-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
-
runner 125
nagyúr
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
Engem pont egy Mondeo (mk4) próbált meg jobbról megelőzni az M3-on. Előttem a kamion 200 méterre, átmegyek a belsőbe mert pont üres volt, ez meg megérkezik mögém, majd mögülem átvág a külsőbe. Na mondom kisbarátom ezt most benézted. Szépen visszahúztam 4-esbe aztán parketta. Nyúl volt mert elvette a gázt.
És a legjobb hogy ez egy megkülönböztető jelzéses autó volt. Mondom remek így kell példát mutatni?!TheProb: Olcsó biztos nem lesz, hiszen ott kezdődik hogy ki kell kapni és szét kell szedni a blokkot aztán meg összerakni és úgy vissza, ami önmagában is melós, tehát drága.
Ősök Puntjóját pont ezért adtuk el múlt héten mert már nem érte volna meg megcsináltatni (szét volt rohadva az alja, folyt az olaj a motorból és füstölt mint állat) de mivel volt/van még rá 1 év műszaki kevesebb mint 12 óra alatt elkelt úgy hogy az ár hahu szerinti felső sávra lett belőve.
Természetesen egy nepper vitte le. Na azt se irigylem akinek ezt a nyakába sózza.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
Még is csak kiváltságos vagy.
A hektikusat úgy értettem, hogy amikor VALÓBAN hátráltatnak, veszélyeztetnek...na akkor vagyok hektikus. Az életben nem villantottam még le senkit. Én azt annyira arrogáns dolognak tartom, hogy elmondani nem tudom. Látom értelmét, és nem is szólok meg senkit, aki alkalmazza, de aki eddig engem levillantott, az mind hasonló eset volt, mint amiket itt leírtok. 130/140-nel kamion sort kerülök, esetleg nagyobb sebességgel hajtok, beérnek, nem tudok lemenni, nagyot kéne fékezni, de levillantanak. Veszélyeztetnek, mert folyamatosan a seggemben vannak, úgy hogy kb 50 km-en keresztül összefüggő kocsisor van jobbról-barlról, és képtelenség lenne előrébb jutni, semmi értelme a stresszelésnek, stb...
Végtelen türelmes vagyok a tanulókkal, a mamákkal, a nőkkel, a balfaszokkal, a bicajosokkal, a motorosokkal, a gyalogosokkal, még azzal is aki egy suzi stifttel előz 120-szal 5 személlyel a belső sávban 5 teherautót. Nekem is volt 1,4 Civicem, 130-nál padlógáz, és a nagy semmi történik. Ettől függetlenül nem akartam 90-nel utazni a kamionok mögött, csak azért, mert 3 mp alatt nem érem el a 140-et 90-ról, és szégyellem magam, ha be akarok menni a belsőbe. Most sincs egy vadállat gépem, de szerencsére már annyira nem parás 90/100-ről kipattani 160-ig. Ettől függetlenül sose felejtem el a "padlógáznagysemmi" időszakomat, és úgy is tekintek a hasonló kategóriás kocsikra is.[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
Elvileg járóképesnek kéne lennie, érdi szerelő szerint 2000-2500as fordulattal azért el kéne tudjak vele mászkálni (nevezetesen hozzá Tatabányáról). Hiteles mókákba nem verném magam, már csak azért se mert nem kapnék. Inkább akkor megint MÁV/Volánozok...
Nemtom jelen állás szerint mi a legjobb megoldás, de talán az, hogy elviszem pénteken az érdi sráchoz, hogy nézze meg alaposan mi a tököm baja van. Hengerfejes-e egyáltalán, valamint a többi alkatrész milyen állapotú. Ha "csak" a motort kell rendbe rakni (hengerfejesség esetén mondott rá 60at), ha nem akkor még jobb. Ellenben ha talál egyebet is akkor lesz igazán kérdés, hogy mit csináljak vele. Mert ha eladom az se kisebb bukás szerintem, mint ha megjavítgatom időközben. Mert ha tényleg csak a műszaki részét nézem akkor arra még nem költöttem sokat váratlanul.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TaaT
veterán
Ne tudd meg hogy a köztudatban mekkora "legendája" van a brembo-nak. Haver azt vett előre (alap tárcsa és betét), látnod kellett volna milyen fejet vágott amikor mondtam neki hogy ezt többen beszopták már és hogy ez igazából nem kiemelkedően jó minőség.
Aztán ezer km után elkezdett visítani a féke, na ott már nem volt annyira magabiztos.
Én mondjuk oda vagyok meg vissza az "új" fékbetéteimért, mindenkinek melegen ajánlom. [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Nálam előbb fog elrohadni a tárcsa minthogy a kerámia betét megenné.
tomcsi23: Szerintem már bekopott, múltkor írtam [link]
Kellett neki egy kis idő.
MunezXBK: Olyanom mondjuk még nem volt.
kornelka: Megy abba több is, de kár hogy nem írtam fel hány km-nél raktam be, így csak annyi hogy nálam kb 9hónap kellett hozzá.
Give them hell Ukraine!
-
z123456789
addikt
(#32262) zack
Nekem lehet nincs benne annyi még. :S Fasza...(#32263) w333
Nice.(#32264) TaaT
Ezek kerámia fékbetétek? Az egyik Ferodo, a másik EBC? Mi alapján választottad?(#32265) MunezXBK
Neked miért arra esett a választás?(#32268) tomcsi23
És mondjuk milyen féktárcsa passzolna egy ilyen kerámiás betéthez? -
TheProb
veterán
Azért kérdezem.
Kimentem városon kívülre, kicsit felmelegíteni a motort és megbőgettem üresben ahogy mondtátok. Íme, én nem látok semmilyen füstöt: [link]. Mivel piros sáv nincs az órán, 7k a max, így 4-4,5k-ig pörgettem max.
Amit észrevettem még most:
- Fel-le ugrált a hőfokjelző mutatója. Kb 1,5km után álltam meg, akkor 1/4-nél lehetett a mutató. Kicsit ráléptem üresben a gázra és azonnal elkezdett mászni felfelé. Közép előtt kicsivel állt meg. Majd ahogy elengedtem azonnal csökkent. Utána 3-5perc pihi volt (körbefotóztam a kocsit, ha már tegnap lemostam legyenek normális képek ha netán megy hahu-ra ). Utána tolatás és csökkent a mutató. Közép fölé nem ment egyszer se, csak nemtom mennyire abnormális ha ennyire hektikus a mutató állása...
-Eddig ha 1-ben csak kuplunggal próbálta elindulni akkor kb lehetetlen volt, mert mindig le akart fulladni. Most minden gond nélkül, szépen el tudtam vele indulni csak kuplunggal.(#32462) Integrale: Persze, ennyit azért tudok, hogy előtte letöröljem a nívót és úgy nézzem meg
Ha már szintmérés, ma is megnéztem indulás előtt. Olyan van, hogy fekete-szürke színű az olaj a pálcán vagy csak a fény esett úgy rá? Tegnap rendes olaj színű (barnás, aranyos színű) volt, igaz tegnap sütött a nap mint az állat.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
LógaGéza
addikt
Nem szoktam idiótán közlekedni vele, tiltásig még sose rúgtam el mondjuk (ami egy Hondánál szégyen ) -ráadásul az utak is olyanak, hogy... Hagyjuk... Átlag olyan 100-110-es utazó nagyon max.
Nem nagyon akarok öntögetni bele semmit, ha meg kell csinálni, akkor meg kell, nem nagyon hiszek az ilyen-olyan csodaszerekben.
Vastagabb olaj: 10W40-es Castrolt jobban ette, mint az 5W40-es Motult.Múlthéten mikor le volt szedve a motor körül majdnem minden, akkor nagyjából lemostam a blokkot, most megnéztem, és a bal oldalán megint olajos, nagyon arra gondolok, hogy hengerfejtömítés lesz itt a baj. Csak akkor már ha le van véve a hengerfej, akkor kéne nézni egy szelephézagot, nyomáspróbázni is kéne... Sokan meg nem vállalják, mert azt mondják, hogy a japán motor addig jó, amíg nincs megbontva, utána csak rosszabb lesz...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
brumi1024
veterán
-
LógaGéza
addikt
Ennek lenne értelme? Úgy is rendelek innen pár dolgot, aztán ha nem rontom el nagyon vele, akkor kipróbálnám.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
Declare
őstag
Nekem az autopalyan volt ilyen igazsagoszto....beallt mögen refivel, mert nem tetszett neki, hogy a belsö savban haladt 110 el, jobb oldalon senki, villogtam....villogtam....aztan jobbrol elmentem mellette, miközben atneztem tüntetöleg ilyen "mekkora egy gyöker vagy" tekintettel, pici fejrazassal erre ragyorsitott es refivel beallt mögem....tükör besötetedett+felkapcsoltam a köödzaro fenyt es reszemröl letudva ö elöbb unta meg a dolgot lekapcsolta a reflektort, en a ködlampat, aztan lemaradt....vsizont kiment a külsö savba
komolyan ezek miatt szeretnek ilyen dashcamet....csak az a baj, hogy igazabol igy a felvetellel nem megyek semmire közuti veszelyeztetes bizonyitasara nem jok azt hiszem
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
azért nem annyira tragédia a helyzet, mint ahogy itt sokan értelmezik. első autó, minden költség fáj a kollégának, gyakorlatilag ez az első "hiba", a többi eddig kötelezőkre ment el, meg a rozsda javítására. ez a meghibásodás is részben user/szerelő error miatt van, plusz legalább pár dolog már meg van csinálva. eladja, jó eséllyel bukóval, átül egy swiftbe és kezdheti elölről a vásárlás utáni szervizen keresztül a gumizásig és a többi, az átírásról ne is beszéljünk, 60k megy a levesbe. abszolút nem dráma a kocsi, ne állítsuk már be úgy.
-
-
rbalint88
addikt
szerintem abban egyetérthetünk, hogy ha valaki egy puntot nem tud fenntartani, akkor egy swiftet sem fog tudni. ez már annyira a filléres liga, hogy ha ez nem megy, akkor nettó erőn felül autózik. két év alatt a vételár úgyis maximum az összköltség fele lesz és akkor tuti téli-nyári gumikkal vette az autót és semmi különösebb gond nem volt vele...
plusz a swift sem golyóálló, abban is előfordulhat motorkókadás, amit olcsóbb egy jó bontottra cserélni, mint felújítani. ezt a puntoval is meg tudja tenni, nem kell feltétlen generálozni háromszor annyiért... -
Qtya123
őstag
Na igen, és azt se felejtsük el, hogy a márkaszervizekben a hibafeltárás, javítás gyakorlatilag ismeretlen fogalom, mindent egyből cserélnek. Ha nem az volt a hiba, majd cserélnek mást...
Most van az autóm vezérlés cserén, a vezérműtengely szimeringnél olajköd van, mondom 3.000 Ft a gyári szimering, legyen kicserélve.
Saját szerelőm mondta, hogy minden gond nélkül lehet cserélni, ki lehet venni a helyéről és be az új, meg is csinálja.
Márkaszerviz meg azt mondja, hogy ááá azt csak úgy lehet, ha szelepfedél tömítés le, vezérműtengely ki...
Persze, mert nekik óradíjban az a buli (simán elképzelem, hogy kiszámlázzák a fél motor szétbontását, aztán valójában ők is a helyén cserélik)Utánanéztem és találtam videót a cseréről, igen "bonyolult", 2 perces videó:
[link] -
#94529552
törölt tag
Így van, nem látnak bele a motorba meg semmi másba. Az se sokat jelent, hogy most meg van foltozva az alja, mert az csak a látszat. De, mindegy, mert úgy látszik most már a bizalom határtalan és amíg van zseton amit rálocsolnak...
Skillet Szerintem ne általánosítsunk a márkaszervizekkel kapcsolatban, ez nem korrekt. Ugyanolyan módon átverhet bárkit a sufni szerelő is, csak közben békát beszél a hasadba, ha nem értesz hozzá.
Qtya123 Nem kell beképzelni előre hogy miket számláznak neked, mert a progi csak csak annyit enged, ami a valós művelethez szükséges. A legjobb írásos árajánlatot kérni előtte, ha olyan helyre mennél.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Microsoft Excel topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Renault, Dacia topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest