Új hozzászólás Aktív témák

  • attiati

    veterán

    válasz concret_hp #25649 üzenetére

    Mint általában mindig, szerintem itt is félúton van az igazság.
    Übernek közeledni kéne a szabályozáshoz, adóztatható formához. ez innen nem neked szól:)
    A mostani taxis rendszernek meg közeledni kellene az über működéséhez. Az állami előírás és szabályozás jó részét le kellene építeni, hogy olcsóbban taxissá válhasson valaki és olcsóbb legyen az ügyfeleknek is. Ezt a rést találta meg az über is, néha túllőve a célon. De x ezer taxis meg ne háborogjon már, ha van egy kis verseny. És ne határozhassanak meg monopol árat új szereplő nélkül. Taxi szövetség vezetője találkozik a királyunkkal vagy a t.istivel egy vasárnapi ebéden, aztán eldöntik, hogy melyik az a jó magas ár, amiből még lehet visszacsepegtetni valamit a zsebekbe is. Nem az über ellen kellene háborogni, ott legalább adómentesen tudok utazni, ha már az adózottból úgysem épül semmi.

    A Kérdés: ha holnaptól minden tranzakcióból kihagynám az államot (se áfa, se szja, se iparűzési adó) és ő is kihagyna engem (se ingyenes oktatás, se utazás, se autópálya építés), vajon a végén több pénzt és szolgáltatást kapnék?

    Valószínűleg igen. Miután rendeződne az ellátási káosz (fájdalmas hónapok, évek), utána alacsonyabb árakat, jobb szolgáltatást kapnék. Ömlene a tőke az országba munkahelyeket teremtve. Felértékelődne az országban minden vagyonelem (ingatlan, forint, stb...) És kijönne pozitív egyenlegként az eddig korrupcióra és pazarlásra költött pénz. Ami éves szinten ezer milliárdokban mérhető. Ehhez képest egy 100mrd ft/év csok az semmi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák