-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #290975 üzenetére
ja, egyébként az egy dolog, hogy emelkedőn nem nagyon ültem nyeregben, de sokkal több megszokást igényel, hogy enyhe lejtőn, amikor épp gurulnék, ne mozduljon a hüvelykujjam
(más: ezen elöl is csak 160-as a tárcsa, de a 785-ös XT fék elég szépen harap vele, féltem, hogy kevéske lesz, de nem úgy tűnik. Nem szeretem ok nélkül bolygatni a meneteket, karbonban különösen nem, szóval amíg használható, nem kerül rá nagyobb, de úgy néz ki, nem is kell)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Roland861010
addikt
válasz Fall-N #291027 üzenetére
Guggolás 150-160kg csak amíg az haza vágja a térded derekad addig a gépen kisebb a sérülés esélye.
Azért sok embert oda tennék a 350kg alá.A kockás has nem egyenlő a fittel és az atletikussal.
Azért mert kockás hasad van lehet egy zsirparnas ember körbe fut - úszik - kerékpározik téged.Nők és férfiak esetén eltérő az optimális testzsír mennyiség, ugyanakkor ahogy idősödünk, úgy növekszik ez a szám, bár nem jelentősen. Hölgyek esetén kb. 20-30% közötti érték a megfelelő, míg férfiaknál 12-22% közötti az ideális. A nők magasabb testzsírszázaléka az ovulációhoz és a méh védelméhez köthető.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Fall-N #291027 üzenetére
"Az átlag 10-12 % lenne a sportos alkat, amikor nem zsírpárna fedi a hasizmokat. Egy laikus is szemmel látja ha valaki ebbe a tartományba esik." Nekem mindig azzal jönnek, hogy jajj de sovány vagy, valami baj van??! Bár lehet inkább csak saját magukat nyugtatják, hogy szép az élet zsírosabban is.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #291069 üzenetére
Nálam hátul van a bevágás, de nemrég rájöttem, hogy tökmindegy, ezért a gyorszáras bilincset amikor lecseréltem imbuszosra, azt már előre fordítva raktam fel, így legalább a gumi nem veri fel a csavarra folyamatosan a sarat és nem rohad szét. A váznak úgy tűnik mindegy, eddig semmilyen problémám nem származott belőle
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Weareus
addikt
válasz Fall-N #291084 üzenetére
A Cannondale-től akkor melyik vázat nem szabad venni?
Lehet, hogy elb@xtamA Newmen karbon felnijei vajon milyenek?
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Piftuka
veterán
válasz Fall-N #290938 üzenetére
"Nem vészes a Csepel geometriája sem, például az én cross trekkingem hasonló, mint a legtöbb másik márkáé."
Igen, a Woodlands cross sorozat egészen pofás külsőt kapott. Ám számomra a cég trekking bringái a '70-es '80-as éveket idézik. (Különösen a Landrider sorozat.)"Valószínűleg eddig azért sem merészkedett magasabb szintre egyik márka sem, mert nehéz lenne itthon eladni. "
Érdekes, amit mondasz, és könnyen lehet, hogy ez van a hátterében. Bár ennek talán némiképp ellent mond, hogy sokan milyen sokat hajlandóak (és képesek) a kerékpárjukra költeni.
Persze ettől függetlenül tény, hogy Magyarország és a hazai piac kicsi, ugyanakkor a hírek szerint a kerékpározás manapság népszerűbb, mint valaha.
Mindenesetre én tényleg örülnék annak, ha lenne a hazai piacon jó minőségű, eladható, magyar gyártású kerékpár. Ahogyan utaltál is rá, a váz és akár a teleszkóp esetében sem lenne technikailag megvalósíthatatlan.
(Az "apróbb hardverek" esetében gondolom, nem érné meg a ráfordítást a saját tervezés, és gyártás, mert az ismert "nagy márkák" megoldásai olcsóbbak és könnyebben elérhetőek minden bringagyártó számára is. Persze ki tudja... )"Aquila non captat muscas."
-
flash-
veterán
válasz Fall-N #291440 üzenetére
hát azt gondolnám laikusként, hogy hasonló terhelést kap mint amikor keresztbe váltva tekersz egy 2x 3x kerékpáron..de sokan mások is ezt hozzák fel ellenérv ként.
(de persze olvastam olyan magyarázatot is hogy pont a narrow wide megoldás leveszi a "terhet" a láncról, hátul pedig a spéci parallelogram tartja egyenletes távolságra a váltógörgőt a hátsó lánckeréktől,így az egész rendszer nagyobb láncszöget tud eltűrni.
csak igazából érdekelt hogy ti a gyakorlatban mit tapasztaltatok.f_sanyee:bocsi, csak úgy felmerült bennem, hogy vajon ki lehet e a vo2maxot így "tapasztalni"
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Fall-N #291448 üzenetére
ó én is így gondolom, pl lesz egy hó végi balatonfelvidéki túra, akkor célszerübb majd ezt vinni mint az outit, így meg tudjuk nézni a csobáncot, már ha fel birok fele menni
Egyébként terepre vettem úgyhogy nem ezzel fogok 10 órákat tekerni."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz Fall-N #291448 üzenetére
A trekkingen a fasza 32-es első tányérral én hátul szinte csak a 11-est, meg a 13-ast használom. Ha nagyon lassú a menet városban, vagy emelkedő van, akkor kb még két fogaskereket hátul. A két legnagyobbon (az utolsó talán 51-es?) talán ha 2x volt a lánc összesen. Hülye ötlet volt ez az mtb váltó trekkingre. Illetve én használom rosszul, valszeg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #291522 üzenetére
Igen, ez egy átcímkézett HT, ahogy ez is, vagy ez is, rengeteg márkának gyártanak, ha jól tudom a Race Face Chester is HT. Általában érdemesebb tőlük megvenni a pedálokat, HT márkanévvel, mert olcsóbban megkapod ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
dom1n0
senior tag
válasz Fall-N #291611 üzenetére
Igazából nem kell annyira túlgondolni szerintem, mint itt néha a fiúk csinálják, én a gyári láncot beteszem minimum 1 éjszakára, de ha úgy adja ki 2-re brigéciolba, utána kiveszem, papírtörlőre rárakom picit lecsöpögni, ha van időm akkor újra brigéciol, ha nincs aztán megy az izo alkoholba 20-30 percet, aztán újra papírtörlő leszárítom a napon és megy fel, és rákenem az UFO-t. Miután felvittem vastagon, végigváltok minden fokozatra azt hagyom egy éjszakát száradni.
Utána érdemes a többletet letörölni egy mikroszálas kendővel egy-két ride után.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Fall-N #291744 üzenetére
hát ezt a vázat néztem, aztán van itthon egy mecha flat mount fék - spyre C - (meg hátsó váltón és középcsapágyon kívül gyak. minden) egy újabb bringához. de szerintem dobom ezt a projektet.
ez koskormányos lenne, egyeneskormányhoz rövid ez a váz.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #291994 üzenetére
A DT Swiss P1850-es kerék szabadonfutója, asszem 370-es, hogy alu vagy acél, nem tudom, országútihoz való. Egy Ultegra CS-R8000 11 sebis sor van rajta, ami elvileg acél.
Most akkor ez alá kell a zsír, vagy nem? Én nem csak országúton megyek, de nem MTB-zek.
#291997 Mezga Aladár: ja nem, semmi baj a zsírral, az nem fog ártani a waxnak, hiszen a lánc máshol fut, egyszerűen megfelelően akarom összerakni De most már szétkapom és megnézem azt a szabadonfutót.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #292007 üzenetére
Nem tudom, a lánckerekek acélból vannak, de ott vannak a linken a képek, leírás is:
Carbon spider arm|QTY (pcs)1
Aluminum spider arm|QTY (pcs)1
Titanium gear|QTY (pcs)0
Aluminum gear|QTY (pcs)0
Steel gear|QTY (pcs)11Ha a "spider arm"-ra gondolsz mint "tartóbak", akkor az elvileg alumínium, a közölők szintén annak tűnnek, de a lánckerekek acélból vannak.
Itt a szerelési útmutató, de ebben nem ír semmit róla: DM-RACS001-03-ENG.pdf (shimano.com)
Viszont az alu/fém miatt meg érdemes rakni.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #292088 üzenetére
a Muziker jó tipp, én csak használtan vettem eddig két ugyanolyan Suntourt, van mellette régebbi Rebám is, én nem vettem észre különbséget, de inkább a Suntour nyerne nálam. Oké, ez erősen lehet állapotfüggő, de a rebát küldtem már nagyszervizre, meg nincs széthasználva az se. 32-es becsúszójú mind, amik voltak, egyedül a tengelyrendszerükbe kötnék bele, én azt hiába szedtem szét, pucoltam, egy idő után csak úgy tudom kivenni a kereket, ha letekerem teljesen az anya részt. Ennél százszor egyszerűbb egy sima imbuszos tengely, ha választhatnék, olyannal kérném. Túlbonyolítás rulez..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz Fall-N #292227 üzenetére
Módosítom az írást, rosszul emlékeztem. Szóval a fém tömlőn két csavaros rész van az egyik megy a szelepre. A másik való a leválasztásra (ilyenkor távolodik egymástól el a két csavaros rész és a szeleptűt meg kiengedi), így semmi levegő nem szökik el. Gomb egy van rajta, azzal lehet apró nyomkodással kiereszteni a levegőt, így pontosan be lehet állítani az adott nyomást.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Fall-N #292402 üzenetére
ha nem lenne képes, nem rakta volna fel. igen, síkon, ha semleges a szél, mennek ennyivel.
ha jó minőségű az aszfalt, és van egy hosszú 6-8fokos lejtő, százzal is. a world touros arcok nem szarral gurigáznak.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #292438 üzenetére
Sram alatt a bilincsesre gondolsz? Mert az szerintem nem a legjobb . Oké, tartós, de kemény is.
Ilyen ODI-ból szokott lenni olyan is, amit doboz és logó nélkül küldenek, azok még olcsóbbak. Annyira gyakran kell szerelés miatt levenni a markolatot, hogy nem éri meg? Én amióta fent van, még sosem vettem le, nem volt amiért. De ha évente egyszer le kéne vágnom is ilyent vennék, mert úgyis megéri.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #292438 üzenetére
ritkán írok ilyesmit, de az ESI-t nálam még nem közelítette meg semmi, amit eddig próbáltam, mondjuk simán lehet, hogy az 1-2000 Ft-os Alis ODI cucc az hamisítvány volt. Mind túl puha nekem, és csúszósabb a kelleténél. Nemrég vettem BBB-t, az ígéretes volt (nomeg ESI árban..), de az meg túl kemény, és rohadt nehéz volt felszenvedni, pedig tudom az IPA trükköt. A szivacsosokat amúgy elég könnyű ezzel szerelni, kivéve ha már megsérült a pereme, akkor könnyen tovább szakad. Koskormányon is ESI van, picit lehetne vastagabb, de a fogása, tapadása az tetszik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
lsebestyen
addikt
válasz Fall-N #292839 üzenetére
Tegnap mentem egyet a már kicsit megcsiszolt fékbetétekkel, tökéletes volt. Szerintem az lehetett, hogy bemostam oda a koszt...Szerintem is olajosnak kéne lennie minimum a fékbetét hátoldalának, ami a dugattyúnál van, de az meg tiszta volt és száraz. Ultegra féktest egyébként.
-
dom1n0
senior tag
válasz Fall-N #292840 üzenetére
Rizsbol sem teljesen mindegy milyet, basmati a legjobb valasztas, vagy barna rizs mar aki szereti.
Masik opciokent bulgur, durumtesztak is jo GI-vel rendelkeznek, es szerintem jo izuk is van, megfizetheto.
Igazabol ezek leginkabb odafigyeles kerdese szerintem, hogy ne megszokasbol kajaljon az ember. -
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #292840 üzenetére
Kondizok, mert nem akarok ugy kinezni, mint a kerekparosok. Na meg ferfi ember legyen eros. Az izomvesztes igy is oriasi ilyen tipusu igenybevetelnel, amit ellensulyozni kell.
Potolom a CH -t, csak nem jol (junk), es rendszertelenul teszem. Tehat eszek, csak sokszor rosszat es rosszkor. Reggelim allando a zab formajaban, de neha arrol is megfeledkezem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #292935 üzenetére
A félfémest még nem próbáltam, de a fémes arany ZTTO eddig a legjobb betét, amit valaha használtam. Már csak az a kérdés mennyire tartós és saras-vizes körülmények között hogy viselkedik, mert csak száraz terepen próbáltam. Ott jobban harap minden másnál, amit eddig próbáltam és a koszra sem annyira érzékeny. Eddig voltak Shimanok, Miles Racing, Clarks, Ashima, lehet kihagytam valamit, ennyire emlékszek. Az Ashima a másik kedvencem, mert a tartóssága minden képzeletet felülmúl, de mivel gyantás, hajlamos megégni és érzékeny a koszos tárcsára.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robotporszívók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Napelem
- Arena Breakout: Infinite
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest