Új hozzászólás Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
Ezt mondom én is. Vinnyoghat mindenki, hogy majd a pénzével szavaz. Addig nem lesz friss kenyér, míg el nem fogy a tegnapi. Ahogy a bányászláz után sem jönnek új VGA-k. Ha meg valahol beesik egy jó üzlet régi gagyi kamerára, akkor egy GT-R vagy egy 6-os mazda is 90-es évek VHS szalag minőségével fog tolatni. Gondolom nem azért, mert a célközönség szerette volna.
-
paatrick
őstag
válasz
Foglalt név #20 üzenetére
Amik ma kijönnek autók azokat 2-5 éve tervezték meg. Ha a VW lekötött előre 300 ezer érintőpanelt a Golfra akkor azt be kell rakja valahova, addig nem fognak áttervezni semmit.
-
Foglalt név
addikt
válasz
Janika(1982) #19 üzenetére
Honnan? Van pár gyártó és vagy megveszed a sz*rját, vagy nem. Ha a VW-t bármennyire is érdekelte volna a kritika, akkor a Golf ráncfelvarrása visszaadja a klimagombokat legalább. Megtörtént? Nem.
-
ha3flt
tag
Mi a szükséglet vagy költségcsökkentés és mi a mesterséges keresletgenerálás egy autó fedélzeti számítógépénél? A vezetéshez szükséges elektronika nagy részét is Androiddal akarják kiváltani? Vagy ez a sok izé hosszabb távon már mind az önvezető autóhoz készül? (Ami ki tudja, mennyire lesz használható.)
Ebben azért eléggé hajlok a merev álláspontra (...), hogy nekem elég egy sebességmérő meg a szokásos pár visszajelzés, és a többi csak káros és figyelemelvonó lehet, teljesen mindegy, hogy mennyit segít az autó egy hívásban vagy üzenetküldésben. Vagy legalább ne működjön, amíg meg nem állok...
A nagyon komoly biztonsági problémákról meg a frissítésekről, az előfizetéses funkciókról és (szoftveres) mesterséges élettartam-csökkentésről nem is beszélve, hogy egy idő után gyakorlatilag használhatatlan lehet autó, ahogy sok más eszközzel is történik a világban.
Mostanában leginkább a bizalom hiányzik a gyártókkal szemben - egyfelől. Másfelől meg a tömegek úgyis mindent meg(v)esznek.
-
392mhz
csendes tag
a GM eddig is lefelé száguldott, ezután meg csak a lejtő lesz meredekebb, pár év múlva talán kirúgják az agytrösztöt, aki ezt (is): [link] kitalálta.
-
HThomas
őstag
válasz
bytesizelife #10 üzenetére
Mondjuk az is kérdés, hogy egy 20 éves autón az akkori telefonokkal menni fog-e normálisan az Android auto...
-
bambano
titán
"Az autóban futó beágyazott szoftverek készítőit fogja összehozni ezek vásárlóival": ezt aligha, vagy ha mégis, akkor még nagyobb ökörség az egész, mint elsőre tűnt.
Ha vesz az autógyár egy blokkolásgátlót vagy ecu-t, akkor a gyártójától fogja megvenni a firmware-t is, mert kitől mástól venné. A mercedes egy bosch injektorhoz nem fog stellantis firmware-t venni, mert fogalmuk sincs egymás termékeinek a programozásáról.Következésképp az a néhány autóipari konszern, ami közeljövőben megmarad, ismeri a saját beszállítóit, nekik semmi szükségük erre a cuccra. De semmi baj, ha a gm megint eléget egy rakás pénzt marhaságokra, majd megint kimentik őket.
-
-
Ráadásul egy autó életciklusa 20 év, senki nem fog annyi ideig fejleszteni arra a platformra, vagy akár csak a boltot üzemeltetni. Az ilyen alkalmazásboltok az autó 6-8 éves korára döglöttek lesznek. A tükrözés a jó irány, mégpedig úgy, hogy nem buzerálnak bele az interfészbe minden évben, hanem hosszabb időre befagyasztják. (Az se baj, ha visszafelé kompatibilis marad a Carplay/AAuto.)
-
paatrick
őstag
BMW akarta bevezetni de úgy elküldték őket a p...ba hogy már vissza is vonták
Autógyártók néha fordítva ülnek fel arra a bizonyos lóra és meg akarják mondani a vásárlónak hogy mi kell neki. Ez történik most a fizikai gombokkal is. Eddig mind azt mondták hogy a felhasználók "kérték" a nagyobb digitalizációt, mostanra meg hogy minden szakmai újságíró meg épeszű ember lefikázta hogy egy tableten állítgassam a hőmérsékletet hirtelen azt mondják hogy "meghallgattuk az emberek véleményét és visszarakjuk a gombokat".
Ugyanígy van/lesz az összes havidíjas rendszerrel ami "létfontosságú". Ha a BWM meg a Merci csak havidíjért ad akkor a vásárló vesz inkább Audit, Genesist, Lexust stb. BMW, Merci eladása csökken azt egyből sírnak, a többi gyártó meg örül hogy elcsaklizott vevőt a konkurenciától és igazából neki semmit nem kellett ezért tenni.
Ott van Amerikában a Lucid elektromos autó gyártó, abszolút prémiumba pozicionálta magát csakhát az a helyzet hogy nem vesznek eleget belőle és most inkább csökkentették az autóik árát csak vegyék már meg.
Ezen a piacon mindig a vásárló az úr. És akkor az elkövetkező kínai dömpingről még nem is szóltunk.
-
válasz
Gargouille #7 üzenetére
Találtál egy cikket a neten ami erről szól. Kettős tömegűt milyen gyakran kell cserélni és mennyi autón? Nah ezt szorozd össze és akkor csak egy drága alkatrészről beszéltünk.
-
Gargouille
őstag
"Valamerre el kell mozdulniuk, mert az elektromos autók szervizelésén a hagyományoshoz képest óriási kiesés lesz.
"
Biztos vagy ebben? Mert nekem úgy tűnik, hogy a gyártók bolondok lennének lemondani ezekről a bevételekről. Például: Villanyautós nonszensz: 4,3 millióért javítaná meg a márkaszerviz az elromlott Volkswagen e-Golfot
-
HThomas
őstag
válasz
Feketelaszlo #4 üzenetére
#4 és #5: igen, hát azért ez így már más...
Azért kíváncsi leszek hol fog majd tartani 5-6 év múlva az autóipar, mire nekem újra esedékes lesz a csere... most még örülök, hogy vannak fizikai gombjaim, nincsenek előfizetéses funkciók és az autó nagyjából azt csinálja, amit szeretnék... -
cucka
addikt
Egyébként jó lett volna elolvasni az eredeti hírt mielőtt cikket írtok belőle.
Az autóban futó beágyazott szoftverek készítőit fogja összehozni ezek vásárlóival (autógyárakkal és autóipari beszállítókkal).
Szóval ez nem a végfelhasználóknak szánt app store, a vevő az autógyár lesz, ő fog előfizetni a szoftverre, amit itt vesz.
-
Feketelaszlo
senior tag
Szerintem ez elsősorban nem end-usereknek fog szólni, hanem flottakezelőknek. Pl. ha a rendőrség fel akarja okosítani a járőrautókat valami spéci izraeli kémszoftverrel akkor ez a felület tud frissítési platformként szolgálni. De persze biztos lesznek rá kommerszebb alkalmazások is, mint Spotify, Candy Crush vagy akváriumos képernyővédő.
-
Foglalt név
addikt
Amikor majd az út közepén leáll az autó és még a fűtést is lekapcsolja, mert nem fizetted be a havi díjat.
Remélem nem lesz olyan balga a többség, hogy igába hajtja a fejét. Egy darabig úgy voltam vele, hogy hadd menjenek a birkák a vágóhídra, de sajnos mindenki torkán le lesz tolva utána. -
HThomas
őstag
Mint egy falat kenyér... nekem alapvetően szimpatikus az Android Auto / Apple Carplay irány, ahol a telefonon van minden és annak a képét tükrözzük. A francnak hiányzik még egy ökoszisztéma, amit menedzselni kell...
-
Valamerre el kell mozdulniuk, mert az elektromos autók szervizelésén a hagyományoshoz képest óriási kiesés lesz.
A merci (vagy a bmw, nem emlékszem pontosan) már meg is kezdte az előfizetéses ülésfűtéssel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
- Játékkulcsok a legjobb áron: Steam
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3311
- Részletre elviheted akár 365 napra Bankmentes , azonnal elérhető ASUS ROG Strix G18 32GB/2TB
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Xiaomi Mi 11T Pro 5G 256GB // Számla+Garancia//
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest