-
Fototrend
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdeidaniii
csendes tag
válasz
Mulholland #90692 üzenetére
Hálisten velem még nemigen történt ekkora bonyodalom, bár ha tehetem, mindig PayPal-on kekeresztül fizetek, azzal legalább az ilyen jellegű problémákat kilehet küszöbölni. Nálam többször volt már hibás / pár hónap alatt meghibásodott termék, küldtem képet, leírást, és szó nélkül kaptam refundot valamilyen formában, még csak vissza sem kérték.
[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Foxpost csomagautomatás feladás hogy van?
Igényeltem kódot de nem tudtam kiválasztani hogy mekkora csomag. Azt majd a feladáskor tudom kiválasztani?
Nem regisztráltam, vaterafutáron keresztül intéztem.20%-os kedvezménykódot az éves AlzaPlus+ előfizetésre - 23muM9Ktbr6Y
-
nyisziati
veterán
válasz
Mulholland #90694 üzenetére
Sajnos véleményes. Volt már többször, hogy nem a vásárló javára döntöttek.
-
nyisziati
veterán
válasz
Mulholland #90692 üzenetére
Így értelmezem én is. Szerintem ne fogadd el, vidd végig a dispute-ot.
-
Mulholland
tag
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.
Rendeltem az Aliexpressről egy philips MP3 lejátszót. De más típust kaptam mint amit rendeltem természetesen egy olcsóbbat :
Írtam az eladónak és nyitottam disput-ot is. Erre ő könnyedén írja, hogy akkor küldjem vissza terméket, lehetőleg futárral. Nos ennek a visszaküldése 40 dollár körül van (ami kb a termék ára).
és akkor majd visszatérít.
Írtam neki, hogy ez így nem elfogadható, illetve elutasítottam az ajánlatát a Disput-ban. Megkérdeztem, hogy mivel nem én rontottam el a rendelést, hanem ők küldtek rossz típust fizetik e a visszaküldés díját.
Erre írták ezt, amit bocsátat de kicsit nehezen értelmezek:"We will pay the resend freight cost, will reduce at your order for SA2208.Is it ok?"
Tehát, hogy ők fizetnék az újraküldés díját. (tehát csak az újraküldés szállítási részét?) amit levonnának abból a típus árából amit eredetileg megrendeltem.
Ez azért vicces mert az olcsóbb model ára amit kaptam az kerül 40 dollárba. A drágább amit pedig megrendeltem az 47 dollár.
Magyarul ha ezt elfogadnám az azt jelentené hogy belemegyek abba, hogy én eredetileg fizettem 47 dollárt, de most fizetnék pluszban 40 dollárt a visszaküldésre és ők nagy kegyesen a 40 dollárt levonnák a 47 dollárból és még pluszban még nekem kéne ismét ráfizetni 7 dollárt rá? Mert természetesen ez vicc.
Vagy én értem félre az üzenetet.Előre is köszönöm a reagálásokat!
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
pulutodurumo
őstag
válasz
erdeidaniii #90690 üzenetére
Hozza-viszi a posta. Mingyá' jön.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
erdeidaniii
csendes tag
Sziasztok!
Erről valaki tudna mondani valami okosat?
2019-04-25 03:41
Országos Logisztikai Központ, Submittal for redirecting or returning
2019-04-23 02:36Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Forwarding to domestic delivery network
2019-04-22 19:42Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Receive item at office of exchange
2019-04-13 10:00International office of exchange, Consignment departure
2019-04-13 10:00Posta app azt írja, hogy: Feldolgozás/szállítás alatt. Ezek szerint még esélyes, hogy még a héten beesnek vele?
-
pikkubee
tag
válasz
pikkubee #90603 üzenetére
Megoldódott a dolog. 12-én belföldi továbbküldése státusz után 26-ig kellett várni, míg kézbesítőhöz került a küldeményem.
Hívtam kétszer az ügyfélszolgálatot. Először azt mondta a hölgy, hogy 1-2 nap és hozza a postás. Másodszor azt mondták, hogy valószínűleg elveszett. Bemenetem személyesen a postára, ott azt mondták, hogy úgy látják vámkezelésre vár.
Vámost végül nem kellett fizetnem..Lényeg a lényeg a posta ügyfélszolgálatának fogalma sincs róla, hogy melyik státusz mit jelent...
[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
válasz
Degeczi #90669 üzenetére
Nos, tényleg csak bepróbálkozott az eladó elsőre.
A második próbálkozásra megírtam neki határozottabban, hogy nem fogom átvenni a csomagot, tényleg ne adja fel, ez az e-mail jött rá:
The supplier agreed to your order cancellation request, and Order No. xxx has been closed. Payment will be refunded to you as soon as possible.Szóval megoldódott a dolog, ezek szerint csak kamuzott elsőre, hogy már feladta.
-
chatran
őstag
válasz
pulutodurumo #90686 üzenetére
Ezt írja a rendelésnél az ALI:
Reminder:
Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.Az Open Dispute gombra nyomva már csak a Contact Seller gombra tudok rányomni. Akkor ez innentől bukó?
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Ali-ról rendeltem egy telefontokot, ami Belga Bpost-tal jött. A tracking azt írja, hogy:
2019-04-18 20:16
Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
Még nem kaptam meg valószínűleg valamelyik hazai raktárban dekkol.
Az Ali azt írja, hogy order completed, gondolom azért mert letelt a 60 nap.
Ha a jövő héten sem kapnám meg, akkor lesz még lehetőségem reklamálni az Aliexpress-nél?
-
-
tboy72
aktív tag
Üdvözletem!
Van itt valaki Mogyoródról?Mostanság (az idén) egy darab nem nyomkövetős rendelésem sem jött meg!!! Lassan kidobnak az Aliról annyit Dispute-olok. A regisztráltak rendben megjönnek!
Lehet, hogy helyben vesződik el a cuccos?
-
bundli
tag
Sziasztok!
Külső akksit szeretnék venni Galaxy S10e telefonomhoz. Nagy kapacitás nem fontos, kb. 5000 körül elég lenne, mert a telefonnak 3100-as akksija van, tehát kb. 1x fel lehetne vele tölteni, ha minden igaz. Ami fontosabb, hogy képes legyen a gyors töltésre. Ha minden igaz, a telefon 15 Wattos gyors töltést támogatja. USB-C - USB-C megoldás lenne a legjobb.
Melyik külső akksit ajánlanátok erre a célra?
-
agroman
aktív tag
800m-re a céltól (tőlem) sikerült a Magyar Postának "
ellopelvesztenie" a csomagomat (kinaból).
Pechemre még a posta be is regisztrálta a településemet a nyomkövetésbe. Szóval az eladó (és az ali is) kapott még plussz municiót ahhoz hogy betegyenek nekem, ha éppen úgy gondolják.Adjatok tanácsot mit tehetnék ilyenkor? kösz!
------
-
Breaker
tag
válasz
sopruk #90670 üzenetére
Singapoureból, két hónap alatt jöttek meg nekem a cuccok. Semmi info nem updatelodott, hiaba volt tracking numberje. Csak azt hogy felvették ott a helyi postara es foladasa folyamatban. Aztan egyszercsak megerkeztek. De 2 hónap volt mindketto.
MSI MPG B550 GAMING PLUS | AMD Ryzen 5800X3D | 32GB Trident RGB G.Skill 3200Mhz | GIGABYTE 4070 SUPER 12GB
-
Andralin
aktív tag
válasz
pulutodurumo #90671 üzenetére
Más topikokban azt írják, hogy ennek ellenére a DHL az esetek kb. felében felszámolja a 6000 Ft-ot a vámügyintézési költségeire, még ha nem is kell megfizetni a 10 EUR alatti közterhet. Ezt mindenképp el akarom kerülni, mert már semmi szükségem nincs arra a 3 eurós alkatrészre.
-
Degeczi
nagyúr
-
Andralin
aktív tag
válasz
gyulazsolti #90667 üzenetére
De van, tegnap erre a Cancel Order-re nyomtam rá.
Ma jött egy e-mailes értesítés:"The seller has rejected your request to cancel Order No. xxx. Reasons for Rejection: Dear : Good day, Sorry for reply late. Your order has been shiped. The package is waiting for tracking information to be updated. Hope you have a nice day..
If you still want to cancel this order, please discuss terms with the seller before your order is shipped. "
A megrendelés státusza pedig még mindig Awaiting Shipment.
Most megint rányomtam a Cancel Order-re és mellé írtam az eladónak egy üzenetet, hogy az státusz szerint még nincs feladva és szépen kérem ne adja fel, mert nem fogom tudni megfizetni a DHL magas költségeit kézbesítéskor ezért vissza fogom utasítani az átvételt.
De a lényeg, mi van akkor, ha tényleg feladta? Milyen következményei lesznek, ha megtagadom a DHL-től az átvételt és a fizetést nekik?
[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
válasz
kmarci25 #90663 üzenetére
Köszönöm a tippeket!
Hogy tudok ügyet indítani, amíg nem adta fel a csomagot?
Ilyenkor még az "Open dispute" gomb nem jelenik meg, majd csak akkor szokott megjelenni, amikor feladott státuszba kerül a csomag.
Várjam meg amíg átállítja feladottra és majd akkor nyissam az ügyet? Vagy másra gondoltatok? -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mi történik akkor, ha kapok egy nemzetközi küldeményt, amit a DHL vámkezel, de megtagadom az a csomag átvételét és a DHL által felszámolt közterhek és vámeljárási díjak kifizetését.
Jogilag nézve megtehetem, hogy elutasítom a küldeményt? Ilyenkor követelheti rajtam a DHL bármi díj megfizetését? És mit tesznek, ha nem akarok semmit sem fizetni nekik? Esetleg perre is vihetik a dolgot? Vagy egyszerűen lemondok a küldeményről és kész, nem lesz semmi következménye számomra?
Íme a részletek.
Nagyon sürgősen kellene egy filléres elekronikai alkatrész, amit sehol máshol nem volt éppen elérhető, csak az Aliexpressen. Megrendeltem DHL-el, bevállalva a borsos költségeket a sürgősség miatt. A termék ára 3 EUR volt + 31 EUR-t fizettem DHL szálíltásra.
Három nap elteltével még mindig feladásra várt a csomag státusza. Ekkor megtaláltam a keresett alkatrészt egy itthoni beszerzési forrásból, töredékáron, meg is rendeltem azonnal. Az Ali-n kértem a megrendelésem törlését. Egy nap elteltével visszaírt az eladó, hogy megtagadja a törlési kérésemet, mert már feladta a csomagot, ennek ellenére annak a státusza még most is éppen feladásra vár.Ezek után nagyon nem érné meg számomra kifizetni a DHL plusz költségeit majd, ami kb. 3000 + 6000 = 9000 Ft lenne még pluszba egy 3 eurós vacakra. Mi történik akkor, ha egyszerűen visszautasítom majd a küldemény átvételét? Van ehhez jogom, megtehetem ezt? Ezután élhet még bármilyen követeléssel felém a DHL?
Természetesen az eladótól nem követelnék semmilyen refundot, azt a 34 eurót már bebuktam, de nem akarok további 9000 Ft-ot is bebukni még.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok!
Szerintetek, ez az aktuális helyzetinfó miért "áll", vagy rekedt meg tegnap óta? Azt látni, hogy a Cseh dpd futár egész éjjel nyomta a gázt tegnapelőtt este óta, tegnap délelőtt be is ért az országba, azóta síri csönd...
[ Szerkesztve ]
-
Sanyaaa26
aktív tag
válasz
pulutodurumo #90657 üzenetére
2019.04.26. | 05:04Székesfehérvári Logisztikai Üzem
26km-re vagyok innen, nem lesz ebből ma szerelés
.. -
Divinity
őstag
válasz
bokaszalag #90646 üzenetére
Szia! Az enyém tegnap megjött, normál postai levélküldemények néven.
fun User.resolveSign() = StringUtils.EMPTY
-
RobbyJr
őstag
válasz
Sanyaaa26 #90654 üzenetére
Holnap beérkezik a városodba, és kb 2 munkanap mire kézhez kapod.
Egyébként vicces a Posta nyomkövetési rendszere, mert nekem az egyik csomagomnak nem is változott a helyzete, majd másnap megnéztem kíváncsiságból, mivel már kézhez kaptam, és láttam hogy régebbi dátummal bejegyezték...
Van egy kis késés az állapot frissítései között.Neked meg csak várni kell a csomagodra, szóval semmi ok az aggodalomra.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Sanyaaa26
aktív tag
Sziasztok, rendeltem Szlovéniából, a csomag a Nemzetközi Posta Kicserélő Központ- ban van, kérdés ez a vámkezelés? Csak mert eu-ból rendteltem
-
GAbre
veterán
válasz
Mr.Csizmás #90649 üzenetére
Köszönöm,bár sajnos közben lejárt volna a kérdésem,mert kicsit tovább kattintgatva végre normálisan kiírta az oldal az infókat.
Unknown 9 awakening
-
GAbre
veterán
Üdv!
Neweggről valaki rendelt már?Unknown 9 awakening
-
Vikusz77
tag
Wintikek:
Sajnos ez a gearbest-es paypal számla csak annyit tartalmaz, amit írtam, nincs részletezés.Ance:
Jó az ötlet (minden rendelésemnél ott van ez a "gomb"), de ennél a rendelésnél hiányzikezt nem hiszem el.
Valószínűleg azért, mert még csak részlegesen lett teljesítve (két csomagot postáztak eddig, pár termék még hátravan).
Írok nekik, hogy küldjenek valami részletes számlát, különben gondban leszek a vámmal. -
trebrona
nagyúr
válasz
sicc33 #90617 üzenetére
6-án rendeltem, így néz ki a követés GLS oldalán:
Nekem ebből az jött le, hogy miután Kínából Belgiumba ér (nálam 17-én), ott adják át a GLS-nek, hogy EU feladás legyen.
[ Szerkesztve ]
------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------
-
tukko1
aktív tag
válasz
sicc33 #90617 üzenetére
Nekem ugyan ez volt! 10 napig vártam így hogy változzon!
Nekem azt irták, hogy nem frissül a gls rendszer. Én meg írtam hogy gls rendszere jó, mert felhívtam őket, ti nem adtok még át a csomagot! Ezt 3 napig minden este megirtam nekik chat-en és már jött is a GLS-tól az email hogy csütörtökön hozzák! -
Divinity
őstag
válasz
Divinity #90635 üzenetére
Megválaszolom magam közben.
Úgy tűnik az S.F. Express EU-ban varázsol valamit egy új csomag számmal.
Az [oldalukon] kiadja a másik csomagszámot is amit már lát a magyar posta is.
Nálam pl ezt már a posta mondja:
Felvétel - Felvétel a feladótól
2019.04.16. | 03:59 - DEHNHY
Szállítás - Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra
2019.04.16. | 11:07 - DEHNHY
Szállítás - Küldemény előkészítése szállításhoz
2019.04.17. | 12:00 - DEHNHY
Szállítás - Bejövő küldemény átvétele a kicserélőben
2019.04.18. | 10:18 - Nemzetközi Posta Kicserélő Központfun User.resolveSign() = StringUtils.EMPTY
-
wintikek
tag
válasz
Vikusz77 #90634 üzenetére
Gearbestről nem szoktam rendelni, de egy paypal számla szerintem onnan is így néz ki.
Ha viszont annyi van ott hogy 1 darab valamit rendeltél ami 65 usd volt akkor elég trehány szar oldal a gearbest
Fel vannak sorolva a tételek és mindegyiknek ott a ténylegesen fizetett ára.
Ebből kimazsolázgatod amit éppen "elkaptak" és bemutatod nekik.Csinálhatsz az egészről screenshotot, ami meg nem arra a csomagra vonatkozik kisatírozod. Legutóbb én úgy csináltam mikor valami 20 tételes rendelésnek a felét vámolták.
[ Szerkesztve ]
-
Divinity
őstag
válasz
bokaszalag #90626 üzenetére
Szia!
Pontosan itt tartok én is.
Ráadásul én is Bluedio Store és Ali
HUNGARY】 Arrived at the place of delivery, please go to pick up with notice letter
2019-04-18 10:18:04 [HUNGARYGMT+8]Nálad van valami fejlemény?
fun User.resolveSign() = StringUtils.EMPTY
-
Vikusz77
tag
válasz
wintikek #90631 üzenetére
Wintikek:
Sajnos semmiféle részletezést nem találok a paypal számlán, amit küldtek, csak a 65 dolláros végösszeg szerepel rajta, egységár: 65USD, mennyiség: 1db. Semmi részletezés.A gearbestes "postázási" értesítő emailben, pedig bár részletezik, hogy épp mit postáztak, de az 50%-os akciónak-árnak nyoma nincs, úgy néz ki, mintha 45 dollárt fizettem volna a most érkezett csomagban lévő termékekért.
Ance: "Tehát a megoldás, hogy nem az egészről küldöd a számlát."
Ez a gyakorlatban hogyan megvalósítható? Minden számlán (paypal, banki kivonat) csak a 65 dolláros végösszeget látom. -
válasz
Vikusz77 #90629 üzenetére
Pontosan annyi után fogsz fizetni, amennyi a számlán van kifizetve, amit beküldesz nekik. Tökmindegy, hogy mit vettél olcsóbban, drágábban, mi jött éppen meg a több csomagból álló feladáskor. Az majd a következőnél fog számítani, ha esetleg azt is vám alá vonnák. Szerintem.
Tehát a megoldás, hogy nem az egészről küldöd a számlát.
[ Szerkesztve ]
-
wintikek
tag
válasz
Vikusz77 #90629 üzenetére
Az érthető h 1 számlán vannak, egyébként jófejségből bontják meg ugye a csomagokat, hogy ne kelljen vámmal szarozni. Ingyenes szállítások esetén még azért hogy ők is jól járjanak, de nálad nem ez a helyzet
Viszont paypal számlán amit mailbe megkaptál (nem gearbest rendelés részletező stb) tételesen ott van minden hogy mennyit fizettél érte, az akciós árat kell hogy lásd ott.
Ott kiemeled, hogy arról az egy számláról mi van a csomagba, meg tudják nézni h átlépted -e a határt v nem. -
kano
nagyúr
válasz
Vikusz77 #90629 üzenetére
Bocsi, én nem tudtam értelmezni a leírásodat, Te egyértelmű voltál.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Vikusz77
tag
válasz
wintikek #90619 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat Neked és a többieknek is!
Közben megjött postán is az adatbekérés a vámoláshoz, ők Kínát írtak be, úgyhogy hagyom így, akkor max. leírom azt is az emailban, hogy én holland raktárból vártam a csomagot.Ha esetleg nem voltam egyértelmű, a gondom az, hogy
- csak a teljes rendelés végösszege szerepel a paypal (és banki) számlán (65USD), amit viszont három csomagként adtak fel.
- A beérkező 1. csomagban 50%-os akciós termékek vannak (ha összeadom külön ezeket a tételeket: 22 USD-t fizettem értük), viszont ezek a termékek a rendelésrészletezőben teljes áron szerepelnek (45USD).Elmesélem ezt nekik, megírom (ígérem, röviden
) hogy hittek-e nekem, vagy fizethettem 45USD vagy 65 USD után áfát meg eljárási díjat.
-
RobbyJr
őstag
válasz
bokaszalag #90626 üzenetére
Nekem jött már ilyen SF Express csomag, nekem simán a Postás hozta ki, ha nagy a csomag, akkor pedig Posta kocsi.
DPD, DHL ritkán hozza.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
nyisziati
veterán
válasz
bokaszalag #90626 üzenetére
Próbálj az eladónál kérdezősködni, melyik futárcég hozza.
-
bokaszalag
csendes tag
Sziasztok,
találkoztatok-e már az alábbi jelenséggel?
- Aliexpress rendelés (official Bluedio store)
- elindul szépen a csomag egy 12 számjegyű kóddal, követhető is: SF Express hozzzaSzép lassan eljut ebbe az állapotba (Ali-n, 17Track-en):
【HUNGARY】 Arrived at the place of delivery, please go to pick up with notice letter
2019-04-18 13:56:04 [HUNGARYGMT+8]Irodaházba rendelve, se a Magyar Postától, se máshonnan cetli nincs a portán.
A 12 jegyű számról se a Posta honlapja se a telefonos ügyfélszolgálata nem tud.Találtam olyat, hogy Európába érve az SF Expresses csomag DPD-vel folytatja az útját. Tőlük nem jött se sms se email.
Van ötletetek milyen futárnál érdemes még keresni?
Köszönöm.
-
kano
nagyúr
Bocsi, az első mondatot nem olvastam el figyelmesen.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
kano
nagyúr
válasz
Vikusz77 #90616 üzenetére
Nem értem a problémát. A vámeljárás lefolytatásához egy PP igazolás is elég, ahogy előttem írták. Azon pedig az szerepel, hogy mennyit fizettél érte.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
emre
veterán
válasz
Vikusz77 #90616 üzenetére
A vételár igazolásához kinyomtatnám a paypal felületén található tevékenység menüből a megfelelő részeket.
Ezen szerepel vételár, dátum, átváltási árfolyam és a számlaazonosító megnevezés alatt a gearbest-es rendelés száma is amivel tudod majd igazolni a valós kifizetést.Egyébként pont ilyenek miatt nem kell soha egybe leadni a rendelést, ha egyenként küldik leszarom, csak érjen ide.
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
pikkubee
tag
válasz
pulutodurumo #90604 üzenetére
A posta ügyfélszolgálata elképzelhetőnek tartja, hogy elveszett... elveszett bmeg
Ő is úgy gondolja, hogy a következő munkanap már a kézbesítő postán kellett volna lennie a csomagnak...
Olyan óra alkatrészek voltak benne, amivel nem tudom mi a f@szt kezd bármelyik balf@sz tolvaj, de én bukok 20ezret...
-
wintikek
tag
válasz
Vikusz77 #90616 üzenetére
Ezt így ahogy van leírod a mailbe is amibe elküldöd a rá vonatkozó papírokat (talán kicsit rövidebben
) meg a rendelésről egy teljes screenshotot ahol látszik is h te végül mennyit fizettél, aztán remélhetőleg elfogadják és tovább engedik.
Úgy tudom az számít a legvégén hogy ténylegesen mennyit fizettél.Azon részével nem segítesz magadon semmit ha Hollandiát írsz be, írjad csak be szépen Kínát.
Nekem is volt hasonló eset és pár napra rá továbbengedték a csomagot. Nem feltétlen csak olyan emberek dolgoznak ott akik arra mennek el ha másokat szívathatnak
-
ace05
senior tag
Nem jött meg 4 hónapja az alis cuccom. Az eladó paypalen keresztül akarja visszaadni a pénzemet. Oda merjem neki adni paypal-es címemet ?
-
sicc33
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék Banggood EU Priority Line csomagküldéssel kapcsolatban tapasztalatokról információt. Nem a tréfával kapcsolatban.
Feladva: 04.03. Azóta a státusz nem változott semmit a telefonos alkalmazásban. A kapott TN-ből nem derül ki a szállító cég sem azonnal. A parcelsapp.com oldalon beírva a TN-t annyi látszik, hogy csomagadat generálódott a rendszerben (GLS, Flyt Express), de fizikailag nem adták még fel. Ez így normális? Még nem rendeltem így, mert nem kellett.
Természeten megkerestem őket, hogy miért nem látom a státusz változását, de a szokásos porhintés a válasz.
Nem tudom járt-e valaki már így vagy, van akinek több tapasztalata is van ezzel a csomagküldési formával aki megnyugtat illetve azt mondja kérjem vissza az összeget és felejtsem el ezt a rendelést.
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Vikusz77
tag
Sziasztok!
Leadtam egy 11 tételből állórendelést a gearbesten 65 USD végösszeggel egy hónapja. Priority-s szállítást kértem, hogy ne kelljen átvételkor pluszban fizetnem.
Több részletben küldték el. Az első csomagot LX*********NL számmal.
Ezt az első ideért csomagot a vám most "elkapta", kérik be az adatokat.
Az ebben lévő 5 termékért valójában: 22 USD-t fizettem (illetve kicsit kevesebbet, mert volt épp minimális paypal kedvezmény is). A termékek 50%-os akcióban voltak éppen.Viszont.
Arra, hogy a termékek épp 50%-os akcióban voltak, nincs semmi nyom, bizonyíték. Minden gearbestes e-mailben, a rendelés adatainál, a termékeknél a teljes termékár szerepel (csak a végösszegnél van ott, hogy volt X dollár "promotion", de hogy mely termékekre a rendelésen belül, az nincs részletezve)Tehát tartok tőle, hogy a teljes rendelés végösszege után szabják ki majd a fizetendőt, nem a csomagban lévő termékekért valóban kifizetett - áfa határ alatti - összeget veszik figyelembe nekem "bemondásra".
De ez majd kiderül.A felmerült konkrét kérdésem:
- A postai vámoláshoz benyújtandó adatszolgáltató űrlapon, beírhatom-e az áru feladási helyének: Hollandiát?
Ez szerepel ugyanis a nyomkövetésben, mint "Origin". Úgy tűnik, mintha onnan indult volna.
Vagy írjak Kínát, mert "lehet", hogy onnan ügyeskedték be Hollandiába, és ezt nekem kötelességem tudni?Előre is kösz, ha valaki tud tanácsot, információt adni! (gearbestes topicban már próbálkoztam néhány napja, de sajnos nem reagált nálam (sokkal) tájékozottabb tag)
-
bigrob
őstag
Hali!
China post registered vagy ePacket a gyorsabb mostanában? (Aliról rendelnék)
Autóhoz 4db befecskendezőt szeretnék rendelni, eddig ebayről 3db eladó nem küldte el és hivatkozott eltűnt csomagra meg megfogta a vám és majd újraküldi, egyik meg rosszat küldött...Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
vandor01
senior tag
válasz
Freddycom #90609 üzenetére
nekem az a tapasztalatom, hogy ezek nem a "veletlen" hibak eredménye...... probálkoznak! a termék nincs vagy nem is volt vagy elfogyott elfelejtette frissiteni az adatbázist.... szoval mindenkepen visszaterites lesz a vége es a kinainak arcvesztes no es persze negativ pontok az ALI-tol.... szoval beir vmi letezo szamot azt remenykedik hatha megussza... mert mar mindenkepen szopoágra kerult de lehet ezzel a lépéssel meg van egy kicsi esélye??? egyezkedik veled, igerget, visszafizet PP-re.... lesz termék késobb azt ujrakuldi?? etc...
figyelni kell TN-t.... ha nem olyant kapsz amiert fizettel....ha mar eleve mas orszara mutat azonnal rairni és kérni a te TN-edet! vagy eszbe kap és azonnal ujrakuldi... de mivel az elozokbe emlitett okok meg mindig fentállnak ezert mismásol.... továbbra is szopat.... amint a masik TN ki lett szallitva persze nem neked hanem ki tudja hova lehet a vilag masik oldalára? ugye az ALI varja hogy confirm legyen toled!..... kerni az eladot kuldje ujra adsz neki 3 napot hogy reagáljon.... nincs reakcio nem válaszol nem kuld ujra nem ad uj TN-t.... DISPUTE ne vard meg a szállitási védelem végét mert egyertelmu a kis sarga szivozik.... piiizt visszakapod! ilyen esetekben..... volt már pár kinai mismasolt azt mondja már elkuldte varjak még etc etc.. SOHA nem kaptam arut! SOHA fel nem adta mert az elozoekben emlitett okok nem szuntek meg!
én ha tehetem mindig full regelt (ha lehet) kinai TN-el kerem... nem baj ha tobbe kerul a termek vagy fizetnem kell 2-3-4 ejrot pluszba... a cucc ajtomig kovetheto legyen!
Na és ekkor jon a kis sarga ujabb játeka.... elkér 3ejrot kinai full kovethető TN-ert..... de mivel sokszor az elado csak a 3nm-es szobaájban ul a termek meg Thaifoldon, Indonéziaban van.... a kinai TN meg átalakul vmi helyi "buszjegy" számra ami csak a helyi repterig kovetheto...... 3euroert.... ami megint csak a kis sarga zsebeben dekkol..... szinte minden 10ik rendelésemre nyithatnam a disputot! hisz full regelt kinai TN-ert perkaltam 3 ejrot!! hol is van az???Ha vmi nem ugy tortenik amit igért a terméknél amiert fizettél azonnal DISPUTE!
vagyis szerintem.....
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Sziasztok!
Most vettem észre , h Aliról rendelt két csomagom is rossz címre került kézbesítésre. Két különböző eladó, két tök más cím, Alin nem változtattam semmit, ezer és egy csomagom érkezett már meg sikeresen. Békéscsabára kellett volna, hogy érkezzen. Van arra esély, hogy vhogy kártérítést kapok vagy mi ilyenkor a teendő? (nyilván ügyfélszolgálat, panasztétel), Alin már jeleztem dispute-ként.
-
LógaGéza
veterán
válasz
LógaGéza #90575 üzenetére
Végül az lett a megoldás, hogy be kellett mennem a Szabadság téri irodájukba (a többi nem jó, ide kell), és ott lehetett feladni. Mondjuk ha ezt nem BP-i az illető azért kicsit bonyolultabb kivitelezni...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Laox
aktív tag
válasz
Mr.Csizmás #90605 üzenetére
Ha ők hozzáadják, akkor végül is ugyanúgy kifizeted, csak ők intézik a vámkezelést. Viszont ez lehet akár 1-2 hetes csúszás is, mert nem fogják megerőltetni magukat.
20% kedvezmény AlzaPlus+ előfizetésre: tfaboKZcXMx7
-
Mr.Csizmás
titán
skybound store-ból rendelt már valaki? [link]
ezt rendelném meg, kosárba rakva helyből 4 díjtételt mutat, kb-ra ki is jönne az áfa + vmelyik futárcég importkezelése:
Item Subtotal
74 010 HUF
VAT22 305 HUF
Duties3 708 HUF
Shipping4 896 HUFa kérdés az, hogy így elvileg akkor külön már nem kell fizetnem?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Francia AI-t használ a világ egyik legnagyobb autógyártója
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen videókártyát?
- FOTÓS beárazás
- LEGO klub
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Windows XP
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- ÚJ LAPTOPALKATRÉSZEK KIÁRUSÍTÁSA (egyben)
- Új, makulátlan Asus TUF Gaming A14 (FA401WV-RG012W), Jaeger grey szürke, 3 év garancia
- Asus RT-AX82U eladó
- Dell Latitude 5510, 15,6" FHD IPS Touch, I7-10610U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest