Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7289 üzenetére
Fenéket gyengébb a BMS, akku hibás is az occó masina. 42.1-re töltve,
amint lehúzom a töltőt 40.6-ra esik vissza: csak kell az a ponthegesztő.
Nyilván eltört egyik nikkelszalag, mint nekem is anno, hasonló táv után.Szerk: a jó hír, hogy víz nem érte, viszont szét van verődve rendesen.
Amúgy 2600 mAh-s türkiz cellák, elvileg 7800-as pakk. (Még jól jöhet.)[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7315 üzenetére
Nem a szélénél hanem a külső mágnesek és a belső között azon az elméletileg fél milliméter terülen, ahol egyébként nem kéne semminek lennie, hogy tudjon forogni a külső fix mágneses perem, (biztos van ezeknek szakmai nyelven valami neve, csak azokat nem tudom), a hátsó kereket még nem lestem meg, de majd mindjárt megterhelem az mennyire forog
Szerk: egyébként azt néztem mintha alapból az első kerék kicsit csálén állna, maga a tengely egyenes, de a vázba betolva tövig kicsit dőlne az egyik irányba, de már lehet csak hallucinálok a roller miatt :D
[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7317 üzenetére
Azt volt a legkönnyebb szétszedni, de nemmondom kellett hozzá erő, igen a ragasztó befelé folyt azt szedtem ki, teloval nagyon bénán rajzolva: a kékkel rajzolva részre gondoltam, oké nem volt benne sok extra ragasztó, de azért volt benne, gondolom ott nem kéne lennie...
Egyébként hátsó kerék helyére szerint beszerzek egy másik hajtható kereket majd jövő hónapban.
[ Szerkesztve ]
-
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7323 üzenetére
Még arra gondoltam igen, hogy kormánytáskát felapplikálni, valami vízhatlant aztán abba tenni az akkut és szépen kikábelezni.
Így laikusként nekem is az 1motor 1 akku felállás tűnik jobbnak egyébként, most találtam facebookon 1 töltő nélküli s1 prot ami nekem pont jól jönne 40k-ért. Ilyen bénát kérdeznék, hogy ha azt megpattintom, kell-e még valami? (ha az alattam jobban megy akkor nyilván azt használnám alapnak, sőt, ha menne őgy mint a simaS1 akkor még az is lehet hozzá se nyúlnék), a kábelezésen kívül?(amúgy nyugodtan szólj, ha annyira messziről indítjuk ezt a témát, hogy inkább hagyjam ) -
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7325 üzenetére
ahogy néztem geekbuyingon az árakat, olcsóbban jövök ki egy alig használt rollerral, mintha berendelném a motort, a vezérlőt és az akkut (ez a 3 konkrétan kb a roller árának majdnem 90%-át teszi ki úgyis) motor+gumi 120 dolcsi, vezérlő 40, 7,5Ah-s akku 130 (akciósan) ez így 290, a roller meg amúgy 340$
-
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7329 üzenetére
mit találtam jófogáson: lgyári helyre bepaszíroz 10.5Ah-s akkut aztán árul 14Ah-t is, de arra azt írta már nem fér be a gyári helyére S1 illetve s1 proba, vajon 1 ilyen akkuval mit menne a 2 motor, avagy indokolatlanul vesz kettőt és gondolom a világból is kivisz
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7334 üzenetére
Nem tudom mennyire gyorsul rosszabbul, igazából ez nem volt szempont.
Végsebessége ugyan annyi maradt, saját órája szerint 24-25km/h mutat, de az átmérő miatt ez a valóságban gondolom több lett picivel. A max. hatótáv még mindig nincs meg sajna, de múlt héten 26 km-t tettem bele, sík úton, majdnem végig padlón, és akkor kezdett villogni a második pálcika. Nem tudom a maradék 1-2 pálcikával még mennyit ment volna, de szerintem max. 35 km lehet a valós adat. Talán ha nem megyek 20km/h fölé meglehet a 40 is. -
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7344 üzenetére
sokkal többre tippeltem volna, lassulás terén, mert én is kicsit úgy érzem mint a fentebbi tag, hogy kicsit olyan mintha enyhe motorfékkel menne az elsőkerék, amikor nincs áram alatt, apropó ennek mennyit kéne fordulnia kikapcsolt állapotban? Ha jobban megtekerem kézzel fordul talán egy fél fordulatot kikapcsolva. (most terhelés nélküli állapotra gondoltam)
[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7346 üzenetére
oké, nagyjából annyira forog magától, mint amennyire te meg tudtad tekerni, szóval akkor nem szorul a kerék , viszont sasszememnek hála feltűnt,, hogy hátra felpattintottál egy S1 pro kereket, előre meg az eredeti S1 van feltéve (bár elvileg két ugyanolyan 350w motor), de vajon 2 egyforma S1 pro tömörgumis motorral tartanák a szinkront, nem?
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7348 üzenetére
gyors pár perces kutatás alapján nem találtam semmit, igazából ha már a régi gyári 15A-ra is feltudnám húzni azt a vezérlőt, szerintem már előrébb lennék, kérdés hogy ez most cserét jelent, vagy valamit mókolni kell benne?
szerk.: mármint az első generációs S1-ben még 14vagy 15A-val engedte a vezérlő a motort hajtani
[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7354 üzenetére
Oo valamit akkor félre értettünk egymáson, az első kerék az ami mintha kicsit csálén állna:
Illetve ha nem állok rajta
bár most így a képeket nézve nem mondanám, hogy látszik bármi különbség.szerk.: mielőtt szétszedtem volna pontosan ugyanígy állt egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz DigitXT #7342 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Írtam nekik, remélem nem teljes motor cserét akarnak.Igen az M365-500 km alatt 2 defektet hozott össze nekem, pluszban folyton leengedett. Kicseréltetem tömör kerékre, de az jelentős teljesítményromlással járt. Max sebesség 20km/h-ra 25-ről és 20 km-ről 12 -re csökkent a hatótáv.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz DigitXT #7362 üzenetére
Mégegyszer köszi a videót, bátyámmal megcsináltuk a csapágycserét, a feszre is rámértünk 41,15. Valamint az aksi kíváló állapotban volt. Remélem így is marad. Ezek szerint a tömör gumi miatt esett ekkorát a teljesítménye. De nem merem visszarakni a levegőst, túl sokszor kibabrált velem.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7430 üzenetére
Most 2 bazi nagy 2x80A vezérlő van rajta, kap egy 5x kisebb de jóval komolyabb orosz vezérlőt (2x200A), csak előrendelés van rá, ami csúszik, szóval nyár vége lesz belőle. Az jobban hangolható, van hozzá jó kijelző, és azzal olyan 140-150 is meglehetne, persze nem ez a cél, nekem a gyorsulás a lényeg. Egy 70es max tempóval is bőven elvagyok.
-
B-L-A-C-K
titán
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7364 üzenetére
Bejöttem ezzel a setuppal (kicsit még alakítottam az elrendezésen, meg a töltőn).
Először hegynek fel indultam tesztelni, hogyha megmakkanna, még hazaguruljak.
Basszus: emelkedőn is megy 28-at! Azért az nem semmi egy Kugoo S1-től.Lejtőn úgy 32-33-ig nincs probléma. Utána kell vigyázni, mivel erősebb lejtőn a
hátsó motor hajtása miatt hajlamos 35-36-ra is felszaladni, ám ezt az első motor
nem komálja, túl nagy feszt generál a kis akkunak, a vezérlő elkezd fékezgetni...
Ezt egyszer megszívtam anno, most gyorsan elvettem a gázt, maradt a 33 km/h.De ami a lényeg: síkon, saját erőből 29-30-at megy már így is. Persze megint tök
kiegyensúlyozatlan, csak most pont fordítva, LOL. Ugyanis most a hátsó motor a
nagyobb fesz okán jóval többet dolgozik, az első akkor már csak 1-2A-t vesz fel...
Eredmény: 46.3V-ra ment le a 10Ah akku, 14 km-en, míg a Panasonic még 39.2VSzerk: nyilván akkor lenne a legtutibb, ha az első motort is 48V akku hajtaná. Ami
késik, maga esik bele... eladtam a G-Booster akkut, az árából talán építek valamit.Szerk2: természetesen ahogy azt tőlem megszokhattátok, ezek GPS-szel validált
sebességértékek. Slusszpoén: még a Lágymányosira is erőlködés nélkül, 25-tel...Szerk3: kicsit szokatlan látvány: pálcika rolleren két töltő, ami nem is egyforma...
Szerk4: szokatlanul sokáig tartott az út, uis meg kellett állnom néha a kormányt
igazgatni, úgy néz ki, nem húztam meg rendesen a rögzítő csavarjait, elforog.Szerk5: van az úgy, hogy a GPS is képes baromságot mérni, 44-et nem mentem:
[ Szerkesztve ]
-
Anaconda
tag
válasz DigitXT #7464 üzenetére
Sziasztok!
@DigitXT
14A-t engedtem rá. Az akku eredetileg 10A-t tud cellánként, mivel 2s10p ezért 20A lenne, de szerintem sem érdemes a csúcsra járatni ha valaki használni is akarja. Mondjuk ha meghal az aksi, nem hat meg mert ki tudom cserélni magamnak a cellákat. Valamit szerintem elírtam mert újra beírtam az adatokat és 30-ig felment üresen, szal gondolom eredetileg 30-at írtam be 32 helyett...
@Skynet258
Nincs túl sok az essential hack-ekről fenn, néhányat találtam, pl 17A-eset. 😀
Szerintem az lesz hogy Drive-ban engedek neki 20-at 12 amperrel, sportban pedig 25-öt 14 amperrel, így tuti nem lrsz gond. -
Skynet258
veterán
válasz DigitXT #7478 üzenetére
Köszi, hogy leb@sztál, hát ártottam én?
Amúgy én még sosem csengettem. Szerintem nem is fogok, kerülgetek ha úgy van, ha meg elém ugrik valaki akkor jah, nekem sem első dolgom lesz rángatni a csengőt.
Este jó menni, akkor legalább látják a pilácsot, aztán nézik ki a franc jön mögöttük. Aztán már csak a hátsó lámpát nézik. Amúgy figyelni kell a gyalogosokra, mert rendesen ráparáztak már páran, pedig lelassítok rendesen ha közeledek hozzájuk - de nincsenek még hozzászokva a rollerekhez. Jó lenne ha olyan bicajos utak lennének mint Amszterdamban mondjuk, ott tök fluid az egész bicajos/rolleres közlekedés. Mondjuk itt már annak is örülni kell, ha nem töröd ki a nyakad valami bukkanóban.https://geekpulse.hu
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7483 üzenetére
Kugoo S1 plus. Csutkara merult akkuval jott, tolto nelkul be se kapcsolt. Most is szinte 0 a toltese. Remelem inkabb ehhez van koze.
Miutan kicsit ratoltottem(10 perc) hazagurultam vele labhajtassal. Fekezni tudott elektromosan, de vegig csipogott E4 koddal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Kugoo KuKirin G2 Master
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen