-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyX_
őstag
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #137235 üzenetére
Ez érdekes, ott más gond lesz szerintem. Vagy több Auris is ugyanezt produkálja? Csak azért fura számomra mert az egész inverteres egység vízhűtéses és annak csak rosszabb lesz ha leállítod, mert megszűnik víz keringtetése. Az akkumulátor léghűtéses, de állóhelyzetben nincs rajta terhelés, nem tud melegedni.
Valószínűleg elérte azt a kocsit is a tipikus Auris/Prius betegség, hogy a vízhűtő és a klímahűtő közötti rész elkoszolódott. Érdemes lenne ránézetni szervizben.
Amúgy ilyenkor állóhelyzetben járatjátok a klímát és be-be kapcsol a benzinmotor?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #137243 üzenetére
Az nem nagy használat az akkupaknak. A klíma fogyaszt nagyjából 2 kW-ot. Ha már lehűtötte a kocsit és csak szinten kell tartania még kevesebbet. A benzinmotor termel ilyenkor vissza összesen 4-5 kW környékén. Szoktam figyelni az adatokat és úgy vettem észre ez nem nagy terhelés neki. Akkor szokott melegedni amikor használja a villanymotort az olyan 15-20 kW körül van és a visszatermelés tudja még nagyon terhelni, ami szintén eléri a 20kW-ot is akár. A Bal hátsó lábtérben van egy szűrő ha az eltömődik akkor nem tudja normálisan hűteni az akkumulátort az igaz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz SzlobiG #137297 üzenetére
A Volvo V60 az kb. a Golf 7 beltéri színvonalát hozzá, de a Golf belseje tartósabb. A közel 180 ezret futott Golf is nagyon egyben van, szinte nulla karc és kopás.
Az utolsó [kép].
Az A7 belseje pedig teljesen más kávéház, ha valaki lemaradt: [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
-
-
grizlisandor
addikt
válasz SzlobiG #137675 üzenetére
Be lett "vasalva" rendesen?
Újra kellett fékezni az elejét, mivel szóltak a műszakis átnézésen, hogy dob az első fék, szétkapja a szerelő és röhögve mutatja, hogy a márkaszervízben az előző tulajnak a kopott tárcsára felrakták az új betétet és félrekopott, megégett. Kapott a gép új ATE tárcsa+betétet, szerelő összevasalta és utamra engedett.
-
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #137836 üzenetére
Már feltettem az Aurist hirdetni De még csak jóautóra tudom, mert a Hahun a Q5 van kint és oda nem lehet egyszerre kettőt
Nem racionális döntés a szinte soha el nem romló HSD-t lecserélni, de most nagyon rá vagyok kattanva a Volvóra. Főleg azért mert végre lehetne egy erős autóm. És most még nem kell rá fizetni egy csomó mindent. Eddig mindig csak ez tartott vissza, hogy beüljek 200-300 lóerős kocsikba. Na meg egyre több töltő van. 450 méterre pont van egy. Itt a békevárosban senki nem tölt ott szinte soha Mondjuk a másik oldalon meg ott van, hogy évi 10k km-re minek dízel V60 D6-al legalább meg lehet oldani, hogy csak hosszú távon kapcsolom be a dízelmotort.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
buci30
addikt
válasz SzlobiG #139077 üzenetére
Én nem mondtam ilyet asszem, mindenki vegyen ami neki tetszik, vagy amít a pénztarca enged. 😊
Én csak leírtam, hogy nekem tetszik kb ennyi! De sok másik kocsi is tetszik árátol független.
A puncimágnes téma meg jött csak.
Én biztos nem azért vennék kocsit meg tesom se.
Ez egy tapasztalat volt a kocsival nem azt írtam, hogy azért vette vagy arra kell vagy csak azzal lehet csajozni.
De hagyjuk is 😊
Örüljön mindenki annak amilye van 😊
Gondolom mindenki olyat vesz ami neki tetszik, nem azért, hogy mutogassa vagy másnak tetszen.
De erre inkább ne válaszoljon mindenki 😊
Mert persze van olyan aki vesz lízingre egy.... és a hűtő meg üres vagy anyucival lakik még.
Erre írtam kinek mi a fontos és mire költ mi a fontossági sorrend.
De ez egy autós topik szóval okés 😊
Szóval inkább zárom a témát részemről 😊[ Szerkesztve ]
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
Johnny_vT
senior tag
válasz SzlobiG #139077 üzenetére
Tudtam, hogy ezt fogjátok mondani, ezért már tavaly nyáron bevásároltam Volvoból. És igen, ez bizony egy puncimágnes! Épphogy csak beborul az ég alja a barátnőm már szaladna le a garázsba, hogy beüljön, mert nem akar biciklivel menni dolgozni.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #139674 üzenetére
Nem, amióta megvan az azt jelenti, hogy tavaly óta a hibrid Auris
Volt egy srác aki eljött megnézte, nagyon tetszett neki, de nem jött azóta seNem kapkodom sehova, majd csak kell valakinek. Közben amúgy az Auris csoportban már két drágábbat is elvittek azóta mint az enyém. Csak ők kereskedők. Lehet, hogy az emberek jobban szeretnek kereskedésből venni vagy nem tudom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
válasz SzlobiG #139991 üzenetére
Jaguar sose a megbízhatóságról vont híres. Ez pedig a Fordos időszakból van (Ford DEW platformra épül).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #139991 üzenetére
Ha folyamat szopni akarsz, akkor hajra. Cegnel ilyenek a vezetoi autok, mindnek baja van. Havonta kell veluk szervizbe jarni. Ja es nem nagyon van hozzaerto szerviz. Markaszerviz is balfasz, de legalabb ket hetre kapsz idopontot. Igazi szerencsecsomagok. Fonokome az ujabb, 2016-os, az mar most is szar, ezek a fajtak meg mosganaban kezdtek a bajoskodast, de utobbi fel evben mindegyikkel folyamat kell szervizbe menni
-
veterán
válasz SzlobiG #140942 üzenetére
Az utolsó Golfomon suttyó rozsdás volt a hátsó féktárcsa; azon voltam, hogy inkább cseréltetem, mert nem bírom nézni. Még bőven volt vastagsága.
Ahol a felnit felújították, ajánlották a kerékagy-ápolás szolgáltatásukat (4*500 = 2000 Ft), hogy az sokat segít. Eleinte kételkedtem, hogy ezzel mit kezdenek 2000 ft-ert. Végül valóban szuper eredményt kaptam.
Először flexbe fogott drótkoronggal* megtisztították, majd befújták PREVENT RÉZPASZTA AEROSZOL PROFESSIONAL sprével. Szürkés színű, nem a klasszikus réz színű.* A Tiédhez szvsz még nem kell flex, sima drótkefével lejön.
[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
válasz SzlobiG #141527 üzenetére
fene gondolta hogy ennyit dob rajta
pedig az 52liter tankból jó ha 10litert fogyasztottam eddig, meglátjuk mi lesz ha kifogy teljesen
akkor meg majd OMV 100-as benyát nyomatok bele és reméljük teljesen észhez tér majd a motor
14év 95-ös benya mellett lusta lett a motor valamiértMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
őstag
válasz SzlobiG #141992 üzenetére
Faternak van a 125 lovas verzió, sima 5 ajtós, kézi váltóval.
Én nem tudok vele úgy váltani, hogy ne rántson. Illetve igen, ha minimum két másodpercre kinyomom a kuplungot. Azt hiszem, hogy ennek amúgy a lendkerékhez van köze. Szóval a gyors váltás felejtős.
Anyaghasználat: nem jobb, mint a 10+ éves konstrukcióval rendelkező Volvo C30-ban, sőt..
Az ülés az mondjuk nem rossz, ez a 8 irányban állítható, kihúzható combtámaszos verzió, de még nem az ortopéd orvosos AGR móka, az csak bőrben van.
Először rakatott fel az első ablakokra légterelőt, amikor megvette a kocsit.. kérdeztem, hogy biztos-e ebben? Persze-persze.. aztán egy év után leszedette, mert olyan szélzajt generált pályatempónál, hogy nem lehetett megmaradni mellette, plusz szerintem irtó szarul is néz ki.
Ami a K Astra mellette szólhat: Mátrix LED, AGR ülés, bolygóműves AT váltó, Android Auto / Carplay támogatás, talán egy fokkal kedvezőbb ár a konkurensekhez képest, 5 év garancia
Ellene: minden más
"Less but better" - Dieter Rams
-
stickermajom
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest