Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    válasz zack #32460 üzenetére

    Azért kérdezem.

    Kimentem városon kívülre, kicsit felmelegíteni a motort és megbőgettem üresben ahogy mondtátok. Íme, én nem látok semmilyen füstöt: [link]. Mivel piros sáv nincs az órán, 7k a max, így 4-4,5k-ig pörgettem max.

    Amit észrevettem még most:
    - Fel-le ugrált a hőfokjelző mutatója. Kb 1,5km után álltam meg, akkor 1/4-nél lehetett a mutató. Kicsit ráléptem üresben a gázra és azonnal elkezdett mászni felfelé. Közép előtt kicsivel állt meg. Majd ahogy elengedtem azonnal csökkent. Utána 3-5perc pihi volt (körbefotóztam a kocsit, ha már tegnap lemostam legyenek normális képek ha netán megy hahu-ra ;] ). Utána tolatás és csökkent a mutató. Közép fölé nem ment egyszer se, csak nemtom mennyire abnormális ha ennyire hektikus a mutató állása...
    -Eddig ha 1-ben csak kuplunggal próbálta elindulni akkor kb lehetetlen volt, mert mindig le akart fulladni. Most minden gond nélkül, szépen el tudtam vele indulni csak kuplunggal.

    (#32462) Integrale: Persze, ennyit azért tudok, hogy előtte letöröljem a nívót és úgy nézzem meg :D
    Ha már szintmérés, ma is megnéztem indulás előtt. Olyan van, hogy fekete-szürke színű az olaj a pálcán vagy csak a fény esett úgy rá? Tegnap rendes olaj színű (barnás, aranyos színű) volt, igaz tegnap sütött a nap mint az állat.

    [ Szerkesztve ]

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Új hozzászólás Aktív témák