-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pető bá' #170142 üzenetére
Most tudtam csak megnézni, az eddigi legkorrektebb adás szerintem! Abszolút kedvenc autóm, ettől számomra már nincs feljebb. Amúgy ők is elmondják többször is, h ez igazából egy versenyautó - nem mintha nem tudná mindenki.
Rá is kerestem gyorsan a mobilén, van fent pár korrekt ajánlat. Nyilván számomra ezek elérhetetlenek, de ennyi pénzből nem kérdés, h egy ilyet vennék.[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz
6030D #170060 üzenetére
"Hááát, ja, nem lenne rossz... aztán nyomja tovább a fészbükköt." - nem értem a mai fiatalokat, az én ismeretségi körömben is egyre több az ilyen. Én anno teljesen rá voltam függve, h jogsim legyen - és ugyanígy volt ezzel az összes haverom. Nem tudom, h most hogy megy, de annak idején 17 éves koromra (1995) megvolt az összes elméleti vizsgám, plusz a gyakorlati órák is, csak a forgalmi vizsgával kellett várnom a szülinapomig. Utána 2 héttel már ott is volt a kezemben a jogsi.
Dluinet: Első autóm, én ezen tanultam... mire oktatni kezdtek már rég tudtam vezetni. Mondjuk annyira nem rémlik, h kicsit is hiányoltam volna belőle a szervokormányt.
Magnum_: Ismerősnek tűnik, merre voltál?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
CactuS #169976 üzenetére
Persze simán megszoknám, de annyira nem szeretném...
Nekem jobban bejönnek a kiszámítható dolgok. Mondjuk az is furcsa volt, h egy nagyobb fékezésnél simám megúszott az autó. Ilyet még egyik német (izom)autónál sem tapasztaltam eddig. Meg is beszéltük haverommal, h az ő autója egy vadállat (musztáng - nyilván
), az enyém meg egy "precíziós műszer" (vagy svájci óra, ahogy ő mondta).
MunezXBK: Van azért ott is, csak sokkal ritkább. Teljesen más az emberek mentalitása, de ezt nyilván Te is tudod. Nem véletlenül mondják azt, h minél keletebbre mész, annál alacsonyabb a közlekedési kultúra színvonala.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #169967 üzenetére
Valahogy így!
CactuS: Nem vezettem, csak elvitet egy rövid körre. Felajánlotta haverom, de nem igazán volt hozzá kedvem. Véletlenül futottunk össze tegnap, késő volt, fáradt voltam már, stb... Ő viszont "kikönyörögte", h adjam oda neki az Audit, úgyhogy én is sort fogok keríteni a tesztvezetésre egy alkalmasabb időpontban. Annyi azonban így is átjött nekem, h az az autó nagyon nem nekem való.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #169935 üzenetére
Nagyon jó lenne, de sajnos sokszor az sem lenne elég. Én eléggé nyugis típus vagyok, de sajnos magamon is észreveszem néha (bár egyre ritkábban), h "elgurul a gyógyszerem" és csinálok hülyeségeket - amiket kb azonnal meg is bánok. Fel kell nőni fejben egy nagy teljesítményű autóhoz mert nagyon könnyű vele túlzásokba esni. És a legtöbbször úgy, h igazából észre sem veszed! Például nekiállsz előzni három autót és mire a végére érsz már 180-nel mész (amit lehet, h 120-nak sem érzel egy jobb autóban). A lényeg: néha nagy önuralom és józanság kell egy erős autóhoz, szval szerintem sem lenne hülyeség egy pszichológiai teszthez kötni a használatukat. Plusz az sem lenne hülyeség, h az extrém gyorshajtóktól azonnal vegyék el a jogsit pár hónapra. Most nincs ami visszatartsa őket (a max 300 ezres büntetés nyilván nem fog senkit). A gyorsasági motorokra ez hatványozottan igaz.
Zoli-bácsi: "Nem tudom, de remélem amputálni kell a lábát a kedves úrnak.
" - milyen kedves tőled.
máyköl: "Letezik szep X6?" - az előző két széria tetszett nekem.
A mostani hátulról tényleg egy gnóm.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Egyetértek! Ezerszer több értelme van, minthogy nap mint nap ugyanazokon a helyeken szobrozzanak a traffipaxszal. Ez tényleg javíthat a közlekedési morálon. Plusz ugye ezzel nem csak a gyorshajtókat tudják kiszűrni.
Fehér Farkas: Valóban clickbait a cím, de ettől még igaz: eléggé ráállt a rendőrség erre a vonalra. Szval szerintem nem ez volt az utolsó "fejlesztésük" ezen a területen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
stickermajom #169648 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
válasz
stickermajom #169644 üzenetére
Be is csukódott!?
-
válasz
EQMontoya #169635 üzenetére
Mondjuk ebben van vmi! Eleinte én is rácsodálkoztam az Audira, h a legtöbb helyen ezer és ezeregyszáz közötti fordulaton jár a motor, és nem vált vissza a váltó (ECO módban).
cappa72: Ez OK, de ők (is) tehetnek arról, h ebbe az irányba ment el a piac!
A trendeket ők alakítják.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Qtya123 #169630 üzenetére
USA autópark nekem is bejövős - úgy, ahogy mondod! Bár tudom, h nem egy klasszikus pickup, de az örök kedvenc a Chevy El Camino! Nagyon szeretnék egyszer egy olyannal Kaliforniában (vagy bárhol) furikázni.
cappa72: +1. A mai trendek nekem sem jönnek be annyira. Bár még bízok benne, h ez rövidesen változni fog.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz
Szada85 #169059 üzenetére
Minél többször látom, annál rondábbnak tűnik. Pedig általában pont fordítva szokott lenni. Fekete hűtőráccsal sötét karosszéria fényezéssel kevésbé, de minden más színkombinációban szörnyen mutat. Plusz (ahogy itt többen megjegyezték) a rendszámtábla tovább rontja a képet.
tboldi: Így, ahogy mondod.
-
válasz
Integrale #169026 üzenetére
Eddig nem nagyon figyeltem, de most úgy látom, h "kicsit" túlnyújtják az autók hátulját. A nyolcasnál szinte már nem is maradt üvegfelület a B oszlop után.
Ilyen volt az enyém... igaz ez egy kabrió, de (az én szememnek) sokkal arányosabb az egész forma mint az új modellek.Nekem egyébként egyértelműen az E46 volt a favorit. Az új négyes még úgy-ahogy, de a nyolcas egyáltalán nem jön be oldalról nézve. Persze életben más, de ezen a képen nem túl szép szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
zoo8800 #168995 üzenetére
Sry, az i3-ról megfeledkeztem. Bár az sem mérvadó, mert annak a modellnek nem igazán volt konkurenciája. Az i8 illetve a faceliftes hetes nálam nem ez a kategória azért..
Ezért írtam, h ez most egy új szint. Az, h csak az orr-rész lett ronda, tulajdonképpen mindegy. Az autó amúgy rendben van - ezt már többször leírtam én is. De ez a "kis" baki épp elég ahhoz, h visszavesse a modell sikerességét.
Reggie0: BMW-kről volt szó, h jön ide a Smart?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz
MasterMark #168295 üzenetére
Annyira azért nem!
Csak mivel jobb oldalon van a könyöklő, plusz általában bal kézzel kapaszkodom a kormányba ezért kb 5-10 fokkal jobbra dől a testem az ülésben - mert így kényelmes. De nem folyamatosan, csak elég gyakran. A head-up kijelzőnek ilyenkor kb csak a felét látom már. De lehet, h jobban is járok így, mert legalább megtanulok rendesen ülni az autóban.
Egyébként amióta automatát vezetek sajnos hajlamos vagyok elég "fura" üléspozíciókat is felvenni. Bár tudom, h ez nem túl szerencsés...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
brumi1024 #168287 üzenetére
Akkor én is, de csak a negatívumokat.
A pozitívumokat mindenki képzelje hozzá!
- Amivel minden induláskor szembesülök, h a virtual cockpit nem jegyzi meg teljesen ez utolsó nézetet.
- Már kétszer is büntetőfékeztem a Pre-sense miatt (ACC használatakor). Párhuzamos úton belső sávban haladok, sávot váltok, h előzzem az előttem haladót, erre mire kb 1-3 méterre kerülök hozzá (már félig a másik sávban) jön a (satu)fék. Már állítottam az érzékenységen, remélem jobb lesz. Plusz a vezetési stílusomra is ráfér a finomhangolás, mert gyakran "centizgetem" az előttem haladót sávváltáskor.
- A Head-up display rossz pozíciója - de ez az én hibám, mert kicsit jobbra dőlve vezetek. Középre visszaszokás folyamatban...
- A hátsó keresztirányú forgalmi asszisztens már kétszer is rám hozta a frászt. Kapuból kitolatáskor ha meglát az utcában egy arra járó autót úgy bebassza a féket (nincs rá jobb szó), h simán azt hihetnéd, h nekimentél valaminek. Nagyon durva - főleg elsőre.
- Illetve egy bónusz (de ez már kicsit szőrszálhasogatás), h néha nem csatlakozik automatikusan a telóm a rendszerhez. Mondjuk felajánlja a csatlakoztatást és csak el kell fogadnom. De ilyen téren (is) még mindig fényévekre van az előző BMW-m rendszerétől (4er), szval nem panaszként írtam.[ Szerkesztve ]
-
válasz
brumi1024 #168161 üzenetére
Engem soha nem érdekelt, h hátul mennyire lehet elférni - őszintén szólva utálok négy személlyel autózni. Hárommal mondjuk még elvagyok, de mögém lehetőleg ne üljön senki (amúgy sem férne el rendesen). A "reklamálóknak" mindig azt mondom, h ez nem taxi.
kisza25: Hasonlóképp én is, csak egy mérettel feljebb.
Land: Teljesen online nem lehet sajnos! Viszont itt tudsz foglalni online időpontot bármelyik kormányablakba!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
New BMW 4 Series & M440i - EXCLUSIVE ACCESS in-depth tour!
Az orr-részt leszámítva nagyon szép egyébként. Így még fájóbb ez a hűtőrács. Plusz ez egy remek alkalom lehetett volna, h fejlesszenek vmit a virtual cockpiten.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
#89309696 #168092 üzenetére
Jaja, ilyen céllal nincs sok értelme.
Más: Speedzone-használt teszt: Nissan Skyline R33 GTS-T: Level végtelen - YT
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
CactuS #168029 üzenetére
Erről jut eszembe: Az oroszok Lexusai félelmetesebbek, mint egy X6-os BMW - na ezt nevezem hűtőrácsnak!
Amúgy kövezzetek meg, de a fehér autó perverz módon még tetszik is nekem.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
simonjoe #167949 üzenetére
OK, köszi!
Én álló helyzetben nem szeretnék rögzíteni.
Qru és Fehér Farkas: Nekem nagyon régen egy Audiban volt programozható állófűtés, de az nem volt távolról vezérelhető. Ez a távolról indítás nem hülyeség, szerintem lassan az autók összes ehhez hasonló funkciója elérhető lesz (gyári) mobiltelefonos alkalmazással.
-
válasz
simonjoe #167940 üzenetére
"Nagyon rajta vagyok az ügyön" - megtennéd majd, h megosztod velünk ha megtaláltad a legjobb megoldást?!
brumi1024: Igen, és tárolni is lenne hová, mert a legtöbb ilyen autóban van merevlemez és memóriakártya olvasó is.
KAMELOT: Távolság indító? Ilyenről sem hallottam még.
A másik témához: A Nagykörúton már csak egy sávot használhatnak az autósok - YT, ATV Napló
[ Szerkesztve ]
-
válasz
parandroid #167937 üzenetére
Furcsa, h a gyártók még nem ismerték fel ezt az igényt. Néztem a Mini konfigurátorát, ott sem találtam.
De ahogy látom, riasztós cégek szerelik ezeket a kamerákat is. Elvileg a kábeleket is elrejtik, illetve nem használják az autó szivargyújtóját. Lehet, h érdemes lenne jobban utánajárni.
-
válasz
CactuS #167915 üzenetére
Az ő világában ez normális sajnos. "Mindennapos" - ahogy írják.
Azért valahol örülök annak, h kezdenek elterjedni a fedélzeti kamerák. Az ilyenek régen nem lehetett felelősségre vonni. Szerintem ez hosszútávon sokat javíthat a közlekedési morálon. Legszívesebben én is beraknék egyet az autómba, csak utálom az ilyen utólag beszerelhető cuccokat. Nincs kedvem a kábelezéssel bajlódni például.
brumi1024: Jaja, furcsa, h nem ismerte fel ezt a típust.. Lehet, h nő írta a cikket!
[ Szerkesztve ]
-
Itt a folytatása a rendőrt játszó audis ügyének: Fékezéssel akart büntetni az M0-son, nem értette, mi ebben a baj - egy igazi gyökér lehet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Oppenheimer #167904 üzenetére
Egy második generációs Cayman S Coupé (987). 6-tól 12-ig kb.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
EQMontoya #167863 üzenetére
És kisza25: Adaptív tempomattal és sávtartóval nem fárasztóbb a 200 se mint a 130. Persze nem is haladsz úgy mint tempomat nélkül. Én egyébként itthon legtöbbször a büntetőhatárra lövöm be a sebességet (GPS szerint 150), nagyon ritkán gyorsítok csak 180 felé - ha "összeakadok" valakivel. 200 felé meg soha nem mennék a magyar pályán.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
parandroid #167849 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert az előbb ránéztem a Hahun, és láttam, h időközben kapott egy második faceliftet is! Kívülről eddig is hibátlan volt, de most az utasteret is rendbe tették. Korábban nézegettem ezt az autót, de a belső miatt nem vettem volna meg. Most viszont már az is tetszik, szval nagyon OK az autó! Az specifikáció alapján a motor sem lehet rossz. Gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
grizlisandor #167812 üzenetére
És kisza25: Nekem is bejött a videó, durva amit csinál a srác. Kicsit irigylem is őt, jó lehet egy ilyen "meló".
peterkeT: Ez a legfrissebb széria a hatosból?
-
-
-
Vasárnap délutáni mozi: Az öngyilkos motor és az elpusztíthatatlan: hogyan lesz egy Supra 1000 lóerős? - RMS műhelylátogatás - YT, TC
-
Erre az estre emlékszem, bár a kimenetelére már nem. De azért ez nem pont olyan mint amiről itt eredetileg szó volt! Írják is a cikkben, h a szakember szerint sem egyértelmű a helyzet. Szval ettől függetlenül én továbbra is tartom magam ahhoz, h ha belefutok egy Bamba Bélába a belső sávban, akkor 10-15 mp után rávillantok, de megelőzni jobbról nem fogom. Szerencsére nagyon ritkán kényszerülök erre, mert általában lehúzódnak előlem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szimi57 #167763 üzenetére
"Ez még jobbról kikerülésnek sem nevezhető, vagy igen?" - ez már előzés és szerintem szabálytalan. Autópályán csak akkor "haladhatsz el" mellette jobbról, ha mindkét sáv telített és a baloldali gyorsabban halad. Én legalábbis így tudom. Előzés jobbról.
Fehér Farkas: Ez az autó súlyától is függ. Vannak olyan kisebb autók amibe elég a szívó 1.4 is. Ja, városba! - mert innen indult az egész.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
kisza25 #167736 üzenetére
Ne is mondd! Miskolcon volt egy ilyen autó még a 90-es években, fekete színű, zsír új! A srác velem egy idős lehetett, az apjától kapta - nem kicsit volt menő. Engem is elvitt vele egy rövid kanyarra, soha nem felejtem el azt az élményt.
Nagyon komoly technika volt akkoriban. Később egyébként egy fehér színű Integra Type-R-re cserélte.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz
focvis #167636 üzenetére
A legtöbb motorhoz az Audi is kevés.
Fehér Farkas: Az 1.4 szívó még nem, de az 1.6 már "baszó"?!
tboldi: "...miért akarja mindenki a kommersz személyautóikkal lenyomni a kétkerekűeket" - nem mindenki. Én soha nem versenyzek velük, sőt! Általában annyi helyet hagyok nekik amennyit csak tudok, hadd haladjanak. Tulajdonképpen néhány kivételtől eltekintve jó fej az összes, mindig megköszönik ha előzékeny vagyok velük. Persze köztük is van pár idióta, például az olyanok akik kétszáznál centizgetnek engem a Bükkben, miközben bringával mászom a csúcsra.
Na egy ilyennel szívesen "elbeszélgetnék" a hegytetőn.
Qru: "...az ilyet simán kikerülöm jobbról" - most pályáról van szó? Nálam ez a teljesen kizárt kategória. Soha nem előztem még pályán jobbról.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Reggie0 #167617 üzenetére
"Amig nem rakod meg hatulrol, addig nem koros"
Mobilokat, laptopokat én is gyűjtögetem, de azokat közel sem szeretem úgy mint némelyik autómat. A bringámmal vagyok még így egyébként.Félreérthető voltam, nem Lüszi, hanem Luci. A Lucifer becézve!
LZs?! : Valahol érthető ez a hozzáállás is, nem akartalak letámadni ezzel, sry.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Reggie0 #167611 üzenetére
Persze, sokan bérelnek (vagy lízingelnek) egy-három évre új autót, de attól, h ilyen "rövid" ideig van nálad, még nem kell mindenáron tönkretenned! Én is sokszor használtam már bérelt vagy céges autót, de mindig úgy vigyáztam rá mint a sajátomra. Nagyon - ha nem lenne egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Szoszo94 #167571 üzenetére
stickermajom és KAMELOT: Sajnálnom, pedig jó "buli" lett volna! Mi elvileg három autóval mennénk Miskolcról, plusz páran Pestről. De ahogy a haverjaimat ismerem azon sem lepődnék meg ha Miskolcról csak egyedül lennék fent. Egyelőre még nem regisztrálom magamat sem.
6030D: Köszi, hallottam már róla! Csak az a baj, h nem tudom feljuttatni a bringámat. És eltekerni sem tudok odáig...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
"Újra nyílt napok a Hungaroringen! Ma 10 órakor nyílik a regisztráció a június 6-i motoros és június 13-i autós nyílt napra. " - tegnap tették ki Facebookra! Több infó itt. Innen vki?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
stickermajom #167539 üzenetére
Azt kikapcsolod, oszt jónapot!
De ez a rondaság éjjel-nappal ott fog díszelegni az autód orrán.
Persze lehet, h később megszokjuk majd.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
zoo8800 #167536 üzenetére
Bizonyos kategóriákban nincs is más, csak ezek a sötét színek.
Más: Most már biztos, hogy gyártásba kerül az új 4-es BMW nagy hűtőmaszkja - nem gondoltam volna, h ezt meg merik lépni
-
válasz
Magnum_ #167486 üzenetére
Szerintem is húzós 16,5-ért, és ez csak az alapár. Szval onnan fog indulni mint a jelenleg legdrágább M35i. Most a legolcsóbb egyébként a 18i manuális váltóval 9.5M - szerintem ugyanazzal a háromhengeressel mint a plug-in hibrid. Szval elég vastagon fogott a ceruza.
Tsebacsi: Hja, sokkal inkább egy "hagyományos" X3-as ugyanennyiért! Most nézem, h a 30i 1 millával olcsóbban indul. Vagy a plug-in X2 alapárából vehetsz egy jól felszerelt X3 20i-t is. Nekem is bejönnek a félig elemes autók, de nem ilyen áron.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Doki16 #167469 üzenetére
Az ilyen autókból lesznek a tesztautók. Én szerintem nem vettem volna át így.
Pofátlan lehúzás ez egyébként a három német prémium gyártótól. De láthatóan működik, mert így is elég jól megy nekik a bolt.footy #167470: Igaz.
#167474: Erre is csak az utóbbi 2-3 évben kezdtek igazán ráállni - költségoptimalizálás címen. De persze ettől sem lettek olcsóbbak az autók, sőt!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Doki16 #167462 üzenetére
Nem is vettem annak!
A full extra fogalmát tényleg furcsán értelmezik páran. A full-full és a mega fullról már nem is beszélve!De viccet félretéve én sem értem, h egyes (amúgy kicsit sem olcsó) autókból, h maradhatnak ki "alap" dolgok. És ez főleg a prémium gyártókra jellemző egyébként.
-
válasz
Doki16 #167436 üzenetére
Nem tudtam, h ilyen komolytalan az a kereskedés, a hirdetések alapján szimpatikusak voltak. Illetve az ülésfűtés hiánya mint kizáró tényező nem volt említve.
Erről jut eszembe! S5 keresés közben találkoztam három Audi Hungária dolgozói autóval is, és egyikben sem volt tolatókamera! Azért ez is elég durva 2017/18-ban egy legkevesebb 24 milliós autónál. Tudom, h nem létszükséglet, de nekem elég fontos. 2006 óta minden autómban volt, ráadásul manapság egy elég olcsó (max pár ezer forintos) alkatrészről beszélünk. Érthetetlen, h nem alap ezekben az autókban.
-
-
-
válasz
focvis #167347 üzenetére
El vagyok szokva attól, h olyan autót keressek amiből ennyi eladó van a piacon - így azért nehezebb szelektálni őket.
Csak hibrideket kerestem, mivel azt írtad, h a másik két típusból naprakész vagy. Elég sok az importált autó (majdnem mind), ami nálam a lehtséges áfacsalás miatt általában kizáró tényező, plusz ezeket általában kereskedők árulják, ami megint nem túl jó előjel nálam (kivéve márkakereskedések). Néztem a Weltautot is, de ott ebben az árkategóriában érdekes módon nincs egyetlen eladó hibrid sem. Árat nem írtál, így 7 millió felett nem sokkal abbahagytam a keresést. Illetve még egy keresési kritériumot alkalmaztam: nem mentem 110k km futásteljesítmény felé. Én személy szerint mondjuk soha nem vennék 80k felett járó autót, de ebben az esetben egy kicsit lazítottam ezen a feltételen is. Egy kivételével mind budapesti, ezt az egyet Miskolcon árulják, és viszonylag ígéretesnek tűnik. Ha komolyan érdekel, szívesen elmegyek lecsekkolni!
Itt a többi: 1, 2, 3, 4, 5 (ez erősen határeset), 6, 7, 8, 9.Ja, még valami! Nem tudom, h ezeknél az autóknál, van-e mód ellenőrizni a futásteljesítményt?! Én mindenképpen megtenném, mert elég sok a gyanús darab.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
molnarpeter #167301 üzenetére
Az ilyenek sajnos ott vannak mindenhol, sose fogynak el...
Szoszo94: Így már értem, köszi!
-
Megállítottak egy autót a rendőrök, nem győzték számolni a szabálytalanságokat
Szval csak lehet abban vmi, h a piros autókat gyakrabban állítják meg!
Amúgy nem értem az ilyen embereket, komolyan.
-
-
-
válasz
grizlisandor #167277 üzenetére
Ez elvileg nem magyar statisztika.
brumi1024: Te melyik városban élsz? Mifelénk (Miskolcon) nincs ilyen nagy versenyszellem az emberekben. Vagy csak nekem nem tűnik fel annyira...
focvis : Mert a versenykék kevésbé feltűnő!?
De lehet, h nem voltam egyértelmű: az autó gyönyörű ebben a színben, nekem személy szerint nagyon tetszik - ezért is vettem meg. Csak sajnos nekem túl feltűnő
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboldi #167269 üzenetére
A narancsos fényezésről jut eszembe! " Az enyhe narancsbőr viszont látszik a képeken is." - melyiken nem? Nem vagyok szakember, de tényleg olyan nehéz lenne úgy lefényezni egy új autót, h ne így nézzen ki amikor kigurul a gyárból?! És ez a prémium kategóriában sincs másként! Kérhetsz bármilyen exkluzív színt (több ezer euróért), ugyanúgy narancsosan kapod azt is. Legalábbis amiket én láttam..
-
válasz
molnarpeter #167252 üzenetére
Szoktam nézegetni az újabb Mustangokat a Hahun, mivel a bakancslistámon van egy (amerikai?) V8-as autó - de szerintem nem merném megvenni. Bár amúgy is legjobb lenne vmi a 70-es 80-as évekből.
6030D: Ennek a színnek a "pozícióját" én sem értem a konszernen belül. Az RS Audiknál alapszín, a sima és az S-es Audikba csak exkluzív színként rendelhető (kb 3k euróért).
De ez mit se számít, Skodáék berakják alapszínnek.Én nem értem, h miért kell ez szín nekik is?!
grizlisandor: Szerencsére legalább 10 éve nem állítottak félre igazoltatás céljából, de nem is rólam szólt ez. Csak arról a statisztikáról írtam, h a piros autókat gyakrabban megállítják.
tboldi: Nagyon szép a dukkózása!
Gondolom nem túl rég polírozták?!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
iceQ! #167250 üzenetére
10/10-es.
Amúgy már hetek óta fent volt, pár haveromnak átküldtem már, sokat beszéltünk róla. A Garázsban tesztelték is nemrég - ha esetleg lemaradtál volna róla.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
MunezXBK #167242 üzenetére
A Tiéd gyönyörű képeken is! Gondolom életben még szebb.
Qru:
brumi1024: Még véletlenül sem opció egy új S5 vásárlása.
Egyrészt mert dízel, másrészt mert egyáltalán nem az én árkategóriám. Arról már nem is beszélve, h annyi pénzből mennyivel faxább (max 2 éves) használt autót tudnék venni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboldi #167241 üzenetére
Nekem sem ez az első piros autóm, az előző egy Calibra volt - amivel mondjuk elég sokszor megállítottak. Bár ez már kb 20 éve volt, és azóta már szerencsére nem túl trendi félreállítgatás.
Az előző hsz-t nem sikerült befejeznem, mert közben lejárt a szerkesztésim. De még sikerült belinkelnem egy másik RS6 hirdetést a másik helyett ami közben törölve lett.
Magnum_: Furcsa, h pont most szedték le.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
6030D #167238 üzenetére
Ez jó!
"Pimpelt" alatt mit értesz pontosan? Tuningolt? Mert egy tuning nélküli RS6-oson is elég jól áll ez a szín.De egy S5-ösön sem rossz.
iceQ!: Más hátrányom nem. Bár korábban olvastam róla, h a szervek is nagyobb eséllyel állítanak félre egy ilyen színű autót.
Szerk.: Hihetetlen, h pont most törölték az RS6
[ Szerkesztve ]
-
Köszi, megnéztem! Tényleg jónak tűnik.
Mielőtt ezt a pirosat megvettem megnéztem pár autót, és volt közte egy fekete is. Azt mindenképpen fóliáztattam volna, szval már kicsit utánajártam a témának. Már a szín is megvolt: Nardo Grey. Csak az a baj, h ahhoz a színhez a kiegészítőket is fóliáztatni kell feketére (hűtőrács, ablakkeretek, tükör, stb.), így ebben a formában nem hiszem, h 1 millió alatt megállna a történet.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Zoli-bácsi #167227 üzenetére
Általában egy-másfél évig tartok meg egy autót (mindig használtan veszem), ezért vásárlás után max fél évvel már hirdetni szoktam. Ezt most a színe miatt hirdettem meg azonnal - mert kiderült, h nekem túl feltűnő. Előtte egy fehér kabrió négyes BMW-m volt, és eszembe sem jutott volna, h ezt jobban megbámulják mint azt (bár ebben nyilván a hangja is közrejátszik). Ez egy kicsit zavar, pedig imádom az autót. Szval ugyanilyenre cserélném ha elvinnék, csak egy kevésbé feltűnő színűre (például Daytona grey).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
BigBlackDog #167223 üzenetére
Lehetséges, h pár év múlva se újonnan, se használtan nem lesznek már elérhetőek.
Reggie0: +1.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ford topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fujifilm X
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest