. 🤔
Ringman... annyiszor mint én az első, tyúkbél előtti hónapokban, nem sokan szedték ki a tengelyeket, de sosem szorult meg... úton, útfélen, erdőben, mezőn, otthon, nyomatékra és csak úgy,zsírral és nélküle.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #223068 üzenetére
Az a baj, ha zsírozod akkor csökken az ellenállás. Ha érzésre húzod meg akkor zsírozottan és zsírozatlanul ugyanaz az érzés más nyomatékot jelent. Én zsírozott menetet mindig az alsó határra húzok, abból eddig még nem volt bajom.
Helyedben amúgy vennék egy nagyobb nyomatékkulcsot pluszba. Jól jön az még majd kazettánál, féknél, kocsin kerékcserénél. Ha meg más nem akkor húzd 10Nm-re kulccsal és még kézzel egy nagyon keveset húzz rá, azzal szerintem nem tudsz fölé lőni.
Másik tippem amúgy az Impact Screwdriver. Nem tudom mi a neve magyarul de pont azt oldja meg amit te csináltál. Egy olyan csavarhúzó amit szépen az átütőbe helyezel és a csavarhúzóra rá kell ütni kalapáccsal. Egyszerre üt és fordít, pont ahogy te csináltad manuálisan. Nem egy vészesen drága cucc de a makacs csavaroknál sokat segít és minimális az esélye annak, hogy elnyalod.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #223074 üzenetére
Nyomatékkulcs az mindegy, a bitek számítanak. A kis nyomatékkulcsod gondolom 1/4"-es, nagyobbat szerintem nem fogsz kapni csak 1/2"-esben szóval nem lesznek kompatibilisek a fejek (hacsak nem 1/2"-es a mostani is). De külön az átütőhöz venni egy hosszú 6-os 1/2"-es bitfejet már aprópénz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #223096 üzenetére
Akkor ebben nincsen hiba. Én nem húznám 15-re, ha a 12 nem lazul le. A helyedben vennék egy új tengelyt. Szinte biztos nem az volt a gond, hogy az imbusz nem fekszik fel elég hosszan, akkor tele lenne az internet ezzel. Nézd meg a sram hajtókarom a 54 Nm-re húzandó csavarban milyen hosszan fekszik fel az imbusz fej, mégsincs semmi baja. Tudom az acél, de 12-15 Nm-nek nem kéne elnyalnia egy alu tengelyt se.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #223225 üzenetére
Azt hittem csak én vagyok olyan hülye, hogy egy beszorult falevél zörgése zavarja, sőt, amióta 2,35-ös gumim van még kevesebb a hely a gumik és villák (tám és láncvilla) között van,ergo többször szorul oda 1-1 falevél. 🤭
jjeahh... lebuktam, pedig az az utolsó budapesti rendezésű fél Iron Manről összekapart, és a bringa színével annyira passzoló kulacs annyira hétköznapi, hogy fel sem tűnne senkinek. ... ja és kábé itt ki is fújt az olyan alkalmak sora ahol egy síkban voltak ma első kerekeink. Amúgy ha tudom a vádlim ia benne lesz lehet leborotválom a reggel🤔... de legalábbis befeszítem. 😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #223872 üzenetére
Én már újan sem a fékezés miatt szerettem . Rocket Ron hozzá képest ebben egy álom, cserébe az száraz terepen újan sem tapad úgy, mint a Rekon szénné kopva. Kíváncsi lennék létezik-e olyan gyors xc gumi, ami száraz terepen kiemelkedő és fékezés közben sem sodródik, állítólag sajnos ez az igazán jó száraz gyors gumik átka.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #223983 üzenetére
nálam az út után van, tehát kerékpározás közben nem, csak ha megálok, egy több órás, keményebb menet után magas pulzussal. akkor előfordul ilyen. enyhe szédülés, volt már fejfájás enyhén..mikor még kicsit tudatlanabbul vágtam bele elő nagyobb útjaimba akkor hidegrázás, kemény szédülés fej mozgatásra..(de akkor úgy gondolom nem ettem és ittam elég folyadékot, na meg a hideg...átfázás)
itt akadt aki "siralmasnak" tartotta mikor irtam hogy igen kíméltem magam egy első 8 órás út turám során, amibe 122 km volt, de nem véletlen, fő a fokozatosság elve. és igen figyeltem hogy a pulzusom ne nagyon nyirjam a végére, nem akartam rosszul létet. mindenki szervezete máshogy reagál, ki kell ismerni, és nem eszetlenül nyirni azt. egy egyensulyt találni.
picit vegyél akkor vissza a "nyírásból" és lassabban engedd mgadra. én ezt tenném.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Metal topik
- Házimozi belépő szinten
- Energiaital topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen