Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz DigitXT #26229 üzenetére
A fxszt vágja fel.
Egy fém óra nagyobb sérülést okozna, mint ez a fröccsöntött műanyag szxrság. Nyilván nem tükör van benne, egy fémgőzölt homorú foncsor, olyan igazi vékony szxr lágy műanyag az egész, h amíg tekergettem, h beállítsam végre, attól féltem eltörik.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #26257 üzenetére
????
Nem értem a gondolatmenetedet.
"az üzemben tartóra próbálják rátolni az összes felelősséget, miközben hitelesen a gyártó tud ilyenről nyilatkozni..."Részlet a cikkből:
"A szervezet jelezte: az április 30-án kihirdetett új rendelkezések szerint egyes mikromobilitási eszközökre, egyebek mellett bizonyos elektromos rollerekre is kiterjed majd a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb). A jármű nettó tömege, illetve tervezési sebessége dönti el, hogy szükséges-e felelősségbiztosítást kötni az adott járműre.Minden üzemben tartó saját felelőssége, hogy ellenőrizze gépjárműve nettó tömegét, illetve tervezési sebességét."
Az üzemben tartó ez utóbbi mondat esetén lett megemlítve.
Értelmezésem szerint ez annyit takar, hogy a üzemben tartó (pl. magánszemélynek) kell utána járni, hogy az ő rollerének alábbi paraméterei
- nettó tömeg,
- illetve tervezési sebessége
alapján kell-e KGFB-t fizetni.
Mégis mit vártál? A (kínai) gyártó majd felhívja a tulajdonosokat, hogy KGFB-t kellene fizetni? Főleg akkor hogyan érné el, ha már harmadik tulajdonosnál jár a roller? -
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #26257 üzenetére
Hatály: 2024.V.17. - 2024.XII.31. Váltás a jogszabály mai napon hatályos állapotára
2009. évi LXII. törvény a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításról *
10. * gépjármű:
minden olyan, szárazföldön, de nem sínen közlekedő, kizárólag mechanikus (tehát nem emberi vagy állati) erővel működtetett, hatósági nyilvántartásba vett vagy hatósági nyilvántartásba nem vett jármű – a kizárólag mozgáskorlátozott személyek általi használatra szánt kerekesszékes járművek, az elektromos rásegítéssel működő (pedelec) kerékpárok, valamint a mozgáskorlátozott személy által vezetett e-moped járművek kivételével –, amelynek legnagyobb tervezési sebessége meghaladja a 25 km/h-t, vagy legnagyobb sajáttömege meghaladja a 25 kg-t és legnagyobb tervezési sebessége a 14 km/h-t, továbbá...Az összes olyan e-roller..., (ami aláhúzott), kivéve a felsoroltak ( szürke ).
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
pescara
aktív tag
válasz DigitXT #26279 üzenetére
,,Mondjuk nálatok akkor sem változik semmi, ha itt a pálcikákra is jön a biztosítás"
Haaat, szerintem kb mindenhol, egyszerre fog az egesz eu-ban, nem veletlen, hogy meg mindenhol csak a remhirek terjednek. Valami kozos eus szabalyozas lesz, ha lesz egyaltalan. nem konnyu a dolguk, mert a kornyezetvedelem es a ,,zoldules" kozos elfogadott cel. A lassan autoval kozlekedhetetlen nagyvarosokban nem erdekuk, hogy nehezitsek a rolleresek eletet. Valoszinuleg maradni fog a max 25 km/h , akionek meg az nem eleg, annak motor, vagy auto.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #26332 üzenetére
A (#26320) hozzászólásban, amire ezt írtam, ott a fotó a környékről. Kisvárosias, már-már falusias környezet. A villanylámpák előtti várakozás nem lehet gyakori stressz faktor.
Városias környezetben 2 forgatókönyv szokott előfordulni:
- ismerős útszakaszon közlekedünk,
- kevésbé ismert szakaszon megyünk.Ismerős szakaszon fejből megmondom minden egyes kereszteződésben milyen sorrendben következnek a lámpák, kinek lesz zöld, így jó messziről előre meg tudom mondani nekem mikor lesz zöld (kell-e sietni). Sőt, idővel 2 villanylámpa közötti ideális tempót is memorizálni lehet. Döntő többségében teljesen felesleges sietni, azáltal csak többet ácsorog az ember a lámpa előtt.
Ismeretlen szakaszon meg az ismeretlen úthibák miatt nem éri meg sietni.
Ha pechsorozata van valakinek, akkor is csak pár percről beszélünk, Az nem számíthat. Ha mégis számít, akkor már induláskor elcseszte, és tanuljon a hibájából. Legközelebb induljon el pár perccel korábban. -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #26332 üzenetére
Ja, neha nagyon hataron tud lenni. Amikor a kugoomnak elkezdett degradalodni az akkuja, akkor elkezdtem hirtelen nem elerni zoldeket es sokkal tobb lett a menetido. Ez a belvarosban, ahol kb. 50 meterenkent lampa van elegge kellemetlen.
Amugy meg valoban lehetne lassabban menni es ugy zoldhullamban, vagy lehet kicsitgyorsabban is. Akinek nem szamit a csaladjatol ellopott 3 percek, az majd megy lassabban.
[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz DigitXT #26340 üzenetére
Ez nalam is a tapasztalat . Amikor kenyelmesen nezelodve gurulok a kb 2km-re levo metro allomashoz, akkor 11 perc szokott lenni es ha szerencses vagyok, pont akkor jon a vonat. Amikor ,,sietek" , akkor rodeozok a buckakon es a rekordom 8 perc volt. A metro 7 perc mulva jott Ugyhogy rajottem, semmi nem mulik azon az 5-8 km/h sebesseg kulonbsegen. Ezert tartom viccesnek, amikor buheraljak a rollereket, hogy 25 helyett akar 30 km/h oras fenysebesseggel is tudjanak ,,szaguldani" Kozben meg pont elfogy a szufla mire hazaernenek.
-
enginev3.0
félisten
válasz DigitXT #26353 üzenetére
Oh, bocsi, szelepre gondoltam
3.5barra fújta, parkside-os kézi kompresszorralNéztem kijelző védő fóliát, de csak ilyen hülye szilikon védőt találtam (Xiaomi), azt hittem van ezekhez sima fólia is, mint telefonra
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #26353 üzenetére
Ez nem igaz.
Legalábbis nem minden esetben igaz. Lásd néggyel ezelőtti hozzászólásomat: (#26349) PociAti.
Tubeless pneumatic tyres (with inner tube)Illetve a Ninebot által készített és közreadott YouTube videókban is látni, hogy belső gumit tartalmaznak. A "külső" pedig olykor tubeless-nek mondott gumi.
Segway Ninebot F & D-Series Front Wheel Tire ReplacementSegway Ninebot F series - How to disassemble and assemble rear Tyre and rear wheel
-
intuicio
aktív tag
válasz DigitXT #26386 üzenetére
Thunderzolee: Kb minden nap használtam télen/nyáron
DigitXT:
Így olvasva nem igazán van vele kedvem foglalkozni
Anno volt már vele egy kis bajom, mert az egyik akku forrasztási pontja elengedett, és mikor rádugtam töltőre, nem töltött, hanem zöld volt egyből a töltőn levő led.
Ezt rendes pákával megforrasztottam (tudom ponthegesztővel kellett volna)
Szóval már hozzá volt nyúlva.
Szerinted egy ilyen rolit mennyibe lehet elpasszolni alkatrésznek? kb 9.000 km-t raktam bele. -
senior tag
válasz DigitXT #26440 üzenetére
Azt ertem de milyen mertekben degradal?
a litium nem szeret femes formaban jelen lenni ezert optimalis 80% korul ahol nem akkora az energiatartalom a cellaban, ekkor kevesbe jellemzo dendritkepzodes es akkor emellett van a tobbi valtozo.Nem fekete-feher a kemia de orbitalis hulyeseg azzal letudni, hogy nem toltotted elegszer hanem fullra toltotted, hat minek van a tolto elektronika.
Atlag userekre van tervezve.
Szimplan hulladek dolgokat pakol a cuccaiba az okai, szerencsekerek az egesz marka.
Ninebotom ugyanigy van hasznalva es semmi baja az akkunak, ahogy mas elektronikai termekemnek se. Laptopom 2 eve tapkeabelen log.
Lehet preventiven ezekkel szorakozni, akinek megeri, de nem szabadna tonkremennie mert 1 honapot nincs tolton foleg egy szezonalis hasznalatu elektronikai termeknel.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen