-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
Azért kérdezem.
Kimentem városon kívülre, kicsit felmelegíteni a motort és megbőgettem üresben ahogy mondtátok. Íme, én nem látok semmilyen füstöt: [link]. Mivel piros sáv nincs az órán, 7k a max, így 4-4,5k-ig pörgettem max.
Amit észrevettem még most:
- Fel-le ugrált a hőfokjelző mutatója. Kb 1,5km után álltam meg, akkor 1/4-nél lehetett a mutató. Kicsit ráléptem üresben a gázra és azonnal elkezdett mászni felfelé. Közép előtt kicsivel állt meg. Majd ahogy elengedtem azonnal csökkent. Utána 3-5perc pihi volt (körbefotóztam a kocsit, ha már tegnap lemostam legyenek normális képek ha netán megy hahu-ra ). Utána tolatás és csökkent a mutató. Közép fölé nem ment egyszer se, csak nemtom mennyire abnormális ha ennyire hektikus a mutató állása...
-Eddig ha 1-ben csak kuplunggal próbálta elindulni akkor kb lehetetlen volt, mert mindig le akart fulladni. Most minden gond nélkül, szépen el tudtam vele indulni csak kuplunggal.(#32462) Integrale: Persze, ennyit azért tudok, hogy előtte letöröljem a nívót és úgy nézzem meg
Ha már szintmérés, ma is megnéztem indulás előtt. Olyan van, hogy fekete-szürke színű az olaj a pálcán vagy csak a fény esett úgy rá? Tegnap rendes olaj színű (barnás, aranyos színű) volt, igaz tegnap sütött a nap mint az állat.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Gitáros topic
- Formula-1
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android játékok topikja
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- További aktív témák...